Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jussi19

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 13 Lutego 2022, 00:51:42 »
Szanowni,
Bardzo dziękuję za aktywność w wątku. Etap otwartych testów uważam za zakończony.

Wątek zamykam.

2
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 09 Czerwca 2021, 13:32:21 »
Jako że jestem coraz bliżej końca to wrzucę trochę screenów, które przedstawiają różne detale na scenerii. Postarałem się aby przy każdym posterunku, stacji czy przystanku trochę posiedzieć nad dekoracjami i otoczeniem aby podczas postoju użytkownik mógł sobie po scenerii "polatać" i trochę ciekawych rzeczy pooglądać :)

Screeny: LINK

3
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 15 Października 2020, 11:04:48 »
@Matson posiadam Włókniarza, oto link https://eu07.pl/userfiles/4198/priv-KaliskaWlokniarz.rar

Przed odpaleniem scenerii weź tylko pozmieniaj składy w Rainsted. Jak tylko będę miał wolne to stworzę plik .scn z aktualnymi modelami. Tylko muszę przetestować Włókniarza na aktualnej paczce.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Października 2020, 14:53:52 »
Witajcie,

Czy istnialaby mozliwosc odwzorowania ladowania/rozladowywania baterii? Np. mamy zimnego loka, gdzie napiecie baterii wynosi ok. 90V. Po uruchomieniu przetwornicy rozpoczyna sie ladowania pradem 30A. Kiedy napiecie baterii rosnie to prad ladowania maleje ale nigdy nie dochodzi do 0 tylko utrzymuje sie np. na poziomie 5A. Kiedy wylaczymy przetwornice to napiecie baterii zacznie spadac. W zaleznosci od liczby wlaczonych urzadzen (swiatla, oswietlenie kabiny, oswietlenie przyrzadow) pobor pradu na amperomierzu bedzie sie zmienial. Pewnie jest to trudne/czasochlonne do zrealizowania, ale dodaloby to kolejny smaczek do Symulatora.

Pozdro,

5
Publikacje / MaSzyna 20.09
« dnia: 17 Września 2020, 14:07:36 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 20.09! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na wrzesień 2020 roku.
Jest to samodzielna paczka i należy ją zainstalować do pustego folderu.

POBIERZ


Wymagane miejsce na dysku do instalacji MaSzyny 20.09: 30GB



Zalecamy używać nowy starter, Rainsted nie jest w pełni kompatybilny z obecną paczką i wymaga poprawek autora.

6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 15 Stycznia 2020, 22:26:09 »
Poczekaj z tydzień. Wypuszczę przystosowaną wersje do nowej ostatniej paczki całościowej.

7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 11 Stycznia 2019, 18:02:31 »
Zreaktywuje. Mam czas teraz, wiec siedze nad tym.

8
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 04 Listopada 2018, 16:12:42 »
Walić scenariusze. Puszczę Kaliską po tym jak ktoś posortuje obiekty. Zdiagnozuje które są już wydane, ustawi im ścieżki. Nowe posortuje po katalogach. Lepiej by leżała na repo nawet bez scenariusza niż w nie wiadomo ilu paczkach, niekompatybilnych z obecnym wydaniem Maszyny.
żeby coś zacząć: http://eu07.pl/userfiles/22158/bugs-kaliska.zip
- usunięte śmieciowe pliki
- usunięte e3d do których są t3d
- zmiana wszystkich nazw na małe litery
- przepięcie wynalazku lj/tree.inc na tree.inc
- usunięcie i przepięcie plików które są już na repo (z wyjątkiem tekstur używanych w e3d pod inną ścieżką, tutaj trzeba spatchować e3d lub przekonwertować do t3d i zmienić)

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 03 Listopada 2018, 13:19:05 »
Trzeba zebrać lepsze scenariusze, poprawić błędy, wymienić tabor i dołączyć oficjalnie do paczki. Inaczej Kaliska będzie się długo walała jako unoff.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Września 2017, 21:54:28 »
Redukcja zasiegu rysowania zaleznie od FPS juz jest w exe, na ekranie F8 wyswietlana jako parametr "draw range". Wylaczanie cieni "w locie" nie jestem pewien, bo cala konfiguracja jest robiona jednorazowo na starcie i nie byla pisana z mysla przelaczania w te i we wte. W skrocie wiec szanse ze da sie tutaj zrobic zauwazalnie wiecej tak zeby dzialalo to automatycznie sa raczej male.

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Sierpnia 2017, 19:50:14 »
Po dzisiejszym uaktualnieniu znów mam błąd exe. W załączeniu log, errors i crushdump.

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 25 Sierpnia 2017, 22:38:17 »
Przy okazji przydala by sie mozliwosc obslugi kilku oddzielnych wyswietlaczy.
Obsluga kilku wyswietlaczy jest mozliwa juz teraz -- dzielimy obszar tekstury na poszczegolne ekrany, i przypisujemy dany obszar do danego ekranu uzywajac wspolrzednych UV. A w skrypcie rysujemy zawartosc ich wszystkich. I juz.

(tworzenie osobnego watku dla kazdego ekranu byloby nierozsadne, biorac pod uwage ze w stanie obecnym nawet jeden potrafi przydusic slabsze komputery)

Strony: [1]