Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - przepioramarcin

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 24 Stycznia 2017, 11:31:59 »
Widzę, że dalej usuwa solucję. Ale zostaw, po prostu ją wrzucę z powrotem.
EDIT:
Połączyłem. W jednym pliku zaposiała się niepolska literka, ale to już poprawię. Wieczorkiem dorzucę zmiany do VBO i wystawię exe do testów. No i zacznę w końcu szukanie zgłoszonych błędów. I ewentualne poprawki dla Kaliskiej.

2
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 23 Stycznia 2017, 17:51:27 »
One od dawna sa publiczne tylko nie tu
 A ja nic nikomu nie bronie bardzo prosze brac.
Włodku, wielka ode mnie prośba. Wystaw te pliki w dziale devsów. Jeśli jest Twoja zgoda na ich wykorzystanie a nie chcesz dawać i męczyć się z tym w testach, to będzie najlepsze rozwiązanie. Wiele nieskończonych rzeczy tam było, choćby Bałtyk i teraz jest dobra sceneria z tego.

3
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 23 Stycznia 2017, 12:06:50 »
Heh, tylko wiesz, że c4 już skompilowałem w release i działało ;) I nie mam na imię Bogdan :P
Ale dobrze wiedzieć, że wreszcie widać jakieś konkretne efekty wywalenia Borlanda.
Mnie pozostały jeszcze tylko podkatalogi, więc jeśli nie zasnę zaraz po obiedzie to może uda się dzisiaj to zrobić.

4
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 13 Stycznia 2017, 09:52:37 »
Przy okazji zerknąłem na kod pod kątem kompilacji w VS i jest tam jeszcze troszkę rzeczy do poprawienia
To jest delikatnie powiedziane :)  Zajrzalem tam sobie dzisiaj, i niestety na samym wycieciu parsera sie nie skonczy, sporo tam jeszcze sie paleta ansistringow, borlandowych naglowkow i innych takich. Ale jak juz zaczalem grzebac, to skoncze (chociaz ladnie jeszcze nie bedzie, na to przyjdzie czas pozniej)

5
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 12 Stycznia 2017, 19:40:37 »
Znalazłem miejsce błędu, wiem jak naprawić, ale nie wiem dlaczego on się pojawia. Analizuję co tam się dzieje teraz.

  Dodano: [time]12 Stycznia 2017, 19:59:12[/time]
A jednak okazało się, że była jeszcze jedna nie zainicjowana zmienna w moverze. Naprawdę nie wiem jak ją minąłem.

  Dodano: [time]12 Stycznia 2017, 20:37:13[/time]
Hehe, kolejny "błąd". Okazuje się, że nie czyta dodatkowych wpisów do hamulców taboru w scenerii by yB.

  Dodano: 12 Stycznia 2017, 20:56:15
Tak sobie pomyślałem, że to pewnie efekt uboczny usuwania AnsiStringów z wcześniejszych etapów.
Ponadto pchnąłem wszystko co do tej pory zrobiłem na git-a. Wygląda, że da się już jeździć i oprócz tych wagonów Quark wystartował.

Strony: [1]