1
Na warsztacie / Odp: Panowie w polskich barwach narodowych z racami na l144
« dnia: 11 Listopada 2019, 19:55:58 »
A co tu prowokującego?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ja bym to usunął , bo wkrada się polityka w symek i mogą rodzić się konflikty. A chyba nie o to nam tu chodzi.Od kiedy symbole narodowe to polityka?
jointcabs: true
w pliku .mmd pojazduPrzewidywana reakcja: "O nie, znowu siódemka?"Moja jest z lekka inna: "O nie, jakubg1 zaczyna kolejna rzecz, piszac o tym na forum i znowu jej nie ukonczy."
- widoczne są jakieś dziwne trójkątne artefakty związane prawdopodobnie ze słupami trakcyjnymi (vbo_trojkaty);Te dwa sa najprawdopodobniej powiazane, tzn te farfocle to jest, z jakiegos powodu znieksztalcony, brakujacy kawalek slupa. Ten blad jest od 'dawna' i jest dziwny, bo z jakiegos powodu dotyka tylko slupa z krotka wersja poprzeczki, a tej z dluga nie. Podobnie z elektromagnesem shp -- nie wyswietla jednego boxa, gdyby tu byl szerszy blad w kodzie, powinno to chyba wplynac takze na inne modele. Tak czy owak przyjrze sie.
- niewidoczna część tekstury ramienia słupa (vbo_slup);
Tak na marginesie, nie mogę włączyć przetwornicy. Plik e3d - model, grafika. Błąd w pliku danych dla grafiki powoduje błędne działanie logiki. Czy to jest aby na pewno prawidłowa konstrukcja?To akurat nie ma nic wspolnego z modelem kabiny, ani ostatnimi zmianami -- w ED72 zeby zalaczyc przetwornice trzeba podniesc przedni pantograf, bo tylny jest na innym czlonie i sie nie udziela. Nie wiem na ile jest to poprawne, nie ja to pisalem.
Rozumiem docelowo kliknięcie na hebelku powinno włączyć przetwornicę. Zacna idea, tak powinno być. Ale czy nie powinno też być tak, że naciśnięcie "X" powinno wysyłać komendy włączenia przetwornicy dokładnie tak samo jak kliknięcie na hebelku, tak samo jak wysłanie sygnału przez USB, tak samo jak polecenie skryptu sterującego AI? I teraz odwrotnie, jeśli takie polecenie zostało odebrane - hebelek powinien zostać przestawiony, powinien się odtworzyć odpowiedni "klik" albo "klak", w zależności od danych modelu hebelek może sobie zostać w przestawionej pozycji lub wrócić. Nie wiem jak to jest teraz zrobione, ale wiem, że tak jak piszę byłoby po prostu logicznie.No teraz jest zrobione wlasnie tak jak piszesz ze powinno byc :) minus opcja klikniecia na przelaczniku, bo tego jeszcze nie ma.
Coraz ciężej testować exe, bo różne rzeczy nie działają. Dobra, ktoś znajduje błąd w czymś niezwiązanym z exe, co wyszło po wprowadzeniu zmiany. I co dalej?Jesli to blad niezwiazany z exe, to jest do zglaszania takich rzeczy cale odrebne subforum, bugtracker paczki calosciowej -- http://eu07.pl/forum/index.php?project=2
Jaki priorytet ma dodanie funkcji obsługi urządzeń w kabinie myszą? Czy możemy się spodziewać tego w najbliższym czasie, czy są pilniejsze rzeczy?Sredni. To jest niejako 'efekt uboczny' ktory bedzie mozliwy do latwego wprowadzenia po zakonczeniu biezacych prac nad sterowaniem i kolejnego etapu ktorym jest ostateczne uporzadkowanie sciezek renderowania. Czyli to kwestia czasu moze nie najblizszego, ale kilku tygodni, zaleznie od tego jak szybko pojdzie porzadkowanie.
Tak sobie myślę, że poprawienie dużych bugów chyba mogłoby być pilniejsze. Np zachowanie aut. Np trzęsienie obrazu i elementów. Np wysypy. Np połączenie różnych opcji renderowania w jedną wspólną. To pozwoliłoby wypuszczenie czegoś działającego dużo wcześniej, przed kolejną "dużą wersją" mającą tony nowych funkcjonalności.Zachowania aut nie traktuje jako pilnego bledu, bo to ze samobojcy sobie przezynaja rogatki jak chca juz raczej zwieksza polski 'realizm' niz ma efekty negatywne :P Czesc obecnych wysypow (te zwiazane z generowaniem geometrii) powinno sie dac usunac przy porzadkowaniu renderowania, ktore jest zaplanowane jako nastepne w kolejce. Trzesienie obrazu jest bardziej skomplikowane ale tez latwiej bedzie sprobowac cos z tym zrobic po uporzadkowaniu renderowania.