Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bumer

Strony: [1] 2
1
Bocznica / Odp: Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Kwietnia 2019, 12:52:02 »
@MarekZ, może najpierw zacznij tworzyć dodatki, żeby móc komentować dostarczających zdjęcia.

3
Inne niekolejowe / Odp: Kolejowe żarty, śmiezne sytuację
« dnia: 05 Marca 2019, 21:24:12 »
W pociągu jedzie trzech złodziei, Polak, Rusek i Czech. Przechawalają się który to z nich jest lepszy. Czech mówi:
- Zobaczycie wjedziemy do tunelu to coś zwinę. Wjechali, zrobiło sie ciemno, po chwili wyjechali a Czech pokazuje złoty zegarek i wskazuje gościa siedzącego obok.
- pff, ja bede lepszy - odparł Rusek. Wjechali do kolejnego tunelu znów sie ciemno zrobiło, po chwili Rusek pokazuje portfel i wskazuje kobiete siędzącą obok.
- hah - Polak sie tylko zasmiał... Wjechali do tunelu, tak jadą jadą, po długiej chwili wyjechali patrzą a polaka nie ma.
Pociąg zaczyna zwalniać do przedziału wchodzi kierownik i mówi:
-Koniec jazdy, lokomotywe ukradli..

;)

4
W Sieradzu zostały się kształciuchy. 1 wjazdowy i 4 wyjazdowe od strony Kalisza. Z czego przy jednym nadal stoi tarcza manewrowa kształtowa.

5
Jak najbardziej zgadzam się z Włodkiem. Misja była naprawdę ciekawa i długa a błędy alà otwarte szlabany w obecnych wersjach też się zdarzają. Nie powinno to przekreślać takiego pożytecznego scenariusza. Dołączam się do prośby o reaktywację.

6
To nie ma teraz znaczenia. Pozdze moglby tamten wariant przywrocic z jacwigiem. A na chwile obecna moje rozwiazanie dziala i musi wystarczyc. Ze starych scenariuszy podobal mi sie tez ten towarowy co jechal z lk do zwk i potem byla przesiadka i z powrotem do lktow z manewrami w chojnach.

7
Gdzieś w górach...

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 11 Stycznia 2019, 18:02:31 »
Zreaktywuje. Mam czas teraz, wiec siedze nad tym.

10
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 10 Stycznia 2019, 11:15:16 »
Szkoda że nie ma misji z Łodzi. Bardzo mi się podobała ta służba pospiesznego Białystok - Wrocław.

Zgadza się, ze względu na długość trasy jazda pośpiechami jest zdecydowanie najprzyjemniejsza, życzeniowo napiszę, że przydałyby się wersje pośpiechów w obie strony z manewrami na początku (coś ala Włókniarz).

11
@bumer: Jak zmienisz składy raz w Rainsted to plik .scn zapisuje się w głównym katalogu Scenery, z ostatnio zmienionymi składami, tylko że z dodatkowym znakiem dolara $nazwapliku.scn. Wystarczy usunąć znak przed nazwą .scn i zastąpić oryginalny plik .scn.

12
Przecinak.exe

Przekroczony limit wagi obrazka
Matek123

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Listopada 2018, 14:17:41 »
SU46-017 - dwa boki + czoło
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-su46-017.7z   41.11 MB

14
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 28 Października 2018, 21:41:36 »
Będzie aktualizacja tej scenerii. No w tym roku już nie. Jak zwykle odpowiedz jedna i ta sama. Nie mam czasu.

16
EP09-046

ET22-1059

ET22-1078

EU07-504

17
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Października 2018, 14:28:52 »
Misja Włokniarz/Cegielski na EP07 344 przejezdna w całości z 20min opóźnieniem i to na exe 031018.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Października 2018, 21:20:17 »
Praca w białych rekawiczkach:

Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.

19
Z zeznań wynika, że chciał zahamować za przejazdem zgodnie z praktyką egzaminowania.
Jeśli tak było, to powinien iść siedzieć. Planowe zatrzymanie za przejazdem kolejowym urąga wszelkim zasadom bezpieczeństwa. Egzaminator ma odpowiednie urządzenia, aby je użyć. Jeśli ich nie używa, jest bandytą.

20
Ten wypadek to coś niebywałego. Od zatrzymania samochodu do zderzenia mija ok. 8 sekund (widać to na filmie z monitoringu jakiejś firmy nieopodal przejazdu). A zatem pociąg znajdował się blisko, i egzaminator widząc brak reakcji kobiety powinien zahamować auto swoim pedałem hamulca. I albo zrobił to za późno, tak że wypadło na torze, albo nie widział w ogóle pociągu, i to kobieta tak się zatrzymała, co jest karygodne, ale powinno być poprzedzone hamowaniem egzaminatora. To, że ten samochód znalazł się na torze tuż przed pociągiem to skandal, to co działo się później to już tylko zrozumiała w sumie panika.

Tak nawiasem w tym aucie były mityczne 2 pary oczu i co...

21
Do pobrania "totolotek" - oczywiście celem poćwiczenia jakby się komuś zbliżały okresowe/zerowe/kontrolne ;)

http://eu07.pl/userfiles/24578/-productGfx_5252d7de5e716b61e15bf80154f4d01f.jpg

22
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 23:41:21 »
EN57-1580 i EN57-740 na stan z grudnia 2014, kilka dni przed pocięciem. Po jednym boku i jednym czole. Stały spięte razem, a z drugiej strony krzaczory. Byłem przekonany, ze je tu dawałem, ale nie widzę na uploadzie.
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-en57-1580.7z   39.90 MB
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-en57-740.7z   44.59 MB

23
Bocznica / Odp: Odp: Tabor prototypowy
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 21:04:04 »
Z tego co mi wiadomo to EU11 oraz EU43 nie były prototypami...

@piotrln

24
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 14 Czerwca 2018, 10:02:53 »
A tu już wariactwo, 13 pozycja na SU46 (nic dziwnego, że w Węglińcu tylko dwie albo trzy sztuki zostały na chodzie):

Węgliniec ma 5 czynnych SU46.

25
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 12 Czerwca 2018, 22:22:23 »
Nic nie pokazuje bzdur. Podstawy mechaniki. @EU40 a jak jest z jazdą samochodem po autostradzie i po mieście? Po mieście używamy raczej niskiego zakresu obrotów ale jest mały pęd powietrza chłodzący chłodnicę i silnik z racji niskiej prędkości. Olej na rozgrzanym silniku utrzymuje temperaturę taką samą jak płyn w układzie chłodzenia (95-105*C). Jak wpadasz na autostradę to raczej 50km/h nie jedziesz. Przy prędkości 140km/h samochód z silnikiem benzynowym ma średnie obroty 4tys. Temperatura chłodziwa spada do ok 90-95*C za to olej dostaje ostro po tyłku osiągając nawet 110-115*C z racji bardzo wysokiej prędkości obrotowej elementów silnika. Musi przecież obsłużyć 4 tłoki pędzące góra-dół z częstotliwością 67 razy na sekundę każdy i wał korbowy obracający się 4000 razy na minutę. Nie wspomnę o wałkach i innych ruchomych częściach. A chłodziwo temu takie zimne bo pęd powietrza chłodzi zarówno chłodnicę jak i silnik. Dla czego po zjeździe na punkt obsługi podróżnych czy stację paliw przy autostradzie NIE WOLNO zgasić od razu silnika? Bo trzeba schłodzić przez 2-3 minuty olej do temperatury chłodziwa. Nie tylko turbiny, wolnossaki też.

W SU45 tłoków masz 12 i każdy "skacze" 25 razy na sekundę przy prędkości 1500 obrotów wału korbowego na minutę.
Tarcie.

To normalne że przy pałowaniu z wysoką prędkością przez dłuższy czas olej idzie mocno w górę a woda utrzymuje się na bezpiecznym poziomie.

26
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 05 Maja 2018, 16:35:56 »
Screeny

27
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 22:05:15 »
Powiedz to ludziom, którzy niejednokrotnie pracują za żałosne stawki. Dyżurni ruchu, nastawniczy, dróżnicy przejazdowi, sekcja drogowa, itp. W imię czego mają nosić mundur? Co im kolej obecnie zapewnia? Na kasie w Lidlu zarabiają więcej niż np. dyżurny ruchu z kilkuletnim stażem na linii magistralnej. Śmieszy mnie takie gadanie o mundurach i dumie z bycia kolejarzem…

28
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Marca 2018, 20:01:05 »
Wagon wyżej to 444W, powstał jako modernizacja 401Z*

29
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 21 Marca 2018, 13:33:07 »
ED72Ac po modernizacji wykonanej w ZNTK Mińsk Mazowiecki.
Autor Kosma Gajewski


30
Przepraszam, że nie wysłałem tych zdjęć razem z ST43. O to EN57-974 z pociągiem rel. Bałtyk Plaża-Alakowice. Rok 2007

Strony: [1] 2