Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DominiczekTS2009

Strony: [1]
3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: EU07-001
« dnia: 10 Marca 2024, 09:55:50 »
Nie wydałem, bo dawno temu utknęła w testach. Na tą chwilę robię porządek w strukturze katalogowej oraz plikach składowych, jak również porządkuję mmd oraz opisy tekstur. Porządkuję też wersję kabin a także sprawdzam czy wszystko poprawnie działa i się wyświetla.
Na tą chwilę obecny wątek może lepiej zamknąć. Mam nadzieję że so końca przyszłego tygodnia kabina będzie już na testach.


P.S. Epek, ogarnął byś tak przy okazji SP32 co by na Zagórz można było nimi pojeździć na PC 2024? :)

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 12 Lutego 2024, 19:05:55 »
Przecież w tytule scenariusza, który uruchamiasz (linia 107 południe) WYRAŹNIE jest napisane, że obejmuje linię kolejową 107. Ona kończy się właśnie w Zagórzu.

Fiat nie powinien być dostępny na tym scenariuszu do prowadzenia, prawdopodobnie masz zaznaczoną opcję "Pokazuj pociągi AI" w Starterze i dlatego ci się pokazuje w liście składów.

5
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 07:17:18 »
Siemka!

Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji naszej scenerii. Zobaczycie w niej między innymi:
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 107 (Zagórz - Łupków), doszło tutaj więcej modeli domków oraz niektóre detale takie jak słupy energetyczne czy drogi. Linia posiada też od tej aktualizacji perony na każdym przystanku.
-uzupełnione dekoracje na kawałku linii 108 między Jasłem i Zagórzem. Większość tej części trasy jest tem samem wyposażona w drzewka, krzewy, trawki, drogi, pola, domki i wszystko, czego sobie dusza zapragnie. Zapraszamy więc do przejechania się tym rzadziej uczęszczanym kawałkiem scenerii.
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 96 (na odcinku Nowy Sącz - Stróże). Doszły tutaj, podobnie jak w pozostałych przypadkach, pola, budynki, detale i część dróg.

Chcieliśmy też ogłosić, że do naszego skromnego zespołu dekoratorów doszedł DominiczekTS2009, który jest odpowiedzialny za dużą część roboty na linii 107.

Paczka do pobrania tutaj: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja-r7.rar (podmienić pliki)

6
Na warsztacie / Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 23 Stycznia 2024, 21:20:51 »
Postanowiłem trochę przysiąść do nauki Rainsteda i metodą "prób i błędów" wreszcie wykonać własną scenerię. Jako, że symulator Maszyna nie posiada żadnej wąskotorowej scenerii, uważam, że dobrym podejściem będzie wykonanie kilku scenerii stricte wąskotorowych. Projekt nazywam "Odyseją Wąskotorową"....

Na pierwszy ostrzał leci "Cegielnia Nietążkowo". Była to jedna z ostatnich cegielni, która wykorzystywała kolej do dowozu gliny do zakładu, choć już w swym kresie żywota jej praca ograniczała się jedynie do wwożenia materiałów nieopodal budynku.



Sceneria będzie posiadała ok. 800 metrów torów, choć obecnie zastanawiam się nad rozszerzeniem długości do pobliskiej kopalni piasku.
Obecne prace to głównie położenie torów, kierunkowych, niwelet... O stwierdzenie poprawności poprosiłem naczelnego konstruktora inż JAN21 - specjalistę od takich cudów. Jednakże może ktoś będzie szybszy z weryfikacją, zanim przejdę do poziomowania całej linii... Będe wdzięczny za wyłonienie błędów... :) Obecnie to wszystko w Rainstedzie i symulatorze wygląda tak, jak w załącznikach.

Pozdrawiam.

7
Tabor kolejowy / Odp: Potrzebne zdjęcia na textur lokomotyw sp32
« dnia: 16 Czerwca 2023, 22:05:33 »
Wszystkie stoją w oczekiwaniu na kasacje w stanie połowicznego rozkładu w Krzyżu. Na zdjęcia czół bym nie liczył, bo stoją w rzędzie.

8
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 19:33:55 »
W razie czego to jest jeszcze inna czcionka (pkp.rar) ma stylizowane litery "P" i "K". https://eu07.pl/forum/index.php/topic,10206.msg152166.html#msg152166

9
Na warsztacie / EN57-1767
« dnia: 07 Maja 2023, 20:39:39 »
Hej, ostatnio jakoś postanowiłem przy użyciu starych zdjęć zrobić takie malowanie do symulatora. Chyba jeszcze takowe nie pojawiło się w Maszynie. Jestem ciekaw waszego zdania na temat tej tekstury, warto kontynuować i może bardziej ja dopracować czy jednak nie ma to sensu? Przyjmuję wszelką krytykę.

10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 07 Maja 2023, 12:25:12 »
4E-004 w dzirżawie HSL (1 bok, 2 czoła,  detale  + dach)
https://eu07.pl/userfiles/9295/4E-004_HSL.rar

Jakość zdjęć z telefonu.

11
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 26 Kwietnia 2023, 20:22:25 »
W zał. archiwum zawierające paczkę drawinowo_od_rana dostosowaną do paczki maszyny 23.04.

https://eu07.pl/userfiles/28282/nowedrawinowo_od_ranan.7z

Ważne:   Dla tych co pobrali także paczkę z wątku drawinowo_do_końca: to po nadpisaniu plików z dołączonego do tej wiadomości archiwum, do prawidłowego działania scenariuszy drawinowo_od_rana, należy dodatkowo pobrać i nadpisać plik z poprawką @Transkeia dołączoną do wiadomości na str. 18 tego wątku:
Cytat: Transkei w 17 Czerwca 2022, 22:04:27
.

12
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 26 Kwietnia 2023, 07:12:29 »
Dzień dobry!

W związku z wyjściem wydania 23.04 i brakiem niektórych wagonów, udostępniam plik .scn drawinowa od rana z podmienionymi, brakującymi składami.
Plik został sprawdzony i nie powinien sprawiać żadnych problemów ;)

13
Publikacje / Odp: MaSzyna 23.04
« dnia: 23 Kwietnia 2023, 17:09:06 »
NOWOŚCI W OBECNYM WYDANIU
Lista w przygotowaniu - nie zawiera wszystkich nowości, niektóre odnośniki nie mają jeszcze wpisanych zdjęć!

Wprowadzono:
  • nowy model 3D lokomotyw serii ST44:
  • nowy model 3D lokomotyw serii T448p/740/742 (bez kabiny):
    • Tekstury: T448p: 007, 008, 023, 053, 077, 081, 084, 109, 111, 118'08, 118'15, 125'09, 125'13, 126'08, 126'15, 135, 151; 740: 552-5, 572-3, 707-5, 949-3; 742: 008-6, 147-2, 245-4, 432-8, 434-4, 452-6, 510-1;
    • Autor: @DieselPower;
  • nowy model wagonu do przewozu naczep T3000e:
  • odświeżony model lokomotywy EU07:

Nowe tekstury pojazdów:

Nowe obiekty do wstawiania na scenerie:

Zaktualizowano:
  • jednostki EN57, w tym:
    • nowe wyświetlacze głównie dla starszych tekstur @jakubg1;
    • sterowniki drzwi dla egzemplarzy posiadających indywidualne otwieranie drzwi @Miłosz Dorsz, @Kermit;
    • panel SOD dla niektórych egzemplarzy @???;
    • nowe dźwięki nastawnika jazdy @Turbokibel;
    • memoriał dla ś.p. @michAL_57 w kabinie EN57-047'11.
  • komunikaty ekranowe w lokomotywach Traxx @jakubg1;
  • dźwięki dla lokomotyw serii 181, 182 oraz 183 (przekładnia) @mareczek;
  • dźwięki dla lokomotyw serii TEM2, SM48, T448p (silnik) @Toprus;

Inne zmiany:
  • SHP w Traxxach zbijamy teraz kombinacją Shift+Spacja;
  • dodano możliwość ukrycia pojazdów archiwalnych w Starterze;
  • archiwalne pojazdy zostały usunięte z domyślnych zestawień składów na sceneriach,
  • wiele pomniejszych zmian i poprawek błędów.

14
Publikacje / MaSzyna 23.04
« dnia: 23 Kwietnia 2023, 17:00:56 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 23.04!

Jest to samodzielna paczka i należy ją zainstalować do pustego folderu.
Pobierz instalator
NIE należy instalować paczki do folderów systemowych, takich jak Program Files!
Wymagane miejsce na dysku do procesu instalacji: 62 GiB

Instalacja manualna:
Torrent: https://stuff.eu07.pl/maszyna-r8639.zip.torrent
Wymagane pliki dla exe: https://eu07.pl/userfiles/22158/m2304_exefiles_common.zip
Pliki wykonywalne dla systemu 64 bit:
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2203_exelibs_win64.zip
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2203_python_win64.zip
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2304_exe_win64.zip
Pliki wykonywalne dla systemu 32 bit:
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2203_exelibs_win32.zip
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2203_python_win32.zip
https://eu07.pl/userfiles/22158/m2304_exe_win32.zip
Starter (od @szczawik): https://eu07.pl/userfiles/7492/starter230321.zip
Rainsted: https://eu07.pl/userfiles/22158/rainsted.zip
Dodatkowe pliki dla twórców: https://eu07.pl/userfiles/22158/placeholdery_nodebank.zip

Biblioteki MSVC2008:
64 bit: https://download.microsoft.com/download/5/D/8/5D8C65CB-C849-4025-8E95-C3966CAFD8AE/vcredist_x64.exe
32 bit: https://download.microsoft.com/download/5/D/8/5D8C65CB-C849-4025-8E95-C3966CAFD8AE/vcredist_x86.exe
Biblioteki MSVC2015+:
64 bit: https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x64.exe
32 bit: https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x86.exe
Biblioteki UCRT (tylko dla systemów starszych niż Windows 10 nieposiadających aktualizacji Universal CRT):
64 bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/ucrt64.7z
32 bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/ucrt86.7z

15
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 19 Marca 2023, 18:13:58 »
Class66 66602 i 66603 nie powstał by bez współpracy z Freightliner PL. Jest zgoda na publikację modelu. Niestety dla FPL trochę za mało 3d. Nie mniej jednak, zgodnie z decyzją FPL, model mam opublikować w maszynie:). @x_zielu robi na razie roboczą teksturkę do classa66. Jak on wygląda to widać na moim FB i w załącznikach. Reszta informacji niebawem.

16
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 19 Marca 2023, 07:46:13 »
Ogólnie fajne, ale wydaje mi się, że wypadałoby dać pełne relacje do pociągów. "Połoniny" jeździły do Krakowa Głównego (przez Jasło, Gorlice Zagórzany, Tarnów, Bochnię, Kraków Płaszów). Do tego, z tego co patrzę po moich starych tablicach, nie podawano numeru pociągów (nawet tych wyższego sortu - IC/EC!). Numery pociągów to chyba jakiś świeższy pomysł.

Tu linki do momentów w filmie, w których pojawiają się tablice jakoś nas dotyczące (na etapie Bieszczad, bo po linii 96 to trzeba już będzie ogarniać międzynarodowe ekspresy na przykład).
https://youtu.be/lWaK8FOLvnE?t=172
https://youtu.be/lWaK8FOLvnE?t=436
https://youtu.be/lWaK8FOLvnE?t=457
https://youtu.be/lWaK8FOLvnE?t=465
https://youtu.be/lWaK8FOLvnE?t=781

17
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 18 Marca 2023, 22:24:38 »
Cześć zgodnie z obietnicą przesyłam tablice do pociągów pośpiesznych. Na dniach będą też osobówki. Ps. Ta klepkowa, którą mi polecono, średnio mi wyszła (wg mnie) Link do upload https://files.fm/u/zew3sjdjz

Ale na uploadzik wrzucaj, plis http://eu07.pl/forum/upload.php

18
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 15 Marca 2023, 00:06:20 »
Nowa paczucha do pobrania. Dokładne informacje i link w pierwszej wiadomości. Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy.

san_t4625 i tar_t698 . Wykoleja.
W nowej paczce na 100% naprawione

19
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 22 Lutego 2023, 15:02:28 »
san_t4625 i tar_t698 . Wykoleja.

20
Na warsztacie / Stan scenerii realistycznych na 2023-02
« dnia: 19 Lutego 2023, 19:39:31 »
Dotarła do mnie informacja, że są użytkownicy MaSzyny, którzy nie wiedzą o postępach moich prac. Dlatego chciałbym w skrócie przedstawić stan z początku 2023 i perspektywę ewentualnych dalszych planów. Nie jestem autorem tych tras, pomagam tylko przy uruchomieniu ruchu, usunięciu błędów i poprawieniu szczegółów.

1. Linia 61 (Częstochowa – Fosowskie) oraz linia 144 (Fosowskie – Opole). W ubiegłym roku zakończyłem ostatecznie przeliczanie okolicy Ozimka do map, ustawiony jest też profil pionowy. Potrzebne jest ostateczne sprzątanie drobiazgów, bo np. po przełożeniu sieci trakcyjnej na drugą stronę toru nie spasowały się naprężania. W Ozimku dodałem bocznice huty, przygotowane około 2012 roku. Da się również dojechać do Opola, aczkolwiek tor wymaga jeszcze drobnych korekt i uzupełnienia sieci trakcyjnej oraz sygnalizacji. Zrobiony jest podział na komórki, z wyjątkiem odcinka Częstochowa – Kochanowice. Są skrypty sterujące stacjami.

2. W związku z dopasowaniem do map stacji Fosowskie (jeszcze niepełnym, ale wystarczającym), uruchomiona została przejezdność linii 144 od stacji Tarnowskie Góry. Profil pionowy wymaga jeszcze drobnej korekty, bo w Tarnowskich Górach się coś nie zgadza (o około 1m). Trasa podzielona na komórki.

3. Od Kalet przez Lubliniec do Kluczborka przejezdna jest linia 143. Ma profil pionowy i podział na komórki.

4. Od Herbów da się dojechać do Katowic. W większości przypadków są tylko tory, sieć trakcyjna jest przejezdna przynajmniej jednym torem, zapewne wymaga uzupełnienia braków. Jest profil pionowy i podział na komórki.

5. Od Katowic w stronę Opola są do Toszka przygotowane tory, wymagają dopracowania, przejezdność nie była sprawdzana. Teoretycznie powinno się dać przejechać przez Gliwice do Lublińca.

6. Od Katowic jest połączenie z profilem pionowym linią 139 do granicy ze Słowacją (na Słowacji nie ma prawidłowego profilu pionowego). Trzeba podzielić na komórki. Są skrypty sterujące stacjami od Czechowic-Dziedzic do Zwardonia.

7. Opracowałem też algorytmy przeliczenia scenerii "Kaliska", dzięki nim można przejechać od Zduńskiej Woli (albo Łodzi) do Częstochowy (i dalej do Katowic czy na Słowację). Nie ma tam profilu pionowego (jest poziomo). Teoretycznie istnieje już możliwość przeliczenia całości "Kaliskiej" do map (w tym odcinka do Ostrowa), jednak sceneria po przeliczeniu będzie wymagać ręcznych korekt.

8. Pomiędzy Herbami Nowymi a Kępnem jest ułożony tor linii 181 z profilem pionowym i częściowym otoczeniem. Do zrobienia jest podział na komórki, bo wydzielone zostało tylko Kępno, a pozostała część torów powinna być rozdzielona na kilka komórek. Skrypty sterujące stacjami są tylko dla stacji, na których wychodziły mijanki. Istnieje też potencjalna możliwość połączenia Kluczborka i Kępna torami linii 272.

9. Uporządkowałem też Manewrowo 3, czyli Suwałki (nazewnictwo rozjazdów, wysokości wstawienia napędów ustalone w 2017 roku). Niestety sceneria nie działa prawidłowo na paczce 21.04, mimo że w sterowaniu nic się nie zmieniło, a w 2015 roku wszystko śmigało idealnie.

Obecnie jestem na etapie tworzenia generatora blokad liniowych (zliczających pojazdy). Mam już dosyć ich ręcznego wstawiania i szukania błędów poprzez wielokrotne uruchamianie symulacji. A blokady liniowe są potrzebne do wygenerowania skryptów sterujących stacjami. Skrypty sterujące pozwolą finalnie zweryfikować i naprawić sygnalizację oraz nazewnictwo obiektów. Gdy już będzie działał ruch w oparciu o skrypty sterujące, mam zamiar wygenerować rozkłady pociągów z 2007 roku, ponieważ kolega MW wykonał olbrzymią pracę, aby odszukać i przygotować dane o ruchu. Po uruchomieniu pociągów rozważam zabranie się za przeróbkę sieci trakcyjnej, aby móc w końcu zlikwidować lewitujące mocowania sieci, a także za algorytmy generowania terenu z danych geodezyjnych.

Co do zasady, obiekty tras są podzielone na komórki. Komórka zwykle mieści się w prostokącie o bokach pomiędzy 8km a 16km. Wszystkie obiekty komórki mają współrzędne względem środka komórki. Aby złożyć trasę z komórek, trzeba wybrać jedną z nich jako środek, a pozostałe odpowiednio przesunąć wpisem origin. Wektory przesunięcia można wyliczyć z różnic pomiędzy środkami, a te są podane w komentarzu //$g. Niestety, nie udało mi się zrobić komórek dla scenerii fikcyjnych ani złożyć scenerii fikcyjnych w jakiś sensowny sposób, udający sieć kolejową. I raczej nie będę już do tego dążył, skoro powstał już znaczny kawałek sieci kolejowej z tras realistycznych (ponad 20 komórek i potencjalnie kolejne 20 po podzieleniu torów).

Komórki są porozkładane na podkatalogi na podstawie najmniejszego numeru linii kolejowej. Zwykle komórka ma 4 pliki:
— infrastruktura z podanym rokiem (ze względu na przebudowy torów na przestrzeni lat)
— teren — powierzchnia terenu oraz ściany lasu połączone z terenem
— reszta — infrastruktura nieistotna dla symulacji, zieleń
— citygml — bryły budynków z danych geodezyjnych.

Jeśli misja nie przebiega przez jakąś komórkę, ale istnieje potrzeba, aby wyjeżdżały z niej pociągi, można dołączyć tylko plik infrastruktury.

Niezależnie od komórek są utworzone skrypty sterujące stacjami. Obsługują one rezerwację torów, rezerwację blokad liniowych oraz podawanie sygnałów (od 2022 również Sz). Komórka może zawierać więcej niż jedną stację, a przedrostki stacji mogą być inne niż przedrostki nazwy komórki. Ze względu na potrzebę unikalności nazw, przedrostki stacji nie są zgodne z tymi na schematach.

Misje testowałem na paczce 21.04. Ze względu na duży zakres przeróbek nie chciałem dodatkowo mieszać sobie zmianą paczki na nowszą i sprawdzać, co tym razem przestało działać (a w poprzedniej paczce działało) ani szukać rozwiązań, jak mam to obejść.

Paczki z moimi zmianami można pobrać z rainsted.com/warsztat/, a szczegóły doczytać na stronach z dokumentacją zmian dla poszczególnych scenerii. Gdyby komuś się chciało przetestować i wskazać konkretne miejsca, gdzie można wprowadzić konkretne ulepszenia, to będę wdzięczny (chociaż mam już wstępną listę rzeczy do poprawiania).

Jeśli ktoś chciałby wesprzeć moje działania darowizną, to podam numery rachunków bankowych (niczego nie sprzedaję).

Przymierzam się do prowadzenia strimów, na których chciałbym pokazywać wprowadzane przeze mnie zmiany, obsługę edytora Rainsted itd., ale wymaga to jeszcze przygotowania logistycznego.

21
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 30 Stycznia 2023, 18:54:42 »
Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.

22
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 29 Stycznia 2023, 00:01:35 »
Mamy 189 roboczogodzinę i względem ostatniego raportu udało się ogarnąć:
-Dopoziomowanie torów na odcinku Sobniów - Zagórz
-Ssieć trakcyjną na odcinku Bobowa- Stróże - Jasło wraz z odnogą Gorlicką.
-Dużo różnych, różnistych poprawek
W najbliższych dniach prace będą skupiać się na rozwieszaniu sieci oraz wykańczaniu modeli nowej "trakcji". Co następne to zobaczymy, może jakiś scenariusz...

23
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 28 Stycznia 2023, 11:45:22 »
Przydałaby się animacja wycieraczek i próba powrotu do płynnej regulacji wysokości wysunięcia szyb, czy wychylenia daszków przeciwsłonecznych.

24
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 22 Stycznia 2023, 12:28:32 »
Lepiej zapobiegać, niż leczyć. Dodatkowy krok żadnej różnicy to nie robi, a potencjalnie zapewnia idiotoodporność.

25
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 22 Stycznia 2023, 04:40:23 »
W pierwszym poście pojawiła się nowa, poprawiona paczka. Podczas instalacji proszę przeczytać disklejmery znajdujące się pod linkiem. Podkreślam raz jeszcze - przed instalacją należy usunąć pliki .sbt związane ze scenerią.
1) Usuń plik .sbt
2) Pobierz paczkę gdzie jest plik .sbt
3) Rozpakuj paczkę
4) Ponownie skasuj .sbt

F**k logic :|

Dodam, że wywalając .sbt z paczki oszczędzamy 200 MB...
Nie wiem gdzie wyczytałeś punkt 4. Instrukcja kończą się na trzecim. Dołączając plik sbt do paczki oszczędzamy godziny czasu ładowania, zwłaszcza dla użytkowników że slabyszm sprzętem. To nie jest kolejnt plejn z pierdzikołkiem tworzony 30 lat notatnikiem.

26
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 21 Stycznia 2023, 23:27:52 »
Postęp prac nad otoczeniem w Bieszczadach.

27
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 21 Stycznia 2023, 22:47:14 »
Po instalacji paczki niema potrzeby usuwania .sbt. Plik jest tam tylko dlatego, żeby nikt nie narzekał na 40minutowy czas wczytywania. Niestety maszyna nie potrafi przetrawić tekstur terenu większych niż 512x512 w sensownym czasie, więc albo zielona pustynia, albo sbt w każdej paczce całościowej dla szarego usera, albo jakiś exemajster który ogarnie w końcu problem znany od dawien-dawna.

28
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 21 Stycznia 2023, 22:43:24 »
W pierwszym poście pojawiła się nowa, poprawiona paczka. Podczas instalacji proszę przeczytać disklejmery znajdujące się pod linkiem. Podkreślam raz jeszcze - przed instalacją należy usunąć pliki .sbt związane ze scenerią.
1) Usuń plik .sbt
2) Pobierz paczkę gdzie jest plik .sbt
3) Rozpakuj paczkę
4) Ponownie skasuj .sbt

F**k logic :|

Dodam, że wywalając .sbt z paczki oszczędzamy 200 MB...

29
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 21 Stycznia 2023, 12:25:14 »
W pierwszym poście pojawiła się nowa, poprawiona paczka. Podczas instalacji proszę przeczytać disklejmery znajdujące się pod linkiem. Podkreślam raz jeszcze - przed instalacją należy usunąć pliki .sbt związane ze scenerią.

30
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 20 Stycznia 2023, 15:40:31 »
Toć mówię - są nadal błędy w ścieżkach, będzie nowa paczka.

Strony: [1]