1
Bieżące kolejowe / Odp: Karta znajomości szlaku
« dnia: 21 Września 2022, 15:27:46 »
W załączniku stosowana w IC.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W ramach uzupełnienia - jeden z producentów zrezygnował z oddzielnego grzybka od zasilania na rzecz podpięcia do grzybka hamowania awaryjnego również wyłączenia napędu (pantografy/silnik diesla).A który taki? Obecnie to mamy w ET22 201Ek, gdzie uderzenie w "grzybka" uruchamia nagłe hamowanie, "składa grabie na dachu" i trąbi. Na ST45 natomiast użycie zaworu klapowego nagłego hamowania wyłączało baterie, więc w efekcie silnik gasł. Pozostawało tylko oświetlenie kabiny i radio gdyż zasilane było z innego obwodu tzn. spoza głównych styczników baterii.
A i jeszcze jedno jak to wygląda z lokotywami spalinowymi też musi ją mechanik wyłączyć? Chodzi oczywiście o silnik bo patyków nie ma.
Przewoźnicy mają różne wzory. W instrukcji PLK Itw-3 mamy taki wzór.Z kiedy jest ostatnia wersja tej instrukcji? Na stronie PLK albo ją usunęli albo nigdy nie była dostępna. ;)