Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ISDR_Kewin

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 28 Stycznia 2024, 14:38:55 »
Myślę że dużej ilości osób spodoba się projekt oparty w końcu na kolei wąskotorowej a nie tylko normalnotorowej. Nie żebym miał jakiś problem z koleją normalnotorową...

2
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 15 Stycznia 2024, 23:03:15 »
Nagrania będą oczywiście potrzebne, natomiast scenariusze to pieśń przyszłości, za ich pisanie zabiorę się za kilka miesięcy dopiero.

Dodatkowo do scenerii skleiłem proste modele zaniedbanych, niskich peronów jedno- i dwukrawędziowych. Budowa jest modułowa po 20 metrów:
- moduł prosty
- moduł z obniżeniem do wejścia na peron

Są też różne wymienne tekstury:
- peron z żółtym pasem
- peron sama kostka
- peron ziemny

Dodatkowo prosty model barierki. Wszystkie materiały oraz pierwowzór znajduje się na stacji w Chojnicach, a zdjęcia na tekstury wykonałem sam w maju 2023 r.

3
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 16 Października 2023, 21:36:47 »
Wątek się nieco zakurzył ale to nie znaczy, że prace stanęły. Ostatnimi czasy niezbyt szybko się posuwały do przodu ale teraz powinny nieco przyspieszyć. Nie mniej, udało się skończyć teren pod całą linię 55 oraz stację Siedlce wraz z przyległymi wyjazdami. W niektórych miejscach trzeba jeszcze skorygować niwelety torów bo wchodzą w teren ale są to niewielkie korekty wysokości.

Kolejne prace na linii 55 skupią się na wspomnianej poprawce wysokości niwelet, dodaniu dróg oraz ich wypoziomowaniu.

Poniżej załączam screeny terenu:
1SP - st. Sokołów Podlaski, wyjazd w stronę Siedlec
2BP - szlak Sokołów Podlaski - Siedlce, widok na przejazd w ciągu DK63
3SL - wjazd do Siedlec od strony Sokołowa Podlaskiego, po prawej wykop, w którym biegł drugi tor (obecnie biegnie tędy obwodnica Siedlec)
4SL - st. Siedlce, wyjazd w kierunku Warszawy, na pierwszym planie wiadukt "garwoliński", po lewej wykop, w którym biegł drugi tor do Sokołowa
5SL - st. Siedlce, wyjazd w kierunku Łukowa/Czeremchy
6DLU - podg. Doły (Ujrzanów), widok w kierunku Siedlec, w lewo, na wiadukt nad linią 2, odbija nieistniejący dzisiaj drugi tor
7DLU - podg. Doły (Ujrzanów), widok w kierunku Siedlec (szersza perspektywa), w lewo odbija łącznica 520 w kierunku podg. Doły na linii 2

4
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 19 Marca 2023, 18:13:58 »
Class66 66602 i 66603 nie powstał by bez współpracy z Freightliner PL. Jest zgoda na publikację modelu. Niestety dla FPL trochę za mało 3d. Nie mniej jednak, zgodnie z decyzją FPL, model mam opublikować w maszynie:). @x_zielu robi na razie roboczą teksturkę do classa66. Jak on wygląda to widać na moim FB i w załącznikach. Reszta informacji niebawem.

5
Na warsztacie / Odp: SU42-521 PolRegio
« dnia: 31 Grudnia 2022, 01:40:45 »
Dzisiaj troszkę pracowałem też nad tekturą SU42-521, lecz zmian prawie nie widać :)

6
Na warsztacie / Odp: SU42-521 PolRegio
« dnia: 31 Grudnia 2022, 01:37:38 »
Dziś prezentuję moją (prawie) ukończoną teksturę lokomotywy ST45-13 PKPC. Tekstura jest przerobiona z ST45-03, lecz w najbliższym czasie poprawie teksturę.

7
Na warsztacie / SU42-521 PolRegio
« dnia: 05 Grudnia 2022, 23:17:43 »
Witam! Dziś prezentuję mój postęp prac nad nową teksturą. Na dzień dzisiejszy jest odwalona niezła fuszerka, ale postaram się uduskonalić teksturę.

8
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 28 Listopada 2022, 15:53:30 »
Przejechałem się pesobusem z Łupkowa do Sanoka z rozkładem. Bardzo miło mnie zaskoczyło otoczenie w Zagórzu - po prostu podoba mi się bardzo. Tak z resztą można powiedzieć o całej scenerii bo to moje okolice. Życzę powodzenia w pracach.

9
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 11 Kwietnia 2022, 15:50:51 »
Projekt żyje, nie był to jakiś zaawansowany pryma aprilisowy żart, jak ten z Bieszczadami (chociaż, czy tamten aby napewno też był?). Zakończyły się prace torowe. Ułożone i wyprofilowane są tory w całości od Krakowa Płaszowa do Zakopanego. Obecnie siły wkładam w teren, nad którym przewiduję, iż prace zajmą około 2-3 miesięcy. Udało się wypracować już w miarę działającą metodę i sposoby pracy z danymi NMT. Duże trudności sprawiają jedynie spasowywanie terenu z torami, i niwelowanie lewitujących torów. Jak się uda to przeskoczyć, to będzie z górki (dosłownie) :). Poniżej screeny z terenem z odcinka Zakopane - Sieniawa.

Strony: [1]