Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dinsx7

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: EN57 - 1927 drugie podejście
« dnia: 24 Marca 2025, 20:44:45 »
Fajnie, że próbujesz coś robić. Na pierwszy rzut oka widać zdublowaną geometrię węży i brak syren.

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak konwertować modele?
« dnia: 15 Marca 2025, 15:38:10 »
A pierwszą podstawową sprawą jest uzyskanie zgody autora oryginału.

3
Na razie się jeszcze trochę wstrzymaj, a dostaniesz niespodziankę ;)

4
Dawno temu w Nowym Sączu. ReShade, Maszyna paczka 23.07, mapa Galicja użytkownika JAN21. Stan mapy na 26.08.2023.

5
Bocznica / Odp: Odp: EN57AKM
« dnia: 19 Sierpnia 2023, 18:52:35 »
Errors.txt i dociągasz t3d, których nie masz. Po wykonaniu tegoż zasugeruję stestować dodatek i napisać tutaj swoje uwagi bądź ich brak, bo od tego służy ten dział.

6
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 10 Maja 2023, 16:04:40 »
W tym momencie trudno też doradzić. Zrób wszystko co masz do ogarnięcia przy tej teksturze i wrzuć na test dodatków.

7
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 19:33:55 »
W razie czego to jest jeszcze inna czcionka (pkp.rar) ma stylizowane litery "P" i "K". https://eu07.pl/forum/index.php/topic,10206.msg152166.html#msg152166

8
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 18:34:31 »
Najlepiej zrobić od nowa zupełnie. Pod linkiem jest do pobrania ustandaryzowana czcionka PKP.

9
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 07 Maja 2023, 21:37:33 »
Najlepiej wrzuć do testu dodatku, tylko zapoznaj się z wytycznymi żebyś wiedział jak należy złożyć paczkę z teksturą, tam betatesterzy i deweloperzy ocenia twoja pracę, pomogą i wskażą błędy.

10
Odsyłam do instrukcji: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTM1VqkU5V8RRqVu_v24j8MjG7PAmqeUfdLFblA7vP9kl0rveH0oYvMvn4w9xS_ws5NmzR2g68a4BXJ/pub

Taka podpowiedź, u góry zakładka (shading/wybierasz zakładkę [EU07 Tools]/Replace Material) szukasz teksture w katalogu symulatora i klikasz środkową kulę u góry po prawej stronie, Vievport Shading.

Strony: [1]