Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakisrandomowynoob

Strony: [1] 2
1
Instalujesz cdp jak kazdy inny przez content manager trainz, klikasz na liscie dodatkow prawym i dajesz open for editing, wchodzisz w folder z zainstalowanymi dodatkami trainz i dalej w dany kuid, trainzowe pliki 3d sa w formacie .im, bierzesz dany .im i otwierasz go programem 3d object converter przez przeciagniecie pliku, po zaimportowaniu w 3d obj conv wciskasz ctrl+u - odbicie pionowe tekstur bo domyslnie importuja sie odwrocone, nastepnie zapisujesz to do .obj i otwierasz w blenderze. Malo ktory model w trainz jest zmapowany z duzych tex, wiec trzeba go zazwyczaj przepalac na jeden uklad bo sklada sie z paru/parunastu znaczkow pocztowych. Jezeli chodzi o tabor to i tak trzeba poustawiac pivoty pod animacje, klucze (nazwy) elementow animowanych, dolozyc freespoty, latwiejsze jest konwertowanie obiektow statycznych na dekoracje scenerii. Np kilanziom (trainzart.pl) dal nam zgode i udostepnil nam wszystko co jest jego autorstwa, wiec jak faktycznie jestes zainteresowany tematem to proponuje zaczac od tego.

2
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 01 Grudnia 2024, 22:33:48 »
Trzeba znowu odkurzyć wątek :) W ostatnim czasie wykonałem korektę niwelet na linii 55, w Siedlcach i na okolicznych bocznicach. Jak widać na załączonych screenach, tory były nieco zagłębione w teren. Zebrałem więc punkty z terenu w symulatorze i dokonałem korekty profili pionowych.
W zakresie niwelety linii 55:
- maksymalna korekta wysokości załomu w górę wynosiła 0,778 m,
- minimalna korekta wysokości załomu w górę wynosiła 0,012 m,
- maksymalna korekta wysokości załomu w dół wynosiła -0,112 m,
- minimalna korekta wysokości załomu w dół wynosiła -0,033 m.
Dodatkowo, oprócz niwelety linii 55, zostały skorygowane niwelety linii 2 oraz 31 (tor 1C, 2C). Oprócz tego korekty objęły 13 niwelet bocznic o łącznej długości 12,7 km.

Niżej załączam screeny z efektów prac:
55_korekta – profil linii 55 istniejący i skorygowany
2_korekta – profil linii 2 istniejący i skorygowany
1_przed, 1_po – łącznica 520, widok od strony Ujrzanowa, przed i po korekcie profilu
2_przed, 2_po – wjazd do Siedlec od strony Sokołowa przed i po korekcie profilu
3_przed, 3_po – stacja Podnieśno, widok w kierunku Sokołowa, przed i po korekcie profilu

3
Tabor kolejowy / Odp: Konwertowanie modeli do symulatora MaSzyna z Trainz
« dnia: 27 Listopada 2024, 14:17:59 »
Tak, potrzeba do tego Trainza, potrzeba też zasadniczo zgody na taki proces od autora dodatku. Szczegółów nie znam, więc szczegółowo nie pomogę.

4
**[Akcja Aktywizacyjna: Poszukiwani Twórcy Otoczenia]**
**Hej, Forumowicze!**

Potrzebujemy Waszej pomocy w ważnym przedsięwzięciu! 😊

W związku z nowymi projektami scenerii, który ma na celu wierne odwzorowanie otoczenia, szukamy utalentowanych osób z zacięciem do detali, które potrafią odtwarzać rzeczywistość w sposób precyzyjny i kreatywny. Jeżeli umiesz z pasją przenosić otaczający świat na medium artystyczne lub technologiczne, ta akcja jest właśnie dla Ciebie!

Jak możesz się zaangażować? 
  • Zgłoś się! Opisz swoje umiejętności, pokaż przykłady swoich prac, a my odezwiemy się do Ciebie. 
  • Podziel się wiedzą! Jeśli znasz techniki, narzędzia lub sposoby na skuteczne odwzorowanie otoczenia, podziel się z innymi. 
  • Poleć znajomego! Może znasz kogoś, kto idealnie pasuje do tego projektu – daj im znać o tej inicjatywie. 
Czego oczekujemy? 
Cytuj
 
- Staranności i precyzji w odwzorowywaniu detali.   
- Kreatywnego podejścia do projektowania przestrzeni. 
 

Co oferujemy? 
  • Możliwość udziału w inspirującym projekcie. 
  • Szansę na rozwój swoich umiejętności i poznanie ciekawych osób, oraz zdjecie pamiątkowe z @JAN21
  • Wyróżnienie w ramach społeczności i potencjalną współpracę w przyszłych inicjatywach. 
 

Jeśli chcesz dołączyć lub dowiedzieć się więcej, śmiało pisz w odpowiedzi do tego wątku albo kontaktuj się bezpośrednio z nami! 💬

Razem możemy stworzyć coś niesamowitego! 🌍✨ 

--- 
Czekamy na Wasze zgłoszenia! 💪

5
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 22 Listopada 2024, 20:25:47 »
No ale wiadomo z czym się kojarzy, jest dużo nazwisk a są wybierane akurat właśnie tego typu, może to tak ma być, a może ktoś wymyślił je na szybko. Moim zdaniem lepsze są nie związane z tego typu rzeczami.

6
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 18 Listopada 2024, 18:45:34 »
odp

7
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 08 Listopada 2024, 06:58:24 »
Dokładnie tak jak Jakub pisze. Kolega może się nauczyć na czymś, czego nikt nie rusza, zanim dołączy do jakiegoś projektu. Natomiast obawiam się, komentarze osób torpedujących jego próby nauki mogą się skończyć tym, że się pożegna z forum i pójdzie sobie do TD2 albo Trainza.

8
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 07 Listopada 2024, 01:53:14 »
Niech chłop robi. Widać, że się stara, żeby stare scenerie jakkolwiek przywrócić i udekorować, a że nie jest idealnie, to głównie z powodu ułomności istniejących narzędzi.
Każdy kolejny rozwiązany problem to kolejna cegiełka w zrozumieniu bardzo niełatwej struktury plików i obchodzenia się z nimi, a takich ludzi nam brakuje.

9
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 11 Września 2024, 11:38:57 »
Proponuję usunąć opcję "Usuwaj nieużywane tekstury z OpenGL" albo zrobić jakiś komunikat który ostrzega o niepoprawnym działaniu tej funkcji, co generuje problemy.

10
Bocznica / Odp: kolomna
« dnia: 07 Września 2024, 20:15:27 »
Kolego, to test dodatków a nie pobieralnia nowości. Wszystko jest wyjaśnione w wątku. Jak trudności sprawia przeczytanie kilku postów, to wątpię byś testowanie wykonał prawidłowo.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Scenerie realistyczne
« dnia: 03 Września 2024, 19:04:36 »
Bocznica cukrowni Glinojeck.

12
Tabor kolejowy / Odp: SA133 - Zdegradowane tekstury wnętrza
« dnia: 01 Września 2024, 12:10:07 »
Generalnie problem tych "zdegradowanych" tekstur polega na tym, że są to dość stare pojazdy z względnie starym teksturami. Na ten moment nie ma alternatyw, być może w przyszłości pojawią się nowe tekstury w dobrej jakości.

13
Pomoc doraźna / Odp: Podnoszenie pantografów na EU45 | ES64F4
« dnia: 28 Sierpnia 2024, 23:15:58 »
2

14
Na warsztacie / Jastarnia
« dnia: 25 Sierpnia 2024, 17:28:49 »
Cześć, jak ktoś będzie chciał zrobić trasę na Hel, to mam do zaoferowania stację Jastarnia. Sceneria będzie wykorzystana w MSFS 2020. 

15
Tabor kolejowy / Odp: Tekstury wagonów z krajów WNP
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 16:51:18 »
To nie tylko kwestia tekstur, ale też potrzeba wykonać modele. Do tego trzeba porządnych materiałów z wymiarami. Każdy robi modele w wolnym czasie i raczej ma kolejkę swoją kolejkę tego co chce zrobić. Nikt się nie uzewnętrzniał, że planuje robić wagony osobowe ze wschodu do Maszyny.

W perspektywie długoterminowej proponuję zacząć naukę blendera i gimpa od przysłowiowych domków, ławek, koszy na śmieci, a może kiedyś sam coś zrobisz do Maszyny.

16
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 27 Czerwca 2024, 21:25:06 »
Cześć, prace trwają.

Elementy gotowe:
- układ torowy
- prawidłowo działające rezonatory SHP
- przypisane wskaźniki i semafory, TOP-y
- uruchomiona SBL
- teren oraz roślinność na większości scenerii
- układ drogowy i ruch aut, w tym ruch aut na przejazdach kolejowych wstrzymywany przez opuszczenie rogatek
- prawie przejazdy są obsługiwane automatycznie przez nadjeżdżający pociąg, na każdym przejeździe jest ruch aut (są 2 przejazdy w granicy posterunku, które muszą być obsługiwane ręcznie)
- większość modeli budynków na scenerii ma wersję z nocnym oświetleniem
- otoczenie na ~70% scenerii

Brakuje:
- sieć trakcyjna
- tekstury tabliczek dla SBL, TOP
- dopracowanego otoczenia na ~30% scenerii
- scenariuszy

17
Bieżące kolejowe / Odp: "Angliki" PKP Cargo
« dnia: 27 Czerwca 2024, 20:32:30 »
One są już zostawione od lat na eksponaty, w przeciwnym razie już dawno by w Olmecie skończyły.

18
EU07 Simulator English forum / Odp: EU44 new cab not present.
« dnia: 27 Czerwca 2024, 01:36:31 »
The HD cab was added to the ES64F4 Eurosprinter (E189) and wasn't added to the ES64U4 Eurosprinter (EU44). They are different.

19
Publikacje / Odp: MaSzyna 24.06
« dnia: 25 Czerwca 2024, 19:54:06 »
Lista zmian

Wprowadzono:
  • scenerię realistyczną - Linia Kolejowa nr. 107 Zagórz - Łupków @JAN21, @Toprus, @lcddisplay, @gg, @DominiczekTS2009, @mati222, @Kawup, @Kermit, @szogun, @hanys, @M79r, @jakisrandomowynoob, @maciekt268, @ESK8
  • scenerię realistyczną - Cukrownia Glinojeck @JAN21, @Toprus, @lcddisplay, @Vanquish
  • dedykowaną kabinę do lokomotyw Siemens Eurosprinter @Miłosz Dorsz, @Sawi, @jakubg1, @hanys, @Mateusz Adamczyk, @loko, @x_Zielu
  • scenariusz "wrzosy_tme332130" Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy lub Dębica - Sandomierz Towarowy @matek123
  • paczkę elektrycznych zespołów trakcyjnych Pesa Elf w wersjach 27WE i 27WEb oraz EN76 w nowym schemacie malowania Kolei Śląskich @hanys, @Kermit, @DieselPower, @youBy, @Joachimowicz, @jakubg1
  • paczkę elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls w wersji Koleje Mazowieckie, Koleje Małopolskie, SKM Trójmiasto, Polregio Pomorskie @DieselPower, @Kermit, @hanys, @x_Zielu, @Hirek
  • paczkę elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AKM po modernizacji w zakładach Newag w roku 2011 @RafaPolska424, @Kermit, @FORDAN, @Zefirek
  • elektryczny zespół trakcyjny EN71KM @Kermit, @hanys
  • paczkę tekstur wagonów pasażerskich 140A, 141A-10 i 113Aa @RafaPolska424
  • paczkę tekstur wagonów pasażerskich B84, B86 i G77 @DieselPower
  • paczkę tekstur czeskich wagonów pasażerskich YB @RafaPolska424
  • lokomotywę EP09-012 wyposażoną w system ERTMS/ETCS wraz z dedykowaną kabiną @Kermit, @Piterox1981
  • wagon 113Aa "RegioCafe" Polregio @x_Zielu, @DieselPower, @Sawi
  • paczkę wagonów cystern 434R, 435Ra, 437R, 438R, 440R, 443R @DieselPower
  • paczkę wagonów Fals (WAP) @DieselPower
  • paczkę tekstur węgierskich węglarek R462W @RafaPolska424
  • paczkę wagonów węglarek E06A @DieselPower
  • paczkę wagonów pasażerskich YB w różnych malowaniach przewoźnika České Dráhy @RafaPolska424
  • paczkę wagonów węglarek 430W i 430Wa @DieselPower
  • paczkę betonowych i drewnianych słupów średniego napięcia oraz budkę dróżnika 7A z Żelisławic @kawup
  • model stałej tarczy manewrowej @Toprus
  • model balonu na gorące powietrze @lcddisplay, @x_Zielu
  • nowe dźwięki hamulca Knorr w elektrycznych zespołach trakcyjnych EN57 @Kermit
  • model znaku kierunkowego na słupie betonowym @kawup
  • animowane modele pasażerów na peronach, możliwe do wstawienia na scenerii Bałtyk SKM1 @lcddisplay
  • statyczne i animowane modele kury @lcddisplay
  • dedykowane wnętrze dla czeskich wagonów B255 @RafaPolska424
  • model statyczny samochodu pod przykryciem @matek123
  • model wiaty peronowej ze stacji Koluszki @kawup
  • model kozła oporowego ze stacji Gdynia Chylonia @RafaPolska424
  • model czeskiego urządzenia stacjonarnego do ogrzewania pociągu @RafaPolska424
  • model tunelu kolejowego z miejscowości Łupków @lcddisplay
  • modele statyczne gołębia, wróbla i kruka @lcddisplay

Dekoracyjne modele statyczne autorstwa @lcddisplay:
  • łódki
  • rowery
  • ognisko
  • motocykl Jawa 250
  • stojaki na rowery
  • balon na gorące powietrze
  • chochoł
  • barierki
  • krowa i koń w różnych ubarwieniach
  • bocian

Modele dynamiczne:
  • autobus Scania Omnicity @koszowy
  • koparka Hanomag W350D @lcddisplay
  • ciężarówka Star 200 @Toprus
  • minibus Volkswagen T4 @lcddisplay
  • ludziki na hulajnodze @matek123, @Fuji8

Zaktualizowano:
  • animację nastawnika jazdy w EN57
  • fizykę hamulców EN57
  • kabinę do lokomotyw Traxx @Kermit, @Turbokibel, @jakubg1, @FORDAN, @Miłosz Dorsz

Dodano tekstury:
  • dla lokomotyw serii EU07, w tym: EU07-358'07, 4E-004'00, 303E-303'00;
  • dla lokomotyw serii ET22, w tym: ET22-895, ET22-1150;
  • dla lokomotyw serii ET25, w tym: ET25-001;
  • dla lokomotyw serii E186, w tym: E186-244;
  • dla lokomotyw serii ES64F4, w tym: ES64F4-158, ES64F4-201;
  • dla lokomotyw serii 181, w tym: 181 083, 181 100, 181 116;
  • dla lokomotyw serii 182, w tym: 182 155;
  • dla lokomotyw serii 183, w tym: 183.016-5;
  • dla lokomotyw serii 742, w tym: 742 280;
  • dla lokomotyw serii 751, w tym: 751.174-4;
  • dla lokomotyw serii 754, w tym: 754 050-3'07;
  • dla lokomotyw serii T448p, w tym: T448p-036, T448p-082, T448p-113, T448p-150;
  • dla lokomotyw serii SM42, w tym: SM42-633;
  • dla lokomotyw serii SU42, w tym: SU42-518;
  • dla lokomotyw serii SU46, w tym: SU46-020'94, SU46-036'95, SU46-039"99, SU46-041'99, SU46-044'95, SU46-047'96, SU46-029'23;
  • dla lokomotyw serii E6ACTa, w tym: E6ACTa-007'20, E6ACTa-007'21;
  • dla elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57, w tym: EN57-1508'06, EN57-1590'02, EN57-1806'01;
  • dla elektrycznych zespołów trakcyjnych 45WE, w tym: 45WE-007, EN90-009;
  • dla elektrycznych zespołów trakcyjnych 31WE, w tym: 31WE-027, 31WE-028, EN78-001, EN79-002;
  • dla elektrycznych zespołów trakcyjnych EN71, w tym: EN71-017;
  • dla lokomotyw serii M62, w tym: M62-1154, M62-1891, 628 178;
  • dla lokomotyw serii ST43, w tym: ST43-199'00;
  • dla lokomotyw serii ST44, w tym: ST44-282, ST44-1030;
  • dla lokomotyw serii ET21, w tym: ET21-218'97;
  • dla wagonów 408W, w tym: Eaos 0785;
  • dla wagonów 111AMM, w tym: 111AMM-20 78 314-6;
  • dla wagonów 168A, w tym: 31 51 84 78 065-6;
  • dla wagonów 111Arow, w tym: 31 51 84 78 030-0;

Niezależnie od powyższych w najnowszym wydaniu wprowadzono szereg poprawek w poszczególnych modelach, sceneriach czy scenariuszach, które zostały wykryte od czasu premiery poprzedniego wydania.


20
Publikacje / MaSzyna 24.06
« dnia: 25 Czerwca 2024, 19:53:56 »


Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 24.06!

POBIERZ INSTALATOR


NIE należy instalować do folderów systemowych, takich jak Pulpit, User Files czy Program Files!
Powiadomienia Windows Smart Screen i antywirusowe należy zignorować.
Wymagane wolne miejsce na dysku do procesu czystej instalacji: 72 GiB (77 GB).



Możliwe jest wsparcie finansowe na rzecz m.in. tej i przyszłych paczek całościowych. Szczegóły:



21
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza
« dnia: 25 Czerwca 2024, 19:52:54 »
Od czasu ostatniego posta pojawiły się:
  • kabina E189,
  • EP09-043,
  • E186 928,
  • 168A i 111Arow w nowym malowaniu,
  • kilka modeli statycznych – konenery i naczepy,
  • paczka całościowa 24.06.

Aktualnie zajmuję się Vectronem wraz z kabiną.
(kliknij, aby powiększyć)

22
Trasy / Odp: L61-lotos - problem z ruszeniem Skodą.
« dnia: 30 Maja 2024, 11:03:11 »
Ustaw kran na uderzeniowe i daj odluźniacz. Jak nic się nie będzie działo to daj nagłe i potem spróbuj odluzować. Jak nawet i to nie pomoże, to wrzuć logi.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 23 Maja 2024, 16:19:57 »
Oj mogłoby mieć. Gdyby silniki były osłonięte tylko pokrywami, to w takim przedziale byłoby po prostu bardzo głośno. I o ile dla obsługi nie jest to zwykle problemem, to tu zaraz zaczęłoby się narzekanie, że delikatne uszy pasażerów puchną przez ten zły Newag. No chyba, że zainwestują w porządnie wyciszone przejście, to co innego.

Pewnie i tak agregaty będą w szafach, tak jak w dotychczasowych Impulsach.

24
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 15 Maja 2024, 19:21:30 »
Po tym zarysie już widać, że chłopak przez ten czas raczej nie próżnował i jego umiejętności w blenderze zdecydowanie uległy poprawie. Grunt to robić na dobrych rysunkach. Dobry podkład to podstawa.

25
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 12 Maja 2024, 21:41:07 »
Dziura na reflektory wydaje się za duża, ale szczerze źle nie wygląda. Dajmy mu szansę, bo lepszego prędko nie będzie.

26
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« dnia: 09 Maja 2024, 13:23:41 »
Po pierwsze, to który ST44, jaki scenariusz i po jakim czasie jest gaszony i odpalany.

Po drugie w ST44 po wciśnięciu startera bez załączonej pompy paliwa będzie sobie tak bzyczał podobnie jakby miał się odpalić, ale się nie odpali. Gdy załączymy pompę to i tak musimy znowu przytrzymać starter by się odpalił. Może w tym tkwi problem?

27
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 17:36:17 »
Wygląd dosyć mocno się zmienił, mam nadzieję że na plus.
Jak zwykle prosiłbym o opinie.

(logo MaSzyny w banerze zostanie usunięte, ale Toprus nie zachował oryginałów, więc się zadeklarował, że zrobi nowe)

28
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 17:08:20 »
@Miłosz Dorsz został nowym administratorem. Przez głosy przeciw odrzucona została kandydatura @Hirek. Wątek zamykam.

29
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 10:44:49 »
"This is where the fun begins"
"Co roku ta sama checa"

To już trylogia tego 911. Nie ma z nami pilota a wy dalej debatujecie. Dajcie uprawnienia admina komuś kto faktycznie jest aktywny i problem znika. Jak się nie będzie spisywać to lota i elo. Co do rozwoju maszyny, który tu zawsze jest poruszany w wielkiej wojnie mapowej. Dajcie se na luz i tyle. Jak ktoś chce robić foty to niech robi. Jak ktoś chce kleić 666 teksturek siudemki to niech to robi. Jak ktoś chce robić nowe wagony to niech robi, a jak ktoś robi zakopiankę to niech robi zakopiankę. Przecież to projekt hobbistyczny i każdy tu działa nawet nie za miskę ryżu. Skończcie te wojny bo 2 desek nie zbijecie nawet. Zresztą każdy wie, że nawet dekorowanie scenerii jest sporym wyzwaniem czasowym, co dopiero zabawa z prehistorycznym rainsted i tworzenie tam scenerii. MTA ze skryptami pisanymi w notatniku działa, tam ludzie nie walczą tylko robią swoje i gierka stara jak świat a co jakiś czas pojawia się nowy serwer albo znika - działa to naturalnie. Obecne problemy maszyny to brak aktywnej administracji i brak paczek (a to de facto wspólny problem) bo gracza Macius2014PL przyciąga nowa paczka a nie pobieranie z repo bo on chce rzułte czoło do Dębicy. Będą paczki to będą nowi gracze, 3% z nowych graczy zainteresuje się i zostanie na dłużej, 0.05% pomoże w rozwoju i coś tam będzie robić. Skąd wiem? Bredzę.. a dane mam z IDZD. Jak człowiek ma się zmuszać do czegoś to nawet nie da z siebie 30% to lepiej, żeby nic nie robił. Jak czerpie z tego fun to bardzo dobrze. Zresztą można zrobić jak z omsi.. gra istnieje w podstawie, nowe mapy, autobusy etc etc wychodzą jako mody często płatne, sobie twórca zakłada DC i tam udostępnia dodatki do pobrania i zarabia na patronite i żyją, robią i nie narzekają. Na pewno nie toczą wojen o bzdety bo wolą stworzyć swoje lepsze i sprzedać i mieć zysk. Albo zostaje też opcja dogadywać się z chłopakami z Trainz i robić konwerty w 1 i 2 stronę i każdy będzie zadowolony.


30
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 11:17:01 »
Milek bardzo nie chce (bądź nie może, rozumiemy to) pojawiać się częściej ani - jak się okazuje - nawet dotrzymywać obietnic, przy czym zamiast mianowania bardziej kompetentnej osoby na odpowiednie stanowisko postanowił rozwiązać problem, przełączając projekt na "autopilota". I o ile pomysł ten nie jest tak głupi jak mogłoby się wydawać, kluczowym problemem jest brak absolutnie żadnego systemu czy nawet pokazania prac nad nim w ciągu niemalże całego roku. Próba kontaktu z najważniejszą osobą w tej społeczności, często jedyną, która może rozwiązać pewien palący problem, jest jak próba spotkania się z więźniem z więzienia o najbardziej zaostrzonym rygorze. Jest to niedopuszczalne, dlatego popieram doraźne rozwiązanie problemu w postaci:
- Mianowania/awansowania kogoś na osobę, która będzie miała podobne możliwości i kompetencje przy znacznym polepszeniu aktywności w porównaniu z obecnym liderem projektu,
- Bądź też, żądamy pokazania stanu prac nad tym magicznym rewolucyjnym systemem, który ma zmienić MaSzynę na zawsze. Daty jego wprowadzenia, której niedotrzymanie bez wyraźnie zapowiedzianego opóźnienia z konkretnym powodem powinno pociągnąć za sobą konsekwencje, z usunięciem z funkcji włącznie,
oraz zgadzam się z i podpisuję się pod treścią napisaną przez przedmówcę.

Niestety, moja nadzieja z mojego ostatniego postu z poprzedniego wątku:
Cytuj
Mam nadzieję, że będzie też bardziej aktywny bez trwających miesiąc dziur w obecności.
nie doczekała się spełnienia.

MaSzyna nie może czekać. Za dużo rzeczy wymaga interakcji z osobą, która wirtualnie jest, ale tak naprawdę jej nie ma.

Strony: [1] 2