Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - krzechix

Strony: [1]
2
Forum / Odp: Boże Narodzenie 2022
« dnia: 23 Grudnia 2022, 14:34:48 »

3
Forum / Boże Narodzenie 2022
« dnia: 23 Grudnia 2022, 14:33:24 »

4
WWW / Język rosyjski
« dnia: 10 Grudnia 2022, 22:04:03 »
Witam.
Od pewnej pory gdy wchodzę na stronę eu07.pl i wybieram język rosyjski, wyskakuje mi komunikat, że "język rosyjski nie jest dostępny" - pomimo, że menu górne nadal zostaje po rosyjsku. ;p W związku z niniejszym proszę o poprawienie tego, ewentualnie o zmianę komunikatu na odpowiedni językowo, czyli na "Русский язык недоступен" (Russkij jazyk niedostupien)

Pozdrowienia od Rosjanina polonisty, miłośnika komunikacji i fana Maszyny od 2009. roku... Życzę powodzenia w dalszym rozwoju...

PS. Gdy po raz pierwszy przyjechałem do Polski i wsiadłem do przedziału EN57 to akurat mocno mi się skojarzyła z tym symulatorem - poczułem się trochę jak w wirtualnej rzeczywistości. :)

5
Pomoc doraźna / Odp: Aktywacja kabin
« dnia: 13 Września 2022, 02:52:27 »
Jakby ktoś potrzebował podpiąć klawisze, to komendy brzmią cabactivationtoggle/cabactivationenable/cabactivationdisable. W ustawieniach startera chyba jeszcze ich nie ma. Trzeba sobie ręcznie do keyboardinput.ini dopisać (przy wyłączonym starterze oczywiście).

6
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 31 Sierpnia 2022, 19:01:25 »
Misja na SU45-045 ukończony powodzeniem. Gratulację za piękne otoczenie na spalinowym odcinku, lecz na drodze znalazłem dwa drobne błędy:
- Peron w Kurczu jest za blisko toru, więc pociąg się w niego "wtapia".
- Na stacji w Rosku na peronie przy torze w kierunku Ostrowni, drzwi otwierają się na złą stronę.
Ale i tak świetna robota.

7
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 02 Sierpnia 2022, 16:57:19 »
Czy przewidujecie dedykowane obiekty do trasy? Dworzec autobusowy w Sanoku jest dość nietypowy , wypadałoby go odtworzyć, tym bardziej że jest zaraz przy dworcu...
klimat z przełomu XX i XXI wieku.
Obiekty dedykowane jak przyjdą, to przyjdą, jeżeli nie ma jakiegoś krytycznego (Dworzec w Poznaniu, hala we wrocławiu), to można bez problemu odłożyć na kiedy indziej.
Caly problem polega na tym ze stary dworzec autobusowy w Sanoku juz nie istnieje od paru lat , a zdjecia starego sa wprawdzie ,ale takie ze nie da sie z tego sklecic zadnej tekstury. Chyba ze istnieje gdzies jeszcze podobny blaszak to od biedy mozna go tam postawic . Zreszta cale otoczenie stacji Sanok jest dosc charakterystyczne , i o ile  budynek dworca kolejowego juz jest w symku ,to jakos ciezko bedzie odtworzyc Stomil i Autosan ,ktore znajduja sie w obrebie trasy... No i ten blaszak (dworzec autobusowy), ktory stal naprzeciw dworca kolejowego.

A ja pozwolę sobie w tym miejscu wyrazić swoje zdanie, choć pewnie mnie za to zjecie... ale używanie fototekstur bardzo ogranicza rozwój symulatora. "Tego brakuje,", "to już nie istnieje" itp...
Chyba czas wrócić do tradycyjnej w grach metody tekstury robionych od podstaw. Tego też da się wyuczyć. I takie tekstury, dobrze zrobione, też mogą wyglądać super realistycznie.

Więc stwierdzenie "cały problem polega na tym, że część obiektów nie istnieje" to robienie problemu tam, gdzie go nie ma.

8
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 28 Lipca 2022, 12:55:41 »
Dzień dobry.

Z racji iż w wątku od dobrych kilku miesięcy zapanowała cisza, a także iż obsługa połączeń bez głosowych poleceń odjazdu jest dość męcząca, stwierdziłem iż jestem gotów podjąć się zorganizowania na nowo nagrywek na polecenia odjazdu podawane przez kierowników pociągów jakie możemy prowadzić na tejże scenerii.

Gotowość do obróbki nagrań zgłosił Hirek z Wydziału Repozytorium, który to już kilkakrotnie pokazał, iż jest w stanie wykonać tę pracę bardzo pięknie i sumiennie.

Proszę wymienione poniżej osoby, które pierwotnie zgłosiły się na kierowników, o potwierdzenie czy dalej wyrażają chęć zrealizowania tychże nagrań

Spis osób :
1. Kierownik EIC "Lech" @MaciejM @SpawaczTIG141
2. Kierownik TLK "Warta" @youBy
3. Kierownik misja nr 3 @matek123
4. Kierownik misja nr 4 @k. wojak
5. Kierownik misja nr 5 @EP07-385 @mk1991
6. Kierownik misja nr 6 @Fofal @krzechix
7. Kierownik misja nr 7 @Vanquish
8. Kierownik misja nr 8 i 9@maszynistaPR @Sebeq

Dziękuję.

Edit: Dla klarowności kolorem żółtym oznaczam osoby które potwierdziły chęć nagrania kwestii. Kolorem zielonym oznaczam osoby które nagranie już zrealizowały. Wykreślone nicki to osoby które nie odpowiedziały. Kolorem pomarańczowym (z racji na to, iż czerwony zarezerwowany jest dla Administratora) będą oznaczone osoby które nie wywiązały się z nagrań.
Na nagrania czekam do końca następnego tygodnia.

9
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 22 Czerwca 2022, 19:46:13 »
W sumie mała literówka, ale w opisie misji całkowo_v2_zdawczyb_paszw w opisie pisze, że po otrzymaniu rozkłady mamy wcisnąć, tłumacząc na Polski, klocka i przycisk 1. Poza tym scenariusz przejezdny i bardzo przyjemny.

10
Na warsztacie / Pulpit pojazdu Elf II / EN75 STADLER Flirt
« dnia: 01 Maja 2022, 21:07:55 »
Witajcie Panowie,

od jakiegoś czasu modeluję w dość zaawansowanym programie "Inventor" i pomyślałem, że moje dotychczasowe umiejętności wraz ze stałą stycznością z pojazdami EZT mogą wnieść nieco do kolekcji floty nowoczesnych pojazdów w symulatorze. A więc do sedna. Mimo posiadania dość zaawanasowanego programu nie jestem w stanie póki co opanować tworzenia skomplikowanych brył większych niż te które mogę zwymiarować "od ręki" suwmiarką, dlatego ograniczyłem się do tworzenia mniejszych obiektów w kabinie maszynisty. Jeśli więc jest na tutejszym forum użytkownik, który chciałby nawiązać współpracę w zakresie tworzenia modeli pojazdów generacji Elf II oraz EN75 STADLER "Flirt", to proszę o kontakt. Dysponuję wszelką dokumentację techniczną (rysunki techniczne) potrzebną do wykonania modelów, a ponadto posiadam urządzenie rejestrujące dźwięk Tascam DR-40X, którym mógłbym nagrać dowolne dźwięki tych pojazdów w wysokiej jakości. Poniżej prezentuję kilka screenów z prac nad pulpitem pojazdu generacji Elf II oraz EN75 "Flirt" w wersji dla Kolei Śląskich. Wszelkie elementy zostały wykonane z dokładnością do 0,1mm względem oryginalnego wyposażenia pulpitu maszynisty. Tymi projektami zajmę się w pierwszej kolejności, a efekty dalszych prac modelowania pulpitów będę prezentować w tym poście.

11
Tabor / EU44-Nie można podnieść pantografów
« dnia: 11 Kwietnia 2022, 10:03:05 »
Dzień dobry, mam 11 lat, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem, nie podnoszą mi się pantografy w EU44 jak naciskam "p" i "o". Próbowałem kombinacji klawiszy shift-p lub shift-o. Nic nie działa. Czy Możecie mi jakoś pomóc?

Pozdrawiam serdecznie,
Stanisław

12
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 04 Lutego 2022, 12:30:24 »
Imo lepiej wydać tzw. pół kabinę jak w 218Mx i poczekać z taką kabiną na porządną, niż robić jedną kabinę x lat i się nie doczekać. Jeżeli ta super kabina by nie wyszła to tak czy siak jest coś co umożliwia jazdę a nie zostawia ludzi na lodzie bez niczego.

13
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 21 Kwietnia 2021, 12:35:58 »
Ja korzystam z takich syntezatorów na codzień i powinno się mieć jednak wykupionego. symulator Darmowy nie darmowy, ale syntezator powinien być wykupiony. Muszę sprawdzić, która ewa jest urzywana na stacjach, ale jeśli ta od vocalizera to ja mam licencję na wszystkie głosy od vocalizera.

14
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 21 Kwietnia 2021, 07:47:34 »
MaSzyna jest darmowa, więc jeżeli ma licencję to w mojej opinii nie powinno być problemu. Gdyby MaSzyna była płatna to również bym się obawiał.

15
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 19 Kwietnia 2021, 11:07:45 »
@MasterYoda, lepszą  forma nagrań rozmów  był  schemat transkeja, gdzie każdy  w ciągu  nagrywał  swoją  rolę,  a on później  sobie to wydzielał jak mu pasuje. Skoro składy  masy, metry nie są  jeszcze gotowe, to po co nagrywać  cząstkowe rozmowy? I tak jak już  wcześniej  pisane bylo, maszynista czy tam osoba zgłaszająca gotowość nie podaje godziny  zgłoszenia,  a to podaje dyżurny  ruchu. Jak maszynista woła o wjazd, to w 99% woła  jak sie zbliża  do tarczy bądź  ją minął, bardzo rzadko kiedy  mówi  się  o obiektach  inżynieryjnych. Jeżeli  wjeżdżamy  na wprost  nie widzę  sensu powiadamiania  tego drużynę pociągową, bo przecież  widzą  co im na semaforze świeci,  co innego jeżeli  takowe pytanie padnie na który  tor będzie  wjazd.  Tak samo przy manewrach czy odstawieniu składów,  wiem że  to trudne, ale trzeba określić  tor bądź  okręg  nastawniczy bądź  do jakiej  tarczy zostanie  skład  odstawiony. Zazwyczaj maszynista  się  dopytyje czy tu wystarczy,  czy tu będziemy  stali po wyjeździe  na dany tor odstawczy. Tak samo przy manewrach, nie podaje sie6 manewrów  tylko  podaje albo świeci  tarcze. Dodatkowo  należy  podać  informacje  na który  tor  jedziemy  i czy ów  tor jest  zajęty czy nie. Jest to dość  istotna  informacja  przy  zestawieniu  składów,  bo po wolnym  torze maszynista  może  jechać  40 a na zajęty  do 20. Także,  jeżeli  mamy trzymać  poziom i realizm to jednak podstawy  podstaw  muszą  być  zawarte w stenogramach.

16
Publikacje / Mitor
« dnia: 01 Kwietnia 2021, 23:22:26 »
Rano był motor, a wieczorem mitor :)

https://eu07.pl/userfiles/11222/mitor%282%29.7z


Model na licencji CC ze strony https://sketchfab.com/3d-models/free-zuk-3d-model-bb4OJb5V4L0hgYjM3vtGvPB7ZMt
Dostosowanie do maszyny Matek123, Tekstura, model kół Jan21

Wnętrze jest mocno ubogie.

Uruchomienie:
j - bateria
m - uruchomienie silnika
d/r wybór kierunku

na początku trzeba wcisnąć i przytrzymać chwilę
ctrl+ num 7
num 7
num 4
i wcisnąć num6

obsługa
+ -  dodawanie odejmowanie gazu
1 7 hamowanie

t zapalanie przednich świateł
ctrl + t gaszenie świateł

e zakładanie/zdejmowanie sygnału końca pociągu (w widoku zewnętrznym)

17
Publikacje / Po złej stronie torów
« dnia: 01 Kwietnia 2021, 00:46:16 »


Modyfikacja scenerii Stary Jawor inspirowana pamiętną misją z GTA:SA. Chłopaki z Grove Street występują w scenariuszach osobowy2, retro i zdawka.
https://eu07.pl/userfiles/23180/WrongSideOfTheTracks.7z

Podziękowania dla @matek123 za usadzenie BS'a i @dzordz za testy. :)

18
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 21 Stycznia 2020, 20:28:06 »
Cytuj
To jest po prostu lenistwo, nie chce im się czytać, tylko od razu klikają "Pobierz" a potem, pomocy, nie działa mi.

A moim zdaniem to nie jest żadne lenistwo tylko fakt taki, że człowiek po przeczytaniu najpierw czeka za nim się pobierze, potem czeka zanim się rozpakuje (ja po wypakowaniu zająłem się lekturą plika eu07.ini aby ustawić go pod siebie - m. in. koniecznie dopisać "scenario.time.current yes" ;) ) i niepamięta już o tym dodatkowym wypakowaniu paczek, tym bardziej, że nie rzucają się one w oczy (są w gąszczu innych folderów).
Miałem ten sam problem tyle, że po wybraniu jakiegoś pociągu nie było żadnej reakcji kompa.   

19
Publikacje / MaSzyna 20.01
« dnia: 21 Stycznia 2020, 11:38:21 »
  Główne funkcje dodane względem EXE z poprzedniego wydania:
 
  • Obsługa klawiatur niepełnowymiarowych: Tzn. z klawiszami FN
  • Modele są rysowane na danym dystansie, bez mnożenia przez mnożnik widzialności
  • Nazwy części domyślnych dźwięków zapisane w kodzie zostały zmienione: couplerattach, couplerdetach, couplerstretch, bufferclamp
  • Dźwięk uderzenia zderzaków jest słyszalny przy mniejszej prędkości
  • Dodano lampkę stanu baterii oraz przycisk zmiany stanu aktywacji hamulca elektropneumatycznego
  • F12: Panel silnika graficznego: Wyświetlanie ilości rysowanych trójkątów na każdą ramkę
  • Dodano dźwięki pompy paliwowej, pompy wodnej oraz grzałki wody
  • Obsługa uniwersalnego nastawnika dla pojazdów spal.-elek.
  • Lampki zablokowanych przewodów głównych
  • Lampki WS osobno dla "wyłączonego" oraz "wyłącznego ale gotowego"
  • Przełącznik sprężarki może być przełącznikiem impulsowym
  • Możliwość konfiguracji joysticków
  • Dźwięki tractionmotor: działają bez konieczności załączenia W.S.
  • Zmiana systemu rysowania cieni dla nowego renderera
  • Parametr do ustawienia losowanej zmiany częstotliwości dźwięku
  • Universale w kabinach teraz mogą być jako "przyciski" impulsowe
  • Usprawnione "wsiadanie" z F5 do pojazdów
  • Na silniku graficznym z shaderami, można ustawić upscaling/downscaling (aż do 1440p)
  • Możliwość podawania momentów silnika i przetwornika hydraulicznego w formie tabelki
  • Przyciski do regulacji głośności radiotelefonu
  • Obsługa nowych parametrów do plików .mat
  • Unifikowany i zaktualizowany renderer, domyślnie uruchamia się w wersji dla GL 3.3
  • Domyślne SKP to czerwone lampy, a nie blachy
  • Czuwak jest odłączany podczas trybu manewrowego (Tylko w Sx42)
  • Kalkulacja ilości spalonego paliwa w pojazdach spalinowych
  • Rozszerzony system tempomatu, aby obsługiwać tempomaty Lokel'a
  • Modele statyczne obsługują więcej niż jedną teksturę wymienną
  • W plikach .mmd: ograniczona obsługa wczytywania modeli i parametrów poprzez include'y
  • Obsługa miernika przebycia długości składu
  • Obsługa włącznika automatycznej piasecznicy
  • Obsługa uniwersalnych przycisków hamulcowych (3-ech)
  • Obsługa zintegrowanego zadajnika jazdy i hamowania
  • Obsługa hamulca sprężynowego
  • Możliwość zerwania sprzęgu, i wykolejenia pojazdów przy zbyt silnym uderzeniu.
  • Większa kontrola nad generowanym dymem.
  • Rozszerzony zakres informacji nt danej symulacji dostępnej dla modułu Pythona.
  Wyżej wymienione punkty to tylko mały ułamek wprowadzonych zmian, gdyż przedstawiamy zmiany istotne i widoczne dla użytkowników. Dokładny Changelog zmian znajduje się w wątku poświęconym zmianom w EXE na Forum projektu, lista jest stale aktualizowana.
 
  • Dragon: Dodana animowana wskazówka hamulca postojowego
  • Zmienione nowe samochody na starsze w scenariuszach Całkowo Retro oraz SN61.
  • Zmienione bujanie od silnika w Sx42 i SM48/TEM2
  • Nowy model siedzenia w EN57 (II i IV wariant), EN57-AKŁ, oraz ELFie
  • Sklep monopolowy ToMa 303 Piw
  • Nowe tekstury traw
  • Traxy i Dragon: Dźwięki hamowania poprawione
  • Sx42 i SP/U45: Zawory ciśnieniowe dla zbiorników powietrza zostały zaimplementowane
  • ST45: Dodano zadajnik Lekov, tempomat Lokel, przełącznik pracy hamulca, guziki baterii, nowy fotel pomocnika, sprężarka operuje automatycznie oraz przełącznik hamulca sprężynowego został obrócony
  • Składane dźwięki hamowania dla: 6Dg, Sx42, Sx45 i SU46
  • 6Dg: Dodano zadajnik Lekov, kran hamulca MHZ_K8P, oraz hamulec sprężynowy
  • Stary Jawor: Dodano pochylniki na odcinku Stary Jawor - Jawor
  • SN61: Podświetlanie licznika kilometrów na Haslerze
  • Lampki blokady hamulców w EN57-AKŁ, ELFie, E186 i BR285
  • Linia 053 i Całkowo: Dodano ukresy
  • Sygnalizacja Otwartych Drzwi (SOD) do EN57-2xxx (tylko dla PR)
  • Modele bloków mieszkalnych
  • Model paczkomatu, wstawiony na Linie 053 (w Turowie i Sandomierzu)
  • Nowy typ wagonów węglarek, typ C462W
  • Sx42: Uruchomiony licznik kilometrów
  • Więcej tekstur dla billboardów
  • EN57-AKŁ: Komputer pokładowy wskazuje stan hamulca postojowego
  • Model starego wiatraku, typu "Koźlak"
  • Wagon 140A: Dodano skrypt tablicy relacyjnej
  • Usunięto zdublowane drzewka ze wszystkich scenerii, oraz konwersja na bardziej wydajne modele
  • Dodana dekoracja Sandomierza na Linii 053
  • Linia 61 oraz Całkowo: Przypisanie kanałów do komunikatów radiowych
  • Zestaw ogrodzeń i bram/furtek do nich.
  • Wagon typu 401Ze z generatorem
  • Dodany model samochody ZSD Nysa 522 z Trainz'a
  • Ładunek czołgu T54 na wagony Slmmps i Smms
  • Uruchomione radiowe przyciski na elektrycznym Traxxie
  • Zróżnicowanie taboru na scenerii Drawinowo
  • Rozmowy z radiotelefonu przypisane do odpowiednich kanałów radiowych (scenerie Zwierzyniec i Bałtyk)
  • Nowa sceneria: Stary Jawor (stara nazwa: SKP)
  • 4-ro członowy ELF (EN76)
  • SA133: Nowy ekran, dla odpowiednich pojazdów (z M.M.)
  • Skonwertowane budynki wielorodzinne z Trainz'a
  • Skonwertowane samochody Zastava 1100p z Trainz'a
  • Nowe modele chałup i stodów
  • Radiotelefony Koliber i Radmor umożliwiają zmianę głośności komunikatów
  • Nowe wagony towarowe serii "Eaos", typu 425W oraz 428W
  • Przyciski opuszczania wszystkich pantografów, w odpowiednich pojazdach poprawione aby były bi-stabilne
  • Panele tempomatu do SA134 i Elf'a
  • Interaktywna tablica peronowa PTI
  • Rozmowy z radiotelefonu przypisane do odpowiednich kanałów radiowych (L61+L144, Quark, Moczniki)
  • Skonwertowany model bloku, autorstwa KilanZiom'a (Trainz)
  • EN57: Więcej dedykowanych pojazdów
  • ST45: Ekran komputera na Pythonie
  • Skrypty do generowania rozjazdów z automatyczną podsypką, na prędkość 60km/h
  • Nowe modele poserów
  • Lifting modelu 6Dg
  • E6ACT: Obsługa hamulca sprężynowego, poprawny kran hamulcowy oraz parę poprawek
  • E186: Przyciski piaskowania i zadajnik hamulca pomocniczego
  • ST45: Obsługa hamulca sprężynowego, przycisk asymilacji hamulca i nowa dźwignia
  • Jesienne tekstury drzew i traw
  • SA134: Obsługa hamulca pneumatycznego na nastawniku jazdy i hamowania
  • Samochody teraz czekają aż światła na przejeździe się wyłączą, zanim ruszą.
  • Model wiaty peronowej
  • Źródło dymu specjalnie dla wież chłodniczych - Dodane też do modeli wież.
  • SU42: Kabina i wnętrze lowpoly
  • Nowe modele wagonów pasażerskich: 113Aa (zmodernizowany wagon restauracyjny) i 173A (wagon kuszetka)
  • Elektryczny Traxx: Miernik dystansu i obsługa hamulca sprężynowego
  • Modele 140A/141A 1-szego i 2-go etapu
  • Nowe dźwięki przekładni dla większości pojazdów
  • Lowpoly dla EN57 z 1-szą klasą
  • Nowy scenariusz - Całkowo Wycieczka
  • Lokomotywy 201Eo wraz z teksturami (na razie brak kabin do jazdy)
  • Transkrypcje komunikatów z radiotelefonu.
  • Bardzo podstawowa kabina dla szynobusu SA134
  • Aktywna tablica peronowa, używająca informacji z rozkładu pociągu
  • Wagon towarowy 401Zf, do przewozu karbidu lub wapnia
  • Statyczne źródła dymu dla kominów
Zawarte są również nowe tekstury pojazdów, dźwięki i szeregi drobnych i większych poprawek w poszczególnych modelach, sceneriach czy scenariuszach, które zostały wykryte od czasu poprzedniego wydania.
 

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Listopada 2019, 12:32:30 »
U mnie działa wszystko dobrze, tylko mało fps ok 15-20. Wypróbuje te ustawienia.

Jak wypakować pliki jeszcze raz to razem z folderem shaders, jeśli dobrze pamiętam.

Może, nowa paczka rozwiąże bolączki.
Wiele osób ściąga z repo i wychodzą różne błędy.

21
Akurat kierowcow wjezdzajacych w zamkniete szlabany to w symulatorze mamy tak gdzies juz od dekady... ;v

22
Z całym szacunkiem, ale nie popadajmy w paranoje. Chyba, że ktoś naprawdę chce robić z igły widły, musi się na każdy temat odezwać, bo trzeba być w centrum uwagi i kręcić aferę. Świętować można we wszelaki sposób zgodny z prawem, czy to śpiewem, czy flagą, banerem czy też racą - o ile nie jest to zabronione i nie stwarza zagrożenia dla innych. Autor pomysłu nie miał nic złego na myśli, po prostu jest to podkreślenie tego wyjątkowego dla naszego Narodu dnia. Jeśli ktoś ma ochotę - ściąga i sobie jedzie. Jeśli znajdzie się wśród nas twórca - homoseksualista, który zechce zrobić paradę równości, albo scenariusz z tęczowym pociągiem, to też ma do tego prawo, ale niekoniecznie muszę mieć ochotę to ściągać. Czepiać byśmy się mogli, gdyby wirtualne ludziki na peronie stali ubrani w swastyki czy z flagami organizacji terrorystycznych. Wtedy można kręcić aferę... ale teraz nie przesadzajmy proszę i cieszmy się, że żyjemy w wolnym kraju. Dzięki @Stele za ten miły akcent w symulatorze.

23
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Listopada 2019, 21:03:21 »
U mnie działa. Pewnie nie masz poprawek z repo.

24
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Listopada 2019, 21:02:20 »
To kwestia konfliktu pojawiajacego sie gdy dwa rozne urzadzenia maja taka sama nazwe (jedno z nich z koncowkami _on i _off a drugie --do niedawna-- bez) Zdaje sie ze w repozytorium znajduja sie ogarniete wersje plikow.

25
Tabor / Odp: elektroniczny prędkościomierz
« dnia: 18 Kwietnia 2019, 17:46:20 »
Słabo czytasz. IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'scripts//kilometry/eu07-1512_przebieg.txt' Zrób mu ten folder. Jak dalej się będzie pluł, to i ten plik, ale sam folder powinien wystarczyć.

26
Na warsztacie / Nowa tekstura EU43
« dnia: 04 Kwietnia 2019, 22:33:14 »
Witam,
stworzyłem nową teksturę, niekoniecznie odpowiada ona realizmowi, lecz wpasowuje się w nowe logo POLREGIO.

W załączniku wizualizacja z wagonami.

Dla zainteresowanych w linku możliwość pobrania tekstur wraz z instrukcją instalacji.
https://1drv.ms/f/s!AmnZ9K0LJJEakCersgGYAQArUPlt

27
Infrastruktura kolejowa / Odp: Dźwięk wydawany przez szyny.
« dnia: 09 Marca 2019, 20:55:43 »
Myślę że koledze chodzi o korugację szyn, czyli faliste zużycie powierzchni tocznej szyny

http://acei.put.poznan.pl/index.php/acei/article/view/104/80

Strony: [1]