1
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Maja 2024, 23:55:42 »
Instrukcja załączania załączników podczas wybierania załączników może być pomocna.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Według mnie te perony przydało by się zmienić na starsze, bo te nowe kompletnie psują klimat na niektórych stacjach np.: Grodzisk Letnisko.
Dokladna specyfikacje jego kompa podam pozniej, bo nie pamietam.
Oczywiście, co nie zmienia faktu, że reklamowanie produktu jako „maksymalnie realistyczny” z „pociągami odwzorowanymi zgodnie z pierwowzorami” jest scammerstwem. :vA zapałzowaliście sobie na trailerze gdy widać to coś mające przypominać Siódemkę? Straszydło...
Największą słabością MaSzyny jest IMHO ten C++. Język przeszłości, w którym teoretycznie można napisać wszystko, ale potrzebny na to czas wydaje się puchnąć tak szybko, jakby P zmieniało się w NP. C# jest dużo lepszym rozwiązaniem, a od czasu .NET Core 1.0 - idealnym. (Niedługo wychodzi Core 2.0) Gdyby przepisać MaSzynę w C# z użyciem .NET Core, mogłaby chodzić pod Linuxem bez Wine. Unity to jedna z opcji. Całkiem niezła, ale jest jeszcze UnrealEngine, a ostatnio pomyślałem nawet, że można by stary silnik MaSzyny też przepisać po nowemu. Chociaż mam ogromny staż w kodowaniu, nigdy nie zajmowałem się grafiką (w sensie gamedev). Mimo tego, jak zacząłem sobie czytać w czasie wolnym (a mam go tyle co nic) o działaniu silników 3D - to nie jest aż takie magiczne jak się wydawało. I absolutnie nie wymaga C++. Dobrą grafikę na shader-ach da się robić w JavaScript-cie, więc po prostu nie widzę żadnego argumentu za C++ poza takim, że po prostu większość kodu MaSzyny jest w nim napisana. Całe rysowanie i tak robi GPU, a programowanie GPU (shader-y) nie zależą w ogóle od języka aplikacji. Co do liczenia fizyki w czasie rzeczywistym - więcej dla wydajności da optymalizacja na poziomie algorytmów niż mikro-optymalizacje na niskim poziomie. Lagi w MaSzynie nie powstają z powodu nieoptymalnej obsługi czy przydzielania pamięci, powstają, bo symulator wykonuje zbyt wiele operacji (nie pomija kroków nieistotnych, wykonuje nieoptymalne obliczenia itd.).Język przeszłości? Ciekawe że jeszcze aktywnie rozwijany, prawie cały software na tym stoi. Zdecydowanie nie jest to najlepszy język, bo cały system templatów na którym opiera się cały język i stdlib to jedno wielkie badziewie, ale pod względem wydajności, wsparcia i wieloplatformowości to nie ma żadnej konkurencji. Jeszcze tylko brakuje modułów które niestety wyleciały z C++17, no ale może w końcu kiedyś będą żeby wywalić te cholerne nagłówki. Na nic tu z C#, który pod względem językowym to jest ładniejszy, wygodniejszy, ale wydajności i GC nie przeskoczysz.