Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sosna00

Strony: [1]
1
Publikacje / Odp: Oficjalny Maszynowy Warsztat Ziela
« dnia: 19 Listopada 2022, 19:44:53 »
[19.11.2022] Nieco dłuższy przestój na repo, więc wstawię tutaj przed wrzutą na repo. Zestaw eurosprinterów:
189 004 DB: https://eu07.pl/userfiles/28235/189-004-r2.7z
ES64F4-805 MRCE: https://eu07.pl/userfiles/28235/189%20805-r2.7z
ES64F4-205 w starym malowaniu MRCE: https://eu07.pl/userfiles/28235/ES64F4-205-r2.7z
ES64F4-153 PKP Cargo: https://eu07.pl/userfiles/28235/ES64F4-153-r2.7z
ES64F4-205'14 w malowaniu MRCE/PKP Cargo: https://eu07.pl/userfiles/28235/ES64F4-205'14-r2.7z
ES64F4-845 Express Rail: https://eu07.pl/userfiles/28235/E189-845.7z

2
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 18 Kwietnia 2022, 18:59:13 »
Czy w najbliższym czasie będzie udostępniona nowsza wersja do testów (widzę, że ciągle coś tam jest grzebane)? Wcześniej pobierałem z repo, ale teraz nie jest to już możliwe.

3
Infrastruktura kolejowa / Odp: Sygnalizator sygnału zastępczego
« dnia: 28 Grudnia 2021, 10:10:45 »
Na gruncie i tak mówi się o "torze lewym" - te wszystkie genialne wynalazki językowe PLK-i są martwe i tylko utrudniają życie. To właśnie określenie "przeciwny do zasadniczego" nie funkcjonuje.

4
Na warsztacie / Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« dnia: 08 Września 2021, 19:47:34 »
Cześć,
Sprawa wygląda mniej więcej tak: przez przypadek usunąłem cały postęp z 1 screena. Jest jednak dobra wiadomość: podejście 2, przynajmniej wg. mnie, wygląda lepiej, zrobiłem jeszcze zjazd na elektrociepłownię. W razie postępów będę informował, ale zaczął się rok szkolny i mam teraz trochę mniej czasu na tworzenie (wiem, postępy małe jak na 3 tygodnie, jednak robię, jak czuję, że chcę robić, nic na siłę bo jeszcze znowu popsuję).
Tradycyjnie pozdrawiam,
jakisrandomowynoob

5
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 11 Września 2019, 12:46:26 »
Cytuj
Aby nie rzucało pojazdem proponuję następujące ograniczenia prędkości wyznaczone na podstawie przyrostu niedomiaru przechyłki...
To ja może już dorobię te przechyłki :) Zapisałem sobie Wasze uwagi i powoli robię poprawki.

6
Jezu, niektórym z Was za przeproszeniem mikolstwo z butów wystaje. W artykule nie chodziło w ogóle o prawidłowość "załączenia pojazdu". I nie ma to najmniejszego znaczenia.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 16:24:10 »
Oficjalny raport ze zdarzenia umieszczony na kurierze kolejowym bardziej przypomina biuletyny powypadkowe
Oficjalny raport, który przypomina biuletyn, a do tego umieszczony w Kurierze Kolejowym? Zapoznaj się z PRAWDZIWYM oficjalnym raportem - jest dostępny na stronie Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
Dupy dała dyżurna
Ta dyżurna miała na imię Andrzej.
która bez sprawdzenia co jest powodem nieprzekładania się rozjazdu i co za tym idzie niepodania sygnału zezwalającego na semaforze - podała SZ na jazdę na tor lewy bez wyświetlenia W24
W zamyśle dyżurny ruchu chciał podać na prawy. Tu akurat wyszła jego całkowita niekompetencja.
Wystarczyłoby potrzymać pośpiecha pod wjazdem, zejść na grunt
Jakbyś czytał raport, w którym znajdują się wysłuchania pracowników wiedziałbyś, że dyżurny zeznał iż sprawdzał położenie rozjazdu na gruncie (chociaż jest to wątpliwe).
zadzwonić do sąsiedniego posterunku dowiedzieć się o stanie zajętości szlaku.
Zrobił to, zapis rozmowy jest chyba najtragiczniejszą częścią raportu.


No i tak na koniec - wymienianie tylko dwóch osób, które przyczyniły się do powstania katastrofy to dowód na to, że słabo znasz całą sprawę.

Strony: [1]