Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Darriio100

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy scenariuszu Wrzosy - EIC2620
« dnia: 11 Lipca 2025, 14:13:35 »
@lordi12 wątek został wydzielony.

2
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 07 Stycznia 2025, 22:59:55 »
Stan prac na dzień 7.01.2025r.

Dawno nie prezentowaliśmy wam całokształtu, oto i on. Do poprawy są jeszcze drobne artefakty widoczne na pudle lokomotywy, ale to tylko kwestia czasu. Aktualnie zostały zakończone prace nad podwoziem lokomotywy i wózkami. Tak prezentuje się aktualna wersja modelu griffina:

Zdjęcie wysokiej rozdzielczości: https://i.imgur.com/WliAFx9.jpeg


3
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 05 Stycznia 2025, 22:15:49 »
Lud domaga się raczej aby wreszcie warunki pogodowe były w pełni realne - mowa o wycieraczkach i kroplach/śniegu na szybach.
Pod tym względem przebijają nas gry z początku stulecia aktualnego...

4
Na warsztacie / Wrzosy - EIC2620 Sandomierz - Wolica
« dnia: 28 Grudnia 2024, 23:25:10 »
Przedstawiam scenariusz EIC2620 relacji Sandomierz - Wolica

https://eu07.pl/userfiles/30727/wrzosy_eie3420.7z
https://eu07.pl/userfiles/30727/wrzosy_eie2620-r2.7z
https://eu07.pl/userfiles/30727/wrzosy_eie2620-r3.7z

Eventy na odcinku Sandomierz - Turów są w pełni mojego autorstwa, odcinek Turów - Wolica bazuje na eventach z KS34800, które zostały poddane dość znacznym modyfikacjom m. in. dodana jest możliwość objazdu przez Dębice Towarową oraz manewry w Wolicy, reszta to jakaś tam kosmetyka. Scenariusz przewidziany jest na ok. 130 min. jazdy z możliwością 15 minutowego opóźnienia.

Niektóre składy są zapożyczone z innych scenariuszy.

Radia póki co nie ma, chętnych zapraszam do nagrywek. Jest, ale chętni dalej mile widziani.

UPDATE 25.01.2025:
Dyżurni w:
-Rudawie @Kysniw
-Turowie @spot57
-Krapikowiku
-Wolicy @KwasieK
Komunikaty kierownika pociągu @jakisrandomowynoob
Komunikaty peronowe w Sandomierzu
Korekta RJ
Zmiana numeru pociągu
Dostosowanie do mostu autorstwa @kawup

UPDATE 21.02.2025:
Dyżurny w Żernikach i Pałwonie @FranCik___
Drobne poprawki

5
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 24 Grudnia 2024, 11:00:25 »
Po ponad pół roku pracy, razem z @Dziewiątka oddajemy infrastrukturę peronową dla Zakopianki. Wiele stacji i PO dostało perony oraz tablice. Dorzucone są też drobne obszary roślinne, jak komuś zależy przed pierwszym uruchomieniem usunąć plik .sbt
RJ otrzymały korekty uwzględniające m.in. postój na oblot w Chabówce, czy podjazd osobowym do Rabki-Zdroju (jak to miało miejsce w rzeczywistości). W pliku scenariusza zostały dodane składy dekoracyjne po drodze, głównie w skansenie.

Problemy sprawiają perony wyspowe na stacjach po łuku, tak więc tam gdzie już są (Chabówka, Skawa) zachodzą w skrajnie. W przyszłości planujemy dodać tam dedykowane modele, ale do tego trzeba się jeszcze poduczyć.
Całość dostępna tutaj: https://eu07.pl/userfiles/25970/Zakopianka%20perony.7z

Życzymy wszystkiego najlepszego na święta i przejazdów pełnych radości!


6
Na warsztacie / Wrzosy - ICki Wolica - Sandomierz
« dnia: 05 Grudnia 2024, 20:15:48 »
A więc kolejny gniot mojego autorstwa. Tym razem liczyłem, że pójdzie od razu na TD, ale z braku nagrań na razie wrzucam tutaj.

https://eu07.pl/userfiles/30308/wrzosy_wolica_icki.7z
https://eu07.pl/userfiles/30308/wrzosy_wolica_icki-r2.7z

I co my tu mamy? Dwa scenariusze - dzienny TLK Wolica - Sandomierz i nocny IC dla tych co lubią w ciemnościach grzać pełną rokładową 140km/h. Co ciekawe - na chwilę obecną te scenariusze obejmują prawdopodobnie największy dystans jaki można pokonać po fikcyjnych sceneriach w MaSzynie.

Jak wyżej wspomniałem na razie nie ma radia, chętni do nagrywek są mile widziani.

EDIT 14.12.2024
Komunikaty kierownika pociągu autorstwa @jakisrandomowynoob

7
Na warsztacie / SU42/SM42/SP42 poprawka grafiki w kabinie
« dnia: 03 Listopada 2024, 18:30:13 »
   SU/SM/SP-42 to świetna lokomotywa. Mimo, iż nie ma elementów ruchomych pod klawiszami od 1 do 0.
Jedna rzecz dołuje. Grafika drzwi. Płaska klamka i na niej klamka 3d (zdjęcia w załączniku i poprawa). Jeśli ktoś chce poprawić ten widok, wystarczy pobrać dodatek poniżej i zamienić pliki w katalogu "dynamic".

8
Publikacje / Lokomotywa ST44Ko wraz z kabiną
« dnia: 26 Października 2024, 17:52:00 »
Lokomotywa ST44Ko (kołomna) wraz z kabiną do pobrania oraz paczką wsporczą do prawidłowego działania.


Paczka główna: https://eu07.pl/userfiles/23090/ST44_Ko.zip
Paczka wsporcza: https://eu07.pl/userfiles/23090/wsporcza.zip


Wypakować do głównego folderu symulatora. (Paczka wsporcza dla osób które nie mają wersji pctga symulatora (deweloperskiej) za nieprawidłową instalację nie odpowiadam.

9
Bieżące kolejowe / ISDR - Kraków Główny
« dnia: 07 Października 2024, 23:11:37 »
Cześć,
na stronie https://www.isdr.pl/ dostępny jest Symulator Prowadzenia Ruchu Kolejowego, czyli wielu tutaj znanym symulator ISDR. Na koniec września 2024 r. dodany został nowy posterunek ruchu: Kraków Główny, wraz z rozkładem jazdy z 2016 roku. Jest to najbardziej rozbudowana stacja dostępna w tym Symulatorze. Obsługa pulpitu jest bardzo skomplikowana, nie ma tutaj automatycznego nastawiania przebiegów wobec czego drogę oraz przebiegi i położenia ochronne należy ustawiać ręcznie. Jeśli ktoś dopiero rozpoczyna zabawę z tym Symulatorem, to sugeruję rozpocząć od mniejszych posterunków, gdyż na Krakowie ruch jest ogromny, co w połączeniu ze skomplikowanym pulpitem sprawi że po prostu satysfakcja z rozgrywki może być zerowa.

Symulator i posterunki są dostępne do pobrania na stronie podanej na początku.

10
Na warsztacie / Wrzosy - ČD69022
« dnia: 30 Września 2024, 16:40:42 »
Nadszedł czas na kolejnego gniota:
https://eu07.pl/userfiles/30308/wrzosy_mme69022.7z
Cytuj
Prowadzimy wieczorny pociąg pospieszny Jerzynianka - Liberec. Misję rozpoczynamy na torach postojowych stacji Jerzynianka. Uruchamiamy lokomotywę i po otrzymaniu sygnału Ms2 podstawiamy się w peron. Następnie jedziemy do Wolicy, gdzie odpinamy się od składu (dalej poprowadzi go lokomotywa spalinowa) i zgodnie ze wskazaniami tarcz manewrujemy na żeberko gdzie kończymy misję.

Scenariusz jest napisany całkowicie od zera, eventy są bardzo proste i nie zawierają zdarzeń losowych, manewry na końcu misji nie są przejezdne dla AI. Radio działa częściowo - na chwilę obecną brakuję próby łączności, kierownika pociągu i megafonów. Dostępne są dwie wersje: współczesna i stylizowana na rok 2011.

Scenariusz jest mocno zakorzeniony w idei fikcyjnego świata MaSzyny, więc odradzam go osobom przykładającym dużą wagę do realizmu rozkładów jazdy i zestawień.

No i na koniec creditsy bo nie chciało mi się robić info.txt:
Scenariusz: spot57
Współpraca merytoryczna: x_Zielu
Głosów użyczyli: spot57, matek123, Irek_Wd
Autorami scenerii Wrzosy są: MaciejM, Transkei

11
Witam, mam problem ze scenerią. Bowiem gdy odpalam jakąkolwiek misje (lk61 2021 i tlk 82202 głównie testowałem) to... nic się nie dzieje, semafor się nie podaje żaden pociąg nie rusza (próbowałem przyspieszyć czas oraz sprawdziłem liste eventów w menu debug, nic nie dało) jeśli ktoś wie co powoduje błąd proszę o napisanie.
Z góry dziękuję za odpowiedź

- Skyskaper

PS. używam paczkowego exe ponieważ galicjowy mi zwyczajnie zamyka starter po kliknięciu start więc no :/
Cześć.
Podpinam się do wiadomości Kolegi, ja testowałem na EXE ''Galicyjski'', ''Maszynowy''. (Maszyna 24.06).

12
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 27 Czerwca 2024, 21:25:06 »
Cześć, prace trwają.

Elementy gotowe:
- układ torowy
- prawidłowo działające rezonatory SHP
- przypisane wskaźniki i semafory, TOP-y
- uruchomiona SBL
- teren oraz roślinność na większości scenerii
- układ drogowy i ruch aut, w tym ruch aut na przejazdach kolejowych wstrzymywany przez opuszczenie rogatek
- prawie przejazdy są obsługiwane automatycznie przez nadjeżdżający pociąg, na każdym przejeździe jest ruch aut (są 2 przejazdy w granicy posterunku, które muszą być obsługiwane ręcznie)
- większość modeli budynków na scenerii ma wersję z nocnym oświetleniem
- otoczenie na ~70% scenerii

Brakuje:
- sieć trakcyjna
- tekstury tabliczek dla SBL, TOP
- dopracowanego otoczenia na ~30% scenerii
- scenariuszy

13
Publikacje / MaSzyna 24.06
« dnia: 25 Czerwca 2024, 19:53:56 »


Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 24.06!

POBIERZ INSTALATOR


NIE należy instalować do folderów systemowych, takich jak Pulpit, User Files czy Program Files!
Powiadomienia Windows Smart Screen i antywirusowe należy zignorować.
Wymagane wolne miejsce na dysku do procesu czystej instalacji: 72 GiB (77 GB).



Możliwe jest wsparcie finansowe na rzecz m.in. tej i przyszłych paczek całościowych. Szczegóły:



14
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza
« dnia: 25 Czerwca 2024, 19:52:54 »
Od czasu ostatniego posta pojawiły się:
  • kabina E189,
  • EP09-043,
  • E186 928,
  • 168A i 111Arow w nowym malowaniu,
  • kilka modeli statycznych – konenery i naczepy,
  • paczka całościowa 24.06.

Aktualnie zajmuję się Vectronem wraz z kabiną.
(kliknij, aby powiększyć)

15
Symulator / Odp: Wasz/a ulubiony/a... w MaSzynie
« dnia: 01 Maja 2024, 13:32:02 »
Tak, przeszła testy i jest już na repo. Byczek z węglarkami. Po drodze mijamy część znanych składów z innych symulatorów, ale też mijamy po drodze różne "smaczki".

16
Symulator / Odp: Wasz ulubiony/a... w MaSzynie
« dnia: 01 Maja 2024, 13:06:02 »
W najbliższej paczce będzie scenariusz towarowy na Wrzosach od Wolicy Ttowarowej do grupy towarowej w Sandomierzu. Z opcją przejazdu w całości albo z podziałem scenariusza w Dębicy.

17
Symulator / Odp: Holowanie Ezt lokomotywą
« dnia: 19 Kwietnia 2024, 15:52:17 »
Niestety, od dłuższego czasu MaSzyna boryka się z brakami kadrowymi szczególnie w kwestii kodu źródłowego, i nie ma nikogo bądź też nikt nie ma czasu na dodanie takiej funkcji. Stąd brak rozwoju w niektórych aspektach gry. Po prostu nikt z nas nie może tego zrobić.

18
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 17:08:20 »
@Miłosz Dorsz został nowym administratorem. Przez głosy przeciw odrzucona została kandydatura @Hirek. Wątek zamykam.

19
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 25 Lutego 2024, 13:33:12 »
Nowa wersja, zmiany:
  • Baza taboru- wyszukiwanie wg stacji,
  • uruchamianie programu- pasek postępu,
  • wersje językowe- dodane flagi.
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter240225.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_240225.zip

Przydałoby się dodanie takiej funkcjonalności, bo obcokrajowiec odpali Maszynę i nic nie będzie rozumiał.
Dodałem tylko flagi- mam obawę (być może nieuzasadnioną), że dodanie sprawdzania wersji językowej w systemie mogłoby spowodować problemy z antywirusami.

20
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 22:26:47 »
Bez.

21
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 22:24:46 »
Super wyglądają. Są z ReShade, czy bez?

22
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 22:23:32 »
Można użyć screenów z ładowania Maszyny albo z galerii.
Te nie bardzo się nadają, bo powinny być maksymalnie poziome, żeby nie zakrywały całej strony bez scrollowania - ale Toprus już się tym zajął - przykłady w załączniku. Dzięki Toprus!

23
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 20:25:12 »
Co powiecie na kilka banerów w zależności od sekcji strony, w której się znajdujemy?
Czemu nie, na każdej podstronie mogłoby być standardowo logo maszyny + jakiś screen (na każdej inny). Jednak uważam, że przy produkowaniu grafik powinniśmy używać tylko tyle na ile rzeczywiście pozwala Maszyna. Bez zewnętrznych programów do podkręcania efektów.

24
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 19:56:08 »
Można użyć screenów z ładowania Maszyny albo z galerii.

25
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 19:45:54 »
Niech ktoś zrobi jakiegoś ładnego screena z shaderami, może nawet i włączonym ReShade żeby był jako ładny baner na stronie głównej. Co powiecie na kilka banerów w zależności od sekcji strony, w której się znajdujemy?

26
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 19:30:09 »
Ogólnie git, logo w lewym górnym rogu nieco słabo się spasowuje z tłem, można zrobić jakąć obwódkę. Fajnie byłoby zrobić też przewijane foty, w tym z ukochaną przez niektórych i wielce zasłużoną 424. Poza tym naprawdę szacun za kawał dobrej roboty.

27
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 18:04:50 »
Linki do forum będą. W założeniu jeżeli będzie artykuł o jakiejś scenerii, to będzie to mniej więcej streszczenie pierwszego posta wraz z bezpośrednim linkiem do pobrania (oczywiście paczka przygotowana tak aby instalacja była jak najmniej problematyczna) oraz z linkiem do wątku w forum. Jeżeli pojawi się jakiś większy dodatek w teście, to tak samo - krótki opis, może wraz z prawdziwą historią/cechami pojazdu, link do pobrania i link do wątku w teście. Mniejsze dodatki byłyby agregowane do podsumowań miesiąca. Artykuły dopuszczałyby swoje własne galerie oraz zdjęcia na pełną szerokość artykułu. Ale na artykuły przyjdzie jeszcze czas. Na razie załączam obecny stan i wracam do pracy.

https://eu07.pl/userfiles/22592/maszyna_page.zip

28
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 15:17:38 »
Opis zawsze może być ucięty i kończyć się trzema kropkami. po kliknięciu w okienku zobaczylibyśmy pełny tekst. Clickbait ;)
Początek opisu z trzema kropkami raczej niespecjalnie streszczał by wpis.

Wielkość obrazków powinna być tej samej wielkości zaś same kafle mogą się po prostu skalować do największego. Tutaj przykład jak to wygląda na stronie BeamNG.
Nie chciałbym utrudnić procesu pisania wpisów i wymuszania na autorach skalowania do określonego rozmiaru obrazka. Może da się przyciąć programowo, jeszcze sprawdzę.

Ewentualnie można zrobić podobnie jak w tedeku. Kafel z obrazkiem i krótkim opisem, a niżej link do forum.

https://web.td2.info.pl/pl/

29
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 15:03:43 »
Opis zawsze może być ucięty i kończyć się trzema kropkami. po kliknięciu w okienku zobaczylibyśmy pełny tekst. Clickbait ;)
Początek opisu z trzema kropkami raczej niespecjalnie streszczał by wpis.

Wielkość obrazków powinna być tej samej wielkości zaś same kafle mogą się po prostu skalować do największego. Tutaj przykład jak to wygląda na stronie BeamNG.
Nie chciałbym utrudnić procesu pisania wpisów i wymuszania na autorach skalowania do określonego rozmiaru obrazka. Może da się przyciąć programowo, jeszcze sprawdzę.

zachować obecną stylistykę nagłówka strony
A jednym z głównych założeń nie jest pozbycie się obecnego motywu z przestarzałą zgnitozielenią? Imo na screenie Jakuba i tak jej za wiele. Jak musi być, to prędzej widziałbym coś takiego. Obrazek z lokomotywą można podmienić, może być nawet ta 424, tylko może niekoniecznie na lewitujących torach.
Dokładnie, nieco bardziej żywe kolory zostały celowo dobrane. Szare tło dobrze się komponuje. Jeśli chodzi o nagłówek akurat tutaj go uciąłem, ale docelowo powinien to być bardzo dopieszczony graficznie obrazek, żeby reprezentował graficznie symulator.

Wypaliło mi oczy. Czy to 2005 rok? Powrót do przeszłości?
Mogę przygotować jeszcze trochę bardziej modernistyczną wersję, ale nie chcę tego syfu z WordPressa.

Co do strony, wieczorem podeślę pliki, aczkolwiek jest to póki co tylko przykład strony głównej tylko w HTML i CSS, nie ma jeszcze integracji z bazą danych ani podstron.

Dzięki za w większości pozytywną ocenę pomysłu!

30
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 14:03:05 »
Wypaliło mi oczy. Czy to 2005 rok? Powrót do przeszłości?

Strony: [1]