Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MW

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 19:12:32 »
To samo w wagonami PCC Rail Szczakowa.

2
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 17:18:40 »
Co do tekstur węglarek o najmniejszym rozmiarze to rzeczywiście są słabe i niepotrzebne w sumie, ale reszta wg mojej opinii nadaje się choćby do umieszczenia na bocznicach jako złom (przykłady w załącznikach). Jeszcze nie wyglądają tak źle chyba, nie wiem co o tym myśli reszta zwykłych userów (sądzę że podobnie), wg mnie wyrzucanie przykładowo tekstury 401W-533-7509-2 to jest jakieś kuriozum, a tą "wizualną kontrolę jakości" każdy ma inną. Najczęściej jak komuś sie jakaś tekstura nie podoba, no to jej nie używa i tyle. Mnie tam w każdym razie one nie wadzą. No ale jak je wyrzucicie to trudno, wstawi się zamiast nich co innego.

Edycja: No chyba że czegoś nie doczytałem, a nie doczytałem chyba że będziecie je przenosić na nowszy model. W takim razie, sory, ew. post na bocznicę ;)

3
Składanie w pliku inc nie mnoży plików modeli. Jeżeli miałoby być z poziomu t3d składane, to i tak by musiał powstać osobny model.  Moim zdaniem includy w inc pozwalają na większą swobodę.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Czerwca 2018, 22:59:59 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, AI powinno ponownie powaznie traktowac niepowazne W4

- dobra zmiana, przygotowane przez youby tajemnicze poprawki wydajnosci falownikow

- w ramach koncertu zyczen, panel F11 wyswietla odleglosc miedzy aktualna pozycja kamery i polozeniem ostatnio wybranego elementu scenerii

- funkcjonalnosc, w trybie edycji (aktywny panel F11) i przy zalaczonym trybie debug wyswietlane sa takze zdefiniowane w scenerii komorki pamieci; tak jak pozostale elementy scenerii moga byc one "wybrane" kliknieciem myszy

- funkcjonalnosc, panel F11 wyswietla podstawowe informacje dla aktualnie wybranego obiektu 3d lub komorki pamieci

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Czerwca 2018, 02:30:00 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, cykanie haslera powinno ponownie doprowadzac maszyniste do szalu

- poprawka, AI powinno lepiej oceniac stan najblizszego semafora po zakonczeniu jazdy rozkladowej

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Czerwca 2018, 23:31:10 »
TMJ nigdy limitu multiple nie zniósł, bo się boi. :P
Zgadza sie, eventy bez limitow tylko w Plusie u Milka ;/

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- opracowane przez youby funkcjonalnosci dla wierniejszej symulacji bydgoskich produktow pociagopodobnych

- dobra zmiana, dzwiek zmiany stanu bocznikowania shuntfield: aktywowany jest rowniez dla pojazdow z napedem spalinowo-elektrycznym

- poprawka, dzwieki urzadzen kabinowych powinny uwzgledniac definicje lokalizacji

- eksperymentalnie, pare drobnych zmian w zachowaniu AI; powinno poprawic niektore zgloszone bledy i lekko zwiekszyc 'agresywnosc' prowadzenia, ale moga wystapic nieprzewidziane i nieokreslone efekty uboczne. Jesli takowe rzeczywiscie wystapia, prosze krzyczec.


7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Września 2017, 00:21:31 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

* poprawka, AI powinno lepiej uwzgledniaj efekt jazdy pod gore i z gorki, jak rowniez utrzymywac predkosc na zjazdach (utrzymywana jest predkosc + dopuszczalny margines)

* ficzer, tym razem w ramach koncertu zyczen. komenda whois moze byc uzyta by uzyskac informacje na temat odleglosci skladu do najblizszego pojazdu na drodze biezacego kierunku jazdy. Odleglosc podawana jest jako druga wartosc liczbowa przy wywolaniu eventu z parametrem 31 (dokladniej, 28)

* rowniez w ramach koncertu zyczen, poprawka -- element kabiny pojazdu sa teraz rysowane w fazach nieprzezroczystej i przezroczystej tak jak powinny i jak zostaly zdefiniowane. UWAGA: bedzie to mialo efekty uboczne w postaci nieprawidlowego wygladu kabin niektorych pojazdow. Niektore elementy dotychczas polprzezroczyste (glownie szyby i oswietlenie przyrzadow) moga zniknac lub przeciwnie, kompletnie zablokowac widok. Kabiny/pojazdy w ktorych wystapia takie efekty prosze zglaszac.

Strony: [1]