Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MaciejakS

Strony: [1]
1
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 14:52:21 »
A prawię (a w zasadzie prawiłam, bo długo nie zaglądałam do worda) takie głupoty bo dość mam osobiście dość patrzenia jak powstają kolejne wrzoski, kaliskie i inne trupiaszki,
No to dokończ swoją scenerie pokaż że można. Te trupiaszki powstawały w pojedynke. Kaliską zacząłem robić w 2006 roku. Byłas w ogóle wtedy na świecie? W ogole cie nie rozumiem, czego ty chcesz. Po co startowac z jedna z najtrudniejszzych linii w Polsce a potem płakac ze nikt nie chce pomóc? Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment. Chciałbym pomóc przy Czestochowa - Kielce ale w domu mam taką sytuacje że, moge tylko 3 godziny tygodniowo posiwecić na robienie trasy,. Linai 131, o zgrozo w 3dsmaxie. Juz od pierwszego swojego posta na forum siejesz ferment własnie nt  trupiaszków którzy inni zrobili. Po co? Z góry wiedziałem że nie skończysz tego projektu.

No i mamy Ci gratulować że Kaliska za rok będzie pelnoletnia i nadal jej nie ma w paczce bo wszystko po kolei się sypie? Bieszczady (poza dekoracjami) też powstają w pojedynkę, a oficjalny projekt nie ma jeszcze roku gdy ja już zmierzam ku końcowi. Nikt o pomoc nie płacze, co najwyżej grzecznie prosimy coby przyspieszyć dekorowanie (bo w chwili obecnej tylko do tego są nam potrzebni ludzie).

Cytuj
Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment
W Bieszczadach nigdy nie byłem, mieszkam 250km od najbliższej stacji którą obejmuje projekt, sentyment mam taki sam jak do całego starego pekapu, tak więc nie prawda :/

W jakim sensie zakopianka jest "jedną z najtrudniejszych linii w Polsce" ? Przy naszych "gówniarskich" metodach trudny do zrobienia w pojedynkę to może być Krakowski, Warszawski czy Trójmiejski węzeł kolejowy.

Cytat: robert357
Lepiej zrobić teksturę, która albo trafi do paczki, albo będzie jako dodatek do pobrania, niż się bawić w scenerię która będzie z marszu zbesztana
I jak zrobisz teksture to jesteś w stanie utrzymać jakiś poziom, przyjąć krytykę i poprawić to co inni uważają za błędy, a jak robisz scenerie to możesz robić byle jak i nie przyjmować do wiadomości żadnej krytyki?

2
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 02:24:24 »
Czuję się wywołana do tablicy, zatem spieszę z wyjaśnieniami.

Przytoczone stwierdzenie jak i wspomnienie o "wstępniaku" wywodzi się z pierwszego tomu poradników tworzonych przeze mnie oraz @JAN21. Pierwszy tom opisuje nie tylko takie zagadnienia jak scenerie w maszynie funkcjonują, czy z czego się składają, ale opisuje też ogólnie proces jej powstania (od razu w oparciu o metody dostępne dzisiaj) oraz nastawia do niego mentalnie. I właśnie z tego ostatniego elementu pierwszego tomu wywodzi się zdanie, iż "nie ma potrzeby, aby szary użytkownik się na to porywał".

I jest to jak najbardziej zdanie prawdziwe i poprawne. Gdyby każdy porywał się z motyką na słońce to zaraz byłoby ogłoszone setki projektów będących efektem porywania się z motyką na słońce. Założeniem więc tej części było zarówno zachęcić jak i ostrzec przed ukrytą złożonością procesu, który potencjalny twórca w euforii może uznać za prosty. Niestety z prawdą trzeba się mierzyć i nie można jej zatajać. Nie można też namawiać otwarcie to zajmowania się czymś, czego część nie będzie wstanie pielęgnować. I nie dotyczy to tylko scenerii, ale dowolnej profesji, nawet nie związanej z symulatorem.
Samo wywołanie tutaj tej lektury uważam trochę za niechlubne, bowiem nie została ona oficjalnie wydana, jedynie udostępniona osobom które go potrzebowały w danym momencie, wraz ze szkicami innych części. Do publikacji całości pewnie jeszcze minie trochę czasu, o ile się go doczekam, bo zaraz zostanę zapewne obrzucona błotem - bo jakim prawem prawię takie głupoty.

A prawię (a w zasadzie prawiłam, bo długo nie zaglądałam do worda) takie głupoty bo dość mam osobiście dość patrzenia jak powstają kolejne wrzoski, kaliskie i inne trupiaszki, a Ra straszny bo trzeba się nauczyć. Jednocześnie miałam też dość wysłuchiwania, że skoro to takie łatwe, to czemu rzeście gówniarze nic nie wydali.
Po pierwsze dlatego, że j/w - w większości stoi na otoczeniu i nikogo nie ma do pomocy, a do kłótni każdy. Ogarnięcie torów, sieci i terenu korzystając z "gówniarskich" metod, jak się umie to i nawet tygodnie. Klejenie reszty - wieki.
Po drugie - bo oprócz scenerii to by wartało te magiczne metodki opatentować, opisać, dorobić parę assetów żeby to miało ręce i rogi, ubłagać Ry żeby mimo wszystko dorobił ficzery żeby z aktualizacji na aktualizację było coraz mniej strasznie.
A czy koniec końców dojdzie to do skutku? Nie wiadomo, z postu na post osobiście mi się chce już tylko śmiać, czytając kolejne całkowicie omijające sedno problemu wypowiedzi. Jak pisałam już przy zakopiance - jak będzie potrzeba to i może się w coś zaangażuję, natomiast na pewno nie w taki sposób jak wcześniej. Na to już nie mam ochoty.

Niestety zamiast ukończonych nowych scenerii, garści dobrych poradników i materiałów, wprowadzania innowacji jest gnojenie. Gnojenie tłumaczone tym, że każdy może rozwijać symulator jak tylko może. Niestety kończy się to tym, że jeździmy taborem w 4K z dowaloną siatką pełnym ficzerów po płaskich jak stół pustyniach rzucających o ścianę na łukach (do tego stopnia że raz powstał wątek o to jak to "wyłączyć") z jakimiś nitkami nad głową i drzewem co 40m. Czy to jest, cyt. eu07.pl "Maszyna stawia na jakość"? Czy może "Maszyna pozwala się wyrzyć każdemu niespełnionemu artyście a jak ktoś chce broń boże wprowadzić porządek to niech spada do unoffiarzy"? Bo niestety w taką stronę to zeszło. I schodzi co kilka lat gdy tylko ktoś próbuje coś zmienić. W odpowiedzi krzyk, płacz, gorzkie żale. Głupi był Ry, głupia jestem ja, głupi będzie X w przyszłości, wszyscy są debilami. A potem czyta się jak to pasażerowie nie ruszają nawet mięśniem (słynny cytat steam), maszyna wygląda jak MSTS (cytat fb), czy że nie scenerie wyglądają tak jak wyglądają (wszędzie co jakiś czas). Ważniejsza teksturka kolejnego czegokolwiek czy przypudrowanie F11 kolejnego potworka.

Z takim tokiem rozumowania radziłabym się zastanowić czy pilot jest jeszcze potrzebny skoro las kabacki już o skrzydła łoskocze.

3
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 07 Lutego 2023, 21:40:59 »
@iwan temat jest prosty. Mamy pośród siebie człowieka który nosi miano "Administratora Technicznego". Obecnie nie wnosi nic do projektu bo eu07.pl nie istnieje dla niego w przeciwieństwie do komercyjnego SimRail. Jesteśmy jako MaSzyna w głębokim dołku, i nie wiadomo czy Wasze środki są słusznie wykorzystywane jeśli Administrować tym tonącym okrętem ma ktoś tego typu.

4
Forum / Czy leci z nami pilot?
« dnia: 11 Stycznia 2023, 14:21:12 »
Dzień dobry,
Kiedy Antek rezygnował z funkcji administratora to pokrótce opisał sytuację w wątku na forum. Natomiast teraz wchodząc w listę administratorów już nie widzę na niej Maćka, który przejął jego rolę. Wydaje mi się, że jest to sytuacja, która może rodzić pewnego rodzaju problemy. Byłoby korzystnie gdyby ktoś zajął jakieś stanowisko w tej sprawie.

5
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 08 Grudnia 2022, 15:56:51 »
Dobrze, że w innych środowiskach nie ma żadnych przepychanek, przez które część osób odchodzi z projektu, albo ogranicza dostępność publikowanych dodatków. Sugerowanie, że tylko w maszynie takie rzeczy się dzieją świadczy wyłącznie o niedostatecznym zgłębieniu tematu.

6
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 20 Listopada 2022, 19:18:33 »
Tl;dr:

Nagłe zakończenie projektu, wydanie stanu aktualnego tak jak jest, archiwizacja plików źródłowych, pożegnanie. Wszelkie informacje dotyczące paczki, instrukcje obsługi, znane błędy na dole, a poniżej lektura wyjaśniająca o co chodzi.

Lektura:

Decyzja jest pokierowania sytuacją panującą w społeczności symulatora. Brak perspektyw jego rozwoju, ilość dodatkowych prac jakie trzeba wykonać żeby dany projekt móc dalej go prowadzić, ograniczenia symulatora ale przede wszystkim - oporność części zespołu przed zmianami połączona z wrogością. W takich warunkach nie da się pracować. Brakuje wielu podstawowych elementów, wielu funkcjonalności, obecnie nie ma nawet jednej osoby która regularnie by rozwijała *.exe symulatora. Wewnętrzne podziały i błędnie zdefiniowane kierunki rozwoju, braki standardów; te problemy już kilka lat temu doprowadziły do znacznego zahamowania prac nad symulatorem, i wielokrotnie przyczyniały się do odejść wielu osób na przestrzeni kilkunastu lat. Tabor jest priorytetowany ponad scenerie. Braki nawet cienia chęci do pomocy nie tylko nad samymi sceneriami, ale też narzędziami do ich tworzenia powoduje, że te wychodzą raz na kilka lat, albo mają pełno mankamentów - począwszy od już układu torowego. O krzywych przejściowych i profilu pionowym mogliście nigdy nie słyszeć, ale na udostępnionych fragmentach będziecie mieli okazję się przekonać jak bardzo istotne są to elementy. A takich braków jest znacznie, znacznie więcej, w każdym "aspekcie" scenerii.
Próbowaliśmy coś w tym zmienić. Przygotowane zostało kilka poradników, kilkaset kilometrów scenerii, kilkaset modeli. Mimo to ani pomocy, ani aprobaty brak - nasze działania są marginalizowane, traktowane lekceważąco, krytykowane. Albo sytuacja jest tak jak kilka lat temu odwracana ogonem - to my spowalniamy rozwój, latami budujemy scenerie, i mamy czelność chcieć coś zmieniać. Na tym toksycznie konserwatywnym podejściu nie jest możliwe przeprowadzenie istotnych zmian. Kilka lat temu potraktowany w podobny sposób został Ra - odsuwanie się od jego osoby na przestrzenia lat doprowadziło do "konieczności" zastąpienia Rainsteda Starterem, ponieważ "nie dało się" wprowadzić istotnych funkcjonalności. Jest to fakt. Ale można było inaczej. Dokładnie tak samo jest w tej chwili i naszym przypadku.
Gdyby na racjonalnych argumentach i debatach się kończyło, to by się to inaczej potoczyło. Jednak zachowania poszczególnych osób są po prostu kuriozalne i nie do zaakceptowania. W 12 miesięcy jak bardzo się zmotywowałam do pracy, tak w 12 miesięcy rozwijanie symulatora zostało mi po prostu obrzydzone. Począwszy od krytykowania tego, że miałam "czelność" wyrażać opinię na temat innych projektów, poprzez marginalizowanie prowadzonych przeze mnie prac do "jakiejś tam kolejnej scenerii, boże, ta znowu o tej srakopiance", kończąc wyzywaniu mnie, czy nawet podważaniu tego czy w ogóle jestem kobietą w odpowiedzi na moje bronienie się.
I tak - mogłabym się tym nie przejmować i robić swoje w zaciszu. Lecz prędzej czy później takie dyskusje i tak zostałby przeprowadzone, ale już w momencie gdy projekty miałyby być wydawane, a zmiany wprowadzone. Już samo to, że w moim czy innych osób kierunku kierowane były słowa "Gówniarze, szczyle"... Doskonale prezentuje to sytuacja z ST44. Ostatnie kilka lat model tworzony był tak, że większość informacji jakie były publikowane to, że albo jest on tworzony od nowa, albo trzeba zrobić coś inaczej. Kolejne lata mijają a jedyne co słychać, to kłótnie o losowe kwestie na mm, oraz że każdy poświęca swój własny czas. Co ważne, pojawia się stwierdzenie, że każdy w swoim wolnym czasie dokłada własną cegiełkę do symulatora. W końcu gdy model zostaje sprowadzony z innego źródła, to dosłownie wybija szambo. Model jest krytykowany, autor jest krytykowany, osoby odpowiedzialne za sprowadzanie modelu do symulatora są wyzywane, podejmowane są wszelkie próby zatrzymania modelu. To jak jest w końcu z tymi cegiełkami? Każdy może, czy tylko wieloletni męczennicy?

Tl;dr dla całej lekturki, skierowane głównie do osób odpowiedzialnych za całe zamieszanie:

To, że tworzysz od lat dla symulatora nie daje żadnego immunitetu ani nie sprawia, że twoje zdanie jest ważniejsze. Najważniejszy jest postęp, a zachowania takie jak przedstawione wyżej prowadzą jedynie do jego wyhamowania. Postępując w ten sposób w imię własnych racji i dobra szkodzicie całemu projektowi, i każdemu docelowemu użytkownikowi symulatora. W ten sposób nie zachowują się osoby w kwiecie wieku. Nie tędy droga. Takie zachowania prowadzą i będą nadal prowadzić jedynie do odejść kolejnych osób.

Autorka posta nie zamierza brać udziału w dalszej dyskusji wynikającej z powyższego tekstu. Jedyne odpowiedzi jakich będę udzielać, to te bezpośrednio dotyczące scenerii bądź innych projektów.

Projekt, informacje z nim związane, oraz link do pobrania można znaleźć w pierwszym poście!

7
Na warsztacie / Odp: Moje ostateczne stanowisko
« dnia: 31 Października 2022, 21:13:26 »
Problem jest taki, że jak model robisz 10 lat to główne elementy będą przestarzałe i co chwilę będzie trzeba coś modernizować - nie ubliżając jest to dobre porównanie z modernizacjami PKP PLK. Robienie czegoś, zostaje to na lodzie na jakiś czas, później wracamy do tego bo wymagana przebudowa i koło się zatacza.

Niestety przez 10 lat można w modelu osiągnąć większa dokładność itd.. programy są aktualizowane a standardy wokół idą w górę, więc taki model jest narażony albo na słabą jakość bo stary albo wieczne przebudowy i nie wyjdzie to nigdy. Każdy wie, że tu wszystko robią ludzie z pasji a nie z przymusu ale też nie powinno się tego robić w aż tak drobny sposób. To jakby budować dom i raz w tygodniu dać 1 pustak. Taki dom będzie powstawał dziesiątki lat a po kilku latach niektóre pustaki będzie trzeba wymienić i zamieni się to w syzyfową pracę.
Najlepsza opcja to szukanie pomocy gdzie się da aby coś wykończyć - można nawet wyjść po za community maszyny bo inne symki też są.

8
Na warsztacie / Moje ostateczne stanowisko
« dnia: 31 Października 2022, 06:57:10 »
Hej ze względu na wczorajszą guanoburzę jaka miała miejsce na mm oraz pomówienia i żenujący wręcz poziom dyskusjii użytkownika, który sam jest hipokrytą i ma problemy ze sobą, które rozładowuje na klawiaturze zostałem zmuszony do przedstawienia swojego ostatecznego stanowiska dotyczącego zaczętych przeze mnie projektów. Wygląda ono następująco iż robię to co chcę i kiedy chcę. Nigdzie nie podawałem terminu, a jeśli to zrobiłem, to przepraszam byłem w błędzie. Nie mam z nikim ani umowy spisanej, ani tym bardziej czegoś co mnie wiąże bym zrobił to w danym czasie. By była jasność w takiej sytuacji mogę to nawet i 10 lat robić jak słusznie wczoraj wytknął @SQT a wam nic do tego. Zostało mnie wczoraj wytknięte również że rzekomo chciałem się pochwalić tym co robię i temu robię screeny co jest kompletną bzdurą bo nie zależy mnie na atencjii i jakimś poklasku to już mam dawno za sobą. Wielu z was się wydaje, że mnie znacie i wiecie to czy tamto, ale prawda jest zupełnie innna. Jednak zmęczyło mnie już pisanie jak jest i co się zmienia bo wy i tak wiecie lepiej niż ja sam. Screeny nie mają na celu pokazać patrzcie co mam a wy mieć nie będziecie, tylko patrzcie tak wygląda na daną chwilę ten projekt. Obecnie na głowie mam coś znaczniej ważniejszego niż modele temu czas jaki na to mogę poświecić jest znikomy i potrwa to jeszcze trochę. Miałem czas i chęci to robiłem i pewnie robić nadal będę jak się pojawi ku temu okazja i większa ilość czasu. Zarzucane mnie było nie raz kiszenie dodatków co jest z perspektywy czasu dość zabawne bo po dokładnym objaśneniu sytuacjii wysłałem do skończenia E189, husarzą i kilka innych rzeczy o których nie macie pojęcia a są one w paczce i cieszą oko lub w czasie nieokreślnym się tam niebawem pojawią. Długi czas się upierałem by tego nie dawać, bo nie ma kabiny i to był błąd który po objaśneniu zrozumiałem, bo zawsze to można wydać jako pojazd sterowany przez komputer a kabine zrobić póżniej.

9
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 06 Sierpnia 2022, 07:36:23 »
@bve2 masz rację, przydało by się, realniej by wyglądało... @Jan21 wiem że bawi się w zmiany tekstur terenu, więc może coś wymyśli :D

A to przy okazji jeszcze screen ;)


10
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: 175A-10 do maszyny
« dnia: 25 Czerwca 2022, 18:20:57 »
wagony austriackie typu 175A-10 w malowaniach PKP IC Lub chociaż DB.
Wagony 175A są polskiej produkcji i jest to całkowicie nowa konstrukcja. Wzorowana co prawda na np. Siemensie, ale jednak to kompletnie inna konstrukcja.

11
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 18 Lipca 2021, 15:30:42 »
Obecnie, jeżeli jest możliwość to pociągi z lokiem EP/EU07 jeżdżą 125 km/h więc uważam, że tak powinno zostać.

12
Wobec uzyskania informacji o niedawnych działaniach użytkownika Miłosz Dorsz, administracja zdecydowała się na usunięcie go z zespołu deweloperów projektu MaSzyna.

Polegały one na umyślnym i wielokrotnym dokonywaniu ataku DoS na serwery chatu eu07, poprzez załączanie specjalnie przygotowanych plików. Ataki spowodowały problemy z funkcjonowaniem serwera chatu (mm.milek7.pl). Ponadto, taki sam atak przeprowadził na serwerze chatu projektu td2.info.pl, również powodując problemy z działaniem tego serwera. Użytkownik nie poinformował o znalezionej podatności administracji, a rozpowszechniał te informacje w prywatnych gronach.

Stanowczo potępiamy takie zachowania i nigdy nie będą one tolerowane w naszym zespole.

13
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 25 Marca 2018, 15:00:31 »
Nie instaluj w Program Files, zwykły użytkownik nie ma prawa zapisu tam.

14
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 20:54:59 »
Witam.
To jest tylko moje zdanie, nikogo tu nie oceniam w żadnym razie. Moim zdaniem, nie powinno się prać brudów symulatora Train driver 2 na tym forum. Jeśli są konflikty to wyrażajcie swoje żale między sobą, nie chciał bym aby wprowadzać tutaj nie potrzebnie nerwową atmosferę.
Przerzucajcie się regulaminami, prawami autorskimi, ale nie tutaj. To, że wasze forum zostało zamknięte nie oznacza, że swoje kłótnie możecie przenosić tutaj.
Jednak powtarzam jeszcze raz, to jest moje skromne zdanie, które jako użytkownik mam prawo wyrazić.

15
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 07:55:16 »
Z tego co wiem i z tego co widzę obiekty, albo zostały zastąpione autorskimi modelami zespołu aktualnie pracującego, albo wyrzucone.
Zbieżności wynikają Tylko i wyłącznie z tego, że tworzyłeś Realne modele, które nijak nie mogą wyglądać inaczej.

16
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 01:03:59 »
W ramach ostrzeżenia chciałbym przypomnieć niejaką sytuację, która miała miejsce już jakiś czas w gronie twórców Train Driver 2. Jak wiecie część z nich opuściła projekt i zażądała usunięcia swojego kodu/obiektów/grafik na mocy przysługujących im praw autorskich. Pozostała ekipa TD2 zobowiązała się do tego słownie (została przekazana im także lista co konkretnie należy usunąć/zastąpić). Kilka dni temu została wypuszczona nowa wersja testowa, w której słowne zobowiązania nie zostały dotrzymane. I nie chodzi o jakieś szczegóły tylko o ogrom prac, będących niejako wizytówką symulatora. W tej sytuacji jako poszkodowani chcielibyśmy ostrzec przed jakąkolwiek współpracą z gronem tych niehonorowych i nieuczciwych osób. A my swoich praw będziemy dochodzić w inny sposób.
Na czacie maszyny nikt nie poklepał was wczoraj po plecach po napisaniu podobnego tekstu, więc będziesz prowadził ekspansję na dalsze zakątki internetu, jutro będzie facebook? Czy może myślisz, że uda się Tobie w ten sposób wypromować własny projekt? Może przy okazji tej kampanii uraczysz również cały internet dawką swojego zaściankowego zachowania, pomówień wobec innych ludzi i poziomu wypowiedzi sięgającego wodorostów, Panie P****?

Kilka screenów zrobionych na szybko, dałoby radę z pewnością znaleźć nieco więcej :) Przyszły panie mechaniku, nie chciałbym żeby taka osoba była odpowiedzialna za moje życie (a może powinien poczytać twoje wypowiedzi twój przyszły pracodawca?). Wstyd, prawda ;) ? Wasza wiedza odnośnie rozwoju w naszym zespole jest najwidoczniej znikoma i oceniacie ją przez pryzmat swojego niepowodzenia w czasach waszego uczestnictwa w nim. Kieruje wami zazdrość i nienawiść. Idąc tą drogą nie zbudujecie żadnej społeczności.



Multikonto.
Ban
Matek123

17
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 10 Października 2017, 23:07:09 »
Mam już foty okolic Szczecina.

18
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 22:06:13 »
Proponuję powstrzymać się od dalszej dyskusji o sytuacji TD2 na tym forum bo jest to bezcelowe, jutro wstaje forum TD-ka i tam będziemy dyskutować na ten temat, nie róbmy tu śmietnika.

19
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 20:36:42 »
Mam nadzieję, że ekipy obu symulatorów się dogadają i będziemy mieli masę nowego i dopracowanego taboru dla obu gier.

20
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 19:49:43 »
Wszystko to efekt jakiś dawnych rzeczy  prywatnych a wyciągniętych przez owych panów na forum bo niebyly pewne rzeczy  po ich myśli. Pozatym tak choćby to byli jedyni na świecie programiście - znajda się nowi chętni do współpracy.

21
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 22:28:13 »
Może się przyda na tex podsypki w tunelu.
http://eu07.pl/userfiles/1234/foto-Obraz_009.jpg
Dziś nie dało się zrobić lepszych.

Strony: [1]