Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RafaPolska424

Strony: [1] 2
1
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Marca 2024, 23:34:22 »
Moja kolej trochę tego się zebrało

PL-ECCOR 182 157-8 - bok x2 / przód / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ECCOR_E182_157-8.zip - telefon
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ECCOR_E182_157-8_aparat.zip - aparat
PL-JAXAN TEM2-284 - bok / przód / tył skos / tabliczka / stan fot 2022r.
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-JAXAN_TEM2-284_NEF.zip
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-JAXAN_TEM2-284.zip - telefon
PL-ORION SM42-2553 - bok x2 / przód / tył skos / tabliczki
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2553.zip - telefon
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2553_aparat.zip

2
Gałgany, jak już w ogóle rozmawiacie o takich rzeczach, to weźcie zamieńcie kolejność i najpierw zróbcie kosztorys a potem się zastanawiajcie nad ściepą.

3
Ja jebię, ale pie r dololicie, jedni i drudzy. 

Zakazy 23
+10

4
Bocznica / Odp: sepsa elf update
« dnia: 17 Stycznia 2024, 19:57:03 »

5
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Stycznia 2024, 19:40:53 »
181 121 FDM Rew (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/181%20121.7z

7
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Października 2023, 21:17:17 »

8
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 16 Października 2023, 21:36:47 »
Wątek się nieco zakurzył ale to nie znaczy, że prace stanęły. Ostatnimi czasy niezbyt szybko się posuwały do przodu ale teraz powinny nieco przyspieszyć. Nie mniej, udało się skończyć teren pod całą linię 55 oraz stację Siedlce wraz z przyległymi wyjazdami. W niektórych miejscach trzeba jeszcze skorygować niwelety torów bo wchodzą w teren ale są to niewielkie korekty wysokości.

Kolejne prace na linii 55 skupią się na wspomnianej poprawce wysokości niwelet, dodaniu dróg oraz ich wypoziomowaniu.

Poniżej załączam screeny terenu:
1SP - st. Sokołów Podlaski, wyjazd w stronę Siedlec
2BP - szlak Sokołów Podlaski - Siedlce, widok na przejazd w ciągu DK63
3SL - wjazd do Siedlec od strony Sokołowa Podlaskiego, po prawej wykop, w którym biegł drugi tor (obecnie biegnie tędy obwodnica Siedlec)
4SL - st. Siedlce, wyjazd w kierunku Warszawy, na pierwszym planie wiadukt "garwoliński", po lewej wykop, w którym biegł drugi tor do Sokołowa
5SL - st. Siedlce, wyjazd w kierunku Łukowa/Czeremchy
6DLU - podg. Doły (Ujrzanów), widok w kierunku Siedlec, w lewo, na wiadukt nad linią 2, odbija nieistniejący dzisiaj drugi tor
7DLU - podg. Doły (Ujrzanów), widok w kierunku Siedlec (szersza perspektywa), w lewo odbija łącznica 520 w kierunku podg. Doły na linii 2

9
Na warsztacie / Odp: Wrzosy ET22 Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.
« dnia: 15 Października 2023, 14:09:19 »
wafel i karpatka, ludzie litosci

11
Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie
Istnienie działów niepublicznych wymaga istnienia uprzywilejowanej grupy która ma do nich dostęp. Moim zdaniem to negatywny czynnik ograniczający możliwości udziału w projekcie nowym użytkownikom.
W momencie otwarcia/częściowego otwarcia testu dodatków został utworzony poddział w którym były wątki z działu zamkniętego. Mam propozycję kompromisową. Można zablokować możliwość zakładania nowych wątków w działach zamkniętych. Obecne rangi ukryć. Nowych rang nie nadawać. Zamknięte działy byłyby swojego rodzaju archiwum.

12
tymi sposobami, które proponujesz, może niekoniecznie udać się przedstawiony cel
A pamiętasz w ogóle jaki jest cel? Nie chodzi o zabetonowanie maszyny, tylko o pozyskiwanie nowych użytkowników. Cały czas piszesz "nie bo nie". Milek przedstawił bardzo dobre, genialne w swojej prostocie pomysły. Powinny zostać wprowadzone chociażby z jednego powodu. Od lat trzymamy się jednego schematu z drobnymi modyfikacjami i cały czas idzie ku złemu. A jak czytam argumenty:
Cytuj
niepotrzebnych pytań "KIEDY MODEL X WIDZIAŁEM ŻE JEST ROBIONY".
To nie wiem czy śmiać się czy płakać. Zaraz nie będzie komu takich komentarzy pisać, bo fanbase maszyny robi się coraz węższy. Podobnie jak dyskusja o rangach. Jakiś czas temu prowadzono polubienia.

13
Nigdzie nie powiedziałem że tak nie będzie
Napisałeś że nie chcesz aprobaty X osób, żeby poprawić 5 pikseli na teksturze. Więc chcesz mieć dostęp i możliwość wprowadzania zmian na repozytorium samemu, bo jak inaczej? Osoby bez stanowiska tego przecież mieć nie będą, więc dla równości wszyscy powinni wprowadzać zmiany zgodnie z procedurą.

Jak będziesz to ty, bo w końcu zaczniesz wchodzić tu częściej niż raz w miesiącu, to powiedzmy, że przeżyjemy.
Nie zanosi się na to. Ale istnieje takie pojęcie jak samorząd, o czym jest ten wątek.

Nie udajmy że ranga i dostęp do repozytorium to jakiś zaszczyt, który ma motywować ludzi. Trzeba zminimalizować próg wejścia do projektu, usunąć ukryte działy służące do kiszenia zasobów, i przy okazji usunąć specjalne stanowiska z większym dostępem, żeby zmniejszyć ilość awantur. To projekt potrzebuje ludzi, a nie ludzie projektu.

14
za to można wstawić rzeczy do dokończenia
Równie dobrze rzeczy do dokończenia mogą wisieć publicznie. Przecież wiele jest niedokończonych rzeczy w działach takich jak Na warsztacie, i nie ma z tego powodu problemu.

Taka mała sugestia - te rzeczy nie bez powodu siedzą w zamkniętych działach, modele niedokończone, materiały, które w założeniu miały być udostępnione małej ilości osób - to wszystko w mojej subiektywnej opinii nie powinno być dostępne dla każdego, jest to po prostu głupie.
Co znaczy "udostępnione małej ilości osób"? Możliwości są dwie:
a) mamy zgodę na wykorzystanie danych materiałów, więc równie dobrze może wisieć w publicznym dziale, kiszenie w zamkniętym nic tu nie pomaga
b) z jakiegoś powodu nie możemy materiału wykorzystać, więc... po co mieć działy z materiałami, których nie da się wykorzystać? I tak są bezużyteczne.

Przecież to brzmi jak zaprzeczenie testu dodatków dla wszystkich, żeby testowali, skoro i tak ktoś z wyznaczonej grupy musi to przejrzeć i zatwierdzić.
Czym niby różni obecny się test dodatków od tego? Ostateczna decyzja przecież należy do tego kto wgrywa dodatek na repozytorium. Jasne, jest zasada że zgłoszone błędy muszą być poprawione, ale jak ktoś zgłosi, że piksel powinien mieć kolor 342534 zamiast 342635 to nikt nie będzie wstrzymywał dodatku z tego powodu, tylko zostanie wrzucony na repo mimo że teoretycznie był zgłoszony błąd. Moja propozycja ma na celu uregulowanie tego przejrzystymi zasadami: jest aprobata N osób - zmiana jest akceptowana. Żeby było jasne: ten system zastępowałby obecny test dodatków, po prostu trafiałyby tam wszystkie zmiany, zarówno nowe dodatki jak i zmiany które obecnie są robione na repozytorium bezpośrednio przez osoby z dostępem; w zasadzie byłoby to rozszerzeniem zakresu testu dodatków.

Brakiem benefitów czy nawet głupiego napisu przy nicku?
Jak ktoś robi coś tylko dlatego żeby mieć głupi napis przy nicku, to smutne to jest.

a potem ktoś coś odwali i będzie jak TK, który nie może orzekać, bo nie ma odpowiedniej liczby osób do głosowania XD
Dlatego liczę na dyskusję w jaki sposób miałoby to dokładnie działać - "będzie jak TK" niewiele tu wnosi. Administracja cały czas pozostanie, ale podejmowanie działań przez nią to jedynie ostateczność gdy system zawiedzie. Trzeba tak stworzyć procedury żeby zminimalizować to ryzyko.

No, to jeszcze uwalić moją robotę, żeby dbać o stronę na FB, bo tak xD
Chodzi o to żeby nie było specjalnych stanowisk, tylko wszystko przechodziło tą samą ścieżkę: dowolny użytkownik (również ty...) może napisać post, gdy uzyska aprobatę zespołu to jest dodawany.

Z upublicznieniem Wydziału Promocji bym się wstrzymał, ponieważ wiele lat temu w kilku wątkach podawaliśmy tam różne dane, które niekoniecznie powinny być publiczne: imiona, nazwiska, numery telefonów, maile, adresy, numery rachunków bankowych itd.
Nie chodzi mi o upublicznienie działów, tylko bardziej likwidację. Wyciągniecie przydatnych treści po to żeby nic nie zginęło w sytuacji: mamy zgodę na wykorzystanie materiałów, nie ma przeszkód żeby je wykorzystywać, ale zostały wrzucone do ukrytego działu. Wypisałem wszystkie działy, w praktyce pewnie z promocji, webmasterów, promotorów nie będzie nic do wyciągnięcia.

Jest repozytorium, do którego nie ma uprawnień każdy, ale każdy może stworzyć pull request i po testach i sprawdzeniu przez doświadczonych programistów dana zmiana zostaje zaakceptwoana
Właśnie coś w rodzaju pull requestów mam na myśli, z uregulowanymi zasadami zatwierdzania.

Niemniej nie jestem fanem tego pomysłu, bo wydaje mi się to dodawaniem zbędnej biurokracji. System zatwierdzania postów jednak popieram
Osób upoważnionych do dodawania postów może być więcej (wyznaczonych przez administrację/moderację), ale chodzi o to że byłaby to funkcja jedynie techniczna, po prostu wstawiane byłyby posty które zostałyby zatwierdzone przez zespół.

o, to jeszcze nie dość, że mamy radę, to ta rada nawet jak wyda jakąś decyzję, to nie może jej sama wykonać, tylko łaskawie czekać XD
Rada decyduje merytorycznie, i sama zarządza swoim składem. Końcowe wrzucenie na repozytorium to tak jak wyżej jedynie czynność techniczna, administracja/moderacja może wyznaczyć więcej osób w celu usprawnienia procesu.

15
Bieżące Symulatorowe / Potencjalne zmiany w zarządzaniu projektem
« dnia: 09 Sierpnia 2023, 04:48:04 »
Ten post jest odpowiedzią na powracające wciąż żądania, żeby przyznać innej osobie stanowisko administratora. Jest to prezentowane przez część osób aktywnych w projekcie jako panaceum na wszelkie problemy z którymi od dłuższego czasu boryka się projekt MaSzyny w sferze zarządzania.

Faktem jest, że w ostatnim okresie część członków administracji zrezygnowała ze stanowiska, a moja aktywność jest niewielka. Nie jestem jednak skłonny nominować nowych administratorów, zarówno ze względu na ostatnie doświadczenia z przyznawaniem dostępów osobom które nadwyrężyły nasze zaufanie, jak i moje przekonanie że żonglowanie rangami nie wprowadzi realnej zmiany jakościowej.

Podnosi się argument że nowa administracja miałaby ożywić projekt, jednak w jaki sposób miałoby się to wydarzyć? Przecież nie jest wymagane aprobata od administratora, żeby poprawiać błędy, tworzyć nową zawartość czy wprowadzać zmiany w exe.

W celu uregulowania tej sytuacji, chciałbym zaproponować pewne zmiany w funkcjonowaniu projektu. Niezmiennie od początku mojej aktywności jestem przeciwnikiem specjalnych stanowisk, ukrytych działów, limitu postów w działach, czy innych rozwiązań ograniczających transparentność (i co za tym idzie, ilość afer związanych z dostępem do ukrytej treści i wycieków stamtąd) jak i uniemożliwiających pełne zaangażowania nowych osób bez zbędnych przeszkód.

Proponuję więc:
- Zlikwidowanie działów niepublicznych (deweloperów, betatesterów, repozytorium, promocji, webmasterów, promotorów). Nie pełnią one istotnej funkcji, poza możliwością bycia punktem niezdrowych konfliktów. Należałoby tu zrobić przegląd zawartych w nich treści i wyciągniecie tego co możemy wykorzystać (są odpowiednie zgody itd.) do działów publicznych. Reszty, skoro i tak nie można wykorzystać niech zostanie jedynie w czeluściach archiwum serwera, bez ogólnego dostępu.
- Utworzenie zespołu składającego się z kilkunastu osób z doświadczeniem w projekcie, którego głównym zadaniem byłaby akceptacja zmian wprowadzanych na repozytorium symulatora. Nie wiązałoby się to z żadnymi dodatkowymi benefitami czy dostępem.
- Wprowadzenie przejrzystej procedury wprowadzania zmian na repozytorium, w formie zbliżonej do obecnego testu dodatków. Zmiany wymagałaby akceptacji przez powyższy zespół, np. przez aprobatę N jego członków.
- Zespół mógłby w jakiś sposób dodawać nowych członków, np. przez nominację przez N jego członków i następnie głosowanie większością.
- Dodawanie treści na mediach społecznościowych również przechodziłoby proces aprobaty tak samo jak dla zmian repo, zaakceptowany post wstawiany byłby na platformę przez administrację/moderację, ale to byłaby czynność jedynie techniczna.
- Aktualizacji repozytorium po zaakceptowaniu zmian dokonywałaby również administracja, moderacja i wyznaczone przez nią osoby, ale to byłaby czynność jedynie techniczna. Docelowo powinno zostać opracowane narzędzia które to zautomatyzują.
- Wprowadzony zostałby stały cykl wydawniczy paczki, w którym terminy byłyby ściśle określone, np. miesięczne czy kwartalne. Zawierałyby stan repozytorium na dany dzień, bez osobnej fazy wydawniczej, testów, przesuwania terminów bo coś się nie załapało, itd. Publikacją paczki zajmowała by się administracja i moderacja (w obecnej sytuacji pewnie ja), do momentu przygotowania narzędzi które będą to robić automatycznie.
- Administracja i wyznaczeni przez nich moderatorzy czuwaliby nad zachowaniem kultury wypowiedzi. Zasadniczym wyzwaniem jest niedopuszczenie do eskalacji wszelkich dymów i zatrzymanie ich na samym początku. Jeżeli regulamin jest w tych kwestiach niewystarczająco jasny, może warto wprowadzić dodatkowy CoC.

Oczywiście to tylko wstępny zarys propozycji. Jeżeli opinia społeczności byłaby pozytywna, to trzeba przygotować uszczegółowione zasady, w szczególności w zakresie sposobu akceptacji, głosowania/aprobaty N osób, sposobu nominacji nowych członków, sposobu wyboru początkowych członków zespołu itd. Zachęcam do propozycji w tym zakresie.

16
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 2
« dnia: 06 Sierpnia 2023, 15:16:10 »
Zaczyna się wydziwianie ze Steamem... Na Steam jedynie oficjalna paczka powinna trafiać. Resztę jak ktoś będzie chciał niech sobie pobierze ze strony Maszyny jako "dodatki".

17
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 2
« dnia: 05 Sierpnia 2023, 20:52:01 »
Też mnie dziwi to, czemu wiele scenerii nie ma w paczce pomimo, że są przejezdne (czyli nie ma wykolejeń oraz działa drut), grywalne oraz nie straszą torami lewitującymi w pustce, zwłaszcza, że jest ta niedokończona L61. Nie rozumiem czemu scenerie przejezdne mimo tego nadal nie są dodane chociażby pod postacią dodatku na stronie głównej do pobrania oddzielnie. Kiedyś pamiętam był przycisk "dodatki" i tam mogłyby się znaleźć scenerie, które mają większe mankamenty (w/w braki w przejezdności oraz duże ubytki w dekoracjach). Scenerie które wymagają jedynie dopieszczenia wizualnego powinny trafiać do paczki całościowej.

Co do regularnych wydań oraz testów publicznych, to na moje są to problemy powiązane ze sobą. Regularne wydawanie paczek pokazałoby, że "coś się dzieje", bo to co się dzieje na testach jest ukryte dla większego grona osób. Wydawanie publicznych paczek testowych sprawiłoby, że byłoby widać "że coś się dzieje". Jak dla mnie regularność wydawania nowych wersji jest mniej znacząca i to co jest ważne, to jej zawartość. Moim zdaniem ważniejsze jest właśnie zdjęcie limitu 30 wiadomości oraz tworzenie w/w publicznych paczek testowych. Jedna tylko uwaga, że pierwsza paczka testowa powinna zostać wydana po uzbieraniu się konkretnej ilości zawartości, a każda kolejna po naprawie większości jak nie wszystkich znalezionych wcześniej błędów.

Jeszcze na koniec taka uszczypliwość co do "wymierania forów" to radzę nie wnioskować tego bazując tylko na Maszynowym forum :)

18
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Czerwca 2023, 23:18:01 »
EN57 - 038 "Babcia" w malowaniu żółto-niebieskim. Czoło oraz 1 bok.

https://eu07.pl/userfiles/8463/EN57-038%20-%20zdj%20na%20tex.7z

19
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 10 Maja 2023, 22:31:38 »
Gotowiec starej dwojki z moich zdjec 120a, do wykorzystania w teksturach, licencja WTFPLv2. :)

20
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 10 Maja 2023, 15:45:57 »
Obramówki udało mi się ogarnąć. Zastanawiam się nad tym co by jeszcze można poprawić oprócz  łączenia i okien.

21
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 15:36:13 »
Spróbowałem takie jedno oznaczenie zrobić od nowa i powstało to co w załączniku. Napiszcie co o tym myślicie. Najwyżej coś więcej pokombinuje.

22
Na warsztacie / EN57-1767
« dnia: 07 Maja 2023, 20:39:39 »
Hej, ostatnio jakoś postanowiłem przy użyciu starych zdjęć zrobić takie malowanie do symulatora. Chyba jeszcze takowe nie pojawiło się w Maszynie. Jestem ciekaw waszego zdania na temat tej tekstury, warto kontynuować i może bardziej ja dopracować czy jednak nie ma to sensu? Przyjmuję wszelką krytykę.

23
Hello everyone,

I am really like Trains and MaSzyna (probably there is no better train sim currently in the world) and I playing it from a long time from when I was a young kid and the webpage showed in it's titlebar an eu07 in green from its right side (this according to the wayback machine was between 2013-1015), and you knew that the simulation shortly begins from that the text started hang down from that paper in the load screen ;)

But I am also Hungarian and i wanted to contribute to this great project so,
I just translated some important files to Hungarian, I hope, you can integrate theese...
(I also found but not finished "template.po", and if you can show me more I probably translate thoose too)

24
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Lutego 2023, 16:04:27 »

25
Forum / Przerwa od twórczości.
« dnia: 16 Lutego 2023, 15:19:10 »
Cześć,

ostatnimi czasy być może niektórzy zauważyli, że targają mną negatywne emocje. Głównie z powodu nawału roboty, nie tylko związanego z pracą, ale również z tym, że oprócz niej mam na głowie kilka innych dużych hobbystycznych projektów. Tam mam wrażenie, że bardziej się spełniam. Tutaj tylko dostaję kolejne rzeczy do pracy, zastępuję kolejne osoby, robię za 5 osób kompletnie za darmo. Skrypty w Pythonie, tekstury wagonów, refactoring exe który wydaje się że będzie się ciągnął w nieskończoność, czasem testowanie na życzenie innych osób, ostatnio naprawianie ogólnych błędów na repo z powodu powierzonej mi roli no i brak rąk do pracy nie pomagają.

Z uwagi na problemy z wygospodarowaniem czasu na te wszystkie rzeczy, znalazłem się w stanie mentalnej blokady. Mam tyle zadań, że w zasadzie nie wiadomo w co wsadzić ręki, w efekcie czego nie robię kompletnie nic. Muszę pozbyć się jakiegoś balastu. Padło na MaSzynę.

Nie odchodzę z zespołu. Jest to projekt, nad którym spędziłem za dużo czasu, bliski mojemu sercu i moim zainteresowań. Jednakże sądzę, że w obecnej sytuacji warto zrobić sobie przerwę. Nie wiem, ile potrwa. Może kilka dni, tygodni, miesięcy. Na pewno nie na zawsze. Chcę głównie nabrać chęci do robienia czegoś. Robić tam, gdzie ja chcę, a nie, gdzie mi każą. Nabrać siły do ponownego stania się istnym murz... jeleniem do robienia tego, co inni chcą. Jak nabiorę chęci do grzebania w tym symulatorze, to z pewnością wrócę. Z MaSzyną spędziłem połowę mojego życia, szkoda to zaprzepaszczać. Za dużo wiedzy technicznej mam o tym symulatorze.

Dziś jeszcze parę razy na forum i czat wejdę, ale potem wyloguję się i do momentu powrotu będę nieaktywny na forum ani na czacie. Jeżeli ktoś będzie chciał coś pilnego przekazać, proszę kontaktować się z Turbokiblem albo Miłoszem - oni mi przekażą wiadomość na Discordzie, jeśli uznają to za zasadne.
Jakikolwiek handel wymienny który był w trakcie, prosiłbym o wstrzymanie prac nad rzeczami, które miałem otrzymać w zamian. Jak wrócę, to dokończymy temat.

Jeszcze ogłoszenie odnośnie paczki całościowej: Jako, że jestem jedyną osobą która jest w stanie to zrobić, ogłaszam, że do czerwca nie pojawi się żadna paczka całościowa. Zmiany w strukturach MaSzyny są pilniejsze niż wydawanie kolejnych paczek.

Pozostaje mi tylko powiedzieć, do zobaczenia za te kilka tygodni/miesięcy, mam nadzieję, że w mniej skonfliktowanej i bardziej przyjaznej atmosferze.

Pozdrawiam
Jakub

26
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Lutego 2023, 22:50:43 »
Trochę z Chałupek:
Nurki 753 AWT/PKPCI (boki na dwie części, czoło duży skos - bardziej podglądowe):
https://eu07.pl/userfiles/28235/753%20AWT.7z

Beczki ze składu LTE (boki + czoła skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Beczki%2014022023.7z

E186-133 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/E186%20133.7z

EN57-2072 - wyświetlacze boczne:
https://eu07.pl/userfiles/28235/EN57-2072.7z

ET22-2028 (czoło skos + bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-2028.7z

ET41-128 (Czoła skos + bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET41-128.7z

TEM2-305 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-305.7z

181 002 (bok + 2 czoła skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/181%20002.7z

182 099 (bok + 2 czoła skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/182%20099.7z

Do tego informuję uprzejmie iż dysponuję Vectronami:
193 261 (bok + czoło lekki skos)
1293 187 (bok + czoło)
383 051 (bok + 2 czoła)
EU46-516 (bok + 2 czoła)
EU46-518 (bok)
193 489 (bok)

Zainteresowanym mogę wysłać na pv, lecz ponownie, w wypadku ewentualnego wyjścia modelu, zastrzegam sobie prawo pierwszeństwa do wykonania skórek.

27
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 15:46:52 »
Sami skończycie przepychanki, czy trzeba pomóc? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

28
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 15:10:05 »
@Jan21. Nie masz racji. @Pozdze zrobil najlepsza scenerie, do tego pozwolił udostępnić co skwapliwie zrobiłem. @Pozdze należą się slowa uznania, że wykonał tyle pracy. O jej jakości masz marne pojęcie i nawet nie podejmę się tłumaczenia tego faktu.
Wspomnę ogólnie, Przejezdność scenerii była psuta przez magiczne zmiany w exe przez @Ra. Wciąż zmieniały się warunki pisania eventów o czym dawno wspominałem. Znam przynajmniej 20 scenerie, które nie dokończono z powodu wciąż zmienianych zasad dzialania exe. Te co są w paczce kosztowały tysiące godzin pracy ludzi na forum. Zarówno tych którzy wspierali moje pomysły jak też tych mniej przychylnych. @Celus i @Jan21, nie zgadzam się z Wami. Do tego ganicie/ Szczekacie na stare a pomysłu na nowe zero.
Szczekociny, idziemy na czołowe.

29
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 07 Lutego 2023, 03:02:51 »
Z większością tego co napisałeś się nie zgadzam i mam wrażenie, że dyskusja prowadzona w taki sposób nie prowadzi do niczego odkrywczego, tylko daje pole do kolejnych przepychanek, zamiast skupiać się nad przyszłością. Zaczniemy dyskutować o wyborze scenerii/modelu/funkcjonalności do "dokończenia", a dyskutować o tym będą osoby niemające realne wpływu na ich powstawanie, bo nieliczne osoby które coś robią, robią swoje i tyle. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której ktokolwiek mógłby komuś kazać porzucenia prac nad swoim projektem i zacząć pracę przy innym. Żeby taka współpraca istniała, osoby muszą się same ze sobą dogadać, a od dłuższego czasu panuje atmosfera temu niesprzyjająca.
Betatesty są dobrowolne przez każdego użytkownika, jedynym limitem jest napisanie 30 postów. Pomimo tak niskiego progu wejścia w porównaniu do poprzednich lat, nie ma komu testować nawet tekstur. Największa ilość zarejestrowanych użytkowników na forum w ostatniej dekadzie przypada na 2022 rok ale to nie przekłada się na ich aktywność.
Co do naprawiania błędów w exe, to zdaje się, że tak złożonej a zarazem stabilnej maszyny nie było od dawna. Większość scenariuszy nowej generacji jest w pełni przejezdna.
Mijany skład brutto z ładunkiem 3500t z punktu widzenia maszynisty w kiblu ma taki problem, że ten sam skład może być obsłużony zarówno przez użytkownika jak i przez AI, bo jeden scenariusz może zawierać wiele składów do prowadzenia w tym samym czasie.
Wymienione osoby nikogo z tu obecnych nie znajdą, bo nie sprawiają wrażenia, żeby obserwowały użytkowników forum. Stele poszedł zostawiając Macieja, Maciej odszedł bez oficjalnego stanowiska a tmj nawet kiedy był aktywny to raczej skupiał się na łataniu maszyny niż sprawach organizacyjnych.

W każdym razie fajnie było usłyszeć, że komuś chce się opłacać to forum i przynajmniej z tej strony sytuacja jest normalna. Smutno, że w innych jest jak jest.

Ps. Rafał, wiesz co z tym zrobić.

30
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 15 Stycznia 2023, 11:10:33 »
Gdyby społeczność tworzącą MaSzynę wesprzeć taką kwotą, mielibyśmy tutaj bezkonkurencyjny produkt.

Gdyby tak zrobić, to rozwój przez najbliższe 10 lat stanąłby w miejscu, a zaczęła wielka debata jak podzielić pieniądze.

Strony: [1] 2