Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - 12kolejarz12

Strony: [1]
1
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Września 2019, 18:19:20 »
W ramach akcji pt. Redukcja siudemek, tniemy je i przetapiamy na zabawki dla mikoli.

2
Publikacje / MaSzyna 19.08
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 21:39:40 »
Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.08! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek sierpnia 2019 roku.
Jest to patch zawierający zmiany w rewizjach 3702-4216.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

3
Za Discordem przemawia też fakt, że jest możliwość utworzenia kanałów tekstowych. Ja osobiście czasami wole sobie pogadać niż popisać, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

4
Bieżące Symulatorowe / Odp: Maszynowy Discord
« dnia: 25 Lipca 2019, 22:20:29 »
Za przeniesieniem na Discorda z pewnością przemawia optymalizacja, czat głosowy i to, że jest całkowicie za darmo. Mi osobiście nie robi to większej różnicy, ale discord wydaje mi się mimo wszystko jakiś bardziej przejrzysty i funkcjonalny (no i z jednego poziomu ładnie możemy się przełączać między serwerami, bez wchodzenia przez różne linki).

5
... są tworzone z prawdziwych zdjęć. Mamy zakłamywać? To samo z realnymi sceneriami?
Padam ze śmiechu, jakie zakłamanie? Niecenzuralne napisy są likwidowane na wagonach i infrastrukturze,. Są to elementy niestale, co za tym idzie nie należą do otoczenia. Było dziesięć dyskusji na ten temat.

6
 Rok 1994, EU07-400 z pociągiem 38501 Wawel do Szczecina Głównego.

7
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Maja 2019, 12:55:45 »
Na bok.

8
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 30 Kwietnia 2019, 13:49:13 »
Lokomotywa przechodzi naprawę w Oleśnicy, będzie miała dwie szyby, prostokątne reflektory, przeznaczona dla jednej z firm prywatnych.

9
Na warsztacie / Odp: Projekt ST44 - Warsztat Piotr-a93
« dnia: 25 Kwietnia 2019, 15:24:38 »
Jeszcze trochę i składamy paczkę, mam nadzieję że na wakacje będziecie mieli czym śmigać. Nie mamy opóźnień ani nie planujemy zawieszenia nad nim prac w razie gdyby ktoś pytał.

10
Na warsztacie / Odp: Projekt ST44 - Warsztat Piotr-a93
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 21:47:07 »
Tamte garnki to już historia. Stasiu i spółka prezentują nowy lepszy wymiar ;).

12
Tabor kolejowy / Odp: Ep09
« dnia: 26 Marca 2019, 21:43:18 »
Tak jest w rzeczywistości. Albo całkiem nie działa, albo wyświetla się taki napis.

13
Bieżące Symulatorowe / Tak na szybko.
« dnia: 05 Marca 2019, 21:42:08 »
Siema. Postanowiłem napisać pare słów, aby nie zaśmiecać forum pisze specialnie tu.
Tak sobie minęło 9 lat, i w koncu znalazłem chwile by odpalić sobie naszego symka, ale mówie co tam, nie bede smigał po swojej starej zmodyfikowanej Krzyzowej na paczce z 2006roku, sciągne sobie najnowszą paczkę. I do sedna sprawy:
Gratuluje Wam, bo odwaliliście kawał dobrej roboty! w 2008 roku było to nie do pomyślenia co teraz jest tu osiągniete. Robi to na mnie wrażenie bo Ci co mnie pamiętają to wiedzą jaka wage przykładałem do niektórcyh szczegołów, i sposobu grania w ów symulator.  Powodzenia i działajcie dalej!

Tyle ode mnie - srednio-starej ekipy ;)
MKaczy pozdrawiam ; - )

14
Treści ogólnie pojęte za kontrowersyjne należy wyłączyć do osobnej paczki i zrobić to raz a porządnie. Biadolenie o "klimacie" w postaci plakatu (i to jeszcze za plecami, którego de facto się nie widzi) pozostaje dla mnie nieodgadnione...

EDIT: Dynamic przejrzane - lista w mojej poprzedniej wiadomości.

15
Bieżące Symulatorowe / MaSzyna na Steam
« dnia: 23 Lutego 2019, 19:12:55 »
W celu rozwiania plotek:
Przygotowujemy MaSzynę do wydania na platformie Steam, oczywiście jako produkt całkowicie darmowy.
Dostępne będą wersje dla systemu Windows i Linux.

Zastąpi to obecny sposób wydań poprzez instalatory dociągające paczki różnicowe, a będą dostępne dwie drogi instalacji Symulatora:
- na platformie Steam, z cyklicznymi autoaktualizacjami
- cyklicznie na eu07.pl będą pojawiać się zrzuty aktualnego stanu paczki w formacie zip (bez wbudowanej metody autoaktualizacji)

Mam nadzieję że udostępnienie MaSzyny na Steam ułatwi aktualizację paczki, i zmniejszy ilość problemów z jej instalacją.

Proces przygotowywania wydania potrwa jeszcze kilka miesięcy.

16
Z tego co sobie przypominam to większość wulgaryzmów na radiu już usunięto. Na pewno to słynne słuchaj k...

17
Jest to wymóg który musimy spełnić, aby udostępnić Symulator na platformie Steam bez ograniczeń wiekowych.

18
Nie chcę oznaczać w Steam że symulator kolejowy zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci ;P

19
Zwracam się z gorącą prośbą do Szanownej Administracji o zaprzestanie mody na wydawanie modeli pojazdów z niesprawnym oświetleniem przyrządów pomiarowych w pojazdach trakcyjnych.
Powyższą prośbę argumentuję tym, że poziom Naszej Gry Symulacyjnej w 100% nie odzwierciedla poziomu natężenia światła. W efekcie dochodzi do sytuacji w których użytkownik w pełni nie panuje nad pojazdem, co w konsekwencji odbiera przyjemność jazdy w porze nocnej.
Jeśli ktoś tak chętnie lubi jeździć na zasadzie akrobaty w cyrku, proponuję aby sam wyłączał sobie to oświetlenie (może dla mnie nawet wyłączać projektory czołowe..) i po prostu tak sobie jeździć, nie utrudniając przyjemności z jazdy innym Użytkownikom.
Dziękuję za przychylenie się do mojej prośby.
Miłego dnia!

20
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zadanie 1
« dnia: 27 Października 2018, 17:55:45 »
Cała zabawa polega na tym aby pogłówkować. Co to za frajda jeździć na gotowym?
To było zadanie na inteligencję, ale Maciek musiał zaszpanować i otworzył temat.
Ja już się nie udzielam w tej dyskusji.

21
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 30 Września 2018, 07:16:10 »
[głośno myślę] Podobny zabieg trzeba będzie zrobić z wagonami 1xxA_v1 [/głośno myślę]

22
Na warsztacie / Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 29 Września 2018, 22:10:47 »
Temat ten tworzę, aby zaprezentować postęp realizacji pomysłu wyrzucenia najgorszych tekstur w folderze pkp/eaos_v1.

Stworzyłem dwie listy wagonów do wyrzucenia. Pierwsza tyczy się bezwzględnie wagonów o teksturze w rozmiarze 512x256 px.
  • 401W
  • 401W-1
  • 401W-2
  • 401W-4
  • 401W-LB
  • 401W-PTKIGKZ1
  • 401W-PTKIGKZ2
  • 412W-1
  • 412W-2
  • 412W-3
  • 412W-4
  • 412W-CTL
  • 412W-PCC

Druga lista reprezentuje węglarki, które nie przeszły wizualnej kontroli jakości.
  • 401W-20
  • 401W-21
  • 401W-22
  • 401W-23
  • 401W-24
  • 401W-38
  • 401W-39
  • 401W-48
  • 401W-50
  • 401W-533-7509-2
  • 401W-55
  • 401W-58
  • 401W-60
  • 401W-61
  • 401W-62
  • 401W-64
  • 401W-67
  • 401W-AXBENET1
  • 401W-BALT1
  • 401W-CTL1
  • 401W-CTL3
  • 401W-CTL5
  • 401W-CTL7
  • 401W-CTL8
  • 401W-CTL9
  • 401W-LWB
  • 401W-NACCO1
  • 401W-PCC3
  • 401W-PCC5
  • 401W-PKPCARGO
  • 401W-PTK1
  • 401W-RP2
  • 401W-W2-N
  • 401W-W6-N
  • 401W-W7-N
  • 401W-W8-N
  • 412W-22
  • 412W-30
  • 412W-32
  • 412W-34
  • 412W-35
  • 412W-36
  • 412W-CTL1
  • 412W-CTL2
Załącznik "example1.jpg" - pokazuje przykładową teksturę, która nie przeszła próby kontroli wizualnej.
Pomimo pozbycia się tak dużej liczby, w folderach 408W_v1+412W_v1+EAOS_v1 zostaje 46 węglarek (oficjalny stan 18.07, od tego momentu na repozytorium jest już 10 węglarek pochodzących z moich tekstur, +tekstury wagonów typu 430W, 445W). Zostaję przy temacie EAOS+408+412, jako, że scenerie, które ugryzł ząb czasu, nie domagają również ze względu starych tekstur, a potrzebne są wagony dopasowane do konkretnego okresu, co eliminuje tekstury w niebieskim malowaniu PKP Cargo.
Załączniki "example2a" oraz "example2b" stanowią prosty przykład podmiany wagonów na scenerii (tutaj: podmienione w notatniku "z palca", na sztywno, wagon za wagon, na 4 tekstury występujące na scenerii, 3 znajdują się na dłuższej liście.
Ponieważ podmiana składów na scenerii "z palca" generuje błędy, pomyłki, a co najważniejsze: jest czasochłonna i nudna, zacząłem dziś podwaliny uniwersalnej aplikacji z interfejsem graficznym, służącym podmianie składów. Wykorzystane zostaną: JavaFX - UI, możliwości JDK >=1.8, Maven, kod znajdzie się na GitHub'ie. Na ten moment szacuję, że głównym trzonem interfejsu będą trzy kolumny: listy wagonów podmienianych (przed, po) oraz lista scenerii, dla których ma się dziać podmiana. Rozumiem, że z biegiem czasu będą pojawiać się kolejne funkcjonalności (np. checkbox, czy wagon x może być taki sam jak poprzedni, metody losowania, liczba tekstur na scenerii). Długo by wymieniać, a i tak pewnie kolejne rzeczy nadejdą. Sama aplikacja może się przydać w kolejnych iteracjach rozwoju SPS MaSzyna, gdzie konkretne modele i/lub tekstury zostaną usunięte/podmienione.

23
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pytanie
« dnia: 11 Sierpnia 2018, 19:22:50 »
Kończę powoli linie nr 1 wraz z linią średnicową, pozostał do zrobienia tylko model Palacu Kultury i Nauki. Przydadzą sie zdjecia na tekstury.

24
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 23 Lipca 2018, 13:28:28 »
Spokojna służba na L61+144... Ktoś wie co to za gatunek ?

25
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 22 Lipca 2018, 17:35:13 »
Doktor Emmett Brown z filmu "Powrót do przyszłości" w 1985 roku przebudował siódemkę na wehikuł czasu (zamiast DeLoreana) i przeniósł się do naszych czasów...

26
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Lipca 2018, 20:47:24 »
Znajdź różnice:

27
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Lipca 2018, 18:13:03 »
Hmmm...które exe wybrać, które bezpieczniejsze ?

28
Na warsztacie / Odp: MD Zajączkowo
« dnia: 13 Lipca 2018, 00:28:52 »
Dzięki za pomoc, wykaz zakładów dokonujących rewizji przyda się i na teraz i na daleką przyszłość. Ta zapowiada się pod znakiem SP45.
Tymczasem czas ukazać lekki szkic prac nad czterema ET21. Strojenie szczegółów łączeń w teksturze tego pojazdu to prawdziwa masakra. Zastanawiam się czy nie puszczać ich po kolei zamiast w wydaniu zbiorowym, w miarę tego, jak uda się jakąś z nich dokończyć ( na przykład 261, która jest już prawie gotowa), by na sam koniec zostawić numer 393, bo już stanowi przeszkodę. Czyli jak zwykle wyszukałem sobie jakiś ozdobny pojazd, kolorowany przez załogę. Maszyna jest z Węglińca, czyli wiadomo, że będzie kolorowo. Niestety są też problemy mniej lub bardziej trudne do podjęcia (wizerunek maszyny bardzo nieukończonej w drugim załączniku).

29
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Lipca 2018, 13:04:56 »
O nie! Przestali czytać swoje tekstury! :(

30
Wydział zamówień / 4E-15xx
« dnia: 28 Czerwca 2018, 20:34:44 »
Witam, chciałbym poprosić o wykonanie przeróbki modelu 4E pod modernizację 15xx. Tekstura jest już gotowa, należy usunąć schodki i poręcz przy zaspawanych drzwiach, oraz przerzucić kabinę z 303E-15xx.

Strony: [1]