Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr93

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 07 Listopada 2025, 20:54:50 »
Poranny z Roztocza do Jaworu, przełom lat 90 i 2000.

2
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 06 Listopada 2025, 14:13:52 »
Nowa wersja testowa, zmiany:
  • Poprawione wyświetlanie danych o wybranym pojeździe z .mmd ,
  • obsługa ustawień symulatora i startera w AppData,
  • ładowanie dostępnych EXE symulatora wg. daty pliku.
Link do paczki 32bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter32_251106.zip
Link do paczki 64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_251106.zip

Ustawienia Startera (starter.ini) wczytywane i zapisywane są w AppData; jeśli brak jest starter.ini w AppData, program szuka ich w starej lokalizacji. Ustawienia symulatora (eu07.ini) wczytywane są podobnie. W przypadku zapisu, jeśli wersja pliku eu07.exe to co najmniej 2510 oraz jest możliwość zapisu do AppData to tam też zapisuje. W przeciwnym wypadku zapisuje po staremu. Lokalizacja wczytanych ustawień symulatora wyświetlana jest w Ustawieniach.

3
Na warsztacie / Odp: MaSzyna - paczka całościowa beta
« dnia: 02 Listopada 2025, 18:43:35 »
Informacyjnie odnośnie paczki całościowej beta!
Aktualnie jestem w trakcie przygotowywania wydania paczki całościowej na Epic Games Store (oczywiście za darmo wszystko będziecie mieli). Paczka jest już doprowadzona do takiego stanu że pobiera się, aktualizuje i uruchamia bez problemów. Czekam na wstępny review ze strony zespołu EG. Po tym mam zamiar uruchomić pilotażowo wydania symulatora na tej platformie, a paczki całościowe beta przenieść tam (później jeśli wszystko się powiedzie też na steama). Odnośnie cyklu transformacji formy wydań z naszych instalatorów na platformowe (czyli Epic Games/Steam) muszę się jeszcze zastanowić jak to będzie wyglądało.

4
Forum / Odp: Przerwa od twórczości.
« dnia: 01 Listopada 2025, 13:41:33 »
Miesiąc minął, zatem wracam. Na razie jeszcze nie zamierzam wracać do pracy nad projektami związanymi z MaSzyną, ale będę opiniował i udzielał się na forum.

Wielkie gratulacje dla zespołu za pracę włożoną w dopieszczanie dodatków takich jak Vectron czy SA103/SA106/SA132 przed wydaniem 25.10! Wspaniała robota!

5
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 25.10 - problemy
« dnia: 27 Października 2025, 18:00:51 »
No to ją stwórz. W necie jest milion poradników.

6
Bocznica / Wrzosy'25
« dnia: 26 Października 2025, 11:49:57 »
Identyfikator wątku: Wrzosy'25
Minimalny czas testów do: 2025-11-02 11:49.
Czas testów w przypadku braku komentarzy: 2025-11-09 11:49.
Plik: https://eu07.pl/userfiles/26717/wrzosy'25.7z
Lista plików:    Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2025-10-26 09:11:12 D....            0            0  scenery
2025-10-26 10:57:21 D....            0            0  scenery/linia053_wrzosy
2025-10-26 11:41:47 D....            0            0  scenery/linia053_wrzosy/ctr_scm_cargo
2025-10-26 09:48:04 D....            0            0  scenery/linia053_wrzosy/scm_wrzosy
2025-10-26 11:47:42 ....A          210        45968  info.txt
2025-10-26 09:22:50 ....A        10072               scenery/linia053_wrzosy/cd69022_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:41:57 ....A         2013               scenery/linia053_wrzosy/ctr_scm_cargo/wrzosy_tme332130_1_wrzosy_tme332130_2_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:37:40 ....A        18186               scenery/linia053_wrzosy/ctr_scm_cargo/wrzosy_tme332130_2_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:41:12 ....A        17322               scenery/linia053_wrzosy/ctr_scm_cargo/wrzosy_tme332130_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:11:25 ....A        60444               scenery/linia053_wrzosy/eic2620_dekoracje'25.scm
2025-10-26 09:58:00 ....A        19220               scenery/linia053_wrzosy/ic62170_dekoracje'25.scm
2025-10-26 09:46:10 ....A        49733               scenery/linia053_wrzosy/ic8310_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:15:49 ....A        22696               scenery/linia053_wrzosy/innof1_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:32:23 ....A        34788               scenery/linia053_wrzosy/ks34800_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:37:03 ....A        18591               scenery/linia053_wrzosy/pxe336080_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:40:47 ....A         8844               scenery/linia053_wrzosy/pxe336080_dekoracje_nobody'25.scm
2025-10-26 10:48:25 ....A        23049               scenery/linia053_wrzosy/roj66582_dekoracje'25.scm
2025-10-26 10:55:26 ....A         9615               scenery/linia053_wrzosy/rom44702_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:08:20 ....A        48251               scenery/linia053_wrzosy/rpj69110_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:15:22 ....A        23539               scenery/linia053_wrzosy/rpj69120_dekoracje'25.scm
2025-10-25 17:10:28 ....A       104356               scenery/linia053_wrzosy/scm_wrzosy/2-srk'25.scm
2025-10-26 11:29:29 ....A        23095               scenery/linia053_wrzosy/tlk43150_dekoracje'25.scm
2025-10-26 11:33:39 ....A        22280               scenery/linia053_wrzosy/tlk62104_dekoracje'25.scm
2025-10-26 09:27:26 ....A         5002               scenery/wrzosy_eie2620'25.scn
2025-10-26 09:46:37 ....A         4600               scenery/wrzosy_eie8310'25.scn
2025-10-26 09:46:40 ....A         4569               scenery/wrzosy_mhe62170'25.scn
2025-10-26 09:46:43 ....A         3144               scenery/wrzosy_mme69022'25.scn
2025-10-26 11:17:07 ....A         4485               scenery/wrzosy_mpe43150'25.scn
2025-10-26 09:46:49 ....A         4460               scenery/wrzosy_mpe62104'25.scn
2025-10-26 10:37:47 ....A         3984               scenery/wrzosy_pxe336080'25.scn
2025-10-26 09:46:57 ....A         4129               scenery/wrzosy_roj34800'25.scn
2025-10-26 09:47:00 ....A         4302               scenery/wrzosy_roj66582'25.scn
2025-10-26 09:47:03 ....A         3811               scenery/wrzosy_rom44702'25.scn
2025-10-26 09:47:07 ....A         4296               scenery/wrzosy_rpj69110'25.scn
2025-10-26 09:47:10 ....A         4168               scenery/wrzosy_rpj69120'25.scn
2025-10-26 10:00:32 ....A         7100               scenery/wrzosy_tde330120'25.scn
2025-10-26 10:58:41 ....A         8866               scenery/wrzosy_tme332130_caly'25.scn
2025-10-26 10:58:57 ....A         8599               scenery/wrzosy_tme332130_cz1'25.scn
Zawartość info.txt:
Cytuj
Przedstawiam scenariusze na wrzosach przystosowane pod rok 2025. Zmieniły się składy oraz wymieniono wskaźniki W6a/W6b pod aktualne przepisy.
Do poprawnego działania wymagana paczka vectronów z testu dodatków.
Wiadomość wygenerowana automatycznie


Na życzenia autora, bocznica.

7
Publikacje / MaSzyna 25.10
« dnia: 24 Października 2025, 19:43:03 »


Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 25.10!

POBIERZ INSTALATOR


Powiadomienia Windows Smart Screen i antywirusowe należy zignorować.
Wymagane wolne miejsce na dysku do procesu czystej instalacji: 95 GiB.
UWAGA! Wydania począwszy od 25.10 nie wspierają systemów starszych niż Windows 10 oraz platform 32-bitowych.



Instalacja manualna:
Należy pobrać i wypakować każdy z wymienionych plików poniżej. W przypadku pytania o nadpisanie należy wyrazić zgodę.
Paczka całościowa: maszyna-9263.zip
Dodatkowe pliki dla paczki całościowej: maszyna-9263-9270-patch.zip
Pliki binarne: bin_win_x64.zip
Starter: starter64_251001.zip

Opcjonalnie:
Nodebank i placeholdery: placeholdery_nodebank.zip

Wymagane biblioteki:
Biblioteki MSVC2008:
https://download.microsoft.com/download/5/D/8/5D8C65CB-C849-4025-8E95-C3966CAFD8AE/vcredist_x64.exe
Biblioteki MSVC2015+:
https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x64.exe

8
Scenerie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 21 Października 2025, 22:26:38 »
W imieniu zespołu Maszyny serdecznie dziękuję wszystkim testującym. Do najbliższego wydania Maszyny trafią scenariusze zaznaczone na zielono w pierwszym poście.

Gratulacje za całokształt scenerii i scenariuszy składamy @Siecool

Podziękowania dla wszystkich, którzy dołożyli od siebie cegiełkę do wydania scenerii i scenariuszy - m.in. sprawdzenie kompatybilności z zawartością głównego repozytorium, dostosowanie składów do obecnej zawartości modeli, lifting drobnych modeli.

9
Scenerie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 21 Października 2025, 22:24:25 »
W imieniu zespołu Maszyny serdecznie dziękuję wszystkim testującym. Do najbliższego wydania Maszyny trafią scenariusze zaznaczone na zielono w pierwszym poście.

Gratulacje za całokształt scenerii i scenariuszy składamy @Siecool

Podziękowania dla wszystkich, którzy dołożyli od siebie cegiełkę do wydania scenerii i scenariuszy - m.in. sprawdzenie kompatybilności z zawartością głównego repozytorium, dostosowanie składów do obecnej zawartości modeli, lifting drobnych modeli.

10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 18 Października 2025, 09:57:33 »

11
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 01 Października 2025, 23:13:04 »
Nowa wersja, zmiany z wersji testowej oraz:
  • Obsługa parametru dynamiclights,
  • obsługa parametru async.trainThreads (w ustawieniach zaawansowanych).
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter_251001.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_251001.zip

12
Na warsztacie / Odp: MaSzyna - paczka całościowa beta
« dnia: 27 Września 2025, 14:21:21 »
Faktycznie, będzie poprawka na repo. Skórka jest w złym folderze i dlatego nie może jej znaleźć.

Identyfikator wątku: EP07 387
Lista plików:    
2025-01-05 18:40:33 ....A     13785442      7413536  dynamic/pkp/303e_v1/textures/303e-ep-zez-387'22.tga

13
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 22 Września 2025, 08:23:49 »
Manewry w Leosinie Postojowym: wyjazd Vectrona z lokomotywowni i podłączenie do składu na grupie przyjazdowo-odjazdowej.


14
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 16 Września 2025, 01:21:28 »
Chodzi o to, że jak najeżdżasz na lampke to masz tooltipa z podpowiedzią za co ona odpowiada? Do zrobienia.

W każdym bądź razie w exe pojawił się nowy ekranik ładowania, zaproponowany przez @RafaPolska424. Po omówieniu projektu z pozostałymi developerami mamy efekt w postaci implementacji w exe. Standardowo build dostępny na appveyorze.

Tak to wygląda:


Lista ciekawostek definiowana jest w pliku lang/trivia.json - mamy tam zestaw ciekawostek dla roznych jezykow. Zrzuty ekranu które pojawiają się w tle, znajdują się w folderze textures/ui/backgrounds. Język ciekawostki jest wybierany na podstawie ustawienia lang w eu07.ini. Jeśli exe nie znajdzie danego języka w liście ciekawostek, wtedy używa domyślnie angielskiego.

Na repo wrzuciłem również narzędzie do edytowania tego pliku (w razie gdyby ktoś nie ogarniał jsona)

15
I tak to nikogo nie interesuje...

16
Scenerie / Odp: Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92
« dnia: 09 Września 2025, 20:54:20 »
W poprzednich postach oglądaliśmy ogólne widoki z przystanku Lubsza Śląska oraz ze stacji końcowej Woźniki Śląskie. A dziś skupimy się na modelach dedykowanych, które powstały dla tych lokalizacji. Dla przystanku Lubsza Śląska powstały dwa modele dedykowane według poniższej listy:

1) Budynek poczekalni:
  • model: 253 trójkąty (maxdist 2000 m),
  • rendery: klik: render1, klik: render2,
  • model posiada wymienną teksturę nazwy przystanku (umieszczoną po 3 stronach),
2) Toalety:
Dla stacji Woźniki Śląskie powstały 4 modele dedykowane według poniższej listy:

1) Budynek dworca:
  • model podstawowy: 5640 trójkątów (0-300 m), LoD1: 3589 trójkątów (300-1000 m), LoD2: 1783 trójkąty (1000-2000 m),
  • rendery: klik: render1, klik: render2, klik: render3, klik: render4,
  • model posiada widok nocny,
  • model posiada wymienną teksturę tablicy z nazwą stacji,
2) Magazynek:
3) Budynek toalet:
4) Tablica z nazwą stacji:
Pozostałe modele, które znalazły się w Woźnikach, tj. magazyn z rampą i budynek gospodarczy są bliźniacze jak w Psarach i Strzebiniu dlatego zostały wykorzystane tamte modele.
Oba obiekty z Lubszy nie istnieją obecnie w terenie – zostały wyburzone ok. 2013 roku. Wszystkie obiekty z Woźnik Śląskich nadal istnieją w terenie – w mniej lub bardziej zmienionej formie (np. magazynek obok dworca jest obecnie garażem).

I jeszcze kilka screenów z tymi modelami w naturalnym środowisku:
LBm1 – poczekalnia na przystanku Lubsza Śl., w lewo Strzebiń, w prawo Woźniki
LBm2 – toaleta na przystanku Lubsza Śl., w lewo Strzebiń, w prawo Woźniki
WKm1 – Woźniki Śl. – dworzec, w lewo Strzebiń, w prawo koniec linii
WKm2 – Woźniki Śl. – magazynek obok dworca, tablica z nazwą i fragment dworca, w lewo Strzebiń, w prawo koniec linii
WKm3 – Woźniki Śl. – toaleta, widok w kierunku końca linii
WKm4 – Woźniki Śl. – dworzec od strony drogi, w lewo koniec linii, w prawo Strzebiń

17
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Września 2025, 15:45:29 »
Kiosk 6Dg-162 w nowym schemacie malowania Orlen kolej, 1 bok i czoło skos
https://eu07.pl/userfiles/29964/6dg-162.rar

18
Scenerie / Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 30 Sierpnia 2025, 23:28:53 »
Alpha V0.1 już dostępna!

Więc oto prezentuje! Pierwsza wersja alpha scenerii dostępna do otwartych testów. Zawiera ona dwa scenariusze typu "Sandbox", jeden z terenem i drugi bez terenu, gdzie jedynym ograniczeniem jest wasza wyobraźnia! Stworzyliśmy z katomem również prosty amatorski scenariusz jeśli ktoś chce przejechać scenerię bez przestawiania ręcznie semaforów.

Zanim zgłosisz błąd, przeczytaj uważnie treść tego posta i sprawdź czy nie ma na niego rozwiązania!

Paczka ze scenerią: https://eu07.pl/userfiles/31735/lk2-r1.7z
Paczka zależności wymaganych do poprawnego działania scenerii: https://eu07.pl/userfiles/31735/lk2_zaleznosci.7z
Hotfix naprawiający brak terenu w scenariuszu demo. Do poprawnego działania należy usunąć plik lk2_pospieszny_alpha.sbt! https://eu07.pl/userfiles/31735/lk2-r1-hotfix.7z
Repozytorium scenerii: https://eu07.pl/svn/lk2/

Kolejność wrzucania paczek losowa. W paczce zawarty został plik .sbt do scenariusza Lk2_sandbox, jeśli ktoś chcę może sobie przekopiować go do Lk2_pospieszny_alpha coby się szybciej ładowało.

Fajne linki:
Galeria screenów scenerii: https://drive.google.com/drive/folders/12YtYEJL4fKjuz2w8zmrGdG8SBpfL3wEW?usp=sharing
Mapa scenerii (słaba): https://eu07.pl/userfiles/31735/mapa.png
Mapa scenerii (lepsza): https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1qJo0KE1jaF94NQD-sS0d0vh_14WORjA&usp=sharing

Ekipa :DD
@Skyskaper: Tory, Obróbka Terenu, Sieć Trakcyjna, Semafory, Wskaźniki
@Jan21: Teren, Poprawki
@Katom: Dekoracje


Specjalne podziękowania dla:
@Jan21 - Chęci tłumaczenia mi edytora (i w sumie całej reszty) pomimo moich często głupawych pytań <3
@Katom - Chęci pomocy przy dekoracjach oraz pomoc w pierwszych krokach Rainsteda
@Ra - Stworzenie tak dobrego edytora jak Rainsted (ja nawet nie piszę teraz sarkastycznie, serio spróbujcie kiedyś)

Aktualnie na scenerii mamy:
- Układ torowy z pełnym profilem pionowym
- Sterowanie SBL
- Odcinki izolowane
- Teren robiony z danych NMT1
- Sieć Trakcyjna
- Rezonatory SHP

Brakuje:
- Dekoracje


Krótka historia jak to wszystko powstało.
Był sobie kiedyś mały Skyskaperek co lubił bardzo w Maszyne grać. Pewnego dnia uznał, że otworzy edytor i pogugla za jakimiś poradnikami. Z owymi krucho było ale udało się zrobić małą scenerie Toru Doświadczalnego w Żmigrodzie. przypomniał on sobie wtedy, że był podobno jakiś poradnik dla trasopisarzy to postanowił napisać do Jana21 czy coś takiego jest. Jano podesłał mityczną lekturę i zaczęła się przygoda z Rainstedem.

Dokładnie rok temu (od założenia tego wątku) odpaliłem Rainsteda i stworzyłem scenerie lk2. Początkowo myślałem, że to tylko klikanie torów dla zabicia czasu gdy mi się nudzi. Zbudowałem pierwsze tory w okolicy Mieni, pierwszą stacje którą był Mińsk Mazowiecki. Wtedy też ustawiłem sobie cel "Zrobie od Sulejówka do Mrozów, a jak mi się spodoba to do Siedlec". Spodobało mi się tak bardzo, że dałem się namówić na zrobienie Warszawy i tak oto projekt zaczął przybierać na sile i stawać się coraz bardziej "poważnym". Jan pomógł później z ustawianiem niwelet, tworzeniem profilu pionowego, terenem i całą resztą. Katom do nas dołączył pomóc nam z dekoracjami, aż dotarliśmy tutaj. Gdy mogę z dumą zaprezentować to nad czym pracowałem od roku czyli:

Projekt: LK2

Jeszcze raz dziękuje wszystkim moim znajomym, którzy pomagali mi przez ten cały czas robienia projektu oraz Janowi za ciągłe wsparcie przy Rainstedzie <3

~Skyskaper

19
Scenerie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 30 Sierpnia 2025, 21:47:52 »
Misja calkowo_V2_osoba_jar_dzien przejezdna w 100%. Zauważyłem że po oblocie składu w Jarkawkach po pewnym czasie załącza się rozkład powrotu.
Po dojechaniu do Janiszewa są manewry. Można to dodać informację w opisie misji.

20
Scenerie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Sierpnia 2025, 21:55:50 »
Dekorowanie zacząłem od Olechowa (cały Olechów to była pustynia z trawy, torów i sieci trakcyjnej). Galerię screenów z wygody wrzucam tutaj GALERIA NA DYSKU GOOGLE

Na samym Olechowie:
- wymieniłem perony przystanków Olechów Wiadukt / Zachód
- dodałem W4 do p.o. oraz W4/W5 do rejonów LOA/LOC w linii nr 25
- dodałem sporo roślinności i modeli otoczenia na linii nr 25
- dodałem wskaźniki W6,W6a,W16 na linii nr 25

Zmiany wrzucam od kilku dni na bieżąco na repozytorium Kaliskiej, dostępne są do podglądu w scenariuszu testowym linia14_regio17253.scn.

W załączniku prezentuję wykonane na podstawie "starych" WOS-ów oraz faktycznych wskaźników na gruncie:
- WOS dla linii nr 14
- R-307 "ostrzeżenia doraźne" dla linii nr 14


21
Scenerie / Odp: Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92
« dnia: 23 Sierpnia 2025, 11:23:47 »
Przy torze ładunkowym w Woźnikach warto zrobić plac z płyt betonowych zamiast łąki. Płyty te widać na zdjęciach GSV z 2012 roku jeszcze. W Psarach zrobiłbym podobnie.
Bardzo słuszna uwaga. Rzeczywiście te płyty w Woźnikach widać na zdjęciach GSV z 2012 roku a sam plac na zdjęciach satelitarnych z lat 2000. Musiało mi to umknąć ale już poprawiłem. W Psarach miałem dylemat jak duży ten plac zrobić bo nie był tak dobrze widoczny na ortofotomapie ale zrobiłem nieco mniejszy (od magazynu do wagi wagonowej). Poniżej podrzucam screeny jak to wygląda po zmianach:
WKP1, WKP2 - plac ładunkowy w Woźnikach
PSP1, PSP2 - plac ładunkowy w Psarach

Witam
Tak informacyjnie czasami jako wagony jechały tam bipy - BHP i czasem jechały lokomotywa ST-44 :)
To bardzo cenne informacje, dziękuję, że się nimi podzieliłeś. Jeśli masz jakieś zdjęcia lub wspomnienia związane z tą linią i chciałbyś się nimi podzielić to chętnie się zapoznam. W pierwszych misjach przewiduję SP42/SM42 ale później oczywiście będzie możliwość pisania kolejnych misji i odwzorowywania innych sytuacji.

22
Scenerie / Odp: Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92
« dnia: 19 Sierpnia 2025, 17:56:53 »
Jedziemy dalej w kierunku końca linii czyli Woźnik Śląskich. Na dziewiątym kilometrze docieramy do przystanku Lubsza Śląska. Jak zauważył wcześniej @koszowy, przystanek położony jest praktycznie wśród pól a do najbliższych zabudowań wsi Lubsza w linii prostej mamy niecały kilometr. Do przystanku z drogi wojewódzkiej 908 można było dojechać gruntową drogą i tak jest do dzisiaj. Przystanek posiadał peron wyspowy z płytami, który wciąż istnieje pomimo torów rozebranych niemal 20 lat temu. Na zabudowania przystanku składała się poczekalnia z nazwą przystanku namalowaną po trzech jej stronach oraz niewielki szalet.

Na dziesiątym kilometrze (10,775) mijamy jeden z dwóch mostów na linii nad niewielkim ciekiem wodnym będącym dopływem Ligockiego Potoku. Most ma przęsło betonowe, które (co prawda bez barierek) razem z przyczółkami zachowało się do dnia dzisiejszego. Drugi most, bardziej okazały, z przęsłem stalowym, znajdował się w nieco ponad kilometr dalej (w km 11,940) i zapewniał przeprawę nad wspomnianym Ligockim Potokiem. Most ten był lokalnie nazywany „Żelaznym Mostem”. Kilka jego zdjęć z 2017 roku a więc już po likwidacji torowiska ale przed demontażem mostu można obejrzeć tutaj: https://edmor.pl/zelazny-most-w-woznikach/. Most nie zachował się do dzisiaj ponieważ w jego lokalizacji biegnie obecnie autostrada A1.

Na trzynastym kilometrze docieramy do stacji Woźniki Śląskie będącej stacją końcową linii. Stacja posiadała 3 tory, z czego dwa przyperonowe oraz jeden boczny przy placu ładunkowym i magazynie. Przy torze bocznym zakończonym kozłem znajdował się magazyn z rampą (bliźniaczy jak w Strzebiniu i Psarach). Na stacji istniały 2 perony z czego jeden przy budynku dworca a drugi wyspowy. Peron wyspowy nie był jednak używany w odwzorowywanym okresie i porastała go trawa. Drugi tor przyperonowy był wykorzystywany tylko do oblotu składu przez lokomotywę. Na stacji, w odwzorowywanym okresie nie istniała obsługa a wszystkie rozjazdy były obsługiwane ręcznie przez drużynę manewrową.

Tyle opisów, pora na screeny z opisywanych okolic:
LB1 – przystanek Lubsza Śl., widok w kierunku Psar Śl., w prawo dojazd do DW908, w oddali po prawej Góra Lubszecka (378 m n.p.m.)
LB2 – przystanek Lubsza Śl., widok w kierunku Woźnik, w oddali po lewej wieś Lubsza
LW1 – most w km 10,775 i przejazd na drodze gruntowej w km 10,860; w prawo Psary Śl., w lewo Woźniki
WK1 – stacja Woźniki Śl., wjazd od strony Psar Śl., widok w kierunku końca linii
WK2 – stacja Woźniki Śl., widok z peronów w kierunku Psar Śl./Strzebinia
WK3 – stacja Woźniki Śl., dworzec i perony, widok w kierunku końca linii
WK4 – stacja Woźniki Śl., widok z peronów na kozioł oporowy kończący linię (w km 13,572 (D-29 z 1995 roku podaje km 13,571))
WK5 – Woźniki, widok ogólny na miasto, wprawne oko wypatrzy dworzec kolejowy

23
Scenerie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 19 Sierpnia 2025, 16:22:56 »
Przetestowane, scenariusz calkowo_v2_osoba_jar_poranek.scn przejezdny, bez problemu ze składem z kontenerami

25
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pytanie odnośnie pesobusów.
« dnia: 14 Sierpnia 2025, 01:30:31 »
Po czwarte, jak mi się zechce to będzie, a podpowiem że zdjęcia vectronów na tex mogą przyspieszyć ten proces :3
(nie chciało mu sie wiec ja zrobilem)


26
Ja bym zaczekał te 2-3 tygodnie z oficjalną publikacją, żeby już w ogłoszonej wersji było Braniewo i Całkowo.

z zaznaczeniem wielkimi literami że to nie jest ostateczna wersja i prośba o zgłaszanie błędów.
Ciężko to widzę.


27
Jak chcecie paczka moze byc na jutro zrobiona do testów. Kupiłem właśnie osobny serwer na którym to można składać i w tej chwilii (20:53 11.08.2025) ściąga sie pctga. Najpewniej też wrócę do projektu nowego instalatora. Wszystko wyjdzie w praniu.

28
Sieć mamy do Braniewa prawie ogarniętą. (mati222 na wszystkich wytypowanych przeze mnie liniach rozwiesił sieć). Kawup będzie próbował zrobić jedną na której arkusz @Transkei nie dał rady (chcę zachować te słupy jakie autor dekoracji wstawił pierwotnie). Została jeszcze jedna pajęczyna do odnalezienia w terenie.

Coś jeszcze?
Przegląd testów dodatków, czy wszystkie które przeszły są wrzucone na repo.

29
Istnieje trasa Kutno – Płock. Ale straciłem kontakt z autorem, a poza tym jakoś tak przestało mi zależeć na tym, żeby scenerie zrobione w Rainsted były publikowane...

30
Scenerie / Odp: Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92
« dnia: 27 Lipca 2025, 10:58:06 »
Myślę, że póki co można zostawić te 120A a później zrobi się ewentualną podmianę.

Strony: [1] 2 3 ... 9