Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Milek7

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Trasy / Odp: Problem ze scenariuszem 'baltyk/stonka SM42-468'
« dnia: 24 Września 2019, 22:54:41 »
Wszystko robię zgodnie ze scenariuszem. Nowy log w załączeniu.

Wygląda na to, że timetable dalej nie jest poprawnie wczytany:

New timetable for sm42-468: baltyk/stonka
Cannot load timetable file baltyk/stonka^M

2
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Prośba - model SM42-2540
« dnia: 15 Sierpnia 2019, 18:52:10 »
Nie wiem co niezrozumiałego napisałem. Dla elementu którego szerokość wynosi do 5cm wykonywanie takiej ilości segmentów mija się z celem. Przy obserwowaniu już z odległości jednego metra nie ma widocznej różnicy dla tak małego elementu. Wystarczy usunąć 2-3 segmenty wypuklenia ramki i będzie idealnie, a różnicy w symulatorze nie będzie żadnej.

3
Tabor / Odp: Błędy w kabinie EP09.
« dnia: 23 Marca 2019, 18:56:53 »
No i co?

4
Na warsztacie / Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 03 Sierpnia 2018, 22:56:27 »
Pokusiłem się dzisiaj o testy shaderowego exe w najnowszej paczce całościowej po wgraniu Całkowa v2. Kilka uwag:
- jest zdecydowanie za jasno, tory wydają się być wręcz przejarane, podobnie ziemia momentami (screen 1);
- znalazłem jeszcze kolejne przykłady problemów z bledną kolejnością rysowania obiektów (screen 2, screen 3);
- występuję problem z cieniowaniem niektórych odcinków dróg i torów (screen 5, screen 6);
- wiadukt koło Wilisia się zaróżowił z wrażenia (screen 7).

5
Na warsztacie / Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 30 Lipca 2018, 15:29:00 »
Zdarzają się jeszcze błędy z wyświetlaniem niektórych obiektów.

6
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ostrzeżenie zdrowotne
« dnia: 31 Maja 2018, 13:00:03 »
Nie bylo pomyslu, gdyz dawni admini byli powazni i nie zajmowali sie takimi pi..ami, robiacymi z ludzi polglowkow. Jesli jednak idziemy w tym kierunku, to moja propozycja jest taka, abysmy wypisywali negatywne nastepstwa uzytkowania Maszyny i nie tylko te zwiazane z cialem ale i z duchem. Ja dodam, aby byla informacja o dbania o swoj sluch, aby nie za glosno nastawiali swe glosniki, gdyz glosne odtwarzanie dzwiekow z symulatora, moze przyczynic sie do uszerbku na narzadach sluchowych. To dla ciala, a dla ducha, ze mozna sie uzaleznic i tutaj jest pole do popisu wypisujac tysiace skutkow uzaleznienia sie od gier komputerowych. To o wiele liczniejsze grono, niz potencjalni epileptycy (nawet lacznie z nimi). Samo koncentrowanie sie na wybranej i stosunkowo malej grupie osob i pominiecie innych, liczniejszych grup i zjawisk, jest nieuczciwe i hipokryckie.
Poprosic by nalezalo Ra, aby starter wyposazyc w mechanizm, aby przy probie uruchomienia scenerii, zawsze te ostrzezenia sie wyswietlaly w osobnym oknie i aby scenerie uruchomic, nalezy kliknac przycisk "tak zapoznalem sie", gdyz jednorazowa taka informacja np. w instalatorze, moze nie byc wystarczajaca (np. ktos moze ja przeoczyc, uznac za malo istotna a przeciez to jest ISTOTNE). Nie ma smiechu w tym temacie.

7
Pomoc doraźna / Odp: Brak wskazań manometru kotłowego.
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 07:56:47 »
Panowie, od wersji exe_180326 coś się popultało i manometr kotłowy wskazuje cały czas zero. Jest jakaś rada na to?
Tak, nie kłamać na forum.

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 02:24:42 »
Najgorsze w tym wszystkim jest to że zbyt wielu z was traktuje te gry za poważnie a to tylko przecież gry . . .

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 23 Listopada 2017, 21:11:45 »
Będziesz chętny na przetestowanie skrytpów w Lua? Zwykły język programowania powinien Ci ułatwić życie przy tak skomplikowanym sterowaniu.

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pomysł na nową licencję dodatków.
« dnia: 21 Sierpnia 2017, 12:54:51 »
Według mnie: modele bez możliwości przeróbki nie mają racji bytu w otwarto źródłowym projekcie. Taki przykład:
  • Zmieniamy licencje na tą proponowaną.
  • Dostajemy 100 modeli "z Trainza" i innych źródeł.
  • Zmienia się coś w api, specyfikacji, exe. Zmieni się napewno. Spójrzcie na dynamicznie rozwijające się exe.
  • Opcja 1: Trzeba załatwić u 100 autorów nowe modele i muszą się ponownie zgodzić na licencje. I tak co np. 3 miesiące… Opcja 2. 100 modeli wylatuje z PC bo nie spełnia nowych wymagań.

Może moja opinia nie będzie popularna ale według mnie trzeba odpuścić sobie pozyskiwanie modeli od wyjątkowo upartych Twórców. Bo to zamiast popchnąć Projekt do przodu, spowolni go do tego stopnia, że nowa PC będzie wychodzić co 5 lat (kontakt z autorem, zmiany autora Trainzowego, autor nie ma czasu, konwert, poprawki, TD, kolejny konwert…).

Pytałem się w osobnym wątku, ale wszyscy (*prawie) mnie kolokwialnie mówiąc - olali.
Więc zapytam się jeszcze raz: Szanowni Twórcy - jakie konkretnie prawa chcecie chronić? Bo narazie w tym wątku wypowiedziało się 13 osób w tym Programiści (którzy to dogadali się ws licencji). Ciut mało jak na dyskusje o licencji.

Jest to kluczowe pytanie. Jeśli tym prawem, jest prawo do przerabiania Waszych modeli, to proponuję przypomnieć sobie jak obecne assety powstawały.

11
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Czerwca 2017, 23:19:25 »
Nie, u mnie tez to jest xD  w texture_manager::bind() jest blad, zamiast zapamietywac ostatnio ustawiony handle zapamietuje id tekstury powiazanej z handle, i w skrocie porownuje dwie rozne rzeczy decydujac czy nalezy zmienic teksture, czy nie. Wylazi to tylko wtedy gdy id i handle maja rozne wartosci, co sie z reguly nie zdarza. @AtapiCL mial to kiedys u siebie dzieki programowi overlay, to jest taka powtorka z rozrywki :>

zmien linie 818 w texture.cpp na
m_activetexture = Texture;
i bedzie dobrze.

Strony: [1] 2 3 ... 6