Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kozi

Strony: [1]
1
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 05 Października 2019, 15:49:40 »
Nastała jesień. Automatyczna zmiana tekstur otoczenia, zależnie od pory roku. Na większości scenerii niestety wygląda o wiele gorzej przez bezsensowne kompozycje roślinne.

2
Ty Achim patrz, autobus nom uciekł. Jorg nic sie nie martw, idemy na jeszcze jedno piwo i pojademy pociągiem.

3
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 27 Września 2018, 13:54:51 »
Nadjeżdża nowe...

4
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 08 Lipca 2018, 13:57:19 »
Manometry, obrotomierz, drzwi, kurki wody, podgrzewacz działają.
Nawiasem mowiac to na nowszych exe mozna tez pokusic sie o "animacje" zaluzji. Przy wczytywaniu wyszukiwane sa w modelu pojazdu submodele shutters1_on i shutters1_off (dla obiegu glownego) oraz shutters2_on i shutters2_off (dla obiegu pomocniczego). Przy zamknietych zaluzjach wyswietlane sa submodele _on a przy otwartych (aktywnym chlodzeniu) wariant _off

5
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 08 Lipca 2018, 13:31:07 »
Tak. Przedział maszynowy w 100% skończony. Manometry, obrotomierz, drzwi, kurki wody, podgrzewacz działają. Kabiny też już w 100% przerzuciłem. Zabawa z udźwiękowieniem została no i w adamowym modelu wsadzam swoje wózki i jakieś 20-30% oteksturowania ich pozostało.

http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-1.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-2.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-3.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-4.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-5.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-6.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-7.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-8.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-9.jpg

6
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 07 Lipca 2018, 13:43:09 »
W weekendy mam parę minut wolnego i już od jakiegoś czasu przerzucam SU45 od Adama z paroma moimi poprawkami i dodatkami.
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45.jpg

7
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 02 Lipca 2018, 17:25:47 »
I ja chce pokazać co się tworzy do symka ;)
BR285-122 Lotos Kolej.

8
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 13 Czerwca 2018, 15:30:42 »
Budowa dworca z Trzebini, w miarę krok po kroku.
http://eu07.pl/userfiles/21206/making_of_trzebinia.jpg

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Lutego 2018, 03:55:21 »
To zachwianie dzwieku jest prawdopodobnie spowodowane niewlasciwa kalkulacja predkosci dzwiekow i zwiazana z tym generacja effektu Dopplera, bedzie sie trzeba przyjrzec ;/

Tymczasem w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, exe nie powinno sie juz mylic czy dany dzwiek jest jeszcze odtwarzany czy juz nie; trudno powiedziec czy pomoze to przy dzwieku syren, zobaczymy

- poprawka, wejscia z pulpitow Arduino skonfigurowane jako przelacznik bistabilny powinny wywolywac wlasciwe komendy w pozycji "wylaczony"

- funkcjonalnosc, wprowadzona wstepnie automatyczna zmiana ilosci pasazerow w wagonach po zatrzymaniu sie na przystanku. Liczba pasazerow wsiadajacych i wysiadajacych wplywa na wymagany czas postoju, a aktualne oblozenie wagonu jest mniej wiecej wizualizowane, przez wyswietlanie odpowiedniej czesci ze zdefiniowanych submodeli w modelu ladunku. Na ostatnim przystanku wymienionym w rozkladzie wagony sa oprozniane. Efektem ubocznym jest tutaj, ze wagony ktore zaczynaja scenariusz na bocznicy moga byc zdefiniowane jako puste -- pasazerowie pojawia sie w nich po wciagnieciu skladu w perony i nadaniu rozkladu jazdy.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2017, 02:37:26 »
A tak brzmi docelowy dźwięk zewnętrzny ;)




11
Miejskie klimaty uzupełnione gagarami :d

Strony: [1]