Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - youBy

Strony: [1] 2 3
1
Screeny / Trailer EN57AKŁ
« dnia: 08 Lutego 2019, 17:28:33 »
Z racji ważnej dla symulatora premiery pierwszego asynchronicznego EZT postanowiłem zrobić trailer EN57AKŁ.
Zapraszam do oglądania i oceny :)


2
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 21:53:29 »
Ja tak, mam nadzieje, ze pomoglem i rowniez dostane lapke w gore.

3
Bocznica / CMK + ED250 [PrimaAprilis]
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 10:42:14 »
Dzisiaj nadejszła wiekopomna chwila, dzisiaj prezentujemy Centralną Magistralę Kolejową oraz ED250
Niestety z powodów technicznych nie jest możliwe załączenie screenów oraz wykonanie mini. Za wszelkie utrunienia przepraszamy.

Tak serio, paczka zawiera hermetycznego magleva en57-001 z podrasowanym silnikiem i fajnym udźwiękowieniem oraz trasę Radom-Sosnowiec. Zostawiam dla potomności, bo fajne doznania. :) @Stele



4
Bieżące kolejowe / Griffiny nie dla Lotosu. Umowa rozwiązana.
« dnia: 31 Stycznia 2018, 17:10:15 »
Lotos Kolej i Newag rozwiązały podpisaną w 2015 roku umowę dzierżawy pięciu nowych lokomotyw Griffin. Producent wykupił wyprodukowane przez siebie nowoczesne elektrowozy.
Cytuj
Pod koniec grudnia 2015 r., Newag zawarł z ING Lease umowę sprzedaży 5 nowych lokomotyw elektrycznych typu Griffin za 56,2 mln zł netto. Jednocześnie podpisano umowy leasingu zwrotnego pojazdów, co w konsekwencji pozwoliło na zawarcie umów dzierżawy lokomotyw na rzecz Lotos Kolej. Umowa przewidywała dzierżawę przez Lotos Kolej pięciu lokomotyw czteroosiowych Griffin o mocy 5,6MW wraz z ich utrzymaniem na okres siedmiu lat z opcją przedłużenia o kolejne trzy lata oraz z opcją dostawy kolejnych lokomotyw. Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej został zaprezentowany w maju 2017 roku, a w grudniu poinformowano o dopuszczeniu lokomotywy do ruchu.

Realizacja dostaw miała nastąpić w 2017 roku. Do przekazania elektrowozów jednak nie doszło. Jak nieoficjalnie ustalił „Rynek Kolejowy”, w dokumentach dopuszczających lokomotywy do ruchu na sieci PKP PLK nałożone zostały ograniczenia. – Aktualnie umowa z firmą Newag na dostawę pięciu lokomotyw Griffin obowiązuje. Lotos Kolej odbierze lokomotywy po uzyskaniu przez Newag zezwolenia Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, umożliwiającego ich eksploatację na całej infrastrukturze kolejowej PKP PLK bez ograniczeń – informował przed dwoma tygodniami „Rynek Kolejowy” Krzysztof Kopeć z biura prasowego Grupy Lotos. Według naszych ustaleń, ograniczenia aktywują się dopiero w przyszłości, a obecnie nie ma przeszkód dla eksploatacji lokomotyw.

Umowy rozwiązane. Newag wykupił Griffiny

Jak się okazało, do odbioru ostatecznie nie doszło, a umowy z Lotosem i ING Lease zostały rozwiązane. Jak poinformował dziś w raporcie giełdowym Newag, umowa dzierżawy zawarta z Lotos Kolej została rozwiązana „z powodu nieprzystąpienia przez Lotos Kolej do odbioru lokomotyw (…) pomimo kilkukrotnych wezwań do odbioru”. Newag podkreśla, że uniemożliwiało to spółce czerpanie pożytków z tytułu dzierżawy, które w części przeznaczone były na spłatę rat leasingowych należnych ING Lease – instytucji finansującej.

Wobec tego Newag zdecydował się na rozwiązanie umów dzierżawy oraz powierzenie spółce zależnej – Newag Lease odkupu od ING Lokomotyw w celu ich przekazania do opłatnego korzystania innym podmiotom. Jak podaje Newag, transakcji już dokonano – Newag Lease wykupił od ING Lease pięć lokomotyw elektrycznych Griffin. Cena sprzedaży lokomotyw wynosi 56,2 mln złotych netto – tyle samo, ile zapłacił ING Lease w grudniu 2017 roku. Jak poinformował Newag, zgodnie z porozumieniem spółki i ING, nabycie lokomotyw przez Newag Lease doprowadziło do rozwiązania umów leasingu zwrotnego lokomotyw.

Trzy lokomotywy dla Orlenu, dwie szukają zatrudnienia

Griffiny wzmocnią pool taborowy Newagu i będą wynajmowane przewoźnikom. Jak poinformował Newag, trzy lokomotywy zostaną oddane Orlen KolTrans w dzierżawę na okres dwóch lat począwszy od 2 lutego 2018 r. z opcją – zawarto dziś umowę w tym celu. – Obecnie prowadzone są rozmowy z podmiotami działającymi na rynku przewozów towarowych i pasażerskich zainteresowanymi dzierżawą pozostałych dwóch lokomotyw – informuje Newag.

Spółka ocenia, iż w najbliższym czasie wszystkie lokomotywy zostaną oddane do odpłatnego korzystania klientom.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/griffiny-nie-dla-lotosu-85548.html

5
Przewidywana reakcja: "O nie, znowu siódemka?"
Moja jest z lekka inna: "O nie, jakubg1 zaczyna kolejna rzecz, piszac o tym na forum i znowu jej nie ukonczy."

6
Pomoc doraźna / Instalacja MaSzyny 2017-07-17
« dnia: 02 Sierpnia 2017, 16:49:12 »
Potrzebny jest zainstalowany program do archiwizacji 7-Zip, nie jakiś tam WinRar.
Z strony http://eu07.pl/pobierz/post/maszyna-1707 ściągamy aplikację MaSzyna1707.exe.
Tworzymy katalog w którym będzie zainstalowany symulator. Nie jest to nakładka na starszą wersję.
Uruchamiamy aplikację MaSzyna1707.exe, otwiera się okienko.

Wpisujemy folder docelowy i klikamy Dalej. Otwiera się okienko z opcjami wyboru.

Instalator sam rozpozna wersję systemu i zaznaczy odpowiednie opcje. Zostawiamy wszystko domyślnie i klikamy Zainstaluj. Otwiera się okienko instalatora.

Możemy śledzić proces instalacji. W czasie instalacji pojawią się dwa monity. Czy zezwalasz aplikacji air.exe na zmiany i czy zezwalasz aplikacji VC_redistx64.exe na zmiany. W obu przypadkach klikamy na Tak. Symulator jest zainstalowany.

Są w nim dwa archiwa bin_x64.zip i bin_x86.zip, ale nie trzeba nic rozpakowywać. Gdyż pogrzebne pliki są zainstalowane. Uruchamiamy aplikacje Rainsted.exe , pojawiają się trzy aplety.

W każdym aplecie klikamy OK. Otwiera się okno aplikacji.

W przypadku zaznaczenia biblioteki dla EXE Milek, pojawi się aplet.

Biblioteka taka jest w systemie, należy ją skopiować do katalogu głównego MaSzyny.

7
Tabor / Odp: Nowy model 111A
« dnia: 19 Maja 2017, 23:57:55 »
W prezentowanej tablicy pociąg relacji Warszawa - północ nie może mieć numeru 51xxx, przepraszam, ale to już moje zboczenie. Numer 15163 byłby odpowiedniejszy.

8
Tabor / Odp: Nowy model 111A
« dnia: 15 Maja 2017, 20:40:47 »
Dobra, być może w środę będę miał czas to się pobawię. A tymczasem dzisiaj wywalczyłem coś takiego jak w załączniku.

Ale skoro już jesteśmy przy temacie to śliczne są te wagony. Teraz miałbym tylko apel, żeby dorobić jak najwięcej tekstur, nawet kosztem modelowania wnętrza. Obawiam się, że czekając na materiały na tekstury wnętrza i zewnętrza już na lata utkniemy z jedną teksturą, maksymalnie kilkoma podobnymi.

9
Na warsztacie / Odp: Planowane zmiany w exe
« dnia: 10 Lutego 2017, 13:46:49 »
Tylko, że jeśli klasa zespół ma być obecna dla każdego rodzaju pojazdu, to czym będzie się zajmować w przypadku wagonów towarowych, gdzie co najwyżej używasz hamulca? Rozsyłaniem komend do zespołów zajmuje się pociąg.
No zajmowala by sie tym samym, czym zajmuje sie dla zespolow wiecej niz jednego pojazdu -- w tym konkretnym scenariuszu kolejkowaniem i przesylaniem komend do kolejnego zespolu, na podstawie typu sprzegu miedzy nimi (to nie jest imo robota pociagu, pociag wydaje komende raz i szczegoly rozsylania go nie obchodza) jak rowniez, tam gdzie ma to sens, przekazywaniem ich 'w dol' czyli do indywidualnych pojazdow (w tym wypadku jednego pojazdu)

Caly sek wprowadzenia klasy jest w tym, ze mamy elastyczny 'wrapper' ktory dla swoich zadan nie wymaga specjalizowanych wariantow, a ktory przejmuje czesc funkcji zarowno ze specjalizowanych pojazdow jak i nadrzednego pociagu, zmniejszajac obecny stopien skomplikowania tych dwoch elementow; a przy tym sam nie jest jakos specjalnie skomplikowany.

10
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 15 Stycznia 2017, 14:31:40 »
"I'm making a note here:
 Huge success!"


Az sie zdziwilem, bo szybciej sie to wszystko uruchomilo niz myslalem. Milion rzeczy tam jest jeszcze do poprawienia na 100 procent, ale w kazdym razie gra, jezdzi i buczy.


Strony: [1] 2 3