Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - libertyn89

Strony: [1]
1
Tabor / Odp: EM10 i EL2
« dnia: 01 Stycznia 2011, 14:24:04 »
O co w tym chodzi?

O to samo, co zawsze. Nikt tutaj nie ma szklanej kuli.
Czego brakuje?
Dokladnego opisu o jaka scenerie chodzi (wybacz, nikt nie bedzie szukal po wszystkich sceneriach toru o nazwie "gagarin_start"), jaka paczka, ktore  exe, jakich modyfikacji dokonales? EL2 jest tylko dla dekoracji, bo AI niepotrafi obslugiwac Knorra, wiec ona nie ruszy z miejsca nigdy.

2
Tabor kolejowy / Odp: Seria ET22 2000
« dnia: 13 Sierpnia 2010, 10:49:32 »
Cytuj
Modernizacja lokomotyw ET22 (w wersji 201Em) co do zakresu i ilości była przygotowywana w innych i bardziej stabilnych warunkach rynku przewozowego - wyjaśnia Piotr Apanowicz, rzecznik prasowy PKP Cargo. - Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy i pojawienie się na polskich torach konkurencji spowodowało konieczność określenia nowej strategii, optymalizacji kosztów w tym również weryfikację zakresu modernizacji lokomotyw szczególnie w sytuacji kiedy pojawiły się ich nadwyżki - dodaje.
Biorac pod uwage, ze pierwsza zmodernizowana lokomotywa (nie liczac ET22-2000 z 2004 roku) wyjechala z ZNLE na poczatku 2009 roku, to tlumaczenia rzecznika sa po prostu smieszne. Konkurencja nie pojawila sie w 2009 roku, lecz kilka lat wczesniej, wlasnie wtedy gdy przygotowywano owa modernizacje (bodajze rok 2005). Co do kryzysu - zgoda, Cargo dosc mocno sie z nim borykalo wlasnie w I polowie 2009, wiec nie rozumiem, dlaczego w tak trudnej sytuacji gospodarczej okreslenie nowej strategii trwalo az poltora roku.


   « Dodano: 13 Sierpnia 2010, 11:45:19 »
Znalazlem cos ciekawego o ET22-2000 (nie wiem na ile sa to informacje aktualne i prawdziwe, a tymbardziej czy dotycza calej serii):
Cytuj
ta 22 ma zasadnicza wade wynikającą z komputera jak zada się jej prędkość 50 kmh, to osiągnie tą predkosc dając duży prąd i zanim zejdzie do zera to złapie 52 kmh, potem sama lekko hamuje, ale zanim skład odhamuje to v spada do około 48 i znowu ciągnie, towarzyszą temu straszne szarpniecia.
Skad my to znamy ;)

Strony: [1]