1
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warsztat
« dnia: 19 Lutego 2023, 11:10:37 »
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu uda się dokończyć paczkę z T448p/740/742. Kompletna paczka z T448p/740/742 została wydana w najnowszej paczce całościowej.
A z drugiej strony aktualne modele 408W czy 412W mają już z 13 lat i już od jakiegoś czasu odstają od innych modeli, a same nadal są ważną częścią floty wielu przewoźników. Więc nadszedł czas aby je zastąpić. Na razie przygotowałem nowe modele 408W, 430W i 430Wa, a aktualnie pracuję nad 408Wb. Potem zabiorę się za 412W i 441W, docelowo w finalnej paczce planuję przygotowanie około 30 różnych numerów na start. W międzyczasie do testów trafił nowy labirynt spotykany przy przejściach przez tory i zastępuje on dotychczasowy model slimsona.
Niedawno rozpoczęły się prace nad wagonami opartymi o zunifikowaną ostoi typu 432R. Gotowe są już dwie sztuki 438R, a aktualnie na warsztacie jest typ 434R. Prawdopodobnie następne będą robione 437R.
A z drugiej strony aktualne modele 408W czy 412W mają już z 13 lat i już od jakiegoś czasu odstają od innych modeli, a same nadal są ważną częścią floty wielu przewoźników. Więc nadszedł czas aby je zastąpić. Na razie przygotowałem nowe modele 408W, 430W i 430Wa, a aktualnie pracuję nad 408Wb. Potem zabiorę się za 412W i 441W, docelowo w finalnej paczce planuję przygotowanie około 30 różnych numerów na start. W międzyczasie do testów trafił nowy labirynt spotykany przy przejściach przez tory i zastępuje on dotychczasowy model slimsona.
Niedawno rozpoczęły się prace nad wagonami opartymi o zunifikowaną ostoi typu 432R. Gotowe są już dwie sztuki 438R, a aktualnie na warsztacie jest typ 434R. Prawdopodobnie następne będą robione 437R.