Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pyth00n

Strony: [1]
1
Trasy / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 31 Grudnia 2020, 22:35:58 »
Porównam i dam znać, dzięki za trop.

EDIT:
Po pobraniu i nadpisaniu z repo następujących plików rev 6370:
/scenery/linia053/cargo/cargo_eventy_part1.ctr
/scenery/linia053/cargo/tory.scm
duet TEM2 wjeżdża elegancko na tor obok.
Dzięki.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany we wskaźnikach W6a / W6b
« dnia: 17 Czerwca 2020, 16:55:53 »
13955 sztuk wskaźników,
5268 sztuk słupków.

I oczywiście winny tylko koronawirus, nieudolność wszystkich firm, zwłaszcza państwowych można teraz przykryć płachtą z napisem
 "COVID-19".

3
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 03 Maja 2020, 12:06:27 »
Zauważyłem przypadkowo dziwny problem i nie wiem z czego może on wynikać.
- czysta paczka 20.04,
- scenariusz linia61_towarowy2

Przy uruchomieniu przez nowy starter skład beczek, do którego mamy się podpiąć stoją od  razu za naszą ET22, niepodpięte.
Przy uruchomieniu przez Rainsted skład beczek stoi w stacji, tak jak powinno być w tym scenariuszu.
W załącznikach ilustracja problemu.

4
Pomoc doraźna / Odp: "zimna" lokomotywa
« dnia: 22 Października 2019, 16:13:35 »
Wybierasz Twój skład, potem zakładka Składy i Nastawy hamulca.
Wybierasz Q - bez powietrza.
Albo ręczna edycja pliku z interesującym Cię składem, po wykonaniu kopii zapasowej oczywiście ;)

5
Pomoc doraźna / Odp: Dziwny hamulec w EN57
« dnia: 09 Września 2018, 20:19:22 »
Cytuj
Opis hamowania w ED72, EN57 (w wersji z systemem hamulca Oerlikon elektropneumatyczny)
Podczas jazdy kran powinien znajdować się w pozycji "jazda" Num 6.
Gdy chcemy zahamować wpuszczamy do cylindrów powietrze. W tym celu ustawiamy kran w pozycji "hamowanie ep" (klawisz Num 3), a następnie powracamy do pozycji "jazda" (Num 9 lub Num 6). Ilość powietrza, jaka trafiła do cylindrów, a co za tym idzie siła hamowania zależy od czasu, w jakim kran pozostawał w pozycji "hamowanie ep". Jeśli hamujemy zbyt gwałtowanie, możemy wypuścić nieco powietrza z cylindrów lub wyluzować skład całkowicie. W tym celu przestawimy kran hamulca w pozycję "luzowanie" - trzymamy klawisz Num .. Gdy przestaniemy naciskać klawisz Num . kran samoczynnie powróci w pozycję "jazda".

Strony: [1]