Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goofy212

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 30 Listopada 2019, 20:49:38 »
No tak, ale w działce czwartej masz informacje na co możesz wjechać na stację-postreunek B. Możliwości są dwie: Sz albo N, nie ma tu mowy o rozkazie S. Więc pomijając Ir-1, gdzie napisane jest wyraźnie że rozkaz N służy między innymi do takich sytuacji jak założyłeś, logicznym przynajmniej dla mnie jest fakt, że gdyby była możliwość wjazdu na stację B na rozkaz S to by było to ujęte w działce czwartej rozkazu N. I tutaj nie ma znaczenia że stacja A nie wydała rozkazu N, ale idąc takim tokiem myślenia można dojść do wniosku, że jeśli działka czwarta nie wspomina o rozkazie S to nie można na jego podstawie wjechać na stację B z toru lewego.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 02 Września 2017, 18:36:08 »
a jednak tak bardzo się nie słyszało o takich sytuacjach, że maszynista opuszcza pociąg.
Maszynista czekał na zmiennika, więc pociągu nie opuścił, a co za tym idzie pilnował lokomotywy i składu. A po za tym postąpił słusznie. W takich sytuacjach wychodzą cięcia i oszczędności na kolei, a także złe planowanie i to nie tylko w PKP IC. Info o tym, że czekał na zmiennika można znaleźć w tym artykule.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/maszynista-zatrzymal-pociag-bo-nie-mial-zmiennika-kilka-godzin-opoznienia-83287.html

3
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 31 Grudnia 2016, 12:22:58 »
Zezy nawet ładnie wyglądają, biorąc pod uwagę niebieskie czoło to trafna decyzja :)
To nie ma wyglądać tylko ma dawać światło. A wybór zezów na pewno nie miał nic wspólnego z niebieskim kolorem na czele lokomotywy.

Strony: [1]