Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sowik2

Strony: [1]
1
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:22:49 »
Były problemy oczywiście, są do poprawki jakieś dźwięki (nie ten bitrate chyba), jakieś nazwy plików niezgodne z wytycznymi, które sypią składnie oraz może ze dwa modele, które po prostu nie wiadomo czemu nie dadzą się skonwertować na .E3D. Ja sobie z tym radziłem doraźnie, bo składałem to dla siebie, ale jakby co, to mogę pomóc przy składaniu paczki.

2
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 08 Kwietnia 2024, 20:38:11 »
Słuchajcie, jest teraz inny problem. DDS-y tworzą się ok, ale nie chce działać konwersja T3D -> E3D. Oto przykład błędu:
[1/64222] ./e3dize pctga/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.t3d build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
FAILED: build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
./e3dize pctga/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.t3d build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
usage: eu07 [-s sceneryfilepath] [-v vehiclename]
Czyżby problem z EXE?

EDIT: Działa. Tak, to problem z EXE. Działające EXE: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg559902.html#msg559902

3
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lutego 2017, 15:45:52 »
Przesyłam paczkę, w której jest kilka plików .mmd, które uważam, że są dobrze przerobione, exe, na którym testowałem i przykładowy log i errors.

Strony: [1]