Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Milek7

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Listopada 2019, 14:13:18 »
Będzie nowe PC w tym tygodniu.

2
Trasy / Odp: Problem ze scenariuszem 'baltyk/stonka SM42-468'
« dnia: 24 Września 2019, 23:01:32 »
ojoj. nie spodziewałem się że puste pliki mogą być znaczące..
jutro kodzę steama bo moje prowizorki z instalatorem wychodzą coraz bardziej ;d

3
Inne niekolejowe / Odp: Jaka karta graficzna ??
« dnia: 11 Września 2019, 15:42:49 »
Nie sądzę.
Jeżeli uruchamiasz na windowsie to w ogóle omijaj karty AMD.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Sierpnia 2019, 20:44:52 »
zmniejsz maxtexturesize, wyłącz multisampling, gfxrenderer na simple
ale N3350 to się nadaje może do grania w ponga, a nie niezoptymalizowane gry ;P

5
Bieżące Symulatorowe / Odp: L053 Południe - błąd w EN57?
« dnia: 17 Sierpnia 2019, 22:12:22 »
Gdyby robić test przyciskiem Radiostopu to byś się musiał tłumaczyć przed komisją czemu plomba jest zerwana ;)
ale co to za test, który nie sprawdza przycisku? ;d
a test radiostopu jest domyślnie pod CTRL+SHIFT+R

6
Bieżące Symulatorowe / Niezgodności trainsetów z textures.txt
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 00:16:44 »
skin not found: 104e-044, vehicle type: pkp/ep09_v1/104e_5
skin not found: 301db-155, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-180, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-188, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 303e-ep-tv-422, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-tv-ic
skin not found: 303e-ep-zez-374, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-zez
skin not found: 401ra_1, vehicle type: pkp/zaes_v1/406ra
skin not found: 406ra_dec4, vehicle type: pkp/zaes_v1/401ra
skin not found: 4e-116-hist, vehicle type: pkp/4e_v1/4e
skin not found: 6634284-2, vehicle type: pkp/falns_v1/440v
skin not found: 6dg-101, vehicle type: pkp/6dg_v1/6dg
skin not found: b9nopuvz_8470031-6, vehicle type: pkp/111arow_v1/111arow_iv
skin not found: en57-1051ra, vehicle type: pkp/en57_v1/6baii
skin not found: en57-1051rb, vehicle type: pkp/en57_v1/6bbii
skin not found: gbkkss1, vehicle type: pkp/gbs_v1/gbkkss
skin not found: sm03-268, vehicle type: pkp/sm03_v1/2ls150
vehicle type not found: pkp/su45_v2/301d-1

Dobrze by było gdyby ktoś (najlepiej z dostępem do repo) to poprawił.

7
Bocznica / Odp: Jasna Noc
« dnia: 15 Sierpnia 2019, 15:33:46 »
Jeżeli to laptop i masz osobną kartę graficzną nvidia/amd to przełącz uruchamianie maszyny na niej. Jeżeli masz tylko intela to możesz jeszcze uruchomić wersję shaderową eu07_gl33.exe. (wydajność na intelu będzie sporo gorsza)

8
Symulator / Odp: dziwne rzeczy w rainsted
« dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:56:18 »
Przykładowo
network.server tcp 0.0.0.0network.client tcp 192.168.0.100Wymaga uruchomienia z tą samą scenerią i identycznymi wpisami ini wpływającymi na działanie symulacji. Do użycia raczej tylko na LAN, nie jest przystosowane do dużych opóźnień.
Powinno działać na shaderowym exe w paczce.

9
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 13 Sierpnia 2019, 14:52:29 »
W każdej scenerii jaką załadowałem, po wybraniu EP09 symulacja zatrzymuje się
tzn: po uruchomieniu nie można używać myszki, kliknięcie lpm lub ppm kończy się natychmiastowym zatrzymaniem symulacji, w logu nic nie widać.
Crash reason:  EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_READ
Crash address: 0x18
Process uptime: 289 seconds

Thread 0 (crashed)
 0  atio6axx.dll + 0x470b30
    rax = 0x0000018220642921   rdx = 0x0000018220642920
    rcx = 0x0000000000000018   rbx = 0x000000006bb3a438
    rsi = 0x00000000000003d8   rdi = 0x0000018220642928
    rbp = 0x0000000000000000   rsp = 0x0000003f900fe630
     r8 = 0x0000000000000000    r9 = 0x0000000000000018
    r10 = 0x0000000000000001   r11 = 0x0000018220642920
    r12 = 0x0000000000001ec0   r13 = 0x0000000000000006
    r14 = 0x0000000000000008   r15 = 0x000000006bb17440
    rip = 0x0000000069e90b30
    Found by: given as instruction pointer in context
Wysyp w sterowniku ATI, ciężko stwierdzić przyczynę.

Na eu07_gl33.exe jest to samo?

10
Publikacje / MaSzyna 19.08
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 21:39:40 »
Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.08! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek sierpnia 2019 roku.
Jest to patch zawierający zmiany w rewizjach 3702-4216.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna z portem COM
« dnia: 06 Lipca 2019, 23:09:41 »
Cytuj
Pojawiły się za to nowe pytania. Ktoś wie w którym miejscu Maszyna oczekuje od kontrolera pozycji nawrotnika??
Nie ma obecnie wyciągniętego osobnego parametru. Można podpiąć sterowanie pod polecenia reverserincrease i reverserdecrease w konfiguracji eu07_input-uart.ini
Do informacji jak działa komunikacja można popatrzeć do kodu:
https://github.com/eu07/maszyna/blob/master/uart.cpp
https://github.com/eu07/maszyna/blob/master/uart.h

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 03 Lipca 2019, 19:01:11 »
Może czepialstwo (i nie wiem jak takie rzeczy działają w rzeczywistości), ale tamten system też nie jest prawidłowy.
Można podjechać, później wycofać, rogatki nigdy się nie otworzą.
Albo przejechać przejazd i wycofać, nie zamkną się. (bo trzeba by dopiero dojechać daleko do wyzwalacza w drugą stronę)
Albo urwanie składu, przejeżdża pierwsza część, rogatka się otwiera, zaraz nadjeżdża urwany kawałek.

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 03 Lipca 2019, 13:27:47 »
na co tak kombinować?
Tory na przejeździe w izolowane, jak kilka to zgrupować w area i zamykanie/otwieranie podpiąć pod :busy i :free
(no, mógłby się otwierać szybciej niż zamykać, ale chyba nie warto takiego makaronu tworzyć dla drobnostki)

14
EU07 Simulator English forum / Odp: Can't play game using Wine
« dnia: 14 Czerwca 2019, 13:37:40 »
Glad it worked.

Leaving reply for others:
unexpected camera movement is caused by unsupported joystick device, it can be turned off with
input.gamepad noin eu07.ini

15
Forum / Odp: Działanie forum
« dnia: 12 Czerwca 2019, 15:13:23 »
Przecież dostałeś odpowiedź wcześniej.
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31660.msg509917.html#msg509917
Nic od tamtego wyzerowania licznika nie pisałeś.

16
Na warsztacie / Odp: Źródła symulatora
« dnia: 09 Czerwca 2019, 14:16:25 »
tak.

17
Na warsztacie / Odp: Źródła symulatora
« dnia: 09 Czerwca 2019, 13:55:48 »
To jest oficjalne: https://github.com/eu07/maszyna
To jest moje: https://github.com/Milek7/maszyna (wydania do paczki czasami idą z mojego, nie zawsze pamiętam żeby pushąć na główne)
Tu jest tmj: https://github.com/tmj-fstate/maszyna/
Tu jest youby: https://github.com/Xoov/maszyna

18
Forum / Odp: Problem z logowaniem do bugtrackera.
« dnia: 26 Kwietnia 2019, 21:35:32 »
sprawdź teraz

19
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 18 Kwietnia 2019, 22:25:08 »
Tak, jest to błąd. Jest poprawiony na tym branchu: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/23855789/artifacts
Ale należy pamiętać że na gl33 rozciąganie okna nie zmienia rozdzielczości renderowania!, więc powinno uruchamiać się z docelowym rozmiarem.

20
Nie wiem czemu ci libsndfile nie chce działać.
Możesz odpalić na exe od tmj, powinno zadziałać: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg507760.html

21
Czy problem występuje też na wersji 19.04? Nie instaluj do Program Files, utwórz osobny folder na dowolnym dysku.

22
Publikacje / MaSzyna 19.04
« dnia: 06 Kwietnia 2019, 01:54:59 »

Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.04! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek kwietnia 2019 roku.
Jest to patch zawierający zmiany w rewizjach 3413-3701.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

23
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 06 Kwietnia 2019, 13:30:48 »
Czy taki dźwięk powinien być przy uruchamianiu baterii w Elfie  ? Takie jakby pierdzenie.

Znacznie krótszy dźwięk luzowania i hamowania. Dźwięk był dłuższy przed premierą. ( Chodzi o te pss pss )
Gwizdawka ma sporo pyknięć , lecz przed premierą nie miała pyknięć.
Ale przecież to nie jest exe dołączone do paczki 19.04. Tutaj proszę zgłaszać problemy z paczką bez żadnych dodatków.

24
Ok, był błąd, poprawiłem.

25
Coś się źle wyskanowało. Były w tym zmiany, sprawdź na nowszych wersjach: tmj tu https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html, moje tu https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history

26
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia użycia znaków towarowych
« dnia: 26 Lutego 2019, 20:26:58 »
A co Steam zmienia? Tak było w maszynie od początku i nikt się nie czepił.

(Dz.U. 2001 nr 49 poz. 508 z późn. zm.)
Cytuj
Art. 153. 1. Przez uzyskanie prawa ochronnego nabywa się prawo wyłącznego
używania znaku towarowego w sposób zarobkowy lub zawodowy na całym obszarze
Rzeczypospolitej Polskiej.
Nie widzę wykorzystania zarobkowego lub zawodowego, więc uznaję że nie dotyczy ;)

27
Nie trzeba też wiele szukać, że większość wypadków w tej branży to usterki techniczne
W lotnictwie? Zdecydowanie nie.

29
Te playboye ubrane są, więc nie ma konieczności wywalania. (chociaż czy potrzeba je w symulatorze kolejowym to inna sprawa, ale zaraz pewnie będzie jęk że jak to, przecież budują klimat..)

30
Bieżące Symulatorowe / MaSzyna na Steam
« dnia: 23 Lutego 2019, 19:12:55 »
W celu rozwiania plotek:
Przygotowujemy MaSzynę do wydania na platformie Steam, oczywiście jako produkt całkowicie darmowy.
Dostępne będą wersje dla systemu Windows i Linux.

Zastąpi to obecny sposób wydań poprzez instalatory dociągające paczki różnicowe, a będą dostępne dwie drogi instalacji Symulatora:
- na platformie Steam, z cyklicznymi autoaktualizacjami
- cyklicznie na eu07.pl będą pojawiać się zrzuty aktualnego stanu paczki w formacie zip (bez wbudowanej metody autoaktualizacji)

Mam nadzieję że udostępnienie MaSzyny na Steam ułatwi aktualizację paczki, i zmniejszy ilość problemów z jej instalacją.

Proces przygotowywania wydania potrwa jeszcze kilka miesięcy.

Strony: [1] 2 3 ... 6