Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DzordZ

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Lipca 2024, 21:15:16 »
Węglarki Eaos niemieckiej serii 051, obecnie należące do DB Cargo Polska. WU Berlin, LHB Salzgitter, fabryka w Uerdingen i inni. Wszystkie wagony mają jedną parę zaspawanych drzwi, od 1415A3 różnią się też wzmocnieniem wokół koła hamulcowego i nastawiacza. Część wagonów ma pomost hamulcowy.

31 80 5330 044-4
31 80 5330 094-9
31 80 5330 263-0
31 80 5330 282-0
31 80 5330 307-5
31 80 5330 358-8
31 80 5358 071-4
31 80 5358 087-0
31 80 5358 613-3
31 80 5358 697-6
31 80 5358 708-1
31 80 5358 745-3
31 80 5359 313-9
31 80 5359 342-8
31 80 5359 448-3
31 80 5359 494-7
31 80 5359 514-2


Węglarki Eas niemieckiej serii 066, obecnie należące do DB Cargo Polska. Produkcja Arbel-Fauvet-Rail, ANF-Industrie dla DR. Wagony a'la 1415A3, Arbele mają trapezowe wzmocnienia na ostatnich żebrach, ANFy - pełne.

31 80 5949 530-5
31 80 5949 604-8
31 80 5949 678-2
31 80 5949 750-9
31 80 5949 780-6
31 80 5949 803-6
31 80 5949 842-4
31 80 5949 845-7

https://eu07.pl/userfiles/21866/051.zip
https://eu07.pl/userfiles/21866/066.zip

2
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Lipca 2024, 19:04:01 »
50 odcieni Graya DiBi, wagony B553W DB Cargo Polska.
48 sztuk, podzielone na 3 paczki.

B553W_5332:
33 51 5301 198-6
33 51 5332 122-9
33 51 5332 143-5
33 51 5332 144-3
33 51 5332 156-7
33 51 5332 157-5
33 51 5332 175-7
33 51 5332 196-3
33 51 5332 200-3
33 51 5332 201-1
33 51 5332 205-2
33 51 5332 221-9
33 51 5332 228-4
33 51 5332 239-1
33 51 5332 248-2
33 51 5332 258-1
33 51 5332 281-3
33 51 5332 292-0
33 51 5332 297-9
33 51 5332 305-0
33 51 5332 319-1
33 51 5332 384-5
33 51 5332 396-9
33 51 5332 409-0
33 51 5332 411-6

B553W_5356:
33 51 5356 485-1
33 51 5356 487-7
33 51 5356 498-4
33 51 5356 500-7
33 51 5356 503-1
33 51 5356 508-0
33 51 5356 511-4
33 51 5356 513-0

B553W_5400:
33 51 5400 521-9
33 51 5400 534-2
33 51 5400 544-1
33 51 5400 552-4
33 51 5400 553-2
33 51 5400 566-4
33 51 5400 589-6
33 51 5400 590-4
33 51 5400 623-3
33 51 5400 644-9
33 51 5400 705-8
33 51 5400 711-6
33 51 5400 720-7
33 51 5400 727-2
33 51 5400 731-4

https://eu07.pl/userfiles/21866/B553W_5332.zip
https://eu07.pl/userfiles/21866/B553W_5356.zip
https://eu07.pl/userfiles/21866/B553W_5400.zip

3
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Lipca 2024, 12:54:01 »
Wagony 1415Ax DB Cargo Polska, zdjęcia 2019-2023:

1415A1:
33 51 5338 892-1

1415A2:
33 51 5333 489-1
33 51 5338 566-1
33 51 5348 813-5
33 51 5348 845-7
33 51 5348 851-5

1415A3:
33 51 5331 023-0
33 51 5331 024-8
33 51 5331 060-2
33 51 5331 062-8
33 51 5331 064-4
33 51 5331 094-1
33 51 5331 891-0
33 51 5331 893-6
33 51 5373 864-6

Paczki mają posegregowane wagony, wrzucam całą partię.

https://eu07.pl/userfiles/21866/1415A1.zip
https://eu07.pl/userfiles/21866/1415A2.zip
https://eu07.pl/userfiles/21866/1415A3.zip

4
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 23:43:46 »
target="_blank" było od początku. Usunąłem styl.
Obecna wersja bardziej mi się podoba, chociaż chętnie usłyszałbym jeszcze czyjeś zdanie, bo każdy ma własne - natomiast tutaj mamy jedność w banerze.

Poprawiłem nieco górny pasek.
Jak dla mnie - zmiana na plus, fajnie, że screenshot jest idealnie z tekstem strony głownej.


Wyrównanie tekstu w artykułach - okej, choć właśnie jednym z celów było nieco lepsze oddzielenie nagłówka od opisu. Nagłówek ma tylko jedną linijkę miejsca, a opis - dwie, co dobrze widać na poniższym przykładzie. Kafelki z aktualnościami mają zawsze taki sam rozmiar.
Nagłówek jest wyboldowany oraz ma większą czcionkę. Co do oddzielenia nagłówka od opisu, to rozumiem ideę, natomiast życiowo nie spotkałem się z czymś takim, prędzej w drugą stronę (np. tabulacja przy akapicie). Nie czułem spójności w tym.

Dzięki za wizualizację z kolejnym wierszem - dałbym trochę większy odstęp pomiędzy wierszami, jakieś ~120-170% obecnego, na czuja, jak ładniej wygląda. Mam też obawę, odnośnie ograniczenia 1 i 2 linii - nasuwa mi się pytanie (co, jeśli? - przyjdą aktualności po ENG, albo ktoś wrzuci więcej tekstu, czy reaktor wytrzyma). Jeśli będą trzy kropki, jak w "prace nad terenem" to git.

Cieniowanie daty wygląda w porządku, chociaż przy skrajnym przykładzie (ostatni news) może być odrobinę mniej czytelne. Nadanie lekkiej przezroczystości obwódce daje jednak lepszy rezultat.
Petarda za przykład, nie pomyślałem o takich przypadkach. Galancie to wygląda.

5
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 22:24:29 »
Czat / Forum / Wiki widziałbym bez kursywy i podkreślenia, tak jak zakładki "Kontakt", "Galeria"
Jest to celowy zabieg, żeby odnośniki prowadzące do stron zewnętrznych wyróżniały się od odnośników prowadzących do podstron wewnętrznych. Chyba, że macie lepszy pomysł na ich odróżnienie?
Poszedłbym w atrybut target="_blank", żeby zamiast przekierowania, pojawiła się nowa zakładka w przeglądarce, .

Super, szybko wdrożona nowa wersja, petarda.

Wrzucam paintową wizualizację - uważam, że zwężenie paska do +- szerokości głównej treści strony powoduje większą smukłość, baner nie jest ociężały.

Wrzucam też pomysł na nagłówek i treść artykułu - wyrównałbym nagłówek do treści pod nim. Zielona kreska to eksperyment, w tej formie mi się nie podoba, może wystarczy przestrzeń między tekstami, albo mniej rzucający się zielony, typu 30% przezroczystości.

Jeśli możesz, pokaż jak to wygląda przy 2 rzędach (zduplikuj te 3 aktualności) - chodzi mi o to, czy przy dużej ilości tekstu przy danym artykule, kolejny rząd jest równo (vide: prezydent.pl).

Poproszę też o jedno - chciałbym zobaczyć jak wyglądają daty "1 kwietnia 2023", te z prawego górnego rogu - z obwódkami wokół znaków zamiast szarego boxa w tle. Pomyślałem, że może to będzie minimalistyczne, jednocześnie nie będzie problemu przy jakimkolwiek zdjęciu poglądowym, ale to doświadczenie.
<przykład>
text-shadow:
  -1px -1px 0 #000, 
  -1px 1px 0 #000,
  1px -1px 0 #000,
  1px 1px 0 #000;

Dzięki bardzo, przyjemnie to zaczyna wyglądać :D

6
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 19:32:40 »
Super, fajny, bardzo świeży efekt daje nowa strona.

Na gorąco:
  • Odczułem, że główny baner jest wysoko, przecięcie paska z menu od reszty dałbym +- w okolicach tekstu "Strona główna"
  • Fajny zabieg z pobraniem w zielonym kolorze
  • Może dodatkowo pierwsza (górna lewa) aktualność też by prowadziła do artykułu z najnowszym wydaniem
  • Tekst zakładki "Symulator Maszyna ..." + "Aktualności" wyrównałbym, żeby zaczynał się i kończył tak jak linki do artykułów
  • Czat / Forum / Wiki widziałbym bez kursywy i podkreślenia, tak jak zakładki "Kontakt", "Galeria"
  • Chyba spacing pomiędzy "O symulatorze" i "Galeria" jest większy od reszty, pierdoła
  • Może jeszcze w przypadku :hover (najechanie na obszar danego banera) poszczególne teksty "O symulatorze" ... zmieniałyby kolor z białego na maszynowy zielony?

edit: daty przy aktualnościach dałbym na obrazek, przy "1 kwietnia 2023" jest mało miejsca przy tekście artykułu, przykład do inspiracji https://www.prezydent.pl/aktualnosci

8
Wydział zamówień / Odp: Materiały na Innofreight (DB)
« dnia: 15 Stycznia 2023, 00:16:08 »
DB nie posiada wagonów serii Sgmmns. Na wyżej widzianej sklejce są widoczne Sggmrss701 2x40' oraz Sggmmrss697.0 2x30'. Czarne kontenery to 20', chyba Typ 1, białe to 15', typ XML.

9
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 30 Października 2022, 21:59:18 »
Pomysł/zapotrzebowanie na nową funkcjonalność:

Dla aktywnego pojazdu dodana jest opcja: (1) "Losuj ustawienie wagonów w składzie od tego pojazdu" lub (2) "Losuj ustawienie wagonów w składzie". (starter.jpg)
Cel: Ułatwienie użytkownikowi wymieszania kolejności wagonów w danym zestawieniu.

Opcja (1) - Losowanie od pojazdu (w prawo):
+ Możliwość stworzenia składu wielogrupowego i tasowania wagonów w grupach (przykład: po wstawieniu LOK + pierwszej grupy wagonów i przetasowania jej, kolejne grupy wagonów mogą być tasowane oddzielnie)
- Opcja dostępna tylko dla wagonów

Opcja (2) - Losowanie:
+ Klikając w losowanie na lokomotywie, LOK zostaje w miejscu, kiedy wagony są tasowane - łatwiejszy koncept i zrozumienie dla użytkownika
-  Mniejszy zakres manipulacji składem

 

10
Tabor kolejowy / Odp: Jak to było z oznaczeniami TEM2
« dnia: 05 Października 2022, 23:59:15 »
Temat jest prosty - SM48, TEM2 oraz ТЗМ2 to trzy osobne serie, wszystkie zaczynające się od numeru 001.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Września 2022, 17:35:48 »
Z wagonów są Falnsy 440V i 441V, fotki poruszone, choć chyba jeden wagon z dwóch dałoby się sklecić.

Za to tank-kontenery pierwsza klasa. Wagonów nie ma w ogóle (widać, że to Sggrsy 716 i 742 DB, Sggrss 80 Kolowagu ERR, i jakaś Meva Sgns 60' ERR), niemniej jednak peron i tak przysłania. Dla potomnych tanki 20' są firm: Bertschi, Den Hartogh, TCL, Seaco.

12
Próżne wahadło PKP Cargo Service mija Chocianowice.

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 03 Września 2022, 22:28:25 »
Wagon Sgns681, prod. TVP, D-DB, 31 80 4543 394-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204543%20394-9.zip

Wagon Sdggmrs738.1, typ T3000e, prod. TVP, D-DB, 31 80 4993 611-1:
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204993%20611-1.zip

Wagony Eaos(-x)051, Waggon Union Berlin, D-DBSRP.
(pomost)
31 80 5330 358-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205330%20358-8.zip

(bez pomostu)
31 80 5358 745-3: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205358%20745-3.zip
31 80 5359 514-2: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205359%20514-2.zip


Wagon Sggmrss N-234-00, prod. TVP, PL-CLIP, 33 51 4961 089-1:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%204961%20089-1.zip

Wagon Eaos, typ 1415A3, PL-DBSRP, 33 51 5331 062-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20062-8.zip

Wagon Eaos, typ 1415A2, PL-DBSRP:
33 51 5338 566-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205338%20566-1.zip
33 51 5348 845-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205348%20845-7.zip

Wagon Eaos, typ R462W (CFR/E, Arad), PL-DBSRP, 33 51 5356 422-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20422-4.zip

Wagon Eaos, typ B553W (BDŻ/E, Burgas), PL-ZOS, 33 51 5332 250-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205332%20250-8.zip

Wagon Eaos, typ nieznany, PL-DBSRP, 33 51 5338 576-0:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205338%20576-0.zip

Wagony Eas, NH Trans:
byłe wagony DB Eas066 (245-1 ma prostopadłe czoło), prod. Arbel, D-NHTR:
37 80 5421 187-5: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%205421%20187-5.zip
37 80 5421 245-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%205421%20245-1.zip

Wagon 9-107, prod. Vagonka Poprad, CZ-NHTR, 33 54 5423 438-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%205423%20438-6.zip

Wagon 457W?, prod. nieznany, SK-NHTR, 33 56 5423 711-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2056%205423%20711-4.zip

14
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Sierpnia 2022, 23:01:47 »

15
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Sierpnia 2022, 22:57:24 »
Paczka węglarek Protoru.

PL-PROT, typ CFR/E (R462W), produkcja UV Arad:
33 51 5356 430-7:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20430-7.zip

33 51 5356 434-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20434-9.zip

33 51 5356 444-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20444-8.zip

33 51 5356 453-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20453-9.zip

33 51 5356 455-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20455-4.zip

33 51 5356 464-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20464-6.zip

33 51 5356 469-5:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20469-5.zip

33 51 5356 477-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20477-8.zip


PL-PROT, typ BDŻ/E (B553W), produkcja VZ Burgas:

33 51 5332 128-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205332%20128-6.zip

33 51 5356 545-2:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20545-2.zip

33 51 5356 548-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205356%20548-6.zip

33 51 5400 449-3:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20449-3.zip

33 51 5400 469-1:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20469-1.zip

33 51 5400 474-1:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20474-1.zip

33 51 5400 478-2:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20478-2.zip

33 51 5400 502-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20502-9.zip

33 51 5400 646-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20646-4.zip

33 51 5400 692-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20692-8.zip

33 51 5400 710-8:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20710-8.zip

33 51 5400 728-0:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205400%20728-0.zip

17
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Sierpnia 2022, 17:20:06 »
Wagony Zacns produkcji Nymvag Nymburk, typ 9-3108.0.
(-15,00-) ->9,96<- zbiornik 88m3.
Dwa wagony z Atir Rail, zrobione w 2021.

Zacns CZ-ATRR 33 54 7846 879-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%207846%20879-6.zip

Zacns CZ-ATRR 33 54 7846 879-6:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%207846%20972-9.zip


Wagony Za(c)ns rumuńskiej produkcji zakładów z Aradu i Drobeta-Turnu Severin. Pierwsza dekada XXI wieku, przejawia się tutaj Astra, Trinity Rail oraz Meva.
(-17,00-) ->11,46<- zbiornik 95m3.
Ermewa, GATX, VTG, Wascosa. Tlenkowe naloty beczek sugerują KVG jako poprzedniego właściciela.

Zans D-ERSA 33 80 7836 616-2:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%207836%20616-2.zip

Zans D-WASCO 33 80 7836 670-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%207836%20670-9.zip

Zacns NL-GATXD 37 84 7841 694-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2084%207841%20694-4.zip

Zans D-GATXD 33 80 7843 234-5:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%207843%20234-5.zip

Zans D-VTG 33 80 7844 050-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%207844%20050-4.zip


Tatravagonka Poprad, nowoczesna konstrukcja mająca maksymalnie kilka lat. Wagon JUMBO optymalizujący stosunek pojemności beczki do długości całkowitej wagonu.
(-16,40-) ->10,86<- zbiornik 98m3.
Zans F-ERSA 33 87 7829 310-4:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%207829%20310-4.zip

Zans, typ 445Rb produkcji FW Świdnica, 1999 rok. Wagony jeździły w przeszłości pod banderą DEC, po przejęciu przez GATX zostały przerejestrowane do Niemiec.
(-16,74-) ->11,70<- zbiornik 95m3.
Zans D-GATXD 33 80 7843 840-9 (sam wagon nosił wcześniej numer 33 51 7836 235-6):
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%207843%20840-9.zip

Legios Loco, typ nieznany:
(-16,50-) ->11,46<- zbiornik 94(94,5?)m3.
Zacns CZ-ERSA, 33 54 7838 748-3:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%207838%20748-3.zip

Greenbrier / Astra Arad, typ nieznany:
(-16,69-) ->11,15<- zbiornik 97,5m3.
Zans D-ORWU 37 80 7843 616-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%207843%20616-9.zip

Vagonka Poprad, typ nieznany.
(-16,44-) ->11,40<- zbiornik 93m3.
Zans D-VTG 37 80 7836 663-0:
https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%207836%20663-0.zip

Producent nieznany, typ nieznany.
(-16,34-) ->11,30<- zbiornik 96m3.
Zacns F-MISA 33 87 7837 592-7
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%207837%20592-7.zip

Producent nieznany, typ nieznany.
(-16,20-) ->11,16<- zbiornik 95,5m3.
Zacns D-VTG 37 80 7848 523-2:
https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%207848%20523-2.zip

Producent nieznany, typ nieznany.
(-16,48-) ->11,44<- zbiornik 94m3.
Zans A-WASCO 33 81 7836 288-9:
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2081%207836%20288-9.zip

18
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Sierpnia 2022, 15:01:32 »
Paczki mogą zawierać zdjęcia innych wagonów tych samych typów (czoła, niepełne boki).

Zagkks, typ Fg1080 / SNCF/Z, prod. Fauvet-Girel:
PL-ORKOL, 33 51 7912 075-3: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%207912%20075-3.zip
PL-ORKOL, 33 51 7912 082-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%207912%20082-9.zip
PL-ORKOL, 33 51 7912 134-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%207912%20134-8.zip

Zagks, typ 413Ra, prod. FW Świdnica, PL-ORKOL, 33 51 7815 003-3: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%207815%20003-3.zip
Zags, typ WB117, prod. Chemet, F-ERSA, 33 87 7811 403-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%207811%20403-7.zip
Zans, typ nieznany (Astra 85m3), NL-GATXD, 37 84 7836 054-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2084%207836%20054-8.zip
Zacns, typ 9-3108.0, Nymvag, SK-SLVAG, 33 56 7829 530-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2056%207829%20530-4.zip
Zans, typ nieznany (Vagonka Poprad 1991-4), D-VTG: 37 80 7836 454-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%207836%20454-4.zip
Zans, typ nieznany (Tatravagonka Poprad '22), D-VTG: 37 80 7843 319-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%207843%20319-0.zip

19
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 29 Lipca 2022, 15:30:14 »
Eaos051 (standard 1415A3):
D-DBSRP 31 80 5330 282-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205330%20282-0.zip
D-DBSRP 31 80 5358 071-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205358%20071-4.zip
D-DBSRP 31 80 5358 708-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205358%20708-1.zip

Eas-x066
D-DBSRP 31 80 5949 604-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%205949%20604-8.zip

Eaos, typ 412We, PL-ZOS, 33 51 5301 287-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205301%20287-7.zip
Eaos, typ B553W, PL-WAGON, 33 51 5330 599-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205330%20599-0.zip
Eaos, typ BDŻ/E (mod. 457W), PL-DBSRP, 33 51 5332 369-6: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205332%20369-6.zip
Eaos, typ R462W, PL-PROT, 33 51 5332 446-2: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205332%20446-2.zip
Eaos, typ 1415A2, PL-DBSRP, 33 51 5333 489-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205333%20489-1.zip
Eaos, typ 408W, PL-PROT, 33 51 5348 211-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205348%20211-0.zip
Eas, typ 408W, PL-PROT, 33 51 5972 086-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205972%20086-1.zip

Eanos, typ 9-149.0, CZ-TSSC:
33 54 5375 297-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%205375%20297-4.zip
33 54 5375 413-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%205375%20413-7.zip

Eaos, typ nieznany, SK-AXBSK, 33 56 5332 111-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2056%205332%20111-7.zip
Eaos, typ 412We, SK-ZOS, 33 56 5348 019-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2056%205348%20019-4.zip
Eaos, typ B553W, SK-ZOS, 33 56 5348 738-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2056%205348%20738-9.zip
Eaos, typ 408Wb, PL-REKOM, 84 51 5382 294-3: https://eu07.pl/userfiles/21866/84%2051%205382%20294-3.zip

20
Bieżące kolejowe / Odp: Jazda na przednim pantografie.
« dnia: 14 Lipca 2022, 11:15:28 »
A to nie jest tak, że oba wewnętrzne są na 1500+3000 DC, a różnią się siłą oddziaływania na przewody trakcyjne w zależności od infrastruktury? :>

21
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 15 Czerwca 2022, 14:11:23 »
Myślę, że w ciągu ostatnich dni w tym wątku powstały dwie gałęzie, z czego jedna z nich została zamknięta. Jak ktoś chce jeździć impulsem obok budynia, czy innego wiadrowca, to jego sprawa.

Natomiast, dalej uważam za zasadną podmianę 15-letniego modelu węglarki w momencie, gdy:
  • zamiennik, a właściwie następca jest wysokiej jakości
  • mamy skórki odpowiednie dla danej epoki
  • jest to nowa sceneria/usz

Poświęciłeś roboczodni, tygodnie wolnych chwil i myślę, że warto zadbać o ten detal.

22
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Czerwca 2022, 17:44:34 »
Wagon Sggmrss 90', PL-CLIP, typ N-234-00, prod Tatravagonka Poprad. 33 51 4961 092-5
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%204961%20092-5.zip

23
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 05 Czerwca 2022, 12:16:37 »
Ponieważ modele Patrykosa mogłyby właśnie zdawać egzamin ósmoklasisty, to cóż... wagony C462W, 401W, 409W będą dobrymi następcami w scenariuszu. Wśród nich są też wraki do powrzucania na scenerię.

Można również pobawić się w tworzenie prywaty sprzed kilkunastu lat, przykładowo KP Kuźnica / PTK Holding:
node -1 0 201E-277'10 dynamic pkp\et22_v3 201E-W-277'10 201E-W 0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 wtw dynamic pkp\b553w_v1 33565341100-9 EAMNOS 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33565331881-6 dynamic pkp\1415ax_v1 33565331881-6 1415A2 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33565331684-4 dynamic pkp\1415ax_v1 33565331684-4 1415A2 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 280-0 dynamic pkp\1415ax_v1 280-0 1415A3 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33515331058-6'05 dynamic pkp\1415ax_v1 33515331058-6'05 1415a3_pomost_drzwi_1 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33515331072-7 dynamic pkp\1415ax_v1 33515331072-7 1415A3 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 84515373735-6 dynamic pkp\425-8wa_v1 84515373735-6 428Wa 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 82515373731-7 dynamic pkp\425-8wa_v1 82515373731-7 428Wa 0 nobody 0 0 enddynamic

PCC:
node -1 0 181_116-5 dynamic cd\181_v2 181_116-5 181_pl1 0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 33515331007-3 dynamic pkp\1415ax_v1 33515331007-3 1415A3 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33565331173-8 dynamic pkp\1415ax_v1 33565331173-8 1415A3 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 33565331188-6 dynamic pkp\1415ax_v1 33565331188-6 1415A3 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 b553w dynamic pkp\b553w_v1 33565341878-0 B553W 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5217 dynamic pkp\401w_v2 5217 401w_w_k 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5346 dynamic pkp\401w_v2 5346 401w_w_k 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5360 dynamic pkp\401w_v2 5360 401w_w_k 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 85545976556-3 dynamic cd\9-107_v1 85545976556-3 9-107.4 0 nobody 0 0 enddynamic

Dla CTL już w 2008 można było znaleźć całopociągowe składy w obecnym, ciemnoszarym malowaniu.

24
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 03 Maja 2022, 20:18:26 »
.

25
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 03 Maja 2022, 20:16:46 »
Sgs 60' PL-PKPC, typ 412Z, 31 51 4541 387-0:
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2051%204541%20387-0.zip

Sggnss 80', D/F-ERSA, typ N-221-00, prod Tatravagonka Poprad:
33 80 4576 384-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%204576%20384-8.zip
33 87 4576 098-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%204576%20098-7.zip
33 87 4576 101-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%204576%20101-9.zip
33 87 4576 103-5: https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2087%204576%20103-5.zip

Sgns681 60', D-DB, 31 80 4543 004-4, prod. Tatravagonka Poprad:
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204543%20004-4.zip

Sgns696 60', D-DB, prod. MEVA DTS:
31 80 4558 496-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204558%20496-4.zip
31 80 4558 677-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204558%20677-9.zip

Sdggmrs(s)738, D-DB, typ T3000e, prod. Tatravagonka Poprad (lic. Ferriere Cattaneo):
31 80 4955 554-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204955%20554-9.zip
31 80 4992 018-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204992%20018-0.zip
31 80 4992 201-2: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204992%20201-2.zip

Sgns S1 60', D-AAEC, prod. Tatravagonka Poprad:
35 80 4557 696-6: https://eu07.pl/userfiles/21866/35%2080%204557%20696-6.zip

Sgns S7, S19 60', D-AAEC, prod. MSV (S7), Thrall (S19) Studenka:
31 80 4556 537-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204556%20537-7.zip
37 80 4557 498-5: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204557%20498-5.zip
31 80 4564 246-5: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204564%20246-5.zip

Sdggmrs S25, S27, D-AAEC, prod. Ganz:
31 80 4993 122-9: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204993%20122-9.zip
31 80 4993 394-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204993%20394-4.zip

Sdggmrs S31, D-AAEC, prod. Tatravagonka Poprad:
31 80 4993 357-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204993%20357-1.zip

Sdggmrs S138, NL-AAEC, prod. Tatravagonka Poprad:
31 84 4955 718-6: https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2084%204955%20718-6.zip

Sgns1, 2, 3 60', D-ERR, prod. MEVA DTS:
37 80 4556 341-8: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204556%20341-8.zip
37 80 4558 227-7: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20227-7.zip
37 80 4558 262-4: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20262-4.zip
37 80 4558 278-0: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20278-0.zip
37 80 4558 490-1: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20490-1.zip

SgnsM13 60', D-MFDR, typ N-245-0x, prod. Tatravagonka Poprad:
37 80 4564 433-3: https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204564%20433-3.zip

SdggmrssM8, D-MFDR, prod. Kolowag AD:
37 80 4956 224-2 https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204956%20224-2.zip

26
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Kwietnia 2022, 22:34:35 »
Wagon platforma Sggrss 80' CZ-TNTD 33 54 4980 205-7. Typ 9-591.0, prod. Nymwag Nymburk.
W gratisie 20' DV Safmarine i P&O Nedlloyd oraz 20' tanki: VTG, Nijhof Wassink
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2054%204980%20205-7.zip

27
Symulator / Odp: Usunięcie bdhinu_v1
« dnia: 17 Kwietnia 2022, 13:08:17 »
Niby można usunąć, tylko po co? Jak ktoś nie chce używać to niech nie używa, po prostu, ale cóż szkodzi, by nadal w paczce był?

Szkodzi, głównie wizerunkowi symulatora. Jeszcze rok temu był odpał na YT, który publikował filmy z tytułem najnowszej wtedy wersji, a na treści była syfiasta pustynia z 15-letnimi modelami. Kanał zebrał +300k wyświetleń.
Pora obrać kierunek rozwoju, uchroni to mniej rozeznanych użytkowników od przypadkowego wybrania starocia. Odbijając piłeczkę, cóż szkodzi, żeby użytkownicy świadomie instalowali przeterminowany tabor.

[...]. A co do wyjęcia z repo i trzymania poza to jestem absolutnie na nie. Moim zdaniem to zmniejszenie szans na nowy model, bo fizy i mmd się przeterminują (piszę tu o innych co mają realną fizykę, a stary model) bo nie będą hurtowo aktualizowane przy okazji wprowadzania nowych poprawek globalnie.
Tak wiem, ale widzę idea jest by na tym nie skończyć, także ja jestem stanowczo przeciw. Będzie zrobiony zamiennik to wtedy co innego. Usuwa się poprzedni i wgrywa lepszy.

Nie uważam, że warunkiem koniecznym wyrzucenia z repo konkretnego assetu jest stworzenie nowego odpowiednika. Jeśli wyrzucasz pięcioletnie ogórki z piwnicy, to nie wstawiasz nowych w ich miejsce, prawda? Tutaj jest podobnie, patrząc na taką EU04 czy bdhinu czuję się, jakbym wchodził na zapomniany strych, w którym oprócz myszy w kątach, na środku borsuk rozbił sobie legowisko i wszystkie te zwierzęta płoszą mnie z ich chawiry.

Jak dla mnie jest to dobry czas na refleksję i świąteczne porządki. Osobiście brzydzi mnie perspektywa zobaczenia zakurzonego starocia na nowej L61, czy całkowie. Szanuję argumenty ludzi, którzy są za pozostawieniem tych rzeczy na repo, natomiast totalnie się z nimi nie zgadzam.

28
Symulator / Odp: Usunięcie bdhinu_v1
« dnia: 16 Kwietnia 2022, 15:33:17 »
Syf z gilem. Ludzie trzy razy już zapomnieli o 11xa_v1 i eaos_v1, nie ma co się rozczulać.

29
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Kwietnia 2022, 15:23:38 »
.

30
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Kwietnia 2022, 15:22:01 »
Eaos, typy 408W, 408Wa, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5348 920-8 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205348%20920-8.zip
33 51 5348 933-1 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205348%20933-1.zip
33 51 5348 961-2 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205348%20961-2.zip
33 51 5374 772-0 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205374%20772-0.zip
33 51 5374 788-6 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205374%20788-6.zip
33 51 5374 804-1 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205374%20804-1.zip
84 51 5331 472-7 https://eu07.pl/userfiles/21866/84%2051%205331%20472-7.zip
84 51 5331 489-1 https://eu07.pl/userfiles/21866/84%2051%205331%20489-1.zip
84 51 5331 554-2 https://eu07.pl/userfiles/21866/84%2051%205331%20554-2.zip

Eaos, typ 408Wb, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5331 144-4 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20144-4.zip

Eaos, typ 425Wa, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5331 180-8 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20180-8.zip
33 51 5331 275-6 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20275-6.zip
33 51 5331 372-1 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20372-1.zip
33 51 5331 684-9 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20684-9.zip
83 51 5332 002-2 https://eu07.pl/userfiles/21866/83%2051%205332%20002-2.zip
83 51 5332 085-7 https://eu07.pl/userfiles/21866/83%2051%205332%20085-7.zip
83 51 5332 090-7 https://eu07.pl/userfiles/21866/83%2051%205332%20090-7.zip

Eaos, typ 441W, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5331 104-8 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20104-8.zip
33 51 5331 129-5 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20129-5.zip
33 51 5331 164-2 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20164-2.zip
33 51 5331 358-0 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205331%20358-0.zip

Eaos, typ 454W, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5332 539-4 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205332%20539-4.zip

Eaos, typ 458W, PL-CTLL, bok + czoła ze skosu
33 51 5330 115-5 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2051%205330%20115-5.zip

Eaos, typ R462W, RO-RSCO, bok + czoła ze skosu
33 53 5320 556-0 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2053%205320%20556-0.zip
33 53 5320 583-4 https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2053%205320%20583-4.zip

Sgmmns212, 33 80 4505 264-8 D-AAEC, bok
https://eu07.pl/userfiles/21866/33%2080%204505%20264-8.zip

Sgns696, 31 80 4558 781-9 D-DB, prod. MEVA DTS, bok
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204558%20781-9.zip

Sgns735 / S107, 31 80 4564 122-8 D-AAEC, prod. MEVA DTS, bok
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204564%20122-8.zip

Sdggmrs738.1, 31 80 4993 986-7 D-DB, prod. Tatravagonka Poprad, bok
https://eu07.pl/userfiles/21866/31%2080%204993%20986-7.zip

Sgns1,2, D-ERR, prod. MEVA DTS, bok
37 80 4558 375-4 https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20375-4.zip
37 80 4558 711-0 https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2080%204558%20711-0.zip

Sggrss 80', NL-EUWAG, prod. Kolowag Bułgaria, bok
37 84 4960 905-6 https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2084%204960%20905-6.zip
37 84 4960 908-0 https://eu07.pl/userfiles/21866/37%2084%204960%20908-0.zip

Strony: [1] 2 3 ... 5