Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1]
1
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 14 Marca 2020, 21:46:25 »
Sprytne Japońce postanowili zakupić sobie drezynke do obczajania torów przed wyścigiem :P Oczywiście bez Tuningu się nie obyło. @Stele chciałeś to masz :D
PS. Wały się odnalazły, wstępnie stoneczki przekraczają 230km/h za jedno okrążenie na TD. Vmax 250km/h

2
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 03 Marca 2020, 23:41:09 »
Tajny projekt Japończyków, którym drogi już nie wystarczają - MaszynaD.
Obejmuje on: zwiększenie wytrzymałości elementów dołu silnika - części prosto z Legendarnej Kuźni Samurajów, zwiększenie pojemności skokowej z 10.2 dcm3/cyl do 18.4 dcm3/cyl, zamontowanie 16 nowych turbosprężarek - po jednej na cylinder, montaż wyścigowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej prosto z Japonii, wyścigowe wałki rozrządu, montaż zmiennych faz rozrządu i wałków wyrównoważających w celu zniwelowania wibracji silnika na obrotach jałowych (zbyt duża wibracja jak na Japończyków :< ), ukrotnienie na stałe dwóch lokomotyw SM42 (zmiana oznaczeń na SP09) oraz powrotne uruchomienie wentylatora w kabinie. Docelowa moc jednej lokomotywy 2286KM, prędkość - wstępnie 200km/h. W planach także modernizacja wózków. Projekt stoi w miejscu z powodu zaginięcia transportu z wałami korbowymi z kuźni (prawdopodobnie komuniści maczali w tym palce). Jedyne co udało się osiągnąć do tej pory to pomalowanie lok. białą farbą za pomocą wałka, demontaż zbędnych elementów (Trzeba ciąć koszty :P) oraz odkupić cysternę na zapasowe paliwo.

;)

3
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Marca 2020, 20:55:54 »
Znowu parę miesięcy ciszy tutaj, to czas coś wrzucić. Film z przejazdu na nowo położonym odcinku od Zawad do Suchowoli Jezioro.

4
Cytuj
- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no/
Z powodu wielkiej fali krytyki w stronę @tmj postanowiłem ulepszyć szejder Aberracji na podstawie innych, dostępnych w internecie, żeby bardziej znośnie to wyglądało. Teraz efekt nie działa równo na cały obraz tylko im bliżej krańca obrazu tym mocniej - mniej więcej tak jak działa to w rzeczywistości.

Edit: Znowu mój syf w plikach daje się we znaki. Poprawione archiwum

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Lutego 2020, 22:47:05 »
#teamNvidia, mam to samo :P I5-9400F, 16GB RAM i 750Ti. Multisampling na 0, FPSy praktycznie cały czas na poziomie 60. Dopóki kamerą się nie macha, dopóty idzie płynnie. Tak mocno próbowali i kombinowali żeby działało na AMD, że teraz produkty od "Zielonych" się buntują ;)

6
Ten sam Romek już w Górnej Wsi, po lewej stronie widoczny późnopopołudniowy jesienny Osobowy z Wysokiej do Zamościc. Tylko się trochę zamgliło bo te łyse góry w tle brzydkiee (a za daleko som i drzew już nie widać)

Wstawiamy tylko screeny z wydanymi dodatkami. Bocznica.
Benek

7
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 27 Listopada 2019, 16:29:36 »
Niestety nie wiem :( Chyba autor nie udostępnił nowszej wersji

8
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 26 Listopada 2019, 22:39:36 »
Ujdzie? :)

9
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 24 Listopada 2019, 23:57:20 »
Wracam z kolejną porcją wiadomości :) O zalewie chyba nic jeszcze nie wspominałem, a no jakoś tak wyszło, że i na niego się udało wynaleźć miejsce. Dokładniej na obrzeżach Suchowoli, w okolicy stacji Suchowola Południe - A właśnie! Od niedawna już nie Południe tylko Suchowola Jezioro - gdzie to przybył kolejny tor. A wzdłuż torów trochę asfaltu już nawet leży. Co do jeziora, trzeba będzie jakoś ładnie wykulać brzegi, powstawiać jakieś plażę może jakieś łódki wypuścić na wodę :P, na zaporze zaś ustawić ławki i latarnie. Jest jakiś sposób, żeby taką drobną teksturę siatki było widać z daleka? Bo tak jak jest obecnie to staje się widoczna z jakichś 20-30 metrów dopiero, więc równie dobrze mogło by jej nie być jak ma się tak zlewać. Na trzecim screenie widać o co chodzi :) Dzisiaj bez widokówki bo za długo schodzi na to dekorowanie..

10
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 15 Listopada 2019, 23:31:53 »
Dobry wieczór :) Podobno od 120 dni już nic się w temacie nie pojawiło, to dzisiaj cosik wrzucę. Coś tam się cały czas dzieje, w większości teren i drogi. Otoczenie na widokówkach wstawiane na szybko edytorem, stąd tyle widocznych błędów, no ale przynajmniej widać jak to się będzie prezentować pod koniec :) Ostatnimi czasy powstaje teren na odcinku od Zawad do Zamościc wraz z odnogą do Suszców Zdrój (dawna stacja bez nazwy, dzięki @DP99 za propozycje ;) ) Cały czas zmieniam technikę tworzenia tego dziadostwa i dlatego tak bardzo skaczę po tej mapie :P Mam nadzieje, że wygląda to w miarę sensownie, bo teren to straszna mordęga i nie chciał bym tego już jakoś mocniej przerabiać.. Teraz tylko będę musiał w to jakąś drogę (krajową/wojewódzką) odwsidowsi wcisnąć :P
@Tomnord15 jak mówiłem tak zrobiłem - Nie dość, że znalazło się miejsce na jeszcze jeden tunel, to i na most się znalazło :>

11
Gdzieś w Górach cd.
Luźny Romek przetacza się po moście, na Szlaku Zamościce - Górna Wieś. Jelcza podrzucili nieznani sprawcy ;)

Polecam świeże vba na jurajskie choinki. ;) @Stele

12
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 03 Października 2019, 11:32:05 »
Czy jakbym ładnie poprosił, to była by możliwość zaimplementowania takiej opcji? Urozmaiciło by to trochę to niezbyt różnorodne otoczenie :)

13
Jak nie wolno to pozostawię to bez komentarza ;)

14
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 07 Kwietnia 2019, 20:33:21 »
Zmodernizowany będzie na pewno odcinek Kamienna Góra - Wysokie - Gerbertów, z prędkościami 140-100km/h. Do Zamościc będzie trochę gorszy stan torowiska, prędkości 80-40km/h oraz najprawdopodobniej bez drucie

15
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Lutego 2019, 17:41:37 »
Wiem, że najlepiej jest doradzać, ale chciałbym tylko podpowiedzieć twórcy, że fajnie będzie, gdyby pojawiła jakaś misja z oblotem w Wysokiej


Na pewno będzie taka tylko z oblotem w Zamościcach :)

Jak rozumiem do Kamiennej Góry będą jeździć wyłącznie motoraki, ew. pesobusy?

Od Kamiennej się zaczyna całość, tak więc bardziej do Zamościc byłby ruch typowo pasażerski. Lecz planowałem, żeby Zamościce to była stacja graniczna PL/CZ więc jakiś towar na Czechy też mógłby jechać. No i całość ma mieć 2 warianty - Lata 80-90 i taka teraźniejszość.

Edit: W ramach projektu poprawy peronów, Wysoka (daw. Mordki) otrzymała nowy tor. Został jeszcze Gerbertów i Kamienna G. Głw do poprawy.

16
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Lutego 2019, 17:00:44 »
Wiem, wiem... Dużo jest takich krzywizn jeszcze. Gondolin wydłużony o 100m (całość ma koło 300m), bardziej się nie dało, bo z jednej strony łuk a z drugiej zbyt dużo grzebania z terenem itd. Zmieniłem nazwy na tę które zaproponował @DzordZ

17
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Lutego 2019, 01:05:44 »
Ciąg dalszy załączników :)

18
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Lutego 2019, 01:04:48 »
Ohoho... Nic tu się nie działo od kwietnia.. Trzeba pokazać co się zmieniło bo nie każdy obserwuje stronę na facebooku ;)

Trochę pisania będzie dzisiaj :)

Zacznę od całokształtu, jak widać na mapce przybyło trochę torów, parę miejscowości i wiele nowych pomysłów... Muszę się trochę ograniczyć bo jak tak dalej pójdę to nigdy niczego nie skończę :D

To teraz po kolei:
Zał. od 1 do 4 - Tutaj jeszcze nie dotarłem z pracami, narazie wstępnie ułożone tory, i wstawione semafory, 1. Moczodoły, 1.1 Stacja b/n 2.Moczodoły 3.Lelów 4.Zawady
Zał 5 - Suchowola Płd. - tutaj już powoli coś się dzieje, perony w trakcie tworzenia, jeszcze bez tekstury.
Zał 6.1 - Suchowola Miasto - Zwykły peron. Dotąd AI dojeżdża bezproblemowo.
Zał 6, 7, 8 - Suchowola - Zdecydowanie najładniejsza stacja jaką udało mi się zrobić, do ideału jeszcze trochę brakuję ale już widać wstępny zarys.
Zał 9 - Orzeszów - Kolejna zwykła mijanka.
Zał 9.1 - Most na wjeździe do Mordek od strony Suchowoli, w samych Mordkach nic się nie zmieniło.
Zał 10 - Gondolin z lotu ptaka,
Zał 11 - 12 Gondolin - taka sobie ot stacyjka, też ładna okolica.
Zał 13 - 16 Gerbertów - końcowa, jedna z większych stacji. 15. Bocznice przy stacyjne, 16. Manewrująca siódemka,
Zał 17 - Przejazd chwilę przed Kusiętami.
Zał 18 - Most nad rzeką w Zalesiu, w tle widoczna stara linia. Zalesię się także nie zmieniło.
Zał 19 - Jackowo - mijanka, trochę większa niż Zalesie.
Zał 20 - Wilków - tutaj się zaczyna dużo torów :D
Zał 21 - Wilków towarowy - torowisko już po wielu poprawkach, lecz nadal dużo do roboty zostało
Zał 22 - Odnoga do huty od strony Wilkowa Towarowego,
Zał 23 - Tam w prawo też coś będzie, ale jeszcze nie wiem co ;)
Zał 24 - Lokomotywownia w Wilkowie Głównym, obrotnica niestety działa tylko dla 2 torów :( Nie mogę sobie z tym poradzić.
Zał 25 - Wilków Główny - tu w przyszłości chciałbym żeby była hala dworcowa, ale jeszcze zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zał 26 - Wjazd do Wilkowa Głównego od strony Wilkowa Towarowego.
Zał 27 - ZNTK lub oddział Intercity, takie mam plany, zobaczymy, tak jak z halą :)
Zał 28 - 29 - Od Wilkowa Głównego chciałem zrobić coś na wzór CMK. Może nawet nie razem z Górami, ale osobną scenerie z tego zrobić. Zobaczymy...

Taaa, planów jest dużo, czasu jest mało, chęci z czasem też przemijają i trzeba sobie zrobić dłuższą przerwę. Dużo jest na pewno jeszcze do zrobienia przy samym torowisku, nie wspominając już o drogach. Największym problemem jest i tak tworzenie terenu, bardzo dużo czasu trzeba, żeby to jakoś wyglądało, z czasem im bardziej się rozpracowuje 3dsa tym łatwiej to idzie. No, ale i tak już wystarczająco napisałem... Dzisiaj wyjątkowo nie mam żadnego problemu :) Choociaż..
Mam pytanie w Zał.6 i 7 i 8 te podsypki takie zepsute są, jedna jaśniejsza, druga prawie czarna... Tylko na "szejderowym" exe taki dziwnie jest :( Od czego to zależy?


19
Gdzieś w górach...

20
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 25 Kwietnia 2018, 19:25:24 »
Ahoj!
Jako, iż nie wszyscy mają Facebooka, lub nie obserwują mojej strony, na której to co parę dni pokazuje nowości. Więc wrzucam tutaj większość screenów ze strony, oraz standardowo mam pytanie.

Rozkład się przewija, semafory działają, AI ładnie się zatrzymuje przy W4, tylko jest pewien problem z W27. Ustawia on szlakową 80km/h, ale tylko na torze do którego jest przypisany. Za nim, gdy niema przypisanego rozkładu AI znowu rozpędza się do V max loka. Czy trzeba ustawiać ręcznie velocity dla każdego toru na całym odcinku?

I przy okazji zapraszam wszystkich na moją stronę https://www.facebook.com/gorymaszyna/

Sayonara

Edit: Mały błąd w mapce już poprawiony
Edit2: Jeszcze jedno, czy da się coś zrobić aby drzwi w wagonach otwierały się automatycznie po starcie scenerii?

21
Na warsztacie / Sceneria "Góry"
« dnia: 06 Stycznia 2018, 00:59:26 »
Cześć!

Ostatnio zacząłem bawić się 3ds-em i zrobiłem taką oto scenerie. Jest ona obsadzona w większości w górach. W przyszłości myślałem aby trasa miała aż 4 wersje. Przed remontem w lato oraz w zimę i po remoncie również w lato i zimę. Jeszcze myślałem czy nie zelektryfikować całości lecz nie rozpracowałem jeszcze tworzenia w trakcji w ogóle. Długość na tę chwile to około 20-25km. Na tę chwile plik z terenem ma aż 30MB, ale z czasem postaram się go jak najbardziej odchudzić. Jak myślicie, jest sens ciągnięcia tego dalej czy raczej sobie odpuścić i zająć się czymś innym? Jak by ktoś chciał zobaczyć jak to dokładnie wygląda to załączam trasę na chwile obecną:















Strony: [1]