Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mk1991

Strony: [1] 2
1
Tabor / Odp: Błąd w En57 skm trójmiasto
« dnia: 28 Sierpnia 2022, 09:52:02 »
Czy ten temat nie powinien znajdować się w dziale "pomoc doraźna"?

2
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 03 Sierpnia 2022, 13:21:22 »
Nagrania zrealizowane i wysłane.

3
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 03 Sierpnia 2022, 12:59:01 »
Oczywiście. Mogę też dostarczyć nagrania gwizdków, mogę je nagrać na nowo, bo mam sporo nowych. Ok stenogram mam.

4
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 03 Sierpnia 2022, 12:48:16 »
Czy znalazło by się coś dla mnie?

5
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 21 Czerwca 2021, 20:25:26 »
Tak od mojej strony, to znaczy strony dźwiękowej. Koncertu rp1 tam się nie zrobi, bo jest to na poziomie td2. Na mnie dźwiękowo to co słyszałem nie zrobiło wrażenia totalnie. Maszyna obecnie przeżywa dźwiękową rewolucję. Od strony dźwiękowej z tego co słyszę SR jest gorszy. Podkreślam na podstawie tego co własnymi uszami słyszałem. TD2 się kłania. Nic lepiej.

6
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 22 Kwietnia 2021, 11:22:33 »
Zaraz poślę ci na privie, bo nie chce mi się tego pakować specjalnie w archiwum tu na serwer, nagrałem ci fragment na olympusie przez liniowe.

7
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 21 Kwietnia 2021, 12:35:58 »
Ja korzystam z takich syntezatorów na codzień i powinno się mieć jednak wykupionego. symulator Darmowy nie darmowy, ale syntezator powinien być wykupiony. Muszę sprawdzić, która ewa jest urzywana na stacjach, ale jeśli ta od vocalizera to ja mam licencję na wszystkie głosy od vocalizera.

8
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 13 Kwietnia 2021, 07:45:54 »
Mogę przysłać dźwięki otoczenia, posłałem furę materiałów transkeyowi, ale nic z tym nie robił, to mogę to pociąć i podrzucić komuś, kto to rozmieści zgodnie z  lokalizacjami. Mam to posegregowane porami roku co do miesięcy w jakich zostało to nagrane.

9
Na warsztacie / Odp: Udźwiękowienie SU45
« dnia: 10 Stycznia 2021, 21:34:22 »
Kolejna sprawa, popatrz na dźwięki pod kątem przesterowania. Szczegulnie trąbek. Co do kół, to zapomniałeś o tym, że w realu te koła bardzo brzęczały, trochę tak jak by miały przymocowane jakieś łańcuchy, albo jak by sypały się pieniądze, szczegulnie w SU46. Posłuchaj sobie filmików i wyciągnij wnioski. Wiele z dźwięków składanych, zamiest zaczynać i kończyć się naturalnie, są przerabiane przez dodanie czy fade out, fade in, czy też pitchowania. To nie jest dobra praktyka. Jeszcze nie sprawdzałem pętlenia się, ale zaraz się za to zabiorę, jak tylko wydzielę jakiegoś loka do testów praktycznych.

10
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 11 Października 2020, 13:01:41 »
Ok. już szykuję paczkę. Tamten projekt stoi już kilka lat i cisza. Chodzi mi oto że jeśli dysponują czymś do 163 to mogli byście z tego skorzystać.

11
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 11 Października 2020, 12:25:46 »
Dawno temu dawałem dźwięki do różnych czechów, cd136 też. Jak by co mogę złożyć paczkę tylko z dźwiękami do 163 i wysłać. Robiłem do to projektu gdzie miały być różne lokomotywy, ale chyba projekt padł, więc jak by co mam dźwięki dla cd152, 371, 163, 162 363.

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Kwietnia 2020, 16:57:51 »
Czy masz wypakowaną całość symulatora? Mam wrażenie, że nie wypakowałeś wszystkiego. Pliki o których mówisz są domyślnie dostępne, nie powinno ich brakować. Pamiętaj o archiwum określającym rodzaj twojego systemu operacyjnego. Powinno być w folderze głównym maszyny. Jaki masz system? x86 czy x64? Do tego jest tam archiwum.

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Lutego 2020, 23:10:40 »
Mam wrażenie, że na exe z 26 lutego jest gorzej. Teraz tną się nawet takie scenerie z jakimi problemu nie było, a wychodzenie na zewnątrz składu to koszmar. A jak już dwa składy się poruszają to horror. Nie mam już pomysłu co mogę zrobić. Jedyny pomysł jaki mi do głowy przychodzi, to wybór karty graficznej. Gdybym mógł zrezygnować w ini z używania karty on Nvidia, to było by lepiej. Wcześniej kiedy szło na intelu nie było czegoś takiego. Komfortu na krzyżowej nawet nie ma, totalna rozsypka. Nie próbuję nawet uruchomić l053 bo tam jest masakra, dodatkowo kiedy dzieje się coś z pogodą, np. deszcz na l053, to już mistrzostwo świata w rżnięciu. Po dźwięku jest to bardzo słyszalne.

14
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 06 Lutego 2020, 23:04:07 »
No tak, nie potrzebnie napisałem, ale nie wyczytało mi tego posta, a go szukałem. Tak przy olbrzymich lagach tnie dźwięk, dla tego powiedziałem @turbokiblowi, że muszę mu to nagrać. Bardzo dobrze widać to na przyciskach, potrafią chodzić jak by grzęzły. Myślałem że to wina dysku, to też przenosiłem go z dysku na dysk, mam dwa ssd i jeden hdd na każdym to się dzieje, nawet zewnętrznych pod usb 3.0 próbowałem. Podobne przycięcia się miewam w programie do kompozycji kiedy latencja siada, ale to raczej nie to. Komputer dam do przeglądu. System operacyjny raczej tu nie ma znaczenia?

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Stycznia 2020, 16:50:22 »
Bardzo dziwna sprawa. Czy ktoś z was dostał już blescreena przy exe eu07-x64_200107? Nie mogę dostarczyć logu, bo wygenerowało pusty plik txt. Tak było dwukrotnie. Zdarzało się też wywalenie z symka przy przechodzeniu w widok zewnętrzny. Najpierw rżnęło się niemożebnie a potem wypad, po prostu finnito bez komunikatu o braku odpowiedzi.

16
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Stycznia 2020, 13:17:24 »
No. I daje rady. Nowe szamyństwo poskutkowało. U mnie odrzutowiec odleciał i go nie słychać.

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 17:32:55 »
Nie jestem za powrotem do wcześniejszej koncepcji outernoise. Mam dowody w nagraniach, że szum to wózek a nie wagon sam w sobie. Wyobraźcie sobie sytuację w której za wagonem z wózkami posiadającymi koła obręczowane jest wagon np. Z1 z wózkami z kołami monoblokowymi. Różnica jest olbrzymia w brzmieniu. Co by uniknąć fazowania bo o to wam chodzi przecież, zmniejszył bym zasięg działania outernoise w obrębie składu, bo rzeczywiście jest to selektywnie słyszalne. Mogę załączyć nagrania gdzie będą wykazane dowody na to co mówię. A jeszcze jedno, trzeba coś zrobić z dźwiękiem hamulców, jakim cudem jest słyszalny w środku wagonu jak hamują wózki?

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:58:45 »
Podpisuję się pod tym wszystkim co mam pod ręką. Ostatnie zmiany sprawiły, że mój komputer wymięka. A nie jest zły. Chyba że są problemy z optymalizacją. Przy procesorze czterordzeniowym pamięcią ram 32gb i dyskiem ssd symulator ma olbrzymie problemy, to coś jest nie tak. Jeśli na mój komputer jest w stanie udźwignąć o wiele cięższe programy do kompozycji a z symulatorem ma problem...

19
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Października 2019, 17:10:00 »
Mam parę obserwacji. Zdaje się, że będą potrzebne kolejne zmiany w mehaniźmie odtwarzania stukotu kół. Po ostatnich zmianach na niektórych sceneriach zrobiła się totalna kaszana. Na przykład na Drawinowie. Słychać tak, jak by wszystkie koła uderzały jednocześnie. Dotyczy to loków i wagonów. Na linii 61 są miejsca gdzie brzmi to tak, jak by czteroosiowy pojazd nagle stawał się sześcioosiowym. Kolejna rzecz dotycząca dźwięku. Mamy problem z trąbkami od dawna ten sam, im szybciej jedziemy, tym większe jest wygięcie sampli, to słychać tak, jak pogiętą kasetę, mienia się częstotliwość. Im szybciej tym bardziej odczuwalna zmiana. Czy dało by się wprowadzić w ini możliwość wyboru karty graficznej? Od kiedy on ma korzystać z dodatkowej, zaczyna robić się sieczka, wszystko się tnie łącznie z przerwami w odtwarzaniu wszystkich dźwięków, przy okazji widać większą pracę komputera. To dziwne, bo specyfikacja jaką mam na lapku jest bardzo dobra, bo to laptop gamingowy. Procesor I7 szóstej generacji, 32gb ramu, symulator leży na dysku ssd, karta graficzna to z tego co pamiętam nvidia GFORCE 940m z 2gb własnej pamięci, więc raczej Nie powinno być takich cyrków.

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Września 2019, 21:06:41 »
Jak u nas manipuluje się hamulcem postojowym? Nie widzę wierszu poleceń dla niego w ini dla klawiatury.

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Lutego 2019, 22:19:29 »
W modelu elfa jest coś takiego, nie wystarczy tu komenda dla pozwolenia otwierania osobno każdej strony.

22
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Lutego 2019, 22:09:58 »
Co do drzwi, w elfie jest programator zgody na otwieranie drzwi, nie ma dwóch osobnych manipulatorów. Czy będzie można zrobić coś w rodzaju "lights" tak jak dla programatora świateł?

23
Symulator / Odp: Wymagania zalecane
« dnia: 24 Maja 2018, 01:24:59 »
Ja bym podniósł te wymagania, tym bardziej, że i laptopy sprzedaje się coraz mocniejsze, a i komputer nie zły można złożyć coraz mniejszym kosztem. Wielu użytkownikom nie starczało 4gb ram. Ilość tej pamięci podniósł bym do ośmiu. Teraz to standard jak patrzyłem na laptopy no i najfajniej było by ddr4. Procek I5, ze względu na pythona i bardziej wymagającą fizykę pojazdów. Cztery rdzenie. Zalecał bym I5 jeśli chodzi o intela, odpowiedniki na pewno się znajdą. Co do pamięci, najfajniej hulało by na ssd, próbowałem tego i są efekty, ale to tak gratis. Karta graficzna, to już według waszego uznania, ale 2gb własnej pamięci tak, to minimum.

24
Co powinno być według ciebie priorytetem w tym momencie? Tak myślę, że przydała by się interakcja z dyżurnym. To znaczy, że tak jak wcześniej eventy wywołują odpowiednie komendy wydawane przez dyżurnego, które musimy potwierdzić. Podczas prawdziwej służby dialogi nie odbywają się same. Kiedy skład stoi, można by podawać np. komendy pisząc chociaż. Podczas jazdy trzeba by wynaleźć inny sposób na odpowiedzi. Pisanie odpowiedzi przydało by się przy rozkazach pisemnych. Dopiero gdy symulator zarejestruje napisanie przez nas rozkazu dostaniemy zgodę na jazdę. Do tego trzeba by stworzyć coś w rodzaju trybu klawiatury. Gdyby chcieć pójść na całość można by uruchomić przy pomocy touchpadu cyfrowy podpis. Dla totalnego realizmu można by całość pisać ręcznie na touchpadzie, ale to już było by chyba przegięcie, bo symulator mógł by mieć kłopoty z odręcznym pismem.

25
Mam pewien pomysł. Mamy możliwość otwierania okien w pojazdach. Czy dało by się od strony otwartego okna podbić głośność wszystkich dźwięków oprócz radia? To samo tyczyło by się drzwi w wagonach.

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 25 Kwietnia 2018, 17:04:15 »
Mam propozycję. Dzisiaj wyposażyłem się w zewnętrzną kartę dźwiękową od Creative Soundblaster omni suround 5.1 i w obecnej sytuacji dziwnie to jest miksowane. Czy dało by się eksportować dowolnie 2, 3, 5 i 7 kanałów w zależności od tego co wpiszemy w ini? Chodzi o to, że skoro mamy pozycjonowanie dźwięków w sceneriach i w kabinie można by to pozycjonowanie wysyłać na odpowiedni system jeśli się taki posiada, a myślę, że może znalazł by się tu ktoś, kto by chciał tak spróbować.

27
Forum / Odp: Zmiana administracji
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 18:02:04 »
Ja uważam, że tak jak jest, jest dobrze. Niema bałaganu, nie ma sytuacji, w której wychodzi mnóstwo dodatków, które z sobą nie współpracują. Symulator prężnie się rozwija. Każdy robi to co potrafi daje swoją cegiełkę do rozwoju symulatora. Nie należy przejmować się malkontentami, którzy niczego nie wnoszą prócz pretensji.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Lutego 2018, 13:39:48 »
Podczas testowania nowych runningnoise dla 111A_v2 wpadłem na pomysł, by otwieranie i zamykanie drzwi w wagonach odbywało się w różnym czasie. Nigdy niema tak, by w wszystkich wagonach drzwi otworzyły czy zamknęły się jednocześnie. inaczej jest zdaje się, kiedy drzwi są odskokowo przesuwne. Tam z tego co zauważyłem można podać komendę zamykania. Robi to kierpoć. Chyba, że źle zauważyłem.

29
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 20:54:59 »
Witam.
To jest tylko moje zdanie, nikogo tu nie oceniam w żadnym razie. Moim zdaniem, nie powinno się prać brudów symulatora Train driver 2 na tym forum. Jeśli są konflikty to wyrażajcie swoje żale między sobą, nie chciał bym aby wprowadzać tutaj nie potrzebnie nerwową atmosferę.
Przerzucajcie się regulaminami, prawami autorskimi, ale nie tutaj. To, że wasze forum zostało zamknięte nie oznacza, że swoje kłótnie możecie przenosić tutaj.
Jednak powtarzam jeszcze raz, to jest moje skromne zdanie, które jako użytkownik mam prawo wyrazić.

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Grudnia 2017, 20:10:42 »
Witam. Mam dla was nie oficjalnie paczkę dźwięków dla outernoise wagonów pasażerskich.
Nie oficjalna bo samo exe nie jest zdaje się obowiązujące.
Teraz zajmę się dźwiękami dla wagonów towarowych.
http://eu07.pl/userfiles/20786/priv-outernoise_passengers.7z
Pozdrawiam.
P.S Poprawiłem głośności za cichych dźwięków.

Strony: [1] 2