1
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 10 Maja 2023, 22:31:38 »
Gotowiec starej dwojki z moich zdjec 120a, do wykorzystania w teksturach, licencja WTFPLv2. :)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czy jest jakiś sposób na ustawienie napisu w środku tablicy (przykład Drawinowa, przy kilku próbach: albo jeden z dwóch napisów w ogóle nie trafiony w tablicę, albo tak jak na załączonym obrazku - na jednej tablicy za nisko, na drugiej za wysoko)?Mapowanie tych tablic podzielone jast idealnie na dwie polowy jedna nad druga. Gorna polowa odpowiada za napis o wymiarach 3.1313m x 0.4939m, wysoko na scianie bocznej, dolna za napis o wymiarach 3.84m x 0.66m, nad oknami przy wejsciu do budynku. Stworz sobie najpierw osobne obrazki zachowujace w.wym. proporcje, gdzie to sobie wysrodkujesz, potem je zeskaluj do bokow 2npx i pozniej polacz na jednej teksturze wg podanego wyzej opisu mapowania. I jeszcze przy tworzeniu tekstur unikaj stosowania wygladzania czcionek pod ekrany LCD.
Nie mam innego pomysłu, poza nałożeniem drogi na wiadukt, jak ten problem rozwiązać.Tekstury drogi jako none nie zadzialaja?
scenery/2011r/5511radio.ogg
scenery/2011r/5514.ogg
scenery/2011r/61106.ogg
scenery/2011r/64040-oz.ogg
scenery/calkowo/ros88143radio.ogg
scenery/calkowo/ros88144radio.ogg
scenery/calkowo/ros88146radio.ogg
scenery/calkowo/ros88147radio.ogg
scenery/calkowo/ros88156radio.ogg
scenery/calkowo/ros88157radio.ogg
scenery/calkowo/rps58101radio.ogg
scenery/drawinowo/ekpe7104radio.ogg
scenery/drawinowo/ekpe7114radio.ogg
scenery/drawinowo/ekse5102radio.ogg
scenery/drawinowo/ekse5112radio.ogg
scenery/drawinowo/ikse1703radio.ogg
scenery/drawinowo/ikse1713radio.ogg
scenery/drawinowo/ikse7106radio.ogg
scenery/drawinowo/ikse7116radio.ogg
scenery/drawinowo/mppe71102radio.ogg
scenery/drawinowo/mppe71200radio.ogg
scenery/drawinowo/mppe77103radio.ogg
scenery/drawinowo/mppe77201radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj22151radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj22152radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj23143radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj32142radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj32148radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj33141radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj33142radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj33144radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj33145radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/roj33147radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/rpe23113radio.ogg
scenery/linia053/scenariusz_os/rpe32118radio.ogg
scenery/linia61/mroj21250radio.ogg
scenery/quark/roj1001radio.ogg
scenery/quark/roj1002radio.ogg
scenery/quark/roj1101radio.ogg
scenery/quark/roj1102radio.ogg
scenery/slimson/apm44315radio.ogg
# apt-get install cmake-gui git libglew-dev libglfw3-dev freeglut3-dev libxmu-dev libxi-dev libpython-all-dev libglm-dev libopenal-dev libsndfile-dev libluajit-5.1-dev libserialport-dev freeglut3 libpython2.7 libpng16-16 libopenal1 libsndfile1 libluajit-5.1-2 libserialport0 virtualenv
$ git clone https://github.com/eu07/maszyna.git
W biezacym katalogu zostanie utworzony katalog maszyna.$ make
Utworzony zostanie katalog bin z binarka, nalezy umiescic ja w katalogu symulatora i upewnic sie, ze ma uprawnienia pliku wykonywalnego.$ virtualenv linuxpython64
$ source linuxpython64/bin/activate
$ pip2 install pillow
EDIT 20190325: virtualenv odnosi sie do wersji Python 2.Autor oryginalnego modelu: | wasyl |
Autor zdjęcia i tekstury oraz modyfikacji modelu: | joey |
./info.txt | Ten plik |
./models/bochnia/blok1.t3d | Zmodyfikowany plik modelu |
./models/wasyl/blok1.t3d | Zmodyfikowany plik modelu - duplikat dla zachowania kompatyblilności |
./scenery/bochnia/blok1.inc | Zmodyfikowany plik include |
./scenery/wasyl/blok1.inc | Zmodyfikowany plik include z innymi progami załączenia oświetlenia niż w powyzszym - duplikat dla zachowania kompatyblilności |
./textures/bochnia/okno.mat | Plik mat |
./textures/bochnia/okno.tga | Nowa tekstura bloku |
./textures/bochnia/okno_normal.tga | Tekstura dodatkowa, do obsługi odbić otoczenia |
compressor:
{
soundbegin: [dzwiek_wariant1_start.wav dzwiek_wariant2_start.wav dzwiek_wariant3_start.wav]
soundmain: [dzwiek_wariant1_srodek.wav dzwiek_wariant2_srodek.wav dzwiek_wariant3_srodek.wav]
soundend: [dzwiek_wariant1_koniec.wav dzwiek_wariant2_koniec.wav dzwiek_wariant3_koniec.wav]
}
nie zmieszalo wariantow.
To gdzies w kernel32 jest, bez zadnych danych co tam mogloby byc nie tak :< Czy na poprzednich wersjach (0315 albo wczesniej) bylo poprawnie? Podrzuc tez jesli mozesz log.txtW 170315 i 170314b dziala to w porzadku. Zalaczam log.txt i errors.txt z tamtego crasha (baltyk.scn, misja SU45) oraz to, co wyswietlil mi wine'owy komunikat o bledzie.