Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - darekocur

Strony: [1]
1
Symulator / Sm42- bocznikowanie
« dnia: 17 Maja 2020, 19:46:28 »
Dlaczego bocznikowanie uruchomić można przyciskiem niezależnie od prędkości i pozycji nastawnika? W praktyce jest to na 6 lub 7 pozycji przy prędkości wyżej 33 km/h (jeszcze kwestia ustawień lokomotywy).

2
Bieżące Symulatorowe / Linia 61 misja tlk Szczecin - Zakopane
« dnia: 24 Marca 2020, 23:18:38 »
Zaczynam trasę i ruszam od stacji Czastary zauważam, że kilka przejazdów ma wskaźniki do zmniejszenia prędkości w8 (do 20km/h).
Są przejazdy, które posiadają tylko wskaźniki w9 bez uprzedzenia wskaźnikiem w8.
W jednym miejscu (przed Wieluniem?) ostatni SBL podaje sygnał „uprzedzający” o następnym „na stój”, a kolejny podane s2.
Rogatki uniesione w górze prawie wszystkie, jedne (tak prawidłowo jest?) skierowane na torowisko.

3
Jeszcze zapytam o szczegóły wypadku w Szymankowie: maszynista drezyny przejechał tarczę manewrową ustawioną tyłem, czy przodem i w jakim miejscu?
Tarcza była usytuowana w widocznym miejscu, czy obok innego „filaru” mostu lub latarni?
Infrastruktura a czytelność sygnałów w przestrzeni.
Jestem za tym aby był zakaz „zaśmiecania” infrastruktury kolejowej reklamami przy semaforach, tarczach.
Przestrzeń przy wskaźnikach, urządzeniach podających sygnały powinna być „czysta” dla stworzenia większego komfortu w przestrzeni, w której obecnie roi się od nadmiaru bodźców (nie odnoszę tego do Szymankowa ale ogólnie).
To tak jak przy szlaku kolei wysokich prędkości, czy przy autostradach musi być dużo wolnej przestrzeni, ze względów bezpieczeńtwa.
Przejrzystość terenu, czytelność sygnałów- prosta i nie rozpraszająca nadmiarem bodźców.
Takie moje zdanie tylko...

4
Tabor kolejowy / Sterowanie światłami - EN57AKŁ
« dnia: 04 Lutego 2020, 07:48:41 »
Nie mogę uruchomić świateł. Dlaczego?

Strony: [1]