Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rysiekchaszcz

Strony: [1]
1
To wszystkim co się męczyli z moimi mostami a i pozostałym też - Wszystkiego najlepszego w nowym Roku

2
@Stelle  OK popracuję nad tym. W tej chwili zmieniłem mapowanie  zmniejszył mi wagę pliku a efekt ten sam
@stelle i @tmj - popracuję nad waszymi uwagami.

P.S. Po uwagach zmniejszyłem z 1680 obiektów do 12 :-)


3
Przedstawiam nowe mosty kratownicowe.
Załacznik zawiera konstrukcje stalowych mostów kratownicowych wzorowanych
na mostach z linii Kłodzko - Wałbrzych. Nie są dokładną kopią ale odwzorowują ich budowę.
Mosty  są wykonane  w czterech konfiguracjach:
1. Most dwutowowy, dwa tory czynne
2. Most dwutowrowy z jednym torem rozebranym
3. Most jednotorowy ale przęsła pod dwa tory
4. Most jednotorowy.

Długość mostów: 82.7 metra, zawiera dwa przyczółki -16.6 m od główki szyny,
oraz dwie podpory -30 metrów od główki szyny. Punkt zaczepienia na jednym z przyczółków.
w/g wzoru z załącznika.

http://eu07.pl/userfiles/10233/test-most.zip

Po rozpakowaniu odpowiednie katalogi wrzucić do maszyny.
Proszę o uwagi i możliwe poprawki.

P.S. Odległość między osiami torów w przypadku mostu dwutorowego 4.115 metra



4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 11 Grudnia 2017, 18:49:46 »
Musiałbym pogadać z Czechami . To nie problem gdyż znam dobrze maszynistów CD i dyżurnych. Wyjaśnią mi o co chodzi i jak to działa. Parę razy jechałem z Ostravy
vlakiem do Cieszyna w starej 460 i widziałem jak to działa. Zainteresuję się i jeszcze dzisiaj napisze do Borisa (maszynisty z CD)

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 16 Listopada 2017, 21:16:41 »
Dzięki tego mi brakowało. Ostatnio nie mam czasu się zająć ale już kończę testową scenerię CD gdzie jest 5 stacji plus 1 podg oraz przejście graniczne do PL i jedna stacja w PL

6
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 15 Września 2017, 13:50:44 »
Jeżeli tak, to trzeba byłoby zmieniać kierunek jazdy na stacji Rudnica.
Układ torowy stacji Rudnica:
Układ torowy stacji Rudnica został przebudowany w sposób ze wybudowano tor lącznicowy umożliwiający jazdę z Kostrzyna do Gorzowa i odwrotnie bez wjazdu na stację Rudnica. Na łącznicy powstał peron wraz z malutkim budynkiem dworcowym który stoi do dziś  (posesja prywatna).

Budynek dworcowy jeszcze tam był z czasów powstania Kleinbahn. Wybudowany był tylko łącznik i peron. Zapodałem koledze plany st. Rudnica przed i po przebudowie.

7
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 03 Września 2017, 08:48:56 »
Lemierzyce - niestety zdjęcia nowe ale nie robione pod tekstury ale może przydadzą się.  Foto-Lemierzyce
Plan st. Krzeszyce w czasie jak była czynna.
Oraz st. Rudnica przed i po zamknięciu.

8
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 02 Września 2017, 11:11:58 »
Chciałbym wtrącić tutaj swoje trzy grosze :-)
Linia 414 na całym odcinku została wyremontowana przed 1990 rokiem gdzie na odcinku Gorzów Zieleniec - Rudnica na odcinkach prostych był nawet tor bezstykowy. Odcinek Rudnica - Chyrzyno jako tzw Kleinbahn posiadał gorszy profil a więc mniejsze promienie łuków i ostrzejsze zjazdy czy podjazdy. Cała linia po remoncie wyposażona była w podkłady strunobetonowe i szyny S49 na tłuczniu. Jedyną stacją techniczną była st. Krzeszyce która posiadała dwa tory główne plus 2 ładunkowe. Semafory kształtowe tylko wjazdowe, tarcze ostrzegawcze stałe. Były ustawione 3 semafory wyjazdowe (jeden sobie leżał) ale nigdy ich nie uruchomiono.
Pozostałe st. to Rudnica gdzie od toru szlakowego odgałęział się tor do dawnej stacji wraz z żeberkiem ochronnym. Kołczyn jeden tor boczny z rampą zabezpieczony Wk. Lemierzyce Gaj jeden tor boczny do spichlerzy też zabezpieczony Wk Słońsk z trzema torami bocznymi zabezpieczone Wk. Wjazd do st. Gorzów Zieleniec semafor B jednoramienny - wjazd tylko na tor 2. Chyrzyno sem wjazdowy 4 komorowy ustawiony po lewej stronie toru przed samym skrzyżowaniem z drogą DK22. Dwa przejazdy z SSP jeden w Łagodzinie a drugi na drodze DK22 w Debokierzu niedaleko przystanku Krasnołęg. Dla mnie było by ładniejsze odtworzenie w starszej wersji z czynną st. Rudnica i oblotem składu w celu zmiany kierunku. Jak by co to służę planami. Skąd znam tą linię ? Mimo że w profilu mam Cieszyn to jestem rodowitym Gorzowianinem a w Krzeszycach pracowałem parę miesięcy jako dyżurny ruchu do czasu zamknięcia tej stacji. :-)

9
Na warsztacie / Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 11:56:08 »
Przedstawiam wersję testową semaforów, wskaźników i sieci trakcyjnej Ceskich Drah. Krótki opis w pliku Readme.txt
Test CD

10
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 24 Lipca 2017, 18:00:40 »
Przydało by się.  Cały czas w miarę wolnego czasu robię CD. Ostatnio po testach zmieniłem na kolory fabryczne, poprawiłem wersje bazowe i teraz tworzę semafory itd.  Wstępny opis sygnalizacji CD Opis pdf

11
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 18 Lipca 2017, 12:26:53 »
Zamieniłem tak jak proponowałeś i jest OK.
Cytuj
node 800 0 (p1) model 0 0 0 0 /cd/glowice/s5pzcbp.t3d none lights 0 0 1 0 0 endmodel     //glowica 5 komorowa
node 400 0 none model 0 0 0 0 /cd/maszty/maszt5s.t3d none endmodel   //maszt dla 5 komór bez manewrow

Teraz biorę się za pozostałe czeskie sygnalizatory i wskaźniki. Niektóre są bardzo ciekawe.

Dzieki i jeszcze raz dzięki :-)

PS

Nowy link do paczuszki :-)

http://eu07.pl/userfiles/10233/test-signal_CD.zip

Strony: [1]