Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - youBy

Strony: [1] 2 3
1
Poprawka już na repo - dla nie DieselEngine dawał mnożnik 0 (bo przez chwilę była suma), a powinien dawać 1 (bo jest iloczyn).

2
Nie, trzeba to ustawić w pliku odnoszącym się do konkretnej sztuki taboru. Można się przy tym posiłkować rainstedem, który po kliknięciu na miniaturkę podaje podkatalog i nazwę pliku.

3
Pliki o rozszerzeniach fiz można znaleźć w podkatalogach katalogu dynamic.

4
W dzisiejszym uaktualnieniu Szamyna Kroliq Edyszon czyli szereg modyfikacji przygotowanych przez youBy:
- funkcjonalnosc, turbokible dysponuja teraz dzialajacym tempomatem
Jeśli tempomat ma tylko jedno nastawienie (SCPN=1) oraz jest podany wpis SpeedCtrlATOF=1 (flaga bitowa warunków samoczynnego wyłączania tempomatu ma 1), to jakiekolwiek ruchy nastawnikiem jazdy spowodują wyłączenie tempomatu.

Oprócz tego do dyspozycji jest dodatkowy wpis: EIMCtrlAddZeros=Yes, który powoduje, że w asynchronach dla nastawnika domyślnego mamy dodatkowe pozycje: 0 jazdy (dostępne na 1 pozycji nastawnika jazdy) oraz 0 hamowania (dostępne na 1 pozycji hamulca dodatkowego). Pozycje te w założeniu mają wdrażać odpowiedni tryb pracy pojazdu, ale bez zadawania siły pociągowej lub hamowania.

- funkcjonalnosc, dodane mozliwosci konfiguracji nastawnika do elfa (ale szczegoly bedzie musial podac sam autor bo ja sie nie znam i nie wiem o co tam chodzi :v
Zadajnik teraz ma dwie fazy pracy, które są konfigurowane parametramiIniCDelay=X SCDelay=YPo przestawieniu na pozycję zmniejszania/zwiększania jazdy/hamowania następuje zmiana nastawy o 1%, następnie jest przerwa trwająca X sekund, po czym nastawa zmienia się z prędkością Y na sekundę (wartość w liczbach rzeczywistych, a nie w procentach).  Dla elfa X powinno wynosić 1.0, natomiast Y wynosi ok. 0.15.
Prędkość zadawania nie dotyczy szybkiego zejścia, tj. natychmiastowego zerowania jazdy na pozycjach 0 i 1 oraz natychmiastowego zerowania hamowania na pozycji 4. Na tych pozycjach pierwszym krokiem jest wyzerowanie nastawnika z poprzedniego trybu.

5
W fizach trzeba ustawić InitCtrlDelay=1 IniCDelay=1.0 SCDelay=0.15

6
Poszukuję, chcę zrobić / Fizyka Elfów - hamulce
« dnia: 04 Maja 2019, 10:37:43 »
Potrzebuję trzech informacji, które dotyczą hamulców w Elfach. Najliczniejszy jest czteroczłon 22WE/EN76, więc będzie on chyba najbardziej reprezentatywnym przykładem.
1. Jakie ciśnienia są w cylindrach hamulcowych przy hamowaniu pełnym służbowym pustego pojazdu (czyli nastawione -100% na postoju)? Najlepiej zdjęcie z ekranu hamulców, ale wystarczy informacja z manometru w kabinie.
2. Jakie ciśnienie są w cylindrach hamulcowych przy hamowaniu nagłym pustego pojazdu (może być wdrożone na postoju - z któregoś zadajnika lub grzyba)? Uwagi jw.
3. Ile maksymalnie siły hamowania ED wytwarza elf przy zadaniu -100% przy małych prędkościach? Według charakterystyk powinno być po 64 kN na wózek, natomiast chciałbym to zweryfikować.

Na zachętę wrzucam film obrazujący symulację pracy hamulca Elfa po ostatnich zmianach.

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2019, 06:41:58 »
Wpis sound.volume.radio musisz dodać sobie we własnym zakresie do eu07.ini.

8
Bieżące kolejowe / Odp: ETCS na E30
« dnia: 17 Kwietnia 2019, 21:52:21 »
Dalej jeżdżą 130km/h. Dlaczego? No tego właśnie nie wiadomo.
Ja bym sobie nie robił nadziei, że ETCS spowoduje jazdę pociągów osobowych z prędkością 160 km/h. Zawsze to złotówka różnicy na pociągokilometrze.

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkościowa zagwozdka
« dnia: 14 Kwietnia 2019, 21:45:42 »
Odkąd sygnały na semaforach zostały uzależnione z położeniem rozjazdów na drodze przebiegu.

10
Nie potwierdzam - dołączam screen z ostatniego exe z wątku.

11
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana napięcia na linii trakcyjnej
« dnia: 15 Marca 2019, 18:14:58 »
Event Voltage - https://wiki.eu07.pl/index.php/Obiekt_event#voltage - przykładowe trzy powinny już być w pliku td.scn.

12
A na Steamie nie można dorzucić moda jako "Polish Rail Real +18 MOD" z ograniczeniem wiekowym?

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 10:12:14 »
Teraz w RJ znowu jest enigmatyczne obc.lok. Exe liczy rzeczywistą masę pociągu z ładunkiem i ew. odejmuje masę lokomotywy czynnej.

14
Bocznica / Odp: Wagon pierwszy
« dnia: 08 Lutego 2019, 19:47:08 »
Do jakiego Wagonu wsiedliście jeśli chodzi o pociągi lokalne albo aglomeracyjne?
Najbliższego.

15
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Lutego 2019, 17:20:34 »
Jak rozumiem do Kamiennej Góry będą jeździć wyłącznie motoraki, ew. pesobusy?

16
Inne niekolejowe / Odp: Smartphone do 500PLN
« dnia: 19 Grudnia 2018, 19:43:17 »

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zadanie 1
« dnia: 25 Października 2018, 08:20:50 »
Zepsułeś zabawę :< Trzeba było użyć jakiegoś niewidzialnego koloru do pisania czy coś.

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zadanie 1
« dnia: 23 Października 2018, 22:55:44 »
Nie, tabor musi być odłączany na postoju i zabezpieczony przed zbiegnięciem.

19
Bieżące kolejowe / Odp: Powstaje polski odpowiednik VagonWEB
« dnia: 23 Października 2018, 21:27:33 »
I dostaje między oknami, bo podziałka foteli nie zgrywa się z fotelami?

20
Symulator / Odp: MaSzyna a format obrazu 21:9
« dnia: 30 Września 2018, 12:51:53 »
Tak.

21
Inne niekolejowe / Odp: OMSI 2
« dnia: 09 Września 2018, 19:05:21 »
Nie potwierdzam, nie zaprzeczam.

22
Symulator / Odp: MaSzynowy WRJ wszystkich scenariuszy
« dnia: 06 Września 2018, 18:25:58 »
W zasadzie lepiej zrobić to w układzie klasycznym strona po stronie. Wtedy każdy sobie wydrukuje jak chce, np. w formie broszury, jednostronnie, dwustronnie zbindowane albo na rolce.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Porównanie Elfa, Darta i Flirta 3 PKP IC
« dnia: 04 Września 2018, 13:03:14 »
Z Warszawy do Skierniewic? Nie sądzę ;)

24
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 21:48:36 »
Ja nie, ale może ktoś inny. Mam nadzieję, że pomogłem i dostanę łapkę w górę.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Sierpnia 2018, 19:00:32 »
Przycisk odluźniacza powoduje tylko i wyłącznie wypływ powietrza ze zbiornika sterującego (względnie komory sterującej). Cała magia z ciśnieniem w cylindrach i hamulcem ED to kwestia wtórna - mniejsza różnica ciśnień (a wręcz jej brak) między PG i ZS powoduje obniżenie ciśnienia na wyjściu zaworu rozrządczego (Cv lub STV), co przesterowuje działanie sterownika TUHEX hamulca elektrodynamicznego. Kwestia braku ciśnienia w cylindrach to pochodna działania TUHEXa, który odcina cylindry hamulcowe od zasilania w powietrza (nie wiem, czy bezpośrednio, czy przez przekładnik).

26
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 09 Sierpnia 2018, 23:09:32 »
Kolego. MaSzyna jest murem za Kolejowym Klubem Sportowym, więc z łaski swojej nie promuj tu reprezentacji Wojska Polskiego.. :)
Kolego, już po Ciebie jadą...

27
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 09 Sierpnia 2018, 23:01:52 »
Ale o co chodzi? .___.

28
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm vs grywalność
« dnia: 07 Sierpnia 2018, 21:04:39 »
Symulacja zderzeń i uszkodzeń taboru w ich wyniku są poza zakresem symulacji i przyjętym modelem fizyki.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 13:53:49 »
Jazda we dwóch  to nie jest system, mimo, że jest bezpieczniej...
A już wiesz, że jest? Ministerstwo dopiero się zastanawia i będzie sprawdzać, bo istnieją pewne przesłanki, że niekoniecznie.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 12:42:19 »
Czemu jest 130km/h a nie np. 140km/h z jakiego powdu akurat 130km/h nie wiem,
Vmax dla EU07/EP07/ET22/ET41 to 125 km/h. Przypadek? Nie sądzę ;)

Strony: [1] 2 3