Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - robert357

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 25.10 - problemy
« dnia: 27 Października 2025, 23:13:47 »
Najlepiej instalować na czysto, zwłaszcza teraz, gdy zachodzą większe zmiany niż dodawanie nowych assetów.

2
Forum / Odp: Rekord
« dnia: 27 Października 2025, 18:37:08 »
Permbanować konta z pierwszym postem na forum, który się znajduje w dziale TD z pytaniem typu "czemu nie działa". Cyk fajrant.

3
Symulator / Wersja archiwalna
« dnia: 26 Października 2025, 13:32:49 »
Jako, że zmieniły się wymagania do najnowsze paczki, czy jest planowane dodanie poprzedniej jako archiwalnej wersji do pobrania?

4
Bocznica / Odp: Malowania do vectrona
« dnia: 26 Października 2025, 13:00:22 »
Z pierwszym się zgodzę. Z drugim - test dodatków to nie jest pobieralnia...

5
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 25 Października 2025, 00:46:47 »
Nie chce brzmieć jak męczybuła, ale nadal dach betonowca wygląda na jakiś mały. No ale już tam, zrobić, wstawić, sprawdzić i zawsze można później poprawić, bo model jest notabene prosty.

Jeszcze jedna opcja mi przychodzi na myśl. Zrobić ripa obiektu 3D z map googla i sprawdzić na nim proporcje (o ile są w jakimkolwiek stopniu wymiarowe jeżeli chodzi o wysokość).

6
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 23 Października 2025, 23:49:57 »
Z daszkiem ptaszkowym zaznaczyłem na obrazku o co mi chodzi. Na modelu wygląda jakby oba były równe ze sobą.

Co do betonowca, to możliwe że ścianki są za wysokie, stąd podpory i dach wygląda na ściśnięte. Na zdjęciu widać, że sięga on do pasa, a szczyt dachu powinien być na ~3,5-3,8 metra bazując na zdjęciu podesłanym wyżej. Kolumna dachu powinna mieć ~2 metry (mierząc od wysokości peronu wszystko).

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Betonowiec na peronie 7 jest niesymetryczny (koniec peronu się zwęża w przeciwieństwie do peronu 6). No i sam dach nie jest płaski jakby co, jest to miska.

7
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 23 Października 2025, 22:52:00 »
Może to wina perspektywy, ale ten tylny daszek powinien być bardziej zadziorny oraz węższy (nie wystaje tak jak dach nad schodami).

Drugie przejście zaś jakieś przymałe wygląda, głównie dach. Jest też jakby za nisko?

8
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 22 Października 2025, 23:14:05 »
Najpierw lepiej poprawić ogólny model, by sobie nie robić dodatkowej roboty.

9
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 21 Października 2025, 22:32:43 »
Z moich badań detektywistycznych chyba wiem co się stało - ptaka obrzezano. Z powodu braku tylnej części wygląda przykrótko (zaznaczone na czerwono). Stąd też nie zgadza się liczba "okien" (zaznaczone na zielono). W takim stanie model powinien mieć ~9,5 metra długości.

10
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 21 Października 2025, 18:37:34 »
Górny pasek co zawsze zostaje przypomina mi czasy toolbarów w ilości 10. Nie mówiąc o tym, że strona jest ciemna, a pasek zmienia się w biel. Instrukcja schowana w rozwijającym się "o symulatorze" i chyba tylko tam zamiast na widoku. Dwa przyciski do pobierania, tak aby powspominać loterię ze stron z torrentami. Po zeskrolowaniu rozwleczonej niepotrzebnie strony mamy na samym dole powielone linki razy dwa, co daje nam z zawsze widocznym paskiem - 3 różne miejsca by wejść na forum, a do discorda aż 4 na stronie "o symulatorze" 4 u la la.

Jest takie słowo w angielskim, generic.

Jakby co, to nie pluję jadem za zrobienie strony. Jedynie współczesny styl projektowania stron wywołuje u mnie podwyższone stężenie kwasu w żołądku

Wywalić górny pas, który zostaje zawsze na wierzchu, ścieśnić by nie było tyle zbędnego przewijania (tyczy się to każdej strony) i uporządkować rozsiane wszędzie te same linki i byłoby gites.

11
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 20 Października 2025, 16:06:14 »
Elegancko, tylko trzeba będzie mieć na uwadze mocne LODowanie.

12
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 17 Października 2025, 01:47:03 »
Właśnie że jest, bo ta opcja ma na celu głównie ukrycie pewnych pojazdów przed wzrokiem nowego gracza. Więc czy to jest "pojazd archiwalny" czy "pojazd przeznaczony dla AI" nie ma znaczenia i nie powinno mieć, bo zaraz będzie "a co z X bo w sumie nie pasuje tu i tu, to może dajmy kolejną grupę" albo "no to jak już są dwie grupy, to jeszcze można byłoby dać dla tych z niską rozdzielczością tekstur". Zwłaszcza, że nie ma tego aż tyle tak naprawdę. Jedna opcja, jedna grupa, jedno kliknięcie!

13
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 16 Października 2025, 14:14:51 »
Zmienić nazwę "Ukryj pojazdy archiwalne" na "Tabor przeznaczony dla AI" i tam to wszystko wrzucać.

14
Forum / Odp: Rekord
« dnia: 14 Października 2025, 22:31:57 »
No bo niestety TD jest dla większości zwykłym PD pobieralnią dodatków

Nie dałoby się coś z tym zrobić sensowniejszego? Ukryć dział dla gości lub zablokować dla nowych kont?

15
Forum / Odp: Rekord
« dnia: 14 Października 2025, 16:14:11 »
Według statystyk to:
- ilość wejść trzyma się na tym samym poziomie od 2020 (pierwszy większy skok był w 2017),
- najwięcej nowych użytkowników było w 2010 i 11, od 2021 jest mniej więcej tyle samo rocznie,
- z szybkiego przeglądu najnowszych użytkowników to wielu się zarejestrowało i zalogowało na 5-10 minut, jest też trochę takich co się zarejestrowało bez logowania (najbardziej podejrzane), jednak jeden użytkownik trochę zdradza, skąd mógł się pojawić taki duży skok nowych użytkowników :P

16
Forum / Odp: *Propozycja* - nowe działy podrzędne w "Na Warsztacie"
« dnia: 13 Października 2025, 01:10:57 »
Forum dostało nowe działy przed GTA6 :o

17
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 03 Października 2025, 21:18:36 »
Czy załadowałeś scenerię chociaż raz? Czy w między czasie wrzucałeś jakieś poprawki do scenerii?

18
Forum / Rozjechany styl
« dnia: 02 Października 2025, 15:30:59 »
Mały błąd znalazłem. Gdy się kliknie w listę osób co polubiły post (gdy jest "i jeszcze x osób lubią to") to się zmienia wygląd całej strony i tak zostaje aż nie przeładujemy strony. Dodatkowo "ą" się nie wyświetla poprawnie w okienku "użytkownicy, którzy to lubią".

19
Forum / Odp: Przerwa od twórczości.
« dnia: 01 Października 2025, 21:44:55 »
Solidny odpoczynek od czegokolwiek to podstawa. Miłego urlopu :)

20
Na warsztacie / Odp: MaSzyna - paczka całościowa beta
« dnia: 30 Września 2025, 00:46:56 »
W opcje świateł starter nie ingeruje, no chyba że przez opcje "dodatkowe efekty szejderów" ale wątpię, albo podczas pierwszego uruchomienia, w co też wątpię. Już ktoś inny miał z tym problem na angielskim forum i tam przykładowo miał wpisaną mniejszą wartość (4 bodajże).

21
Na warsztacie / Odp: MaSzyna - paczka całościowa beta
« dnia: 30 Września 2025, 00:35:10 »
Czasem tak się dzieje (może wina najnowszego sprzętu? kij wie). Można byłoby wrzucić tą informacje do FAQ w dokumentacji.

22
No z tym alfabetem to wygląda jakby ktoś z branży lotniczej się dostał na kolejnictwo, albo gdzieś usłyszał jak się tam przekazuje informacje bez zadania sobie pytania "czemu". Podczas analizy będzie "pociąg tango majk eko pięć siedem dwa dwa osiem zero..."?

23
Pomoc doraźna / Odp: Sygnalizacja manewrowa Tb1
« dnia: 21 Września 2025, 19:25:38 »
Nie ma scenariusza który nie puści dalej jak się nie ustawi odpowiedniego oświetlenia. Jaki to scenariusz?

24
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 21 Września 2025, 18:41:38 »
Żeby nie robić syfu w innym wątku - co do bindów. Propozycje są dwie.

1. Połączyć niektóre opcje klawiszy w zależności od typu przełącznika. Przykładowo przyciemnienie poprzez przełącznik jest obecnie pod Ctrl+L. Więc dla programatora byłoby to też Ctrl+L do pozycji następnej i L dla poprzedniej (styczniki dałoby się na jakiś inny klawisz, chociażby K). Tak samo można byłoby zrobić z odbierakami prądu i innymi podobnymi (obecnie programator ma przypisane oddzielne bindy, gdzie O i P mogłoby działać jako pozycja następna i poprzednia).

2. W moim odczuciu lepsze rozwiązanie - dodać możliwość przypisywania tych samych klawiszy do kilku opcji na raz. Lepsza, bo w razie czego zawsze można bindy zmienić, bez potrzeby przepisywania i zmieniania niczego w EXE. W taki sposób można sobie ustawić, przykładowo O i P dla indywidualnych przełączników jak i programatora. Dla zainteresowanych jak to by wyglądało w praktyce jest taka darmowa gierka War Thunder.

25
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« dnia: 17 Września 2025, 23:55:25 »
Dokończyć dopasowywanie terenu pod tory najpierw, bo naprawdę można sobie narobić niepotrzebnej roboty i frustracji.

26
EU07 Simulator English forum / Odp: Multiplayer
« dnia: 17 Września 2025, 23:40:12 »
Multiplayer is rather simple and isn't that much developed at this moment. Desync will always happen between players, mostly when they are far away from each other. Some say there is a trick to negate that desync by having open window with train data of the other player.

27
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 16 Września 2025, 21:06:00 »
Dokładnie tak, tooltipy od czego jest lampka i ewentualnie co dany stan oznacza. Myślałem też nad manometrami i amperomierzami ale tam unikalną nazwę mają tylko wskaźniki, więc to raczej odpada.

28
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 14 Września 2025, 19:37:58 »
Nie jestem pewien czy to było poruszane, bo tych wątków z nowym EXE było kilka, czy byłaby możliwość dodania napisów po najechaniu na kontrolki, w takim stylu jak obecnie jest z przełącznikami i wajchami? Tutaj myślę głównie o obcokrajowcach. W debugmode po najechaniu na kontrolkę w większości kabin pojawia się unikalna nazwa, więc teoretycznie to można byłoby użyć by wyświetlał się odpowiedni napis. Oczywiście problematyczne byłyby kabiny jak np. w ET41 gdzie tylko zapalone mają nazwę lub w ET21 gdzie wszystkie mają taką samą nazwę bez względu na ich stan.

29
Symulator / Odp: Uruchomienie MaSzyny w systemach innych niż Windows
« dnia: 13 Września 2025, 22:18:46 »
Rainstead też nie bangla? Zawsze mógłby być jako alternatywa na linuxie.

30
Symulator / Odp: Uruchomienie MaSzyny w systemach innych niż Windows
« dnia: 13 Września 2025, 22:05:05 »
Starter w wine nie bangla?

Strony: [1] 2 3 ... 9