Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nicolass

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
91
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 01 Lipca 2004, 21:54:12 »
W opcjach można ustawić wszystko... i to czy chcemy jeździć z patykami czy bez...

92
Forum / Przerwa wakacyjna
« dnia: 28 Czerwca 2004, 21:06:35 »
Jestem za moderowaniem... ale swojej kandydatury nie zgłaszam bo chyba pare osób (z wyższych kręgów) mniema że się do tego nie nadaję ;)

To by sprawę rozwiązało!

93
Inne niekolejowe / Symulator Tramwaju - Reaktywacja
« dnia: 05 Czerwca 2004, 20:19:43 »
Facet przegiął... linka mógł dać...

94
Poszukuję, chcę zrobić / TRASA POZNAŃ-KLUCZBORK
« dnia: 02 Czerwca 2004, 00:59:03 »
Mi tam ten "dowód chamstwa polskiej młodzieźy" podoba, przecierz tak każdy budynek stacji wygląda... w całej Polsce...

95
Na warsztacie / Nowa wersja loadera START.EXE
« dnia: 21 Maja 2004, 08:58:52 »
A może zrobić w tym obrazku co go się ogląda podczas ładowania, okienko na logi z konsoli? Chyba, że jakiś pasek postępu lub licznik % dało by się zrobić, bo to by było w sumie lepsze.

96
Na warsztacie / SM03
« dnia: 15 Maja 2004, 21:23:21 »
Ta wersja symka już będzie rozwijana tylko w stopniu minimalnym, a na nebuli, co powiedzieli wyraźnie autorzy, istotnie szyby wszystkiego co ma wykonane wnętrze będą przezroczyste.

97
Na warsztacie / SM03
« dnia: 14 Maja 2004, 08:39:46 »
Super oteksturowane ściany, tego mi właśnie brakuje w pozostałych modelach - jakby były świeżo malowane. Jesteś bogiem Pit! ;)

98
Na warsztacie / Nowa wersja loadera START.EXE
« dnia: 12 Maja 2004, 18:14:41 »
Ja proponuje standardowe ustawienia tak jak mówił Pit - wybierane z rozwijanej listy i i przycisk "niestandardowe" lub "własne" który otwiera formę z suwaczkami. To by zadowoliło i jednych i drugich.

99
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 08 Maja 2004, 17:27:14 »
Faktycznie LOL ;)

100
Bieżące kolejowe / Hafas Parser
« dnia: 05 Maja 2004, 06:46:55 »
Google też milczy więc chyba chodzi o coś fizycznego. Mulitiwyszukiwarki też nie zwróciły żadnego sensownego wyniku. piotrek, napisz o co ci dokładnie chodzi, bo za bardzo nie wiemy jak ci pomóc ;-)

Cytuj
Nic mi nie wiedomo zeby takie cos bylo w symku:|, tak poza tym to na tym forum poruszane sa sprawy zwiazane z symkiem a nie jakies ***!!!

Bez takich! Każdy się tu może o wszystko co związane z koleją pytać ;)

101
Poszukuję, chcę zrobić / !
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 21:22:07 »
Myślę, że na razie wszelkie zjawiska pogodowe są zbyt mało istotne, żeby pojawiły się w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy. Może i sam deszcz spadający z nieba i znikający w ziemi dało by się przy dobrych chęciach autorów zrealizować, ale natychmiast odezwałyby się głosy typu "a gdzie kałuże?" lub "czemu deszcz nie osadza się na lokach i wagonach?" "czy aby szyby w symku miały pole siłowe? Bo krople się na nich nie osadzają..." "Jak wlączyć wycieraczki?" itp. A potem by odezwały się głosy o burzę z piorunami i inne zjawiska meterologiczne. Nie zapominajmy że jest to niekomercyjny symulator, a nie robiony z ogromnym rozmachem, pochłaniający ogromne ilości pieniędzy Train Simulator 2 przy którego trworzeniu pracowała armia ludzi. Myślę, że to zrozumiecie... bądzmy wdzięczni autorom, przecierz oni robią ten symulator ZA DARMO!

102
Na warsztacie / Nowa wersja loadera START.EXE
« dnia: 27 Kwietnia 2004, 21:48:33 »
Ja proponuje to o czymś kiedyś pisałem, do kazdego działu forum przykleić wątek "FAQ: Zanim zapytasz - PRZECZYTAJ ten wątek". To napewno nie załatwi sprawy i problem nie zniknie, ale nawet jak to przeczyta 10% - 25% procent osób które mają zadać takie pytanie znajdujące się  "na czarnej liście" i po przeczytaniu wątka nie napisze takiego "wkurzającego" postu to to będzie sukces.

103
Bocznica / Re: Programy do tworzenia tras
« dnia: 26 Kwietnia 2004, 17:55:05 »
Cytat: "stefan28"
Siema !! Są jakieś programy do tworzenia własnych tras ?? Jeżeli są to gdzie :) PROSZE O LINKI DO TYCH PROGRAMÓW ALBO GDZIE JA MOŻNA ZNALEŚĆ !! POZDRO DLA WSZYSTKICH KOLEJARZY :)

Po pierwsze zawsze sprawdzaj forum i używaj wyszukiwarki, ten temat był już kilka razy klepany, ale że to twój pierwszy post, dam ci linka do wątku o edytorze do MaSzyny (normalnie odesłał bym cię do wyszukiwarki)

http://www.eu07.eu.org/forum/viewtopic.php?t=819&highlight=www

PS: Przeczytaj dokładnie wszystkie posty tego wątku!
PS2: Witamy na pokładzie kolejnego MK :)
PS3: Czytaj FAQ i czytajto.txt zanim o coś spytasz
PS4: Używaj wyszukiwarki ;-)

104
Uruchamianie Symulatora / Trasa Jelitkowo - Nowy Sad u mnie nie działa
« dnia: 24 Kwietnia 2004, 11:55:11 »
Po pierwsze ściągnij trasę jeszce raz, bo moze plik jest walnięty. Jak to nie pomoże ściągnij sobie Szopa Track Viewer i nim spróbuj uruchomić trasę.

Cytuj
Szklana kula mi się jeszcze nie nagrzała, więc nie mogę jej teraz użyć. Ale mogę powróżyć coś z układu chmur na niebie - to trochę bardziej zawodna metoda, ale czasem się udaje...

Wskazówka: nie bój się opisać dokładnie swojego problemu, to nie boli. W szczególności podaj co dotychczas robiłeś, w jaki sposób próbujesz uruchomić trasę i co się dzieje jak ją próbujesz uruchomić. Informacje te podajesz w swoim interesie! Nikt tu nie musi Ci pomóc, a jedynie MOŻE. Tak więc następnym razem jak sam nie zadbasz o właściwą treść swojego postu, to nikogo innego tym bardziej to nie będzie obchodzić i sobie nie pojeździsz.

105
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 22:47:17 »
Bardzo fajny ten edytor, nawet dość wygodny w użyciu. Nie wiem jak to wygląda teraz ale naprawdę to co było rok temu mi się podoba. Tylko czekać na to aż ktoś napisze jakiś intuicyjny interfejs, i można się bawić w robienie tras (aż się prosi o narzędzie do kształtowania terenu). Naprawdę wielkie gratulacje dla was wszystkich autorów, jestem pod wrażeniem.

PS: Tylko nie męczyć autorów o datę pojawienia się nebuli, można ją bowiem samemu ze wzoru:

T=C+(P*CZ)

Gdzie:

T - czas pozostały do wydanie nebuli (łączny) [tygodnie]
C - czas pozostały do wydanie nebuli gdy wszystko idzie ok [tygodnie]
P - prośba o news, info, date wydania itp [jedna prośba = 1 tydzień]
CZ - Namolność usera proszącego o w/w news, info itp [czas potrzebny jednemu z autorów na przeczytanie postu i udzielenie odpowiedzi (w minutach) do kwadratu, dzielone przez 2] ;)

106
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 09:49:41 »
Cytuj
No i przy takim założeniu tylko patrzeć, jak powstaną katalogi z uksztatowaniami terenu... Setki... Zapychające serwery... Bo spora cześć nie będzie chciała skakać do 3DMaxa

Jak robienie terenu będzoe wymagało użycia maxa to ja służę moją stronką bo wiem że nikomu się nie będzie chciało robić tego w maxie. Myslę że zainpletowanie możliiwości modelowania terenu jest bardzo ważne w każdym edytorze, ale jak tego nie będzie to na pewno będę zbierał tereny i pakował je [tak jak wiele innych osób] na swoją stronę z dodatkami [która teraz jest w przebudowie]. Tak więc zróbcie ukłon w stronę tych którzy 3ds maxa używać nie chcą i możliwość kształtowania zainpletujcie.

107
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 22:09:39 »
Cytat: "Winger"
A co do nebuli jako edytora, Marcin sie zapiera odnosnie implementacji mozliwosci ksztaltowania terenu, ale jakos go przekonam :> albo sam to zrobie :>

Świetny pomysł, już mam ochotę powiedzieć "papa" 3ds Max który wywołuje u mnie nawrót nerwicy powstałej w czasie pierwszych 3 miesięcy korzystania z mojego pierwszego komputera (7 lat temu)

Cytuj

Bo do nebuli teren bedzie robiony w 3dsmaxie (ale sam teren!), aczkolwiek nie wiem jak stoi sprawa ew. bitmap wysokosciowych.

Jestem zdecydowanie "za" by każdą trasę można było zrobić od paczątku do końca w edytorze od nebuli a jedynie nowe obiekty importować z maxa. W sumie jak to ma chodzić na tym samym silniku graficznym to będzie pewno możliwośc w każdej chwili przetestować trasę z za nastawnika EU07 (i innych).

108
Na warsztacie / Licencja dla symulatora
« dnia: 20 Kwietnia 2004, 14:56:30 »
A może wogule zakazać rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie poza stroną domową MaSzyny [Jedyna słuszna strona :-D]? Wtedy wszelkie nagrywanie na allegro [za 9,99], i inne nagięcia licencji nie będą mogly prawnie mieć miejsca. A zwykli userzy i tak to oleją i będą nosili po znajomych symka na cd-rw.

109
Na warsztacie / Alternatywny edytor tras
« dnia: 19 Kwietnia 2004, 12:48:21 »
Cytuj
Gdzie można dorwać tego edytora?

W downloadzie www.eu07.pl oraz na stronie domowej edytora, http://af186.internetdsl.tpnet.pl/doman/jet/ Jednak należy pamiętać że żeby edytor wogule się uruchomił trzeba mieć zainstalowane u siebie:

- środowisko uruchomieniowe Java ( http://java.sun.com/ )
- biblioteka Java 3D API ( http://java.sun.com/products/java-media/3D/ )

To tyle, więcej na stronie autora ;)

110
Tabor kolejowy / pare rzeczy do sciagania albo i nie
« dnia: 17 Kwietnia 2004, 13:29:29 »
Cytuj
Była sceneria rollercoaster - zrobił ją Dżyszla. Ja ją nawet gdzieś mam, ale nie działa z nowym symkiem (starszy format).

Z jaką wersją działa (zaraz idę ssać archiwalną wersję)? Proszę cię bardzo (i każdego kto ją ma) o podesłanie na maila nicolass@poczta.fm. Już nie mogę się doczekać symulatora tego kolejki górskiej :P Tylko czy EU07 podjedzie pod taaaaką górę?

PS: Jak istnieją podobne "rozrywkowe i szalone" scenerie (działające z jakąkolwiek wersją symka) to bym na maila prosił.

111
Na warsztacie / Nowy loader: Mini-Starter.bat
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 11:21:48 »
Cytuj
Przyda sie to to do edycji skladow pociagow z poziomu loadera

A po co?  Loader to Loader, ma tylko uruchamiać symulator i zawierać w sobie pomoc i FAQ. Myślę że zmiane składu lepiej zainpletować do Szopa Track Viewer, ja już z przyzyczajenie edytuje tam składy. Bo po co tworzyć wiele programików z których każdy ma tylko kilka funkcji, lepiej żeby np. Szopa Track Viewer miał ich jak najwięcej - już teraz bardzo przydatnym narzędziem, a po dodaniu edycji składów wszysscy pokochają ten program.

Cytuj
w kazdym pliku mmd jest zdefinowany osobny typ pojadu(taboru)
Jesli loader znajdzie wszystkie mmd to bedzie wiedzial jaka baza taboru obecnie dysponuje.
Jesli w defninicjach w mmd dodamy odnosnik do pliku z obrazkiem do loadera ulatwi to wyswietlanie skladow
Z pliku mmd loader moze sie dowiedziec czy jest to lok, czy wagon i czy mozna go prowadzic.


Sam pomysł super, ale po co wsadzać to do LOADERA (który ma ładować symka....)

112
Tabor kolejowy / Dziwne
« dnia: 12 Kwietnia 2004, 22:59:20 »
Nie

:-P czy można coś ukryć przed userami? Wszystko wyniuchają :)

113
sq1mhv mam proźbę, jak będziesz światła dodawał to wrzuć jeszcze takie coś żeby ludzie wchodzili i wychodzili z EN57. Najlepiej żeby byli tacy jak w Max Payne 2 (ostatecznie mogą być coś a'la GTA: VC). No i żeby każdy człowieczek coś mówił...
A no i też bym prosił na święta, bo jakoś tak do nebuli nie chce mi się czekać :->

114
Pasi mi bardzo twój emblem, super jest... ja nadal postuluję za przyklejeniem do pomocy i propozycji postów "zanim napiszesz..." bo to by zmniejszyło o jakieś 35% - 45% posty tego pokroju.

115
Ja... szukałem symulatora drezyny ręcznej :-P przypadkiem po długich poszukiwaniach na zagranicznych stronach postanowiłem (bez większej nadziei) zapuścić Googla na polskie strony i ... wpadłem w ten nałóg siedzenia za nastawnikiem :)  [Na początku uczyłem się machajką machać kilka dni :-P]

116
Bieżące Symulatorowe / Nowa trasa
« dnia: 19 Marca 2004, 23:55:44 »
Jak twoja trasa będzie miała ręce i nogi to wyślij ją do mnie, umieszczę ją na nowej wersji mojej strony (która na razie jest w budowie).

117
Uruchamianie Symulatora / Jak uruchomić nowego Patcha ?
« dnia: 18 Marca 2004, 00:04:51 »
Bo jak IE to wszystkie błedy to niedossany do końca plik z patchem.

118
Poszukuję, chcę zrobić / Gadanie
« dnia: 17 Marca 2004, 07:02:59 »
Marzenie i jeszcze taki głosik jak w realu... to by była frajda :)

119
Bocznica / trasy koszalin
« dnia: 16 Marca 2004, 16:45:54 »
Chyba tutaj dwie osoby dwa konkurencyjne edytory robią, jak będzie możliwość położenia trawy to będzie super, a i jak będzie biblioteka gotowych obiektów i tylko "złap, przeciągnij i upuść" [i astępnie ładowanie do 3D by zobaczyć jak to chodzi. (bo chyba edytor na engine 3D byłby mniej wygodny niż 2D, no i trudno by się robiło realistyczne scenerie) to chyba przelece się z cyfrówką sfocić Szczecin Dąbie, Szcecin Główny i Szczecin Zdroje i zabieram się za robienie box'ów (ciekawe czy edytor będzie umiał wstawić obiekty z 3dmaxa?)

120
Bocznica / trasy koszalin
« dnia: 15 Marca 2004, 19:50:17 »
Myśle że jak będzie dobry i w miare prosty edytor map 2D/3D to ja sobie usiądę z mapami, (trzeba opcji by móc jako tło trybu edycji 2D bmp lub jpg) i zacznę robić Szczecin i okolice. Myślę ze wtedy będzie również wysyp mniej lub bardziej amatorskich produkcji.

Właśnie jestem w trakcie zasysania tych wszystkich rzeczy co do uruchmienia edytora są koniecznie potrzebne (chociaż wątpię bym w nim coś sensownego zrobił) i mam pytanko, kiedy pojawi się wersja która będzie miała już wszystkie biblioteki i inne składniki w sobie tak żeby nie było trzeba tego całego "cyrku" ściągać?

Strony: 1 2 3 [4] 5 6