Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PanMechanik

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 32
61
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 12 Listopada 2014, 13:55:18 »
Stąd właśnie moje pytanie
Cytuj
czy to dziennikarskie wymysły?
Są to nie znane mi rejony polski i nie wiem jaki jest stan faktyczny linii.

62
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 12 Listopada 2014, 13:15:04 »
Wątek ten, nawiązuje do bezpieczeństwa i awaryjności pojazdu serii ED250, więc pozwolę sobie przedstawić pewien artykuł znaleziony w sieci ...

Sam nagłówek robi wrażenie:

Cytuj
Uwaga! Ten film wbija w fotel jak dzieło Stevena Spielberga. Można też z fotela wypaść – z przerażenia stanem przygotowań do kursowania w Polsce pociągów Pendolino.

Autor artykułu rzucił światło na skandaliczny stan naszej infrastruktury, czy to dziennikarskie wymysły? Czy faktycznie jest tak źle? Jest też film w artykule, przedstawiający przejazd po torach (w kiepskim stanie), po których od grudnia zacznie kursować pendolino.

Źródło: http://wpolityce.pl/polityka/221660-tylko-u-nas-przerazajaca-jazda-trasa-dla-pendolino-mozna-spasc-z-fotela-zobacz-film

63
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 12 Listopada 2014, 12:42:26 »
07 po NG chodzą po 2,3-2,5mln zł

Chodzą? W sensie ceny sprzedaży? Jaki jest koszt naprawy głównej lokomotywy serii 303E? Ktoś jest w stanie odpowiedzieć?

64
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 12 Listopada 2014, 12:22:01 »
Czyli nasza patronka dalej grzeje krzaki? O niej nie ma żadnych informacji w temacie przetargu?

65
Forum / Blokowanie prywatnej wiadomości
« dnia: 07 Listopada 2014, 13:05:01 »
Zanim napiszę na czym polega moja wątpliwość, pozwolę sobie zacytować słowa jednego z forumowych kolegów;

Cytuj
Jako moderator masz obowiązek czytać PW i w miarę możliwości odpowiadać, czego kilka razy w stosunku do mnie nie uczyniłeś

Właśnie, proszę administrację o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, czy moderator może od tak sobie, zablokować funkcję otrzymywania prywatnych wiadomości od kogokolwiek?
I tutaj kolejny cytat;

Cytuj
pozwalam sobie na rzeczywistą ripostę i pouczenie moderatora, aby odpowiadał na PW na zapytania tą drogą. To może nie tylko obowiązek, także dobre wychowanie ...

Również w tym miejscu wnoszę o pouczenie moderatora, jak i wyciągnięcie konsekwencji. Bo z racji pełnionej funkcji, powinien on być dla forum, a nie przeciwko. Ja osobiście próbuję się z nim skontaktować od dłuższego czasu, celem zdobycia informacji odnośnie moich zdjęć na tekstury budynków, gdyż dość dawno temu zostały mu wysłane i do dnia dzisiejszego bez echa. Oto co wydarzyło się po kolejnej próbie wysłania wiadomości prywatnej (załącznik). Kilkukrotnie doszło między nami do dość ostrej wymiany zdań poprzez PW właśnie, ale blokowanie funkcji PW z perspektywy moderatora jest moim zdaniem wysoce olewatorskim jak i bardzo ignoranckim traktowaniem forumowej społeczności. Proszę administrację o interwencję.

66
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Części na budowę pulpitu eu07
« dnia: 07 Listopada 2014, 11:31:05 »
Zamienniki, dla amatora, który nie znajdzie różnicy, pomiędzy tymi z linków, a oryginałami. ;)

67
I co najważniejsze, tworzony z pasji i zamiłowania, a tego nie odda żaden komercyjny gniot pokroju trainza, czy innego badziewia.

68
Zakładam, że gdyby bazował, to nie zadawał by podobnych pytań:
Cytuj
- Teren (może ktoś będzie w stanie poradzić co zrobić by nie wyglądał jak zielona plama)
, gdyż tam jest opisane co należy uczynić, by teren nie był "zieloną plamą".

70
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 02 Listopada 2014, 11:21:20 »
Spróbuj wyłączyć w ustawieniach startera funkcję łamania pantografów i uruchom symulację ponownie. 

71
@ST44-003:

Cytuj
Nastawnik i hamulce można zostawić spokojnie na klawiaturze, ale załączanie myszą pewnych rzeczy pozwoli rozwinąć symulator o uruchamianie lokomotyw od poziomu zerowego z przedziału maszynowego.
Przynajmniej taką mam koncepcję.

Taką masz koncepcję?

72
Bocznica / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 30 Października 2014, 10:36:15 »
No chyba nie myślisz, że ja będę Tobie ludzi do pomocy szukał ...

Reg. zakazy 12.
Przenoszę na bocznicę, ale nie dlatego, że się z Tobą nie zgadzam (choć to prawda), tylko dlatego, iż nie potrafisz podać żadnego sensownego argumentu, nie masz żadnej koncepcji na rozwój MaSzyny i bardzo mocno to pokazujesz.
Benek

73
Bocznica / Odp: Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 17:50:55 »
Które? Moja aktywność na maszynowym fejsie ograniczyła się do kliknięcia "Lubię to". Nie odczuwałem potrzeby czegokolwiek komentować.

Offtop. Bocznica.
adsim

74
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 17:55:09 »
Jarku, dlaczego Ty wszędzie dopatrujesz się złośliwości? Nie ma jej w mojej wypowiedzi ani grama, szanuję to co robisz, pokłony dla Ciebie za kawał dobrej roboty. Ja jedynie odpowiedziałem na pytanie @pbzylka. Nie zabierał bym głosu w kwestii smugi, gdybym sam nie próbował z nią walczyć, a próbowałem i to niejednokrotnie. Nie przyniosło zamierzonego efektu i zdałem sobie sprawę jak to wymagające zagadnienie.

75
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 17:48:50 »
W misji l61+l144_osobowy oświetlanie torowiska przez pociąg działa bez problemu :o

Tam oświetlenie scenerii jest nieco "czytelniejsze" dla oka, przez co wydaje się że reflektory lokomotywy czynią taki efekt. Niestety, złudzenie.

76
Bocznica / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 29 Października 2014, 17:46:44 »
Oczywiście cały czas mowa o działaniu systemu ADD w konkretnym przypadku składu ED250? Ponowię prośbę o udostępnienie informacji w jaki sposób działa system ADD na pokładzie ED250, bo skoro taki pewny jesteś to musisz mieć jakieś źródło wiedzy? Podziel się, niech wiedzą i inni.

Skończ przedstawiać nam swoją upartość. Bocznica.
AtapiCl

77
Bocznica / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 17:40:06 »
A czemu Ty się nie starasz? Ile razy trzeba jeszcze powtarzać, że MaSzynę może tworzyć i promować każdy? Nie trzeba mieć żadnej rangi.

Przemku, proszę Cię, Wydział Promocji tak doskonale panuje nad wszystkim, że już od ponad pół roku nie potrafię uzyskać odpowiedzi, dlaczego jestem zablokowany na maszynowym fanpage ... Nikt nie wie, czary. Przyszły w nocy krasnoludki i mnie zablokowały. Zalatuje niekompetencją.

78
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 17:28:07 »
Nie oświetlały i prędko oświetlać nie będą, ta smuga jest tematem tabu i nie ma na nią mocnych.

79
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 17:22:10 »
Więc Twoim zdaniem można śmiało osiąść na laurach i pierdzieć w stołek? Gratuluje :) Doskonały pomysł.

80
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 17:00:08 »
Co z tego, że na eu07.pl jest cacy, skoro strona nie ma należytej promocji. Wiedzą o niej tylko Ci, którzy korzystają z forum oraz lubią maszynowy fanpage. Czemu nie staracie się o dokładniejsze wypromowanie projektu w mediach? Nie trzeba za taką reklamę płacić, jest mnóstwo darmowych możliwości, które pozwalają stworzyć zachęcającą internautę i bardzo przyjazną dla jego oka reklamę. Odrobina inicjatywy, bo promocja projektu to nie tylko zrobienie pięknej strony, trzeba również, a nawet głównie zadbać o to, ażeby tę stronę odwiedzali ludzie. W pierwszej kolejności należało by ją odpowiednio otagować, tak, żeby potencjalny gość po wpisaniu w google "coś dla miłośnika kolei" ujrzał link do strony eu07.pl na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Edit:
Zaś co do Facebooka, to screeny zamieszczanie przez Maćka są dość chętnie lajkowane, a taki jest m.in. sens istnienia tej strony.

Na maszynowym fejsie jest zastój. Uważasz, że publikowanie (z częstotliwością jednego - max dwóch postów na tydzień) screena lub czegokolwiek innego związanego z projektem jest wystarczające? To zmierza w dobrym kierunku? Już poruszany był ten temat, ale napiszę to jeszcze raz - jeśli personel Wydziału Promocji nie ma wystarczająco czasu by dopełniać swoich obowiązków, to należało by zwrócić się do administracji z prośbą o przydzielenie świeżych, zaangażowanych i wykazujących inicjatywę pomocy ludzi.

81
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 16:50:22 »
EPku, z całym szacunkiem, kto jak kto, ale Ty z tym problemem poradzisz sobie doskonale. Nie dokładaj chłopakom zadań, tylko poświęć te 10 minut, zlikwiduj problem i wrzuć spakowany, poprawiony plik, tak jak robią to inni. To nic nie kosztuje.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 29 Października 2014, 16:00:39 »
Nie pomyślałeś o tym, że producent pojazdu dołożył gratis, od siebie, w postaci elektronicznej blokady możliwości podniesienia któregokolwiek pantografu (mam na myśli konkretny przypadek zadziałania systemu ADD) do momentu usunięcia awarii i potwierdzenia tejże czynności w systemie poprzez pracownika serwisu? Nie zapominaj, że to nie EU07, tylko naszpikowana elektroniką oraz mnóstwem sterowanych nią zabezpieczeń maszyna. 

83
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 29 Października 2014, 14:03:21 »
Borys, przedstaw jakiś dokument lub instrukcję, która potwierdzi Twoje twierdzenie (odnośnie ED250, rzecz jasna). Mnie wydaje się, że wysoce odbiega ono od definicji, którą przedstawił PiterCC (w zamieszczonym linku, nt. systemu ADD). ADD tak na chłopski rozum powinno uniemożliwić kontynuowanie jazdy zespołu trakcyjnego osobie, która robi to w sposób zagrażający bezpieczeństwu i życiu pasażerów. Reasumując, jeśli doszło do wyzwolenia zabezpieczenia na wskutek nieumiejętnej obsługi pociągu, to system ten powinien zapobiec możliwości dalszej jazdy właśnie uniemożliwiając podniesienie drugiego, sprawnego pantografu. Nie wiem jak było/jest na EU07 czy EP09, ale doskonale wszyscy wiemy, że na tych lokomotywach nie ma zabezpieczenia, którego nie można obejść. Różnorakie ingerencje warsztatowców, jak i samych maszynistów w układ elektryczny, pneumatyczny, lub jakikolwiek inny system może i daje możliwość - mimo zastrzeżeń producenta - kontynuacji jazdy. Lecz wtedy jedziesz na własną odpowiedzialność. Ingerując w system gwarantujący bezpieczeństwo, podpisujesz się pod bezpieczeństwem swoim, jak i podróżnych. A na tak odważne kroki w przypadku składu ED250 raczej nikt by się nie zdecydował. Chociażby z powodu utraty gwarancji.

84
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 12:29:12 »
Pozwoliłem sobie zacytować Twoje słowa w komentarzu pod filmem, bo sam bym tego trafniej nie określił.:)

85
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 12:24:34 »
Czy program do tworzenia tekstur tabliczek załączony do PC nie okazał by się przydatny?

86
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 11:52:42 »
Informacjami na głównej zajmują się póki co SKP i macius5991.

Z mizernym rezultatem. Na maszynowym FB nie dzieje się nic poza zaprezentowaniem nowości, których ostatnio jak na lekarstwo, ale skoro nie ma nowości do zaprezentowania, to prezentujmy na FB wszystko to co wyróżnia MaSzynę, porównując ją do podobnych symulatorów. Może warto było by pokazać takom właśnie "jegomościom", jak ten, który dokonał porównania, jak wygląda MaSzyna od strony technicznej, np. więcej schematów, objaśnienia zasad rozruchu czy hamowania, zaprezentować tam można również narodziny oraz pierwsze kroki, jakże długo wyczekiwanego rozruchu impulsowego. Promujmy to w czym jesteśmy lepsi od taniej, tworzonej dla zysku komercji.

87
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« dnia: 08 Października 2014, 14:42:09 »
Nie ma w symulatorze lokomotywy ET22-2000.

88
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 21 Września 2014, 00:52:25 »
Pracuję jako operator pras mimośrodowych. W zakres moich obowiązków wchodzi obsługa systemu podawania materiału w przestrzeń roboczą prasy, jak i samej, monstrualnej prasy. Film w załączonym linku doskonale obrazuje na czym ta praca polega (film nie jest nagrany w firmie, w której pracuję, ale maszyny te same).


89
Nie jest to możliwe, gdyż odbiornik ma zbity wyświetlacz. Jedynie podświetlenie działa, lecz nie wyświetla treści.

90
Nie oszukuję. Autentycznie. Mojej stacji nie słyszałem jeszcze ani razu, Jaworzyny Śląskiej też nie, a Strzegom, który jest za Jaworzyną słychać tak doskonale jak by dyżurna siedziała w pomieszczeniu za ścianą.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 32