Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kakish

Strony: 1 2 [3] 4
61
Poszukuję, chcę zrobić / Tekstury
« dnia: 27 Września 2004, 16:01:06 »
Cytat: "TruckeR"
Ee, nie musi tych starych textur trafić szlag. Wystarczy, że Bart zrobi bardziej szczegółowe modele, ale będą miały te same textury. Nowy model nie wyklucza starychtextur, no chyba że Bart jednak zmieni textury (tak jak to było z Et41).


Nawet jesli Bart zmienil texy to mozna odzyskac stare to znaczy odpowiednio je przemodelowac.. przeciez nikt nie bedzie od nowa robil fotek i ukladal cale tekstury wystarczy wziac program graficzny i odpowiednio zmodyfikowac te stare na nowy uklad...

62
Na warsztacie / Model ET40
« dnia: 27 Września 2004, 10:46:08 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Trójkątów jest narazie dokładnie 5699. Myśle że do 10000 dam rade się wyrobić napewno. Zostało jeszcze kilka elemętów i wózki więc niesądze żeby zeszło na tym 4000 ( no chyba że się upre na krągłościach i wielu innych elemętach w wózkach).


Hmmm jak na moje to 10tys polysow to lekko za duzo biarac pod uwage ze ETek jest dwuczlonowy... nalezaloby lekko zrezygnowac z rozbudowanych kraglosci zastepujac je mocnym smoothem (defacto efekt jest podobnu a ilez polysow mniej).
Wozki, sprzegi i przejscia m/czlonowe tez swoje waza i troche jeszcze dodadza do calosci (wozek z porobionymi wystajacymi elementami to jakies 500poly)

Model wyglada naprawde dobrze tylko trzeba zachowac dobre proporcje pomiedzy wrazeniem wizualnym a slideshowem ktory moze wywolac...

...zycze dalszej owocnej pracy

63
Poszukuję, chcę zrobić / Pm36-1
« dnia: 26 Września 2004, 18:55:14 »
Cytat: "piotrek"


Mam dokladne rysunki obu "peem", więc może pomożesz mi robić model ?? :))


wrzuc je na jakas wuwe albo wyslij mi mejlem podam Tobie na PW... i sie zacznie cos tam robic ...
:):)

64
Poszukuję, chcę zrobić / Pm36-1
« dnia: 26 Września 2004, 17:25:45 »
Cytat: "Pit"
ej, przeciez obfocilem Ty2 w Chabowce. W srodku tez, ale slabe swiatlo bylo. Nawet zaczalem model poprawiac, bo bym malo dokladny.

Malo dokladny to wielki eufemizm bo model jest generalnie beznadziejny (wiem bo sam robilem)
Pit, moglbys wystawic fotki, mam teraz troche wolnego czasu to bym porzezbil nieco.. czyli zrobil model od podstaw raczej :)

65
Poszukuję, chcę zrobić / Pm36-1
« dnia: 25 Września 2004, 20:25:21 »
Cytat: "hejnal"
Ale jakich materjałów dokładnie brakuje? W chabówce stoji taki pięknie pomalowany Ty2, można by teksturki porobić.


Jak dla mnie, to potrzeba by fotek "instruktazowych" :
- z boku
- z  przodu
- detale :  silniki, miejsce pod kotlem, budka

to samo z tendrem , tylo nie wiem z jakim tendrem w chabowce stoi bo Ty2/42 mialy dwie serie ale to juz detal

a i zdjecia najlepiej robione wedle zasady : prostopadle i wszystkie na jednych ustawieniach swiatla ...
.... jakby jakies fotki powstaly to chetnie przyjme je w darowiznie w zamian z a prace nad modelem :):)

66
Poszukuję, chcę zrobić / Pm36-1
« dnia: 25 Września 2004, 18:32:50 »
Cytat: "hejnal"
Pomysł godzien pochwały. Ale skoro już o tym mowa to mam pytanie do twórców Ty2 co z tym parowozem?


Pliki z parowozem rdzewieja gdzies w jakims zarosnietym tmp'ami katalogu-bocznicy. Kiedys byl ambitny pla zeby zrobic tego TeYgreka ale z braku materialow, rysonkow i zdjec upadl a szkoda bo to naprawde fajny kociolek. Jesli ktos ma chociaz troche stuffu do Ty to prosze dac znac moze da sie go jeszcze ozywic

67
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 05 Lipca 2004, 19:42:07 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "OlO_EU"
axel wiesz proba napisania automatyki (praca regulatora woodwarda) doprowadza mnie i macka do mdlosci


Po jaką cholere bierzecie się za ten regulator? To tak jakby robiąc fizyke do EU07 uwzględniać fizykę turbiny gazowej elektrowni.



jakos dziwnym trafem wydaje mi sie ze regulator woodwarda jest znaczacym elementem jesli chodzi o fizyke spalinoloka ... twoje porownanie nie wydaje sie zbyt trafne.... raczej mozna by powiedziec poco symulowac az trzy uklady polaczen silnikow w EU07 jak moznaby jeden...

68
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 08 Maja 2004, 23:37:14 »
Cytat: "WroGlo"
HAHA!!!
ale numer
macie jakiś bład w ankiecie 93% + 6% nie równa się 100%

pewnie funkcja zaokraglajaca szwankuje, normalka

69
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 30 Kwietnia 2004, 21:41:45 »
Cytat: "piotrek-"
sp32 jest robiona w train sim modeleri konwersja do 3ds moze być niemozliwa...

to sie da sprawdzic, zreszta zobacz do czego train sim modeler moze zapisac

Cytat: "piotrek-"

właśnie dlatego, ze większość modeli jest nieproporcjonalnych, (ale mamy też lepsze modele od waszych, am na mysli wagony)


ee zalezy jakie wagoniki, popatrz na fal'e albo eamosy :]

Cytat: "piotrek-"

chce , aby ta lokomotywa była tez w ts
ta stara (razem z tymi starymi texturami) to ochydztwo

za takie cos to powiniennem powiedziec never ever... bo to moje loki... ale coz... ja moge zaproponowac udostepnienie modelu siodemki powiedzmy 2-3 generacje wstecz (bez nowych panto, drabinek, kilkunastu szczegolow) najchetniej w formie juz skonwertowanej, ale ewentualnie jako max albo 3ds, ale o tym to musielibysmy pogadac

70
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 30 Kwietnia 2004, 00:17:23 »
Cytat: "piotrek-"

a ta co jest do ts jest brzydka


a wyobraz sobie ze ta do ts to ta sama co w maszynie tylko z rollbackowana, (porownaj sobie 4E z maszyny i ts)

@McZapkie te 4E to tez zbiorowo tyle ze jej od zarania dziejow nikt nie ruszal

71
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 20:30:45 »
Cytat: "Paul"
Kakish, będziesz kontynuował ten tutorial? Jeśli chodzi o tekstury tego Gas-a to wczoraj zrobiłem fotki, moge przerobić i podesłać (w postaci tekstur).

Tak na marginesie - kto jakie wagony robi? Żeby sie potem nie okazało że dwuch ludzi zrobi takie same. Ja prubuje robić Simms...


Punkt 1. bede kontynuowal, tylko sie troche zorganizuje, bo zaczalem wychodzic z domu na 8 i wracac po 16, wiec mi sie dzien skrocil znacznie

Punkt 2. proponuje puszczac ogloszenia o tym co sie robi, ale tak w sumie to nawet jak sie zrobi dwa te same wagony to i tak wielkiego bolu nie bedzie, bedzie conajwyzej urozmaicone bardziej ;]

72
Tabor kolejowy / Re: Skrajnia
« dnia: 27 Kwietnia 2004, 20:46:41 »
Cytat: "piotrek"
czy w nebuli lub jeszcze w tym Symku beda wagony z przekroczona skrajnia, ktore będą wiozly np. jakieś generatory i będzie sie (tak jak w realu) jechało 5km/h i co chwilkę przesuwało platforme klawiszami: < >  ???

jest niedokonczona pratforma burtowa Uaais, tak ze mozna by zrobic jakis ladunek z przekroczona skrajnia, tyle ze nie mam zanych fotek niczego co moglo by jechac na takim wagonie.
(powiem szczerze ze w zyciu nie widzialem jezdzacej skrajni)

73
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 26 Kwietnia 2004, 00:14:32 »
Cytat: "piotrek-"
dobra jak ktoś roi kabinę to trudno
ma ktoś moze dokładne plany ep09, chciałbym sobie zrobic w 3ds ta lokomotywę ...... jako taki tutorial

ale ep09 jest gotowa, a poza tym nie sadze zeby nadawala sie na tutorial, jedyne tutoriale jakie mozna by z tego zrobic (nie obrazajac nikogo) to:
- czego nie robic jako pierwszy model
- jakich bledow nie nalezy popelniac

jako tuorial proponuje wykonanie jakiegos wagonu towarowego z katalogu cargo (uzyj szukacza) sprzegi i wozki sa na mojej stronie tutorialowej (uzyj szukacza)

74
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 25 Kwietnia 2004, 23:30:20 »
Cytat: "EP08_015"
Extra by wyszło jakby była imitacja szyby w kabinie od wewnatrz czyli tak jak w realu pomazana i zarysowana przez wycieraczke...... wiecie o czym mówię jest taka możliwość? w MSTS w jednej z lokomotyw (class 50) czy jakoś tak zrobili takie coś i daje to niezły efekt. Teraz jest też ok ale czasami wygląda to tak jakby wyjeli te szyby są za czyste że ich nie widać a nie widziałem jeszcze loka z idealnie czystą szybą. Zawsze są zacieki, brązowe ślady od rdzy spływającej z dachu  i plamy oraz rysy.

Wydaje mi sie ze nie bylo by to jakim strasznym problemem, wystarczy w miejsce pustej przestrzeni ktora teraz robi za szyby wstawic plan'a z jakas extra przezroczysta tekstura, pytanie tylko czy przy braku sortowania taka polprzezroczystosc czegos by nie wywalila

75
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 12:27:15 »
Cytat: "ABu"

To już teraz chyba nie chce działać, jak trzeba (np. Bart miał problem
z dopasowaniem na ET22 wnętrza do 'zewnętrza' -


dokladnie, a dolozmy do tego jeszcze rozne tekstury robione z roznych fotek i kazda jest inna. trzeba by naprawde kupe pracy by wszystko poskladac do takiego stanu by to dzialalo

76
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 11:46:11 »
Cytat: "ABu"

To może 'wyprodukować' :) takie kabiny, które będą oglądane
wyłącznie z zewnątrz? Tam będzie na pewno kilkadziesiąt razy
mniej trójkątów, np EU07 mogłaby mieć cały pulpit jako jedną
płaszczyznę, pokrytą tylko teksturką, jakie ścianki, nastawnik też
jako tekstura...


a ja sie tylko boje ze pozniej okaze sie ze tekstury zewnetrzne sa zle nalozone i sie zewnetrze z wnetrzem nie posklada... np. okna zewnetrzne beda na wysokosci pulpitu wewnatrze... ale sam w sobie pomysl jest ok.

77
Tabor kolejowy / pare rzeczy do sciagania albo i nie
« dnia: 20 Kwietnia 2004, 12:01:29 »
Cytat: "midak"
BTW A jaki wogule moze byc maxymalny podjazd pod gorke w realu bo robie trase (realna) i tam jest w jednym miejscu bardzo stromo (czesto tam mechanikom nadmiar wybija [czy cos ],) tzn chodzi mi o to ile moze byc stopni przechylu ???

50%. pozniej zaczyna sie zebata

78
Pomoc w tworzeniu / POMOCY - KONWERTOWANIE
« dnia: 17 Kwietnia 2004, 23:05:27 »
Cytat: "Pit"
Porób samochody, ale 200-300 poly to max. Najlepiej zeby miały ze 100 bez kół. Nie musza miec idealntch kształtów.


Buu, a fabia ma 700 i nadal nie ma idealnych ksztaltow, sa wozy ktore sie latwiej formuja a sa takie co sie formuja gorzej i trzeba wiecej polysow na nie "powydawac".

Jakby co to porobilem dzisiaj fotki z 10 roznym modelom i moge poudostepniac (kilka z nich to maxi kanciaki)

79
Tabor kolejowy / pare rzeczy do sciagania albo i nie
« dnia: 17 Kwietnia 2004, 22:59:48 »
Cytat: "Pit"
Cytat: "Paul"
A na koniec zakręt o promieniu 10 metrów:) Co prawda lok wykolejił się, ale nie wyleciał z szyn:)) To sie nazywa przyczepność...


a na stronie głównej czytamy:

Cytuj
Staramy sie stworzyć symulator lokomotywy jak najbardziej zbliżony do oryginalu. Program ten na obecnym etapie rozwojowym dość realistycznie odwzorowuje jazdę następującymi pojazdami: EU06, EU07,

;))))))


A spusciles kiedys prawdziwa siodemke z takiej gory na taki luk ?? moze by sie tak zachowala, a ty sie smiejesz. ;P

80
Na warsztacie / Nowy loader: Mini-Starter.bat
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 11:36:28 »
Cytat: "Nicolass"

Sam pomysł super, ale po co wsadzać to do LOADERA (który ma ładować symka....)

A jak ktos bedzie chcial tylko podmienic loka na swojego ulubionego ??, albo pojechac zamiast z eaosami zal;adowanymi weglem z falsami ??

Wydaje mi sie ze mozna zrobic modul wspolny dla obu programow zajmujacy sie szukaniem taboru i podmianami.
STV w moim odczuciu jest programem dla bardziej zaawansowanych, a dla zupelnie zwyklego uzytkownika jest loader. Czemu wiec i w nim nie umiescic takiej opcji.
Notabene uwazam ze loader i stv jak najbardziej maja racje bytu obok siebie bo sluza do nieco innych rzeczy.

Jesli chodzi o edycje skladu to niezaleznie gdzie zostanie to zaimplementowane, to taka funkcja byla by nadwyraz przydatnA

81
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 10:07:06 »
Cytat: "Młody"
Kakish powiedz po prostu, że jesteś centuś i szkoda Ci kasy


Szkoda mi odpowiadac na takie posty, bo zamiast grzebac w maxie moglbym siedziec i pic piwko,
tu nie chodzi o kase tylko o podejscie, stawianie krzyzyka na trasie.

Jesli chodzi o kase to popieram tych co uwazaja ze stworzy to chora sytuacje typu place wiec wymagam, a zapewne niewiele (sadzac po setkach postow) osob zdaje sobie sprawe ile naprawde czasu zajmuje zrobienie 'czegos", a przeciea nikt z autorow maszyny nie zajmuje sie TYM zawodowo i musi miec czas na prace, nauke, jedzenie, spanie czy zwykle zycie.

82
Na warsztacie / Nowy loader: Mini-Starter.bat
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 09:53:18 »
Cytat: "Dżyszla"
Troszkę ja nie w temacie chyba... Jak mają się pliki mmd do edycji składów?


To taki moj pomysl wyjasnie go pokrotce

w kazdym pliku mmd jest zdefinowany osobny typ pojadu(taboru)
Jesli loader znajdzie wszystkie mmd to bedzie wiedzial jaka baza taboru obecnie dysponuje.
Jesli w defninicjach w mmd dodamy odnosnik do pliku z obrazkiem do loadera ulatwi to wyswietlanie skladow
Z pliku mmd loader moze sie dowiedziec czy jest to lok, czy wagon i czy mozna go prowadzic.

83
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 09:33:26 »
Cytat: "saper_unreal"
przy tym stanie rzeczy chyba akcja zostanie uniemozliwiona, nikt nie wysle kasy, nie ebdzie nowego PC'ta a najlepsza trase do jakiegokolwiek symka jaka widzialem szlag trafi


Przy twoim podejciu symek nie powinien nigdy powstac. Ja pierwsze modele robilem na kompie na ktorym lagowal mi sie 3dmax i to jeszcze 3. Na kazdym innym widoku niz wireframe praca byla katorga.. a jednak sie dzialo.
Zamiast wyrokowac ze cos szlag trafi, lepiej pomysl ile razy powinno wszystko trafic szlag a jednak sie kulalo :)

84
Na warsztacie / Nowy loader: Mini-Starter.bat
« dnia: 16 Kwietnia 2004, 09:27:06 »
Ja proponuje za miast pisac kolejne loader skupic sie na jednym wspolnie.
To co wg mnie jest do zrobienia to podprogram wyszukujacy w katalogu dynamic wszystkie pliki *.mmd. Przyda sie to to do edycji skladow pociagow z poziomu loadera

85
Pomoc w tworzeniu / tworzenie tras
« dnia: 15 Kwietnia 2004, 21:29:34 »
Cytat: "kruger"
wlasnie o tym mowie;] czyli kombinacje odpadaja, i trza sie brac za flexy ;]

dokladnie.. w koncu po to flexy sa. ze swojego doswiadczenia to robiac wielotorowke biore ustawiam dwa tory rownolegle oddalone od siebie o 5m, wtedy nie ma problemow przy lukach bo wystarczy ze wewnetrzny tor bedzie mial o 5m mniejszy promien i nie bedzie trzeba kombinuwac  zdopasowankami :)

86
Pomoc w tworzeniu / tworzenie tras
« dnia: 15 Kwietnia 2004, 21:21:18 »
a czy to nie jest tak, ze to prosta w zwrotnicy ma 34m ??
jesli i luk ma 34m dlugosci to de facto czesc tego przypada na "dlugosc" a czesc na "szerokosc", dlatego powstaje te kilkadziesiat cm o ktorych pisales.  Ja proponuje uzywac flexow.

87
Bocznica / Odp: Kiedy SM42
« dnia: 11 Kwietnia 2004, 13:47:18 »
Cytat: "piasek"
Kiedy jekieś spalinówki typu SM42, SM48, ST43 ..... ??????


NO COMMENTS
ludzie wyrozumialosci troche kazdy ma oprocz maszyny SWOJE ZYCIE a wy tylko kiedy i kiedy. Nawet gdybysmy siedzieli przy kompach i robili po 24h na dobe to i tak bedzie niektorym za malo. Pytanie sie kiedy niczego nie przyspieszy, ja juz bym wolal gdyby ktos napisal np. mam fotki na tektury, mam dtr, mam cos tam, a nie czekam az mi zrobicie, bo wtedy sie robic odechciewa. Ja rozumiem ze nawet mimo kursow nie wszyscy beda robic tabor, scenerie nie wszyscy maja cyfry, ale sadze ze kazdy jak tylko chce moze pomoc, chociazby poobmiarowac budynki stacje itp, poszperac po bibliotece za mapkami. A nie tylko pytac sie kiedy i kiedy.

88
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 11 Kwietnia 2004, 13:33:21 »
Cytat: "CTLCo masz na myśli mówiąc katalog taboru?? Czy chodzi o rysunki i plany??[/quote

Akurat w tym przypadku mialem na mysli katalog GOTOWEGO taboru, z renderami i opisem techn typu masa dlugosc jaki ladunek itp. Pomoglo by to tworcom scenerii w pracy, bo wiedzieli by jakimi obiektami dysponuja.

89
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 09 Kwietnia 2004, 20:50:10 »
Cytat: "Pit"
Moze na koniec polaczyma nasze 3 tutoriale w jedna calosc -

Na pierwszej stronie wstep, jakich programow uzywac i skad i do wyboru:

podstawy / budynki (Ja)
trasy (Mateusz)
tabor (Kakish)

I jedna szata graficzna

Oczywiscie ze tak. Nawet korzystamy z twoich podkladek:P
Tylko trzeba nad ta graficzna strona troche pomyslec moze jakis php+sql ??
bo by sie zrobilo od razu katalogi budynkow i taboru :]

90
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 08 Kwietnia 2004, 18:53:01 »
Zapraszam na:
http:/www.kakish.eu07.pl/tutorial/

Poprawiona wersja tutoriala oraz link do plikow z wozkami i sprzegiem

Strony: 1 2 [3] 4