Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pawlikov

Strony: 1 2 [3]
61
Tabor / Odp: Problem z EP07-338
« dnia: 06 Stycznia 2009, 11:16:56 »
Dzieki. Tak, brakowało mi modelu Barta. Temat do zamknięcia.

62
Tabor / Odp:Problem z EP07-338
« dnia: 05 Stycznia 2009, 18:47:25 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec3.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/mir.t3d
Loading - texture: textures\pm/mir_a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/mir_c.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/mir_b.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/#mir_n.tex
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\none34.bmp
Failed
Loading - texture: textures\none35.bmp
Failed
Loading - text model: models\pm/magazyn01.t3d
Loading - texture: textures\pm/magazyn01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec1.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala2.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/rudawa-budgosp1.t3d
Loading - texture: textures\mc/rudawa-budgosp1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowt-magazyn1.t3d
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1bok.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1podst.tga
OK
Loading - texture: textures\/concrete-tiles.tga
OK
Loading - texture: textures\none38.bmp
Failed
Loading - text model: models\pm/hala3.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala3.bmp
OK
Loading - texture: textures\none39.bmp
Failed
Loading - text model: models\pm/espefa.t3d
Loading - texture: textures\pm/espefa.bmp
OK
Loading - texture: textures\none40.bmp
Failed
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - texture: textures\sky.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02topslope.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/jelcz-pakaszara1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/jelcz315.t3d
Loading - texture: textures\pm/jelcz-podwozie.tex
OK
Loading - texture: textures\pm/jelcz-kabina-b.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/truck-redwheel1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/jelcz-pakaszaramis1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/transit_pomaranczowy.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/transit.t3d
Loading - texture: textures\pm/kolo.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/transit_niebieski.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/budkablaszana.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalsinedplatelightblue2_window.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalsinedplatelightblue2_door.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalsinedplatelightblue2_dirty.tga
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wzpl.t3d
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\303e-n-493
OK




Na tym się kończy.

Czemu tak jest ?

63
Tabor / Problem z EP07-338
« dnia: 05 Stycznia 2009, 11:21:59 »
Witam. Chciałem pośmigać sobie EP07-388.
Najpierw chciałem odpalić na manewrowie2 zobaczyć teksturę.
Po eventach, w wczytywaniu Dynamic maszyna wyłącza się.
Tak ciągle.
Odpaliłem drugą lokomotywę - EU07-494.
Tak samo. Wywala przy wczytywaniu Dynamic.
W logu nic nie brakowało.
Próbowałem 4 razy i nic.
Włączyłem przykładowo 201E na manewrowie2 i zadziałało.
Czemu maszyna mi ciągle wywala przy EP07-388 i EU07-494 ?
Przy innych lokach nie wywala, tylko przy tych dwóch.

Proszę pisać poziomo.
REWIZOR

64
Tabor / Szukam tekstury lokomotywy EU07-488
« dnia: 03 Stycznia 2009, 19:25:07 »
Witam, przepraszam że piszę, ale mam takie pytanie.
Czy tekstura lokomotywy EP07-488 została wydana ?

Nie przepraszaj tylko myśl co, gdzie i jak piszesz. Zapoznaj się też z Regulaminem.
Temat w złym dziale.
Przenoszę.
Akvin

Strony: 1 2 [3]