Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bve2

Strony: 1 ... 4 5 [6]
151
Bieżące Symulatorowe / Re: Semafory wjazdowe
« dnia: 28 Lipca 2003, 22:30:44 »
Facet - naucz się najpierw poprawnie pisać po polsku i gramatycznie , bo robisz takie błędy , że aż wstyd to czytać (SYMAFORY , RUG , zwrucil, serjo).

152
Infrastruktura kolejowa / Re: Propozycja dla trasopisarzy
« dnia: 16 Września 2003, 15:39:18 »
Są to rozrysowane układy torowe , niestety bez podania długości, odległości, wys.nasypów itp.Chociaż sam kształt trasy jest zachowany myślę dosyć wiernie(teren i semafory).Do tego są zdjęcia z trasy.

153
Infrastruktura kolejowa / Propozycja dla trasopisarzy
« dnia: 12 Września 2003, 14:56:11 »
Witam!

Jeżeli kogoś to zainteresuje to posiadam trochę bitmap z rozrysowaną trasą Sanok-Krosno.Mam też zdjęcia do niej.Trasa jest niezelektryfikowana i ma ok. 45km. długości.Trasę robiłem dla nieistniejącego już projektu symulatora Digiant Train3d,a teraz ten materiał się marnuje.

154
Na warsztacie / Re: Koming sun!! :)
« dnia: 12 Września 2003, 14:34:19 »
Priv to jest adres e-mail a litery at trzeba zastąpić takim znaczkiem @. Pliki najlepiej wysyłać spakowane zipem albo rar-em,wtedy zajmują mniej miejsca.

> Kolejnym problemem jest to że ja nie wiem co to priv

[%sig%]

155
Bieżące Symulatorowe / Re: Odnośnie tutoriala Quarka
« dnia: 19 Czerwca 2003, 21:26:58 »
dobra Quark - już nie będę naciskał. Zobaczymy kiedy ten edytor wyjdzie. Bo skoro tak to nie ma sensu tworzyć jakichkolwiek tras dopóki się nie ustabilizuje sytuacja z samym symulatorem.Przerabianie po raz setny trasy może doprowadzić do szału.

156
Bieżące Symulatorowe / Re: Odnośnie tutoriala Quarka
« dnia: 19 Czerwca 2003, 16:43:49 »
to w końcu jak będzie z tym tutorialem?Na pewno by się przydał bo pewne rzeczy takie jak obsługa np 3ds max'a sie nie zmienia wszystkim przydadzą się pewne wskazówki jak np.robić perony,bo niestety to co jest na stronie o edycji to jedynie jakaś namiastka wskazówek.

157
Bieżące Symulatorowe / Odnośnie tutoriala Quarka
« dnia: 19 Czerwca 2003, 13:39:13 »
Witam!
Quark się kiedyś zdeklarował napisać tutorial nt.tworzenia trasy i co?
Teraz sie wykręca że będzie zmieniony engine(i format tras?)i nie ma sensu nic pisać.No chyba że prędzej powstanie edytor to wtedy tak.Ale jak ma być wszystko zmieniane to jak mają powstawać nowe trasy?Proszę kompetentne osoby o odpowiedź.
 Artur

Strony: 1 ... 4 5 [6]