151
Bieżące Symulatorowe / Re: tyku tyku
« dnia: 16 Listopada 2003, 18:01:50 »
Popieram.
Najlepiej zostawić w 16 bitach, ewentualnie umożliwić odtwarzanie w MP3 lub OGG.
Jest tylko małe ale...
1.Odgrywaniwe skompresowanych dzwięków w symku może (nie musi) pogorszyć wydajność.
2.Nie da się zapętlić empetrójki i łączyć, przerywać, nakładać fragmentów dźwięków w czasie rzeczywistym tak, żeby coś sie po drodzie nie popieprzyło.
MP3 (lub OGG) może wszakże w symulatorze pełnić drugorzędną rolę, jako szczekaczka na peronach, szum pracy fabryki, odgłosy miasta itp...
Najlepiej zostawić w 16 bitach, ewentualnie umożliwić odtwarzanie w MP3 lub OGG.
Jest tylko małe ale...
1.Odgrywaniwe skompresowanych dzwięków w symku może (nie musi) pogorszyć wydajność.
2.Nie da się zapętlić empetrójki i łączyć, przerywać, nakładać fragmentów dźwięków w czasie rzeczywistym tak, żeby coś sie po drodzie nie popieprzyło.
MP3 (lub OGG) może wszakże w symulatorze pełnić drugorzędną rolę, jako szczekaczka na peronach, szum pracy fabryki, odgłosy miasta itp...