1
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 13 Czerwca 2024, 19:22:41 »
Doceniam to, że sfociłeś kabinę, ale moim zdaniem mogłeś wrzucić jej zdjęcia na maszynowy upload: https://eu07.pl/forum/upload.php :)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
event tor0853:uruchom multiple 60 none baltyk_f1_S2 endevent
Bad event: "tor0853:uruchom" (type: multiple) can't find event "baltyk_f1_s2"
Na pewno wszelkie "ogryzki" można by tym obsługiwać, Flisaki (wraz z uruchomieniem drugiej pary), pociągi na Zagórz i inne pociągi obsługiwane obecnie Nurkami albo SU4210, czy też może nowe pociągi, np. do Szczecina przez Kołobrzeg.
To nie rozumiem pytania. Tak, nie wiesz jak działa wyprzedzanie pociągów?Jeszcze nie zaczynam pisać scenariusza a już wychodzi prawdopodobny brak wiedzy na tematy podstawowe. Właśnie nie wiem jak mogę kierować pociągi by wyglądało to chociaż trochę realniej. A co do pytania, nie wiem czym jest memcell.
Żeby nie kopiować bezmyślnie plików (np. torów), tylko korzystać z tego co jest.Rozumiem, żeby nie tworzyć dubla pliku z torami (z dopiskiem "swoje")?
Jako że ma być to prosty scenariusz, to możesz zliczać pociągi do jakiegoś memcella i na tej podstawie podawać odpowiednie przebiegi.O co dokładniej chodzi ze zliczaniem? Ogólnie to nie mam innego pomysłu co do tego, jak towary mogą się poruszać. No chyba, że podkradnę pomysł z oryginalnego Bałtyku gdzie towar jechał z Alakowic na towarowy właśnie.
Nie da się. Wybierz inny tor, w ostateczności wstaw skład odwrotnie z lokomotywą na końcu z obsadą reardriver.Chyba się da. W magiczny sposób udało mi się zmienić stronę pociągu zmieniając nazwę toru, do którego był przypisany, dziwne.
Raczej nie miałoby to sensu, chociaż może gdzieś tak ruch jest prowadzony z naciskiem na jedną stronę.Ewentualnie porzucę pomysł drugiego pociągu a zasymuluję po prostu pociąg powrotny...
Nie rozumiem pytania.Wypadła mi z głowy nazwa ładunku dla wagonu, bo w oryginale mam węgiel w węglarkach a go nie potrzebuję. Czy dać "none"?
16 szerszych miejsc przeznaczonych np. dla kobiet w ciąży. Poszerzone fotele poprawią komfort podróży również osób z niepełnosprawnościami. Dedykowane miejsce czeka na osoby poruszające się z psem asystującym. Ponadto w przedniej części składu zaprojektowano wydzielone, podwyższone miejsca dla osób ze spektrum autyzmu. Na szybach będzie specjalna okleina, a na blacie stolika - gra planszowa o stonowanej kolorystyce. Obsługa pojazdu będzie miała też możliwość przygaszenie świateł w tej części pojazdu. Ma to zapewnić osobom ze spektrum autyzmu zwiększony komfort podróży, spokój, wyciszenie – czytamy w komunikacie.
Na inauguracyjny przejazd nowym pociągiem Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego przygotował 20 zestawów bezpłatnych biletów. Pakiet zawiera w sumie 4 bilety – na przejazd w obie strony dla pasażera i roweru. Wyjazd ze Szczecina w sobotę, 25 maja o godz. 7.35, natomiast w podróż powrotną pociąg ze Świnoujścia wyruszy o godz. 16.10.W sumie ciekawe, że ten skład przejął barwy po hybrydzie. Mam nadzieję, że będą to stałe barwy ZP zamiast tych "kradzionych" od włoskiego TPER (podziękujcie PESIE za zgapienie schematu podczas produkcji Atribo). Ogólnie to odczuwam, że ALki zostaną sprzedane właśnie na koszt tych nowych impulsów; niemniej jednak ciekawi mnie czy w związku z ich sprzedażą, zachpom dalej bedzie wystawiać swój tabor na Kołobrzeg-Poznań, czy przejmie to już w pełni Polregio.
Wydaje mi się, że SN84 zastąpione będą przez SD85 (ex DM90 NS zwane "Bizonami").Nie po to kupowane są hybrydy aby dalej wynajmować tabor z SKPL,(...)
[...]o ile dla obsługi nie jest to zwykle problemem, to tu zaraz zaczęłoby się narzekanie, że delikatne uszy pasażerów puchną przez ten zły Newag.
PKP Intercity rozstrzygnęło przetargu na zakup 35 nowych dwunapędowych zespołów trakcyjnych (HZT). Za dostawę pojazdów odpowiadać będzie Newag, który jako jedyny podmiot złożył ofertę w postępowaniu. To pierwsze takie pojazdy w taborze przewoźnika.Abstrahując od tego skandalu z Newagiem i pomijając fakt, że sama jednostka wygląda jak impuls, to będzie to pierwsza polska jednostka z przedziałem silnikowym, zaś raczej będzie to druga na naszych torach po GTW od DB Regio odwiedzających niegdyś Szczecin.