Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - adamss

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Strony o taborze wycofanym z eksploatacji
« dnia: 04 Maja 2009, 19:35:06 »
Witam! Zna ktoś może strony o lokomotywach/EZT/SZT, które już wycofano z eksploatacji? Ciekawią mnie np.EW55,EN56, EP02/ SP47/SM15/SM25/SM40/SN51/52/60/80 i inne, które są obecnie na wyginięciu.

2
Witam! Ostatnio chciałem się pobawić w notatniku i dorobić warkocze np.do SU45,46 itp. Myślałem, że wystarczy pokombinować i pokopiować parę wpisów z t3D od EP08, ale mimo moich wysiłków nie udało mi się znaleźć odpowiednich wpisów. Czy jest w ogóle taka możliwość? Uważam że lepiej by wyglądały 2 ukrotnione suki połączone kablami, tak jakoś bardziej realnie.

3
Bieżące kolejowe / Najdłuższy i najkrótszy skład?
« dnia: 05 Lutego 2009, 09:00:53 »
Witam! Kiedyś na forum przewinął się temat dotyczący długości lini kolejowych. Mnie mianowicie ciekawi jaki był/jest najdłuższy/najkrótszy skład, planowy/nieplanowy, osobowy/ towarowy w Polsce i za granicą. Chodzi mi o różne warianty, bo przecież nie można osobowego porównać do towarowego. Ciekawi mnie także największe brutto i czym te składy były ciągane.

4
Tabor kolejowy / Pytania o tabor i ukratnianie.
« dnia: 07 Grudnia 2008, 21:45:07 »
Witam wszystkich. Na tym forum jestem zarejstrowany od niedawna, ale obserwuję je już od ponad roku. Jak dotąd nie udalo mi się znaleźć odpowiedzi na kilka intrygujących mnie pytań:
1.Czy SM25 kiedykolwiek współpracowały ze sobą? (Czy były ukrotnione? Teoretycznie były do tego przystosowane, ale jak było w praktyce?).
2. Czy istniałaby możliwość (aktualnie już tylko hipotetyczna) ukrotnienia ze sobą lokomotyw serii SU46 i SP47? Podejrzewam że mają one tyle samo pozycji nastawnika, a z bocznikowaniem raczej nie byłoby problemu (SU:automatyczne, SP:brak). Poza tym były ze sobą w wielu elementach zunifikowane.
3.Pytanie odnośnie eksploatacji: Dlaczego SU45 i SU46 mają podobny uciąg (przynajmniej z takimi danymi się spotykałem), wydaje mi się to bardzo dziwne, skoro jest pomiędzy nimi taka różnica mocy.
4.Ostatnie moje pytanie dotyczy taboru wycofanego ze służby: czy istniałaby możliwość przywrócenia takiego taboru do ruchu liniowego w przypadku dużego zapotrzebowania na tabor (chodzi mi głównie o SN61 i EP03, które są utrzymywane w stanie czynnym)?
Mam nadzieję, że moje pytania nie są zbyt ,,durne'' ale nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi.

Strony: [1]