Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Marix

Strony: [1]
1
Trasy / Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« dnia: 28 Sierpnia 2007, 17:02:18 »
Pozostał jeszcze właściwie chyba ostatni problem w logu, oznaczony naszym ulubionym statusem failed

mianowicie błąd ładowania "none.bmp" co to jest?

2
Trasy / Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« dnia: 28 Sierpnia 2007, 13:27:49 »
Albo jestem idiotą albo w tym Z1 pack nie ma dalej tego z1_1kl_new2.bmp  ten drugi owszem.

ehhh:/


p.s pousuwałem z plików składy oba wagony  i nie odpalilo i tak, przywróciłem backup w nadzieji ze w tej paczce bede miał te wagony, no ale nadal brakuje mi tego jednego

3
Trasy / Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« dnia: 28 Sierpnia 2007, 12:49:06 »
kurde ale nie zapominajcie że "nie znamy sie i nie umiemy"  :-)

No faktycznie nie mam tych wagonów w dynamic/pkp/z1 ale nie wiem gdzie mam ich szukac jak wśród dodatków na eu07 w tabor jest tylko paczka z1, ściągnalem ale tam nie ma tych wagonów.

W google jedyni ślad po w/w nazwach plików znajduje jedynie w tym temacie :-) Musicie do mnie jak z łopatą, ja nie wiem jak zmienić na inne wagony w tej scenerii....


edit: spróbowałem sie na "Domowo" z tym zajac

chodzi o plik sc3_sklady? sprobuje pozamieniac wszystkie nazwy tych new2  na stare wagony te co mammi dam znac

edit: z tego pliku sc3_sklady usunalem wszystkie nazwy wagonów które wymieniliscie (obie) na te co mam w wagonach Z1

ale nic to nie dało, daje ponownie log:

http://voila.pl/akd64/

edit: domyslilem sie ze zmiany trzeba poczynic w wszystkich pl;ikach sklady:) zrobilem to i probuje odpalic

4
Trasy / Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« dnia: 27 Sierpnia 2007, 18:18:19 »
No więc tak, log wgrałem tu:

http://voila.pl/sf6rf/

Dałem we wszystkich plikach (drawinowo.scn, Drawinowo_ET22-1.scn, Drawinowo-ET22_2.scn_ ukośniki przed sky)

mimo to nic.... dalej to samo

Bardzo prosze o pomoc i dzięki za tą już okazaną:d

5
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 22:57:13 »
Napisałem "(wcześniej je wkleiłem)", aby podkreslić, że usunąłem te komendy, które wkleiłem wcześniej w poście :):) Rzeczywiście niefortunnie sie wyraziłem.

Proponuje Ci jako moderatorowi usunąć całą naszą rozmowe, bo teraz to już chyba nikt mi nie pomoże :)

Mówisz - masz

Andrzej.

6
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 22:41:46 »
Cytat: "Marix"
Witam





//sky skj_day1.t3d endsky
//Letnie niebo z chmurkami

//sky skj_day2.t3d endsky
//niebo bezchmurne

//sky skj_day3_chmury.t3d endsky
//Niebo zachmurzone

//sky skj_day3mgly.t3d endsky
//Dzien mglisty

//sky skj_day_zima.t3d endsky
//Wieczór zimowy

Rozumiem, że o to chodziło, dałem // przed pierwszą linią,  bo tylko tam tyuch kresek nie było, jednak nie pomogło.




Andy, ale o ile sie dobrze rozumiemy, ja juz tego próbowałem:)
Tak jak napisałem w poprzednim poście, jeżeli to chodzi o ten plik drawinowo.scn, to własnie zrobiłem tak jak wyzej /\ Przed tą pierwsza linią nie było domyślnie "//" to dałem i nic. Potem usunąłem całośc!! wszystkie linie jak wyzej...

i tak jak mówie, mam ekran ładowania, słysze dźwięk wyskakujacego błędu windowsowskiego pare razy po czym po około 10 minutach "ładowania" mam raport windowsowski.

Nigdy nie miałem takich problemów z symkiem w innych sceneriach, nie mam nvidii jakby ktoś pytał


Ja sie nie zrażam, ani nie jestem leniwy, jak ktoś tylko ma czas mi napisac liste i kolejnośc co i jak mam robić to moge jeszcze raz spróbować pościągaj wszystko, czyli odpowiednią paczke, exe, trase wagony itd.... ale wydaje mi sie że wszystko mam...

7
Trasy / Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 21:49:52 »
Witam

Liczę że też mi pomożecie, bo tez rozpaczam nad niemożnością odpalenia scenerii..

Mam paczke całościową Mariusza, cały tabor z linków w temacie scenerii wgrałem no i nie działa, do tego mam exe, o którym mowa.

Najpierw miałem problem wywalało błąd, że nie znaleziono wheels-te3.wav, dorzuciłem ten dźwięk i teraz po prostu mam dziwną sytuacje.

Symek ładuje sie dłuuuuugo i w czasie ładowania słychać dźwięki błędów pare razy, ale nie pokazuje mi sie treść. Pod koniec wywala przepraszamy ale.... i pytanie czy wysłac raport.


Przeczytałem cały temat, spróbowałem z tą komendą sky



//sky skj_day1.t3d endsky
//Letnie niebo z chmurkami

//sky skj_day2.t3d endsky
//niebo bezchmurne

//sky skj_day3_chmury.t3d endsky
//Niebo zachmurzone

//sky skj_day3mgly.t3d endsky
//Dzien mglisty

//sky skj_day_zima.t3d endsky
//Wieczór zimowy

Rozumiem, że o to chodziło, dałem // przed pierwszą linią,  bo tylko tam tyuch kresek nie było, jednak nie pomogło.

daje loga:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON 9800 Pro x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.5.4202 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_fragment_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_point_sprite GL_ARB_point_sprite GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Unrecognized command: sky



Problemem jest to sky, tak?

to spróbuje pousuwać tą pierwszą linie, albo wszystkie, raz sie żyje zrobie backup:):) zaraz dam znać jaki rezulatat

edit: usunalem z drawinowo.scn wszystkie komendy sky (te, które wcześniej Wam wkleiłem)  i mimo to tak samo sie ładuje, mimo to w logu mam na koncu unrecognized command sky

o co chodzi?

8
Bocznica / Wydzielone z Trasa Drawinowo - Włodowice
« dnia: 24 Sierpnia 2007, 15:27:23 »
Sorry, postanowiłem to właśnie uczynić i właśnie zedytowałem posta i podałem nazwę. Trwało to troche bo trasa sie dłuuuugo wgrywa

9
Bocznica / Wydzielone z Trasa Drawinowo - Włodowice
« dnia: 24 Sierpnia 2007, 15:02:33 »
Dobra, ponieważ mój wywód zjechał na bocznice, spróbowałem sobie poradzić z instalacją trasy. Zainstalowałem do paczki całościowej mariusza exe o jakim mowa w pierwszym poście, wgrałem trase i brakujące tekstury, mam tylko problem pod koniec ładowania że nie znaleziono dźwięku coś tam "wheels". Jakie dźwięki jeszcze są mi potrzebne?

Dokłądna treść błędu:

Cannot find sound wheel-te3.wav


Na drugi raz zakładaj takie typu rzeczy w dziale Pomoc, to nie wyląduje na Bocznicy. Jakbyś uważnie czytał wątek wiedziałbyś o tym.
Co do tamtego wątku, hmmm na pewno nie nadawał się do wątku o trasie, gdyż nic nie wnosi, a merytorycznie odpowiadając na Twój pomysł, to jest on utopijny i zawierający wiele wad.
Mariusz

10
Bocznica / Wydzielone z Trasa Drawinowo - Włodowice
« dnia: 23 Sierpnia 2007, 22:11:22 »
Witam

Mam nadzieję że nie zostane zbanowany za tą wypowiedź.
Ludzie tacy jak ja zostali wielokrotnie nazwani na tym forum "początkujący".

Może nie jest do końca tak, bo gram w Maszynę od paru lat, nieregularnie to fakt.

Jednak każdorazowo przy ściągnięciu nowej trasy zawsze mam jakieś problemy. Jestem pełny uznania dla ludzi tworzących paczki całościowe, to jest to co jest potrzebne, ale wiele tras i tak wymaga mase kombinacji do działania.

Podkreślam że rozumiem kryzys, rozumiem że nie wszystko musi być na talerzu. Albo i nie rozumiem bo nie jestem na bieżąco dlaczego taki wielki projekt jest ciągnięty tylko przez forumowiczów, ale może nie wiem co mówie nie ważne.

W każdym razie odnosze wrażenie, że aby odpalić bezproblemowo jakąs trasę trzeba mieć wiedzę generalnie taką jaką musi mieć ktoś, kto trasę stworzył. Czy to nie przesada?

Czy naprawdę musze znac całe serce Maszyny, każdą linijke kodu by czasem dla relaksu sobie w tą wspaniałą gre zagrać?

Ja tu do nikogo nie pije, sugeruję jednak (może się mylę):

Czy przy ogromie prac nad trasą, autor nie może wgrać na jakiś server paczki całościowej, innymi słowy takiej wersji maszyny (całkowity folder eu07), na jakiej działa trasa autorowi. Czyż nie rozwiązałoby to masy problemów, czy pobieranie paredziesiat mega to za dużo? Era modemów telefonicznych już za nami więc uważam to za przesade. Nikt nie mówi jednak, że dla ambitnych (respect) mogłaby być trasa również do zainstalowania w tak nieczytelnej dla mnie formie jak teraz.

Zwracam się tutaj do kogoś kto ma wersje maszyny, z tą trasą działającą o wgranie mi takiej paczki..... Z góry dzięki.......

Pozdrawiam

11
Poszukuję, chcę zrobić / Instalator
« dnia: 28 Marca 2005, 22:13:49 »
Nie ma to jak satysfakcjonujaca odpowiedź

12
Poszukuję, chcę zrobić / Instalator
« dnia: 28 Marca 2005, 16:59:13 »
Witam

Czyż nie lepiej stworzyć nową wersje głownych plików do pobrania?
Ta co jest ma rok, a ktoś kto chce mieć symulator i widzi go pierwszy raz musi ssać wszystkie oficjalne poprawki/dodatki dźwięki, trasy, poprawki patche...

Dlaczego nie chcecie robić po prostu nowych wersji gry?
Bo co z tego że użytkownicy forum wiedza o wszystkim na bieżąco i mają wszystko co najnowsze jak pozostają jeszcze miliony polskich graczy

Strony: [1]