- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Uruchamianie Symulatora => Wątek zaczęty przez: Mako w 09 Marca 2004, 12:32:52

Tytuł: Problem z dodawaniem loków do gry.
Wiadomość wysłana przez: Mako w 09 Marca 2004, 12:32:52
Hejka!

Mam taki problem. Postanowiłem dograć sobie do gry lokomotywę EP07 - 424 do wersji 22.02.04. Wszystko zmieniłem jak trzeba w pliku quarkmce.scn oraz quarken57.scn. I problem tkwi w tym że w pliku startowym gdzie można wybrać scenerie + skład po zmianie z EU07 - 424 na EP07 - 424 znika mi ten skład do wyboru. Mogę go wybrać jedynie przez Szopa Track Viewer.

Czy wie ktoś jak z tym sobie poradzić???

Dzięki
Tytuł: Problem z dodawaniem loków do gry.
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 09 Marca 2004, 12:56:20
Byc moze trzeba dokonac jakiegos wpisu w /dynamic/dynamic.dat
ale nie podam konkretów bo nie wiem jak sie nazywa plik *.chk dla EP07.
Może Pit coś napisze jako autor start.exe?
Tytuł: Problem z dodawaniem loków do gry.
Wiadomość wysłana przez: Dżyszla w 09 Marca 2004, 16:08:46
STV the best :]]]]]]]]]

:P przepraszam.
Tytuł: Problem z dodawaniem loków do gry.
Wiadomość wysłana przez: Pit w 09 Marca 2004, 16:27:47
Trzeba w pliku /dynamic/dynamic.dat
na koncu dodac na koncu

EP07
EP07
i dla pewnosci linijke przerwy

W tym pliku sa zdefioniowane nazwy lokomotyw ktore odpowiadaja plika mmd ktore sa nazwane tak jak typ lokomotywy. Nie znalazlem lepszego sposobu na to zeby dzialalo ze wszystkimi modelami poprawnie.
Od razu dla drezyny mozna dodac:

MACHAJKA
Drezyna

Pierwsze to nazwa pliku *.mmd (duzymi literami) a pod spodem nazwa wyswietlana w programie.
Tytuł: Dzięki
Wiadomość wysłana przez: Mako w 09 Marca 2004, 17:17:03
Dzięki Pit!!!

Wszystko działa bez problemu =D

Pozdro