- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: kgb w 28 Czerwca 2008, 20:51:37
-
W związku z tym, że @Żuk wystawił zdjęcia kabiny su45-213 postanowiłem wykonać tą odmianę kabiny.
Zamienił bym 90% tekstur na nowe/lepsze tekstury.Od razu lepiej się będzie jeździć.
Screen jak to miało by wyglądać.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img56/beztytuutu4eh3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img56/beztytuutu4eh3.jpg)
Prace nad kabiną szacuje się na 9%
Wystawiam w dziale propozycje, ponieważ nie wiem czy jest zapotrzebowanie na tą kabinę.
-
Zrobiłem nową fizykę do SU45 - dieslowską. Ponadto zmodyfikowałem nieco kabinę pod kątem nowej fizyki. Zamieszczam więc całą paczkę. Oto link:
http://www.eu07.pl/userfiles/SU45_diesel.zip
Ponadto chciałbym zwrócić uwagę na nową fizykę hamulców. Do tej pory można było spuścić całe powietrze z PG a po ustawieniu hamulca na pozycję neutralną ciśnienie wracało do 0.5MPa. W mojej fizyce nie ma już takiego błędu. Jak ktoś będzie chciał, to może skopiować sobie wpis hamulca też do innych loków.
PS. zamieściłem kabinę z tym niebieskim pulpitem.
Quark-t
-
hamulcy
Ów, ów...
Ad rem.Do tej pory można było spuścić całe powietrze z PG a po ustawieniu hamulca na pozycję neutralną ciśnienie wracało do 0.5MPa. W mojej fizyce nie ma już takiego błędu.
Jakiego błędu? Kran Oerlikona FV4a ma pozycję neutralną (odcięcia), przy czym jest ona pozycją I w kranie, a więc przed wszystkimi innymi pozycjami. W symulatorze była to pozycja -2 (Ctrl+5). Natomiast w symulatorze pod klawiszem 4, kryje się pozycja jazdy 0, w FV4a - III. Odpowiada ona za stabilizację ciśnienia w przewodzie hamulcowym do ok. 0,5 MPa (w zależności od regulacji). W Twojej fizyce jest to druga pozycja odcięcia (za napełanianiem uderzeniowym). To jest błędna zmiana.
-
Hamulce u mnie w ogóle nie działają kiedy ustawie dźwignię na którą pozycję hamowania ciśnienie PG od razu do zera spada, poza tym lokomotywa w realu rusza z dopiero z 2 pozycji nastawnika bo na pierwszej która nazywa się "W" następuje załączenie styczników liniowych i nawrotnika bez załączania wzbudzania