- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: WSK w 03 Czerwca 2008, 17:10:33

Tytuł: Wagon Bdhpumn.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 03 Czerwca 2008, 17:10:33
Witam!
Dziś prezentuję wam texturę wagonu, której autorem jestem Ja.
Zdjęcia nadesłał mi kolega @EU07-033 - Dziekuję bardzo:)
Screeny:
(wiem , że regulamin mówi o wielkosci 400x300 ale bardzo dużo userów patrzy na screeny zanim i dałem nieco większe.Jeżeli coś nie pasuje bardzo przepraszam)
Wpis:
node -1 0 555126-08103-1 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn_bipa Bdhpumn_bipa 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Paczka ma w środku pliki .t3d, itd. ponieważ trzeba było pozmieniac niektore elementy aby textura mogła leżec na modelu dziwiło mnie to ale jest wszystko juz w jak najlepszym porządku.
W paczce te
LINK:
http://www.eu07.pl/userfiles/Bdhpumn.rar
 
Jest to moje pierwsze coś do symulatora i wszystkie uwagi chętnie przyjmę.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Wagon Bdhpumn.
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 03 Czerwca 2008, 17:20:10
Tekstura bardzo ładna, ale ja mam takie pytanie: czym się różni model ktróry już jest w maszynie od tego twojego? chodzi tylko o dopasowanie?
Tytuł: Odp: Wagon Bdhpumn.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 03 Czerwca 2008, 17:25:25
Powiem ci tak , że jak testowałem texture na plikach .t3d które już są to wyświetlała się cały czas textura która juz była wykonana bodajże z modelem tego wagonu (wpisy miałem dobre:) Gdy pogrzebałem w pliku .t3d pozmieniałem nazwe bdhpumn1.bmp na moją nazwę textury i wtedy symulator czytał moją texture. Dziwne to jest dla mnie ale nie miałem innego sposobu ci co nie wierzą niech najpierw sprobuja sobie przeniesc samą tex. i sami zobaczą ze wyswietla się stara textura.
Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Wagon Bdhpumn.
Wiadomość wysłana przez: adsim w 03 Czerwca 2008, 17:38:33
W pliku t3d zamiast bdhpumn1.bmp powinno być replacableskin.bmp. Wtedy będzie wczytywał każdą teksturę zdefiniowaną we wpisie do scenerii. Nie trzeba tworzyć oddzielnych plików t3d.
Co do samej tekstury, to jest całkiem ładna.
Tytuł: Odp: Wagon Bdhpumn.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 03 Czerwca 2008, 17:43:35
W pliku t3d zamiast bdhpumn1.bmp powinno być replacableskin.bmp. Wtedy będzie wczytywał każdą teksturę zdefiniowaną we wpisie do scenerii. Nie trzeba tworzyć oddzielnych plików t3d.
Co do samej tekstury, to jest całkiem ładna.
Na przyszłośc będę pamiętał dziękuje za pochwały.