Ja zwiedzam co miesiąc to inny dział a jest ich 4 (silniki, elektryka, pneumatyka, podwozie). Obecnie grzebie się na pneumatyce.
Może taki mały OT zrobię, ale w ramach jakich szkoleń tam pracujesz?. Bo ja to jestem tylko praktykantem z technikum, niestety jeszcze na dodatek mechatronicznego. Niestety, bo MEN dało tylko 2tyg. (10 dni roboczych) praktyk, kiedy każdy inny zawód ma 3 ... :/.
Szkolę się na warsztacie...To jeszcze powiedz jakie trzeba mieć predyspozycje żeby iść taką drogą jak Ty, i przestanę Cię męczyć :). Oczywiście pomińmy kwestie zdrowotne, bardziej interesuje mnie po jakim kierunku jesteś :).
To się ciesz :).Cytat: mechatronikMoże taki mały OT zrobię, ale w ramach jakich szkoleń tam pracujesz?. Bo ja to jestem tylko praktykantem z technikum, niestety jeszcze na dodatek mechatronicznego. Niestety, bo MEN dało tylko 2tyg. (10 dni roboczych) praktyk, kiedy każdy inny zawód ma 3 ... :/.
3 tygodnie? Ja miałem praktyki w lutym, 20 dni roboczych czyli 4 tygodnie...
1. Musisz mieć dużego zajoba do kolei- po Twoim pulpicie widać że masz:D,
2. Nie musisz być po tech. kolejowym, bo wiem że to Cię gnębi :D, oczywiście wykształcenie średnie,
3. Musisz zaakceptować nie wysoką pensyjkę przez okres warsztatu,
4. O pierwszej kategorii zdrowia i umyśle psychicznym nie wspominam bo nie chciałeś :D
5. Robić to co kochasz.
Ale co do umysłu psychicznego to trzeba przejść jakieś badania psychiczne ? Co dokładnie jest na teście psychologicznym?
Co do przekazywania loków do innych szop to niezłe zamieszanie sie robi. Siódemki z Olechowa będą zmodernizowane na serie 1xxx ?Skoro idą do IC to pewnie taki ich los... .
ciach...Tajemnicy z tego faktu nie zamierzam robić, pozdrawiam :) EOT
Edit:
Mam jeszcze miłą niespodziankę:D Jeszcze jeden kolega z forum szkoli się razem ze mną na maszynistę:D. Nie zdradzam kto bo obowiązuje ochrona danych osobowych. Jak przeczyta to sam napisze:D
Na hali stoi również ST44-1086 (dziwne jest to, że brakuje mu 8-ki w numerach bocznych i czołowych), prawdopodobnie należący do Poznania -tak przynajmniej mówił brygadzista. Niestety drzwi ma zaplombowane :(.
Ogólnie słyszałem, że należy do Łodzi, ale to nie jest żadna oficjalna informacja.Też znam tą wersję. Nawet mam tego gagara odhaczonego w spisie łódzkiego taboru. Z tym, że może być tak że jeździł na składach w Poznaniu bo tam był potrzebny. Co do tego, że postawili go w hali, to zapewne dlatego, że wybiera się w dłuższą drogę bo spięte są za nim 2x SM42 (numery podam jutro).
A czy te dwa wibratory były do gagara w obstawce sprzęgnięte? Oznaczało by to, że gagar ma wylączony hamulec. Hmm, zastanawiające:D
A czy po technikim elektronicznym to mam jakąś szansę żeby mnie przyjeli na pkp?Nie, nie masz szansy.
Najlepiej to idź do najbliższego ZT i zapytaj się jakie trzeba mieć wykształcenie.Średnie techniczne conajmniej.
Nie koniecznie, bo PKP tak zaczyna wibrować tyłkiem i gryźć się w pięty, że na maszynistów z wykształceniem zawodowym przyjmują. Co tu się oszukiwać naboru nowych pracowników nie było hmm z 10 lat? A teraz dużo odchodzi na emerytury i PKP ma zagwostke bo nie będzie komu jeździć.No tak, ale pewnie i tak musza zrobic to srednie techniczne jakos zaocznie bo ustawa tego wymaga.
No tak, ale pewnie i tak musza zrobic to srednie techniczne jakos zaocznie bo ustawa tego wymaga.
Mechatronik, Olechów był ostatnim miejscem stacjonowania serii EP03. Może mógł byś się zakręcić za materiałami odnośnie tejże lokomotywy. Może gdzieś się jeszcze zachowała jakaś dokumentacja, ew. któryś z pracowników może ma jakieś archiwalne zdjęcia wnętrza tej lokomotywy, jakiś opis kabiny itp. Myślę że EPek był by ci wdzięczny za wszelakie materiały.