- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Mariusz1970 w 15 Kwietnia 2008, 20:39:47
-
j. w.
Przenoszę do Testu.
Akvin
-
Bardzo dobra ankieta. Ale czy powstrzyma ilość bzdurnych pytań... pewnie nie.
-
Można też w tym wątku wypisywać wszystkie swoje propozycje dotyczące MaSzyny, takie, które Wam wyobraźnia podpowiada.
Ja obiecuję, iż dołożę wszelkich starań, aby je zrealizować.
-
To ja może zaczne. Wygórowane to nie jest, aczkolwiek myśle że będzie miał Pan z tym troszke roboty...
Otóż, EN57 który sobie stoi i ma załączoną sprężarke, to sylniki chodzą ne pewnych obrotach, lecz gdy sprężarka się wyłączy silniki odrazu inaczej chodzą, jest to bardzo dobrze zauważalne, wystarczy iść na pierwszą lepszą stacje gdzie są EZTy i można posłuchać. W symku niestety tego nie ma...
Pozdrawiam i czekam na opinie!
-
Jakie, które silniki?
-
Witam.
1).Z prawdziwego zdarzenia radiotelefon z kanałami.
-pociągowy
-ratunkowy(dyspozytorzy)
-manewrowy itd...
(tutaj oczywiście służe pomocą nagraniami).
Jak coś mi się przypomni to dopisze.
Chyba koledze chodzi o przetwornice??.Mam te dźwięki jak na wysokich obrotach jak i niskich jak znajde to podeśle na rapida czy sendspace.
-
Jakie, które silniki?
zapewne chodzi mu o przetwornice
-
Silniki
pfff, coś tłumacząc to najpierw samemu się należy dobrze nauczyć a nie klepać jak stara pudernica 3 po 3 zasłyszane przez dekiel od studzienki.
Lol dnia!!! I tak powiem, jestem b.w. bo mnie boli nie, 500 postów .... oszukali mnie banda .....k.... takich jak tu p....szą nie. :D
-
Przyznaje, mój błąd, moja niewiedza. Oczywiście chodziło o przetwornice pod wagonem silnikowym, nie wiem skąd mi się wzięło sliniki. Przepraszam raz jeszcze.
Ale do rzeczy, czy będzie problem z zrobieniem tego tak jak napisał GrzegorzKK, na wysokich i niskich obrotach?
-
Przyznaje, mój błąd, moja niewiedza. Oczywiście chodziło o przetwornice pod wagonem silnikowym, nie wiem skąd mi się wzięło sliniki. Przepraszam raz jeszcze.
Ale do rzeczy, czy będzie problem z zrobieniem tego tak jak napisał GrzegorzKK, na wysokich i niskich obrotach?
To chyba chodzi o sprężarkę, po jej wyłączeniu powinno być słychać przetwornicę. Tyle że tutaj jest mały zgrzyt. Nie ma moim zdaniem dwóch identycznie brzmiących EZT. Moim zdaniem bez sensu jest tworzenie wielkiej ilości dźwięków.
-
Panie Krzyśku, również nie ma we wszystkich EZT tej samej kabiny, w symku jednak są. Na to samo wychodzi...
-
Ogólnie mówiąc: jestem na nie.
-
Dobrze, moją propozycją jest multiplayer.
-
To chodzi o to, że przetwornica jak sama nazwa wskazuje przetwarza prąd STAŁY O NAPIĘCIU 3000 [V] (VOLT) na PRĄD STAŁY O NAPIĘCIU 110[V] (9VOLT) (tym napięciem zasilana jest sprężarka główna). Przetwornica chodzi nam cały czas, słychać taki szum. Przetwornica wykonuje swoją jałową pracę i zasila baterię akumulatorów. Gdy mamy pełny zbiornik powietrza sprężarka nie chodzi, po spadnięciu powietrza w zbiorniku do określonej wartości, następuję załączenie sprężarki. Skorohttp://eu07.pl/forum/index.php sprężarka jest na 110[v] a przetwornica wytwarza takie napięcie wówczas, po załączeniu sprężarki przetwornica musi wykonać dodatkową pracę i wytworzyć więcej prądu, stąd słyszymy pracę przetwornicy inaczej (szybciej).
Jasniej chyba się nie da
Żuk popraw troche tego posta, powstawiaj spacje przed ( i za ), za skoro itd. Moderatorowi tak pisac nie wypada... Iwan
-
Przyczepie sie i pewnie wyladuje na zeberku...
prąd 3000 [v] na 110[v](tym napięciem zasilana jest sprężarka główna).
Prąd a konkretniej jego wartość mierzymy w amperach i oznaczamy duza litera A. Napiecie mierzymy w woltach i oznaczamy dużą litera V, w dodatku nie w nawiasach.
przetwornica musi wykonać dodatkową pracę i wytworzyć więcej prądu
Wytwarza się energię elektryczną w postaci różnicy potencjałów. Przepływ prądu jest zjawiskiem wtórnym wynikającym z prawa Ohma.
To tyle jeśli chodzi o ścisłość.
A ze swej strony to co do Maszyny a konkretniej jednej osoby zajmującej się tworzeniem kodu exe... blagam, skoncz z ta mania ze wszyscy chca kod tylko po to zeby go sprzedac!
-
Prąd stały miało być.
P.S. Żabek dlaczego nie w nawiasach? Mnie w szkole tak uczono.
-
Dobrze, moją propozycją jest multiplayer.
Porządny engine, a dopiero potem 'dodatki'...
-
Pierwszy raz słyszę żeby jednostkę pisać w nawiasach... A jeśli chodzi Ci o prąd stały przed wartością możesz dać "-" a jeśli zmienny to "~" i wszystko jasne:P
-
po załączeniu sprężarki przetwornica musi wykonać dodatkową pracę i wytworzyć więcej prądu, stąd słyszymy pracę przetwornicy inaczej (szybciej).
Jasniej chyba się nie da
Gdy dziala sprezarka nieznacznie spada predkosc obrotowa zespolu maszynowego z powodu zwiekszonego poboru pradu. Do tego dochodza tez wachania napiecia sieci co przeklada sie na zmiane napiecia wyjsciowego.
A jeśli chodzi Ci o prąd stały przed wartością możesz dać "-" a jeśli zmienny to "~" i wszystko jasne:P
"~" prad przemienny - zmienia sie biegunowosc a nie wartosc napiecia.
-
Pierwszy raz słyszę żeby jednostkę pisać w nawiasach
No to mało zadań liczyłeś...
W nawiasach, dlatego, iż niektóre przyjęte oznaczenia jakiś wielkości mogą pokrywać się w zadaniach z jednostkami innych wielkości. Na końcu zadania musimy wiedzieć, przecież w jakich jednostkach owo zadanie jest wyliczone.
Aby się nie pomieszało co jest co, przyjęto dla ułatwienia pisanie jednostek w nawiasach.
http://www.ee.pw.edu.pl/~szewczyk/dydaktyka/zasady_pisania_sprawozdan.pdf
-
Dobrze, moją propozycją jest multiplayer.
Porządny engine, a dopiero potem 'dodatki'...
Racja - to może połączenie EXE KURS'a90 i youBy jest w miarę realne?
-
"~" prad przemienny - zmienia sie biegunowosc a nie wartosc napiecia.
Noc cudów się zapowiada, @Munio, nie truj.
W przypadku prądu sinusoidalnego przemiennego zmienia się wartość jego napięcia.
-
Noc cudów się zapowiada, @Munio, nie truj.
W przypadku prądu sinusoidalnego przemiennego zmienia się wartość jego napięcia.
Nie truje, tylko poprawiam bledne interpretowanie slowa zmienny/ przemienny.
Na wielu forach elektryczno elektronicznych bylo o tym walkowane. W gniazdku masz prad przemienny. Jezeli podlaczymy do gniazdka autotransformator to mozemy mowic ze mamy prad/napiecie zmienne.
-
Jezeli podlaczymy do gniazdka autotransformator to mozemy mowic ze mamy prad/napiecie zmienne
Też będziemy mieli nadal przemienne.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autotransformator
W ogóle to przemienny jest typem prądu zmiennego.
-
Już raz na ten temat dyskutowałem, dziękuję za powtórkę.
@Munio, napisałeś:prad przemienny - zmienia sie biegunowosc a nie wartosc napiecia.
Później tłumaczysz się nie na temat:
W gniazdku masz prad przemienny. Jezeli podlaczymy do gniazdka autotransformator to mozemy mowic ze mamy prad/napiecie zmienne.
Co ma jedno do drugiego? Nic.
Napisałeś wcześniej że nie zmienia się napięcie, przecież to absurd.
-
Witam!
Ciekawy temat, ciekawy, zresztą co niektórzy wiedzą o co tak naprawde chodzi :). Wracając jednak do sprawy, mimo iż nie mam nic wspólnego z pracą nad exe, to jednak pozwolę sobie skomentować Wasze propozycję:
Otóż, EN57 który sobie stoi i ma załączoną sprężarke, to sylniki chodzą ne pewnych obrotach, lecz gdy sprężarka się wyłączy silniki odrazu inaczej chodzą
Czy to jest naprawdę potrzebne? Nie sadzę... Dlaczego? Mamy do czynienia z symulatorem, więc de fakto cały czas przebywamy w kabine. Siedząc w niej, praktycznie nie słychać przetwornicy, nawet na postoju, no, może przesadzam, ale jak juz to bardzo słabo ją słychać, więc nie wiem po co miało by to być.
1).Z prawdziwego zdarzenia radiotelefon z kanałami.
Z kim byś chciał rozmawiać?
Dobrze, moją propozycją jest multiplayer.
Ta propozycja wygrała... Ludzie, zrozumcie to w końcu, w tej wersji nie da się zrobić multi. Tu w cale nie chodzi o zdolnego programiste, czy mase wolnego czasu, tu się poprostu nie da. Faktem jest, ze pewnej osobie już cos tam sie w tym kierunku może i udało zrobić, ale jak można było się spodziewać nie było najlepiej. Nie w tej wersji. I najważniejsze, ten cały "multiplayer" juz sie robi nudny...
Teraz jeszce ja dodam od siebie propozycje którą można by postawić na równi z Waszymi:
"To ja bym chciał podłączyć do usb zmodyfikowaną grzałkę i zagotować przy jej pomocy wodę na herbatę, jak mam postój"
Nie wiem, czy Wy robicie sobie "jaja" czy naprawdę nie macie pojęcia o czym mówicie. Temat, może wydaję się taki trochę na wesoło, ale można też potraktować go poważnie....
__________________________________
Wiec teraz juz całkiem poważnie, co mogło by się znależć w jednym* exe :
- Poprawić ustawienie kamery po wcisnieciu f4 (jestem koło loka, gdzies w polu drzwi);
- Zwiększyć czas podnoszenia się pantografów (eztY, loki), idą zdecydowanie za szybko w górę;
- Poprawić "coś"(nie wiem co), by częściej załączała się sprężarka (Lok i EzT);
- Rozrząd, (oraz jego przełacznik w kabine);
- Baterie;
Takie zmiany, raczej nie wymagają dużo czasu pracy przy kodzie, a zaraz jakość sie poprawi. Ale to oczywiście tylko i wyłacznie sa propozycję, gdyż osoby pracujące nad exe, i tak wiedzą co przyda się najbardziej.
*-Piszę w "jedenym exe", gdyż np. baterie i inne ciekawe elementy zawarł w exe Kurs, dla tego wydaję mi sie iż współpraca youBy'ego i Kursa, znacznie by polepszyła sytuację. :)
Pozdrawiam.
-
Mi najbardziej brakuje jakiegoś w miarę rozbudowanego tutoriala, w którym opisane by było jak tworzyć budynki (w 3DSie) etc.
Oraz jestem za zrobieniem kabiny do tamary, o ile nikt jeszcze jej nie stworzył/tworzy.
1).Z prawdziwego zdarzenia radiotelefon z kanałami.
Z kim byś chciał rozmawiać?
Tu chodzi chyba przede wszystkim o to, by nie odtwarzać nagrań w winampie, tylko by były one wbudowane w scenerie.
-
NIE!
To ja się tu z KURSem90 dogaduje, próbujemy coś zrobić porządnego, ale nie.... Co chwila słychać hasła: może współpraca yB i Kursa (lub o zgrozo youBy'ego). Mam rozumieć, że niewydanie (kulawego) exeka zaraz po nawiązaniu współdziałania jest znakiem, że nie pracujemy?! Dlatego piszę:
Racja - to może połączenie EXE KURS'a90 i youBy jest w miarę realne?
NIE!
I rozwiązanie pozostawiam Wam.
-
A z mojej strony zwracając się do kolegów youBy i Kurs90 chciałbym aby w exe był działający tryb free fly. Działający przy braku wyboru pojazdu do sterowania. Na dzień dzisiejszy używam starego chyba nawet pierwszego exe jakie wyszło do testowania scenerii itd. To z mojej strony prośba.
Pozdrawiam
-
Możliwość obracania modelu o 180 stopni za pomocą wpisu w scenerii.
O ile dobrze pamiętam nie powinno być z tym wielkich problemów, a przecież niedawno toczyła się o tym ożywiona dyskusja.
Pozdrawiam
ABu
-
P.S. Żabek dlaczego nie w nawiasach? Mnie w szkole tak uczono.
Pierwszy raz słyszę żeby jednostkę pisać w nawiasach
No to mało zadań liczyłeś...
W nawiasach, dlatego, iż niektóre przyjęte oznaczenia jakiś wielkości mogą pokrywać się w zadaniach z jednostkami innych wielkości. Na końcu zadania musimy wiedzieć, przecież w jakich jednostkach owo zadanie jest wyliczone.
Aby się nie pomieszało co jest co, przyjęto dla ułatwienia pisanie jednostek w nawiasach.
http://www.ee.pw.edu.pl/~szewczyk/dydaktyka/zasady_pisania_sprawozdan.pdf
No to ja tez zarzuce pdfa dla dociekliwych :)
http://www.elektr.polsl.pl/elektryka/jakpisac.pdf
Mnie uczono ze w nawiasach kwadratowych to sobie mozna pisac na fizyce zwlaszcza wtedy, gdy chcemy sprawdzic/udowodnic ze jednostki we wzorze sie zgadzaja.
-
@Mariusz1970: z "Twojego" PDFa:
Jednostki. Jednostki zapisuje sie:
– w nawiasach kwadratowych gdy dotycza wielkosci fizycznej, np. R [µΩ]
(zwykle w opisach osi wykresów oraz opisach kolumn lub wierszy tabel);
– bez nawiasów kwadratowych gdy dotycza wartosci wielkosci fizycznej, np. R = 10 µΩ
(zwykle w tekscie pracy).
Więc :)
Mnie uczono tak:
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów
-
Ja bym bardzo chciał aby była możliwość wył. wł. podświetlenia i smug (loki, EZT). Kiedyś się z tym bawiłem ale to nie takie proste jak mi się wydawało. Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu symulacji (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną symulację).
-
Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu gry (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną grę).
No właśnie... Gry... A to nie jest gra. Ja nie widzę potrzeby czegoś takiego tu wprowadzać.
-
Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu gry (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną grę).
No właśnie... Gry... A to nie jest gra. Ja nie widzę potrzeby czegoś takiego tu wprowadzać.
A mnie pomysł się spodobał, nie myślę tutaj o zapisywaniu stanu gry, ale poszedłbym krok dalej. W przypadku bardzo długich scenerii tak 200/300 km i więcej można ją podzielić na części w postaci leveli (poziomów) Można w ten sposób uniknąć wczytywania wielkiej ilości danych za jednym razem.
Do tego przesiadanie się z loka na loka, możliwe teraz ale zbyt skomplikowane.
Edytor scenerii z bankiem obiektów do wstawiania, przyjaźniejszy niż max.
Jest coś bardzo oczekiwanego przez wszystkich, ale ja o tym nie wspomnę. :)
-
Mnie uczono ze w nawiasach kwadratowych to sobie mozna pisac na fizyce zwlaszcza wtedy, gdy chcemy sprawdzic/udowodnic ze jednostki we wzorze sie zgadzaja.
Mnie uczono tak:
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów
Dokładnie!! Myśle też że jeśli ktoś powie prąd zmienny to każdy wie o co chodzi a nie będzie się rozpisywał jak on to dużo wie i nie do końca poprawnie:P
Przyłączam się też do prośby kolegi ABu.
Pozdrawiam
-
Ogólnie mówiąc: jestem na nie.
Ja bym się zastanowił nad wypowiedzią YB. Pomysły jakie zostały wymienione oczywiście nie są złe.
Są to jakby drobne "usprawnienia" exeka, które są prawdopodobnie do zrobienia.
Ale moim zdaniem YB jak i Kurs90 znają się najlepiej na kodzie symka. Wiedzą jak i czym to pachnie.
Jak sie nie da to mogę to przyjąć. Ale co dalej? Co zrobić by symek rozwijał się dalej? SPT?
To już było wiele razy przerabiane... i co z tego wyszło?
Interesuje mnie podejście do tej sprawy YB i Kursa90, jak oni widzą rozwój symka na najbliższe lata, bo oni wiedzą najlepiej, według mojej opinii.
-
To może ja przywalę z grubej rury: Chcecie tego wszystkiego? To zacznijcie pisać moduły źródeł do SPT!!
-
Chcecie tego wszystkiego? To zacznijcie pisać moduły źródeł do SPT!!
Ae ludzie nie znaja sie na kodzie z spt tylko na obecnym. Ponadto latwiej unowoczesnic starsze exe niz pisac od nowa nową metodą pod dowego symka. Nie mam nic przeciwko SPt ale czy pisanie od początku kodu do SPT nie spowoduje ze robota przy starym symku stanie?
-
Ja proponuje ulepszać obecne exe ale sensownie ulepszyć fizykę hamulca, lokomotyw spalinowych. Też można by zrobić trochę dobrych lokomotyw spalinowych. Bo ja mam wrażenie ze dla niektórych to istnieją tylko EU07 ET22 i EZT.
-
Ponadto latwiej unowoczesnic starsze exe niz pisac od nowa nową metodą pod dowego symka.
skończy się tak, kiedyś wszystko co będzie wypasione itd, itd a będziemy na starym symku oglądać pokaz slajdów. :|
-
Wydaje mi się że yB i Kurs doskonale znają się na rzeczy i bez pomysłów by się to obyło. Gdyby wszystko było takie łatwe do zrobienia już dawno byśmy te wszystkie propozycje mieli w Maszynie. Na dzień dzisiejszy i tak jest dużo, nawet bardzo bardzo dużo w porównaniu ze specami firmy Microsoft (Train Simulator) czy innych symulatorów pociągów. Jednak dla mnie to na miano nazwy symulatora nie zasługuje jedynie nasza kochana Maszyna.
-
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów
a)a mnie uczono, iż jeśli wyprawadzałem wzór można było robić to jednocześnie, czyli wyprowadzać wzór, a wyprowadzając go mieć też na uwadze jednostki i we wzorze wyprowadzanym pisałem jednostki w nawiasach.
b)Najpierw wyprowadzałem wzór, a poźniej liczyć niejako drugi raz dla samych jednostek
Ponadto, ktoś napisał, iż nie pisze się jednostek w ogóle w nawiasach.
A to:
http://www.elektr.polsl.pl/elektryka/jakpisac.pdf
i to:
http://www.ee.pw.edu.pl/~szewczyk/dydaktyka/zasady_pisania_sprawozdan.pdf
Ludziom wodę robią z mózgu :)
Co autor to inaczej :)
Ponadto, mnie uczono tak, jak Żuka, a czy to jest cool, czy passe, hmmm, czas biegnie do przodu i trędy zmieniają się jak widać.
-
No można pakować dalej wszystko w stare exe, ale czy ktoś z developerów obecnego exe jest w stanie zrobić tam przekładkę silnika? Łatwiej chyba przenieść to co mamy w obecnym symku do tego co już z SPT zostało zrobione i dorzucić tam dalsze nowości.
Aha, co do SPT i fizyk to: słyszeli o czymś takim jak DLL?? Fizyka elektryków ze sterowaniem oporowym do jednego dll, tyrystory (jak powstanie) do drugiego, spal-el kolejne, hamulce do dll'i. Pójdę dalej: kabiny do dll'i:D (sterowanie lokiem, można sobie wtedy bedzie bajerować kabinki do full-real, podpinać przełączniki jak się będzie podobało. Odpadły by tylko klawisze specjalne jakieś, zarezerwowane.)
"Dożucić"? Zmiluj sie nad wzrokowcami i zainstaluj sobie w przegladarce sprawdzanie pisowni. Iwan
-
Jeśli odpowiednią jednostkę piszemy przy każdej liczbie (wielkości), to piszemy ją normalnie, bez nawiasów. Przykłady:
1km, 5km, 100km
P=10V×5A=50W
Jeśli mamy wiele liczb i nie chcemy pisać przy każdej z nich jednostki (oś liczbowa, tabelka, skala, równanie), albo chcemy zaznaczyć, że dany symbol jest jednostką, piszemy nawiasy. Również przeliczanie jednostek powinno być w nawiasach. Przykłady:
1, 5, 100 [km]
P=10×5=50 [W]
Wprowadź odległość w [m]...
[U×V=W]
-
Ja tam programista nie jestem, ale po chłopsku rozumuję, że zamiast ulepszać ten exek symka, notabene przeznaczony z założenia tylko dla siódemki, przydałoby się napisać nową, elastyczną (nowy tabor -> nowe funkcje = brak potrzeby grzebania w exe) wersję, albo rozwinąć SPT.
Multiplayera do obecnego symka nie da się napisać, ale do SPT jak najbardziej - i niech nikt nie mówi, że to niewykonalne - jeżeli 4 kolesi stworzyło amatorski, działający (w miarę sprawnie) multiplayer do GTA San Andreas, pozwalający na jednoczesną grę 200 osób (słownie dwustu; w przyszłości pięciuset) to multi na np. 8 mechów + admin ustalający przebieg jest wykonalne... Służę pomysłami natury okołotechnicznej, jakby co =]
Pomijając sferę marzeń, mam tylko jedna prośbę - niektóre dźwięki w symku kuleją i przydałoby sie je trochę odświeżyć (np szum kół, stukot, syk powietrza, tarcie klocków podczas hamowania itp.) [sample dla klocków ham. już kiedyś dostarczyłem, resztę można kiedyś nagrać] To tyle z mojej strony =]
-
SPT Wg. mnie powinno zostać bardziej publiczne. Bo zanim te parę osób zrobi porządne fizyki pojazdów to trochę czasu może minąć. Może tak, to każdy na forum się czymś zajmie i niedługo SPT będzie lepsze niż MaSzyna.
A co do dźwięków to mam na swoim twardzielu stukoty kół, odluźniacz hamulca, syk hamulców oraz mnóstwo klipów z których można zrobić wyśmienite dźwięki do EN57/71 !
-
SPT już jest w pełni publiczne, źródła są(??, na pewno były) do pobrania z SVN. Szukajka wam znajdzie tego posta. Nawet mam je na twardzielu, ale totalny brak czasu skutecznie uniemożliwia mi nawet ruszenie podręcznika OSG.
-
;] http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7267.0.html
A co trza zassać? To wystarczy? http://svn.berlios.de/svnroot/repos/eu07/eu07-spt/
-
Nie wiem, na jakiej zasadzie działa silnik graficzny, aczkolwiek tak się zastanawiałem, żeby wprowadzić zamiast bmp/tga, obsługę tekstur jpg/png... Wg mnie, jeśli tekstura jest mniejszego rozmiaru, to powinno trochę odciążyć silniczek graficzny (o ile jest taka możliwość) - a wiadomo że JPG do BMP się nie umywa w stosunku jakość/rozmiar, a do kanału alfa byłby PNG. co wy na to? :)
edit: @youBy tak tylko gdybałem ;)
-
To teraz weź to dekoduj kilkadziesiąt razy na sekundę....
-
Ja do starej maszyny bym chciał lepszy silnik graficzny, zaprogramowany tak, by odczytywał wszystko co dotychczas zostało stworzone :]
-
W ilu wątkach to samo napiszesz ? Idź na spacer, ochłoniesz.
-
:P
-
Po pierwsze do starej maszyny nowy silnik?
To powstałaby nowa maszyna taka jak SPT:D
-
Ja chcę lepsze i tańsze paliwo do silnika.
-
Takie rzeczy to tylko w erze, Krzyśku:D:P
-
Ja dodam bardziej przyziemne propozycje. Myślę że nie wymagają zbyt dużego nakładu pracy
1)przyciemnianie świateł - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7150.0.html
prędzej czy później wypadało by to zrobić. Dodało by to trochę realizmu
2)Nowy program startowy z możliwością zestawiania składów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4386.0.html
super ułatwienie dla nowych użytkowników i nie tylko.
pozdrawiam
-
ciach...
2)Nowy program startowy z możliwością zestawiania składów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4386.0.html
super ułatwienie dla nowych użytkowników i nie tylko.
pozdrawiam
@Ra zrobił nowy program startowy w którym jest możliwość edycji składów.
Program można odpalić w wersji zaawansowanej i uproszczonej.
Nie widzę powodu tworzyć następny program, ten od kolegi @Ra jest najlepszy.