- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Sigman w 21 Marca 2008, 17:19:59
-
To na pewno ta sama, co na zdjęciu tej ET22 z Maroka? Wygląda przecież zupełnie zupełnie inaczej. Ma inne reflektory, inny układ żaluzji, inne szyby (brak narożnikowych szyb na marokańskiej), dach jest inny, (bardziej kanciasty na tej z maroka), obudowy żaluzji na dachu są inne, trąby są w innym miejscu, no po prostu zupełnie co innego! Niemożliwe, żeby tak ją przebudowali, to na pewno nie jest ta sama lokomotywa, ta R001 to zupełnie inna maszyna niż ta z Maroka.
Dyskusja rozpoczęła się w wątku dot. tekstur lokomotyw ET22. MK_Mariusz1982 napisał:
"Witam
Dla zainteresowanych osób podaje linka gdzie można zobaczyć jak maszyna prezentuje się w rzeczywistości w barwach CTL-u.
http://www.kolej-pkp.yoyo.pl/details.php?image_id=62.
Pozdrawiam:)" Co rozpoczęło dyskusję nt. marokańczyków. Posty nt. tych lokomotyw wydzielam i przenoszę do działu "Inne kolejowe"
Andrzej.
-
Sigman - naprawdę, Internet pełen jest informacji. Wystarczy tylko poszukać!
Reflektory - żaden problem. Wiadra to tylko obudowy, pod nimi kryją się normalne garnki - takie, jak ma większość polskich byków, brak jedynie pierścieni ozdobnych, o które przecież nie problem.
Szyby, a tak naprawdę okna - oryginalnie 201Eg miały okna narożne, w Maroko zostały zabudowane, ale to chyba nie problem wstawić je na nowo.
Na resztę owych różnic nie odpowiem, nie jestem specjalistą, ale widać majstry z Oleśnicy jakoś to przebudowali.
Polecam także stronę MD Kolejowa Klatka. Po chwili szukania można obejrzeć kartę pojazdu http://www.kolejowaklatka.org/001/index.php?nr=2919 (http://www.kolejowaklatka.org/001/index.php?nr=2919) - jest tam napisane "Zakupiona z Maroka ex ONCF E1003". Lokomotywa na zdjęciu to właśnie E1003.
Wynika z tego że ją tak przebudowali, to na pewno jest ta sama lokomotywa, ta R001 to ta sama maszyna co ta z Maroka - parafrazując ;)
Myślę, że zetek lub inny specjalista potwierdzi powyższe informacje.
Pozdrowienia dla niedowierzającego Sigmana :)
-
Myślę, że zetek lub inny specjalista potwierdzi powyższe informacje.
Potwierdzam w zupełności wypowiedź Juliusza. CTL zakupił z kolei marokańskich dokładnie trzy maszyny typu 201Eg, obecnie po drobnej przebudowie jeżdżą one jako R001, R002 oraz R003. Większość komponentów została przebudowana na styl typowego byka np. urządzenia sterowania przeniesiono z lewej strony na prawą, przebudowano dach lokomotywy. Jedyni te trzy sztuki od typowych byków różnią się delikatnie układem chłodzenia. Na zdjęciu, które prezentował Juliusz widać na dachu dodatkową kratkę.
Pozdrawiam.
-
Na zdjęciu, które prezentował Juliusz widać na dachu dodatkową kratkę.
Dodam, że kratkę tę widać także na screenach, gdyż w teksturze została ona uwzględniona ;).
Adrian - dzięki za potwierdzenie informacji. ;)
Pozdrowienia dla Ciebie.
-
W takim razie ciekawe dlaczego tak ją przebudowali. Przecież mogli tylko przemalować, zmienić pulpit i tyle. Nie rozumiem ???
-
W takim razie ciekawe dlaczego tak ją przebudowali. Przecież mogli tylko przemalować, zmienić pulpit i tyle. Nie rozumiem ???
Weź pod uwagę także inny klimat w jakim miała pracować, to też jest ważne :). Zresztą wszelkie przeróbki były robione na życzenie tamtych kolei :).
-
W takim razie ciekawe dlaczego tak ją przebudowali. Przecież mogli tylko przemalować, zmienić pulpit i tyle. Nie rozumiem ???
W Maroko jest niżej sieć trakcyjna, dlatego obniżono dach.
-
W Maroko jest wyżej sieć trakcyjna, dlatego obniżono dach.
No to wyżej sieć trakcyjna i obniżyli dach, a nie podwyższyli?
-
W Maroko jest wyżej sieć trakcyjna, dlatego obniżono dach.
No to wyżej sieć trakcyjna i obniżyli dach, a nie podwyższyli?
Obniżono dach, żeby lok mógł jeździć w PL.
Czytaj ze zrozumieniem.
-
Nie, pomyliłem się...już poprawiłem.